Nuga Best
przez Qqerty, 2015-06-15 19:58:47
Pracuje w tej firmie już dwa lata jako sprzedawca i jestem bardzo zadowolony z warunków pracy oraz z bardzo dobrej atmosfery jaka tu panuje.

Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Ośrodek Kształcenia Kierowców Szkolmot Marek Taczkowski
przez Maria, 2014-11-25 22:20:08
@Basia, a czy na coś konkretnego skarżył się wnuczek, bo generalnie kursy na prawo jazdy s,ą dosyć stresujące nie mówiąc nawet już i samym egzaminie, a po drugie jeśli go dobrze go nauczyli i zdał to jest dla mnie najważniejsze. Jeśli ktoś nie umie jeździć to i najlepszy instruktor go nie nauczy, tak było w mojej szkole i ma wiele negatywnych opinii, a ja sama jestem zadowolona bardzo. Druga rzecz to zniżki różne, jak się takie bierze, a nie w normalnej cenie to już różnie bywa, ale nie można od razu oceniać po tym całej marki, firmy czy ośrodka kształcenia kierowców tak samo jak oceniać całej szkoły po jednym nauczycielu. Z tego co ja wiem, to Szkolmot ma dobre sprzęty do nauki jak np. różnego typu plansze, przekroje podzespołów oraz urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce szkoleniowej. No i mają oczywiście swój plac manewrowy, więc narzekać nie ma na co na ich sprzęt. Polecam Szkolmot .

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Magdalena Fiedorowicz - Nielsen Polska Sp. z o.o. (Badania rynku)"
Zajmujecie się obserwowaniem konsumentów. W jaki sposób to robicie? Nasz zakres działania obejmuje nie tylko badania konsumenckie. Nielsen jest globalną  firmą pomagającą swoim klientom zarządzać informacją,  zapewniającą kompleksowe zrozumienie tego co konsumenci kupują, czyli segment Buy i oglądają, segment Watch. Ten drugi dostarcza usługi w zakresie pomiarów dotyczących oglądalności, polegające na gromadzeniu i analizie danych dotyczących widzów różnych rodzajów mediów. Mam tu na myśli telewizję, radio, Internet, urządzenia mobilne wszędzie tam, gdzie, konsumowane są treści marketingowe. Segment  Buy dostarcza producentom oraz sprzedawcom detalicznym towarów konsumpcyjnych szeroką perspektywę trendów zakupowych panujących na rynku. Dzięki integracji informacji z powyższych segmentów oraz innych źródeł, Nielsen  oferuje  swoim klientom zarówno globalne rozwiązania pomiarowe jak i analityczne, umożliwiające rozwój biznesu.  
Jakimi metodami prowadzicie swoje badania? Najbardziej rozpoznawalnymi z szerokiej gamy prowadzonych przez nas pomiarów są badania tego, co konsumenci kupują, a także te dotyczące oglądalności telewizji. Wszystkie prowadzone przez nas badania prowadzone są nowoczesnymi metodami. Badania statystyczne prowadzone są w oparciu o odpowiednio dobrane, reprezentatywne próby sklepów i gospodarstw domowych. O wysokiej jakości prowadzonych przez nas badań, świadczy również fakt, że Nielsen otrzymuje regularnie certyfikat jakości pracy ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku. ...
"Wywiad z Joanna Bytnar - PG Silesia"
Górnictwo to dość specyficzna branża, jak wygląda praca w Państwa firmie? Specyfika branży wynika głównie z samego procesu produkcyjnego, który odbywa się często w bardzo trudnych warunkach górniczo-geologicznych. Dodatkowo PG SILESIA jest kopalnią z najwyższą, IV kategorią zagrożenia metanowego, zatem bezpieczeństwo pracy stanowi dla nas absolutny priorytet. Pracowników związanych z produkcją obowiązuje organizacja pracy umożliwiająca ruch zakładu przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w podstawowym trzy lub czterozmianowym systemie pracy. Dla pracownika wszystkie dni zaplanowane w jego harmonogramie są zwykłymi dniami pracy, niezależnie od dnia tygodnia, czyli tzw. ‘czarnymi’ - jak je w branży górniczej nazywamy. Wyjątek stanowi 14 dni świątecznych określonych w Zakładowym Układzie Zbiorowym Pracy, w które nie prowadzi się wydobycia, oczywiście ‘Barbórka’ jest jednym z nich. Pozostali Pracownicy pracują w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku. Organizacja pracy, system i rozkład czasu pracy, a także zasady wynagradzania oparte są o Kodeks Pracy, a także o wewnętrzne jego źródła, które w PG SILESIA stanowią wspomniany już ZUZP oraz Regulamin Pracy. ...