Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
Eltel Networks
przez Michał, 2015-08-16 23:14:29
Odpowiedź na: [pool-pet - 2015-08-16 01:05:59]:
A ja gorąco polecam zawód serwisanta, super praca, bardzo przyjemna, można dobrze zarobić.

mateco
przez kornas, 2016-12-06 21:55:34
Byłem u nich serwisantem i szczerze, to narzekać nie mogę. Mateco, to dobry pracodawca. Takie jest moje zdanie.

4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Oficjalne otwarcie nowej fabryki firmy NGK Ceramics odbyło się 30 maja 2017 roku. Znajduje się ona w dzielnicy Dąbrowy Górniczej – Tucznawie i chce zatrudnić jeszcze w tym roku 470 osób. Szansę na zdobycie posady mają wszyscy mieszkańcy Sosnowca i okolicznych miast. Nowa fabryka da pracę setkom osób Władzom Dąbrowy Górniczej udało się pozyska...
Czytaj więcej >>
Krajowy Fundusz Szkoleniowy dysponuje zasobami finansowymi, które pozwalają na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i samych pracodawców. Obecnie w Sosnowcu zakończył się dodatkowy nabór wniosków o przyznanie takich dotacji. Komunikat PUP w Sosnowcu Na stronach internetowych Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu zamieszczono inf...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mają mniejsze szanse na podjęcie zatrudnienia niż inni bezrobotni poszukujący pracy. Dla nich jednak przeznaczone są środki na uruchomienie własnej działalności gospodarczej z funduszy, jakimi dysponuje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W Sosnowcu można składać w tym celu wnioski do Powiatowego Urzędu Pra...
Czytaj więcej >>
Poziom bezrobocia rejestrowanego w Sosnowcu na Śląsku w styczniu 2017 roku wynosił 10,1 proc. W porównaniu ze średnią dla całego kraju (8,6 proc. w tym samym okresie) wyraźnie widać, że w tym śląskim mieście problem bezrobocia jest poważny i należy podjąć zdecydowane działania. Dlatego w PUP w Sosnowcu uruchomiono projekty, w ramach których benefic...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu realizuje program pod hasłem „Zdobądź kwalifikacje – bądź cenny na rynku pracy”. Jest to szansa dla wszystkich osób bezrobotnych dla uzyskania kwalifikacji potrzebnych do podjęcia w przyszłości pracy na pożądanym stanowisku. Kto weźmie udział w programie i jakie korzyści są w nim przewidziane? Oferta w ramach ...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja w Sosnowcu ma przynieść w kolejnych latach wiele miejsc pracy dla mieszkańców całego powiatu. Chodzi nowo otwierane przez globalną firmę Amazon centrum logistyki e-commerce. Na kiedy zaplanowano przeprowadzenie inwestycji i kto docelowo będzie mógł liczyć tu na zatrudnienie? Inwestycja firmy Amazon Z oficjalnych informacji opublikow...
Czytaj więcej >>
Jak informuje Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, rejestrowane bezrobocie w mieście na poziomie 10 proc. wyraźnie odstaje od średniej wojewódzkiej – 6,6 proc. oraz krajowej – 8,3 proc. W celu zmniejszenia liczby osób pozostających bez zatrudnienia podejmowane są różne działania, a jednym z nich jest współpraca z Zieloną Linią. Zielona Linia – co to j...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to ważny ośrodek przemysłowo-handlowy w województwie śląskim. Pomimo wydawać by się mogło dość sprzyjającej koniunktury miasto boryka się z rejestrowanym bezrobociem na poziomie ok. 10 proc., przy czym należy przypuszczać, iż w rzeczywistości jest ono jeszcze wyższe. Przyczynia się do tego szara strefa oraz to, iż nie każdy bezrobotny mie...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim należące do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza głównie atrakcyjnej lokalizacji – z miejscowości o z górniczo-hutniczym charakterze przekształcił się w ośrodek przemysłowo-handlowy. Wydawać by się zatem mogło, że ze znalezień zatrudni...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...
"Wywiad z Piotr Subko - MakoLab SA"
Od ponad 20 lat działacie Państwo w branży IT. Jak wyglądały początki firmy MakoLab? MakoLab jest na rynku nawet ponad 25 lat. Spółka, jeszcze pod nazwą MakoTypesetting, została zarejestrowana w 1989 r. także liczy tyle lat ile wolna Polska. Na początku firma oferowała wspomagane komputerowo usługi poligraficzne. Cztery lata później, już jako MakoLab rozpoczęła sprzedaż specjalistycznego oprogramowania naukowego oraz oprogramowania na zamówienie. Ważnym i przełomowym momentem był rok 2001, gdy MakoLab nawiązał współpracę z koncernem Renault i opracował na zamówienie system do zarządzania treścią typu CMS. Ta współpraca trwa do dziś, a MakoLab jest jednym z kluczowych dostawców rozwiązań informatycznych dla koncernu Renault-Nissan na całym świecie.
Rynek nowych technologii to nieustanna zmiana. Czy w ogóle można za tym nadążyć? Bycie „up-to-date” jest warunkiem koniecznym nie tyle do rozwoju ile do przetrwania na rynku usług informatycznych. Tempo zmian jest ogromne, a rozwiązania informatyczne znajdują coraz to nowe zastosowanie i oferują nowe możliwości. Doskonałym przykładem jest komunikacja marketingowa. Mamy przykłady rozwiązań (np. Snapchat), które w pół roku są w stanie upowszechnić się na całym świecie. Nagle okazuje się, że funkcjonowanie bez nich i niebranie ich pod uwagę np. w strategiach promocyjnych wyklucza dotarcie do istotnej części grupy docelowej. Naszego klienta oczekującego na propozycję skutecznych działań promocyjnych może nie interesować, że nie jesteśmy przygotowani na skorzystanie z danego narzędzia i może poszukać innego dostawcy usługi. Dlatego nadążanie za zmianami i trendami jest na rynku nowych technologii absolutnie wymogiem czasów. ...
"Wywiad z Maciej Pokrzywiński - IT COMPANY Sp. z o.o."
Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company? Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klientów i dostosować usługi do ich oczekiwań. Cały czas zbieramy opinie, analizujemy rynek i reagujemy na zmiany. Jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dbamy o stabilny rozwój ich firm tak, by nie pozostali w tyle za swoją konkurencją.
IT Company istnieje już 10 lat. Jak w tym czasie zmieniła się Państwa firma? Firma od początku stabilnie się rozwija. Nasz przepis na sukces to w dużej mierze orientacja rynkowa, innowacyjność, partnerstwo i dbanie o pracowników – co roku odnotowujemy wzrost zatrudnienia. Dzięki niskiej rotacji przez lata stworzyliśmy zgrany zespół ekspertów i przeszliśmy liczne szkolenia. Wspólnie uczyliśmy się zarządzać rozrastającą firmą i sformułowaliśmy czytelny katalog wartości. ...