CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Global Telemarketing S.C
przez kajciu, 2014-09-06 12:35:36
polecam każdemu! super atmosfera, koordynatorzy bardzo w porządku, mega spoko i uczciwe zarobki, pracuje w tej firmie od pół roku i póki co nie zamierzam jej zmieniać

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Beata Gil - ULTIMO S.A."
Jakie usługi świadczy ULTIMO? ULTIMO jest czołową firmą windykacyjną specjalizującą się w zakupie konsumenckich wierzytelności masowych, szczególnie z sektora bankowego i telekomunikacyjnego oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych. W skład Grupy ULTIMO wchodzą: ULTIMO S. A., Kancelaria Prawna K. Buczek i Wspólnicy oraz TAKTO Finanse. Jesteśmy częścią europejskiej grupy finansowej B2Holding z siedzibą w Norwegii.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Firma ULTIMO prowadzi swoją działalność we Wrocławiu, gdzie znajduje się jej główna siedziba. Obecnie firma zatrudnia około 900 pracowników, z czego prawie 40 pracuje na terenie całej Polski.
Za co klienci cenią wasze usługi? Proponujemy klientom przede wszystkim polubowne rozwiązanie problemu zadłużenia. Uważamy, że każdy może mieć przejściowe problemy finansowe, ważne jednak, by wziąć sprawy w swoje ręce, podjąć decyzję i systematycznie spłacać swój dług. Dzięki oferowanym przez nas niskim ratom i indywidualnemu podejściu do każdej sprawy, Klienci wiedzą, że można się z nami dogadać. Tak zresztą brzmi nasze hasło – „Dogadajmy się” i tysiące Klientów, wychodzących z nami na finansową prostą wie, że to hasło działa. ...
"Wywiad z Anna Stasińska-Dyka - Brenntag Polska Sp. z o.o."
Na jakich wartościach opiera się działalność Państwa firmy? Podstawową i bezwzględną wartością jest dla nas bezpieczeństwo. Chcemy być najbezpieczniejszym dystrybutorem produktów chemicznych dlatego przestrzegamy najwyższych standardów i dążymy do całkowitego wyeliminowania wypadków i incydentów w naszych oddziałach na całym świecie. Taka postawa jest praktykowana we wszystkich obszarach funkcjonowania naszej firmy. Chcemy, żeby nasi Klienci i nasi Pracownicy czuli się z nami bezpiecznie. Pragniemy zapewnić najwyższy standard współpracy na każdej płaszczyźnie.
Brenntag Polska jest dystrybutorem surowców chemicznych do wszystkich gałęzi przemysłu. Tak, jako Brenntag Polska oraz generalnie jako Grupa Brenntag zabezpieczamy potrzeby naszych Klientów z każdej gałęzi przemysłu. Nasze Centra Aplikacyjne dostarczają rozwiązania zarówno dla branży spożywczej, żywienia zwierząt, ropy i gazu czy chemii budowlanej. Jesteśmy bardzo dumni z szerokiego wachlarza serwisu oraz kompleksowego wsparcia, jakie możemy zaoferować naszym Klientom.
Firmę Brenntag Polska obecnie tworzy 20 nowoczesnych biur, magazynów i centrów logistycznych z siedzibą spółki w Kędzierzynie-Koźlu. Co umożliwiło Państwu taki duży rozwój? Kluczem do sukcesu firmy Brenntag Polska są ludzie. To dzięki kreatywności i innowacyjnemu myśleniu jej założycieli, Brenntag Polska jest od lat liderem wśród firm chemicznych. Przemyślane strategie fuzji i akwizycji, a przede wszystkim zarządzanie oparte na współpracy i partnerstwie umożliwiły tak dynamiczny rozwój i mocną pozycję firmy.   ...
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Poczta Polska S.A."
Poczta Polska czyli firma z tradycjami, jakie mają Państwo plany na najbliższe lata? Do 2020 r. planujemy zostać głównym integratorem usług paczkowo-kurierskich, komunikacji tradycyjnej i elektronicznej, usług finansowych i e-government. Poczta Polska chce osiągnąć w tym segmencie 1,5 mld zł przychodów, co oznacza wzrost o 100 proc. Chcemy być w pierwszej trójce największych operatorów paczkowych w Polsce. Umożliwić ma to zapewnienie całego łańcucha wartości dla dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Oznacza to, że oprócz usług logistycznych, klienci e-commerce będą mogli korzystać z rozwiązań oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej m.in. w zakresie bankowości, ubezpieczeń czy komunikacji cyfrowej. Złożyliśmy już ofertę w konkursie na operatora wyznaczonego organizowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Firma posiada niezbędną infrastrukturę i zapewnia wysoki standard usług, jeśli chodzi o terminowość i bezpieczeństwo obrotu pocztowego. Jest także przygotowana na działanie w warunkach nadzwyczajnych. Pełnimy strategiczna rolę jako narodowy operator pocztowo-logistycznej, dlatego celem firmy jest wygranie konkursu na operatora wyznaczonego i zapewnienie Polakom szerokiego dostępu do usług listowych, pocztowych, ale także usług e-government. ...