Czy w Quick Turtle Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Pytanie o opinię sugeruje, że pracownicy zgłaszają problemy. :) Jest subiektywne zakładając, że problemy istnieją. Na zasadzie czy jest Ci dobrze z tym, że pracujesz w firmie która prowadzi gowniania stronę internetową aby sprzedawać abonamenty przedsiębiorcom. Kto to pisze te testy w gowork? Poziom powala.
Myślę, że chodziło bardziej o to, czy pracownicy z przełożonymi mają dobre relacje i w razie dylematów w pracy mogą liczyć na rozwiązanie problemów. Czy mógłbyś napisać jaka według Ciebie jest atmosfera w firmie, bo takie informacje są często bardzo ważne dla przyszłych pracowników.
Kiedyś atmosfera była rodzinna, można było liczyć na miłe słowo na wsparcie każdy Cię klepał po ramieniu aż chciało się jechać w trasę(Z biegiem lat wiadomo dlaczego). Z czasem zamiast wiązać zespół silną więzią= zaufaniem , zrozumieniem , szanowaniem tego kto zapewnia rozrost firmie na każdej płaszczyźnie usług , reprezentuje ją na każdej płaszczyźnie (kierowcy+biuro+magazyn) na miarę Ligi Mistrzów zastępowano ludzi nowymi ludziami itd. Wiadomo firma uważała, że każdego da się zastąpić otóż piekarza nie zastąpisz murarzem i odwrotnie. Nie wiem jaka obecnie sytuacja panuję w firmie ,ale z doświadczenia wiem że każda historia ma swój początek i koniec. Niektórzy mają bajkowe życie i uważam , że duży okres czasu w tej firmie było jak w bajce tylko szkoda , że nie każdy wywiązał się jak na księcia i księżniczkę przystało.
Czy to prawda że auta jeżdżą przeładowane?