welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

PUR Montage
przez Gonzo, 2014-10-02 21:24:51
Odpowiedź na: [spawacz - 2014-08-06 21:17:35]:
Ja osobiscie tez pracuje w tej firmie jako spawacz i jestem bardzo zadowolony. Stawki godzinowe sa takie jak proponuja podczas rozmowy telefonicznej, wyplaty wyplacane w terminie, ubezpieczenie i wszystkie skladki odprowadzane, dlatego dziwie sie troche ze pojawiaja sie tak glupie komentarze.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Bartłomiej Sawulski - UNICELL Poland sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? Firma Unicell Poland rozpoczęła swoją działalność w roku 1998. Przedsiębiorstwo zostało założone przez inwestorów z Polski i Holandii i tak pozostało do dzisiaj.  Początkowo firma zajmowała się działalnością handlową, następnie krok po kroku zmieniała profil na produkcyjno-handlowy.    
Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Na pewno kluczowym momentem w historii było uruchomienie własnej produkcji  w 2002 roku, w wyniku czego nastąpił bardzo dynamiczny wzrost obrotów i zwiększenie skali działalności.  Można na pewno wyróżnić jeszcze kilka innych przełomowych momentów,  takich jak: wdrożenie do produkcji strategicznych linii produktów,  przeprowadzka do nowego zakładu produkcyjnego i inne.  Jednak ogólnie można powiedzieć że rozwój firmy jest stabilny,  organiczny i odbywa się metodą małych kroków.
Jakie są cele firmy na najbliższy czas? Strategiczne cele firmy nie zmieniają się do kilku lat – ciągle jest to rozwój asortymentu, podnoszenie jakości produktów,  poszukiwanie nowych klientów oraz nowych kanałów sprzedaży .  W ostatnich latach firma mocno stawia na promocję i reklamę  wiodących marek Primacol i Luxdecor oraz na sprzedaż eksportową.  ...
"Wywiad z Ewelina Drabko - PPF Hasco-Lek S.A."
W jaki sposób Hasco-Lek dba o zdrowie Polaków? Na pewno kompleksowo. Jesteśmy jednym z kluczowych polskich producentów leków OTC, leków na receptę, suplementów diety oraz produktów medycznych. W swojej ofercie mamy także kosmetyki. W naszym portfolio znajduje się ponad 350 produktów, które są wytwarzane w dwóch nowoczesnych fabrykach, we Wrocławiu oraz w podwrocławskich Siechnicach. Specjalizujemy się w produkcji leków w postaci kapsułek miękkich, dziennie produkujemy ponad 2,5 mln kapsułek. Ponadto przeprowadzamy zaawansowane badania w obszarze nauk medycznych i farmaceutycznych.
Inwestujecie nie tylko w medykamenty, ale także w placówki medyczne. Jakie inwestycje macie za sobą? Od 2014 roku jesteśmy właścicielem Wrocławskiego Centrum Rehabilitacji i Medycyny Sportowej. W marcu 2015 roku rozpoczęła się budowa nowej siedziby WCRiMS. Będzie to jedna z najnowocześniejszych placówek medycznych w Polsce, zdolna obsłużyć od 1500 do 1800 osób dziennie. W szpitalu mieścić się będzie kilka oddziałów: rehabilitacyjny, ogólnoustrojowy, neurologiczny, kardiologiczny, dziecięcy oraz ortopedyczny. Powstaje tam także gabinet komputerowej analizy ruchu. Placówka zapewni także kompleksową diagnostykę na światowym poziomie. Wśród dostępnych usług znajdzie się oczywiście również rehabilitacja po kontuzjach odniesionych w wyniku uprawiania sportu. ...
"Wywiad z Magdalena Barańska - Gemius S.A."
Na Państwa stronie są ciekawe treści branżowe. Czym się Państwo inspirują przygotowując materiał na nią? Tworzeniu nowej strony Gemiusa przyświecała idea przekazywania wartościowych biznesowo informacji dla świata online, których zbieranie i analizowanie stanowi codzienność naszej firmy. Wszystkie prezentowane na niej treści pochodzą z naszych badań i analiz ekspertów Gemiusa. Jesteśmy nie tylko twórcami narzędzi do pomiaru Internetu i dostarczycielami danych, ale przede wszystkim doradcami biznesowym naszych klientów. Działamy zgodnie z hasłem firmy: „Wspieramy wiedzę poprzez decyzje biznesowe” – i nasza strona to odzwierciedla.
Zaczynali Państwo 16 lat temu od narzędzia pomiaru ruchu w internecie. Jak przez ten okres rozwijały się usługi firmy? Historia Gemiusa sięga 1999 roku. Wtedy, pod nazwą Global eMarketing, stworzyliśmy system GeMius (obecnie znany jako gemiusTraffic), służący do mierzenia różnych wskaźników na stronach internetowych. Wkrótce potem opracowaliśmy metodę badania Internetu, która pozwala oszacować rzeczywistą liczbę użytkowników (ang. real users), odwiedzających dane strony WWW. Ta metoda była przełomem na rynku. Nasz algorytm ma ogromne znaczenie dla rozwoju Internetu jako medium reklamowego, ponieważ bierze pod uwagę czynniki mogące potencjalnie zaburzać otrzymany wynik. W 2004 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą PBI przy badaniu Megapanel PBI/Gemius, a niewiele później rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie wciąż wdrażamy nowe narzędzia, działamy na ponad 30 rynkach i mamy 16 biur zagranicznych. Nie ustajemy też w poszukiwaniach nowych, przełomowych rozwiązań. W maju 2015 roku wygraliśmy konkurs organizowany przez IAB Europe w kategorii badanie internetu (ang. audience research). Statuetkę przyznano nam za projekt nowej metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg ze wszystkich urządzeń – Behavioral Panel Synthesis (BPS). ...