4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Security Sp. z o.o.
przez M, 2014-09-26 12:27:26
Pracuję od dwóch miesięcy w Security Group w Sosnowcu i jestem bardzo zadowolony. Wypłata terminowo wpłynęła mi na konto 10-tego, szef bardzo w porządku, nie mam co narzekać, więc dziwią mnie te negatywne opinie...
Pozdrawiam.

Security Sp. z o.o.
przez Roko, 2014-10-06 16:20:38
Firma spoko loko leka fajna praca tylko zarobki kiepskie!!!!! Pozdro dla Pana Koordynatora z Suchej B.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Karol Myszel - BIOTON S.A."
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy BIOTON? Było ich wiele. Niewątpliwie kluczowym momentem było samo powstanie firmy BIOTON. To było ogromne wydarzenie, któremu towarzyszyło wielkie zainteresowanie. Powstała bowiem firma biotechnologiczna o całkowicie polskim rodowodzie, produkująca rekombinowaną insulinę ludzką w oparciu o całkowicie polską myśl biotechnologiczną. Firma BIOTON znalazła się w grupie zaledwie kilku firm produkujących insulinę na świecie. Innym ważnym momentem było wejście firmy na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych w 2005 roku. W tym samym roku BIOTON zaczął nabywać akcje SciGen Ltd. z Singapuru, dzięki czemu zapewnił sobie obecność na rynkach azjatyckich. W ostatnim czasie istotnym wydarzeniem była zmiana struktury właścicielskiej w 2015 roku i pojawienie się nowych inwestorów w postaci chińskich podmiotów – firm Novotek oraz Gloria.
Jak branża zmieniła się przez ponad 25 lat? Branża farmaceutyczna podlegała licznym zmianom w tym okresie. Nasza konkurencja wzmocniła swoją obecność w Polsce, zmieniło się prawo farmaceutyczne, regulujące ściśle działania firm farmaceutycznych na rynku polskim, pojawiła się konieczność dostosowania firm produkcyjnych do standardów GMP (good manufacturing practice), co spowodowało, iż także BIOTON musiał się zmieniać. Zrewitalizowaliśmy nasz zakład produkcyjny, inwestując ogromne środki w nowe linie do wytwarzania insulin, sprzęt laboratoryjny, a także w umiejętności naszych pracowników.   ...
"Wywiad z Bartek Boczkaja - Konsorcjum Fen Sp. z o.o."
Czym zajmuje się państwa firma? Jesteśmy dystrybutorem IT. Specjalizujemy się w rozwiązaniach sieciowych - sieciach przewodowych i bezprzewodowych, bezpieczeństwie IT, storage, systemach monitoringu wizyjnego. Sprzedajemy również rozwiązania do dystrybucji sygnałów audio-video, ale także akcesoria do komputerów i urządzeń przenośnych takich jak np. laptopy czy tablety.
Skoro jesteście firmą z branży IT to domyślam się, że większość waszego zespołu stanowią mężczyźni. To prawda. Choć mamy też w firmie kilka koleżanek, które wnoszą do niej nową jakość. Z reguły są to specjalistki.
Ilu łącznie pracowników państwo zatrudniają i gdzie fizycznie znajduje się wasza firma? Mieścimy się w Poznaniu, nie mamy oddziałów w Polsce. Aktualnie zatrudniamy ok.35 osób.
Skoro nie mają państwo oddziału, to jak wygląda wasza praca? 95 proc. naszych handlowców "siedzi w biurze", a więc można powiedzieć, że sprzedajemy na odległość. Z osób „lotnych”, czyli na stałe pracujących poza firmą mamy dwie osoby. W IT środki komunikacji na odległość zawsze były bardziej rozwinięte, także nie jest to coś zaskakującego. ...
"Wywiad z Sandra Kluza - Smart MBC"
Czym zajmuje się Państwa firma? Firma Smart MBC wystartowała kilka lat temu jako biuro pracy i doradztwa personalnego wraz z działaniami outsourcingowymi. Z czasem w nasze szeregi dołączyło więcej pracowników, a wiedza i zdobyte doświadczenie pozwoliło nam stworzyć kilka marek, które naszym zdaniem idealnie wpasowują się w aktualne potrzeby rynku. Oprócz Smart MBC, mamy też Smart CV. To projekt, który aktualnie udoskonalamy, aby jak najlepiej odpowiadał potrzebom rynku pracy i oczywiście kandydatom - bo to do nich skierowana jest ta platforma. Chcemy, by system był jak najbardziej intuicyjny, a zarazem użyteczny. Istotny podział nastąpił też w dziale Marketingu - powstało HRTools. Jak dotąd pierwszy internetowy sklep z narzędziami i usługami HR. Można tam znaleźć produkty nie tylko dla HRowców i pracodawców, ale również dla kandydatów, jak np. narzędzia szkoleniowe czy wideoprezentacje. W międzyczasie zauważyliśmy, że całkiem nieźle wychodzi nam marketing usług HR, dlatego narodził się pomysł na agencję content marketingową - Conture. Usługi dedykowane przez tę markę skupiają się na budowaniu i poprawie wizerunku pracodawcy, a także zwiększaniu rozpoznawalności marki dzięki np. angażującym działaniom w Social Media. Naszą najmłodszą marką jest HRownia.pl - to portal branżowy HR, ale skupiający się też na społecznych aspektach rynku pracy. ...