Twoja opinia jest dla nas ważna. Napisz opinię o swoim pracodawcy i podziel się z innymi swoimi doświadczeniami - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Jatomi Fitness
przez Kowalski, 2014-09-04 15:01:55
Do wszystkich niezadowolonych: pracowałem dwa lata jako konsultant sprzedaży. Zarobki jak na pracę na niewysokim szczeblu były bardziej niż zadowalające. Klimat pracy, fajna atmosfera, zabawni ludzie dookoła to tylko kilka rzeczy, które trzymały mnie tam na co dzień. Oczywiście są też obowiązki! jak chcesz zarabiać 5000 to nie ma że kawka, herbatka, posiedzisz i pogawędzisz. Trzeba ostro pracować. Z punktu widzenia sprzedawcy przyznam, że była duża rotacja, ale to dlatego, że nie wszyscy się nadają na sprzedawcę! Poza tym sam przeprowadzałem kilka rozmów kwalifikacyjnych i powiem szczerze, że sposób bycia, ubiór, mentalność niektórych kandydatów to była porażka.
PODSUMOWUJĄC: korporacja, fajny klimat, częste imprezy, fajni ludzie, dobra kasa, ale trzeba na to ZAPRACOWAĆ!

Atos IT Services Sp. z o.o.
przez Nowy, 2014-09-08 11:33:36
Hmmm... nie wiem co wy piszecie o zarobkach, ale nie wydaje mi się, żeby tak płacili. Już w pierwszym kontakcie ze mną, zaproponowali mi bardzo dobre pieniądze na najniższym stanowisku Junior SAP konsultant. Jak będzie dalej to się dopiero okaże, i za 3 miesiące opowiem o swoich doświadczeniach.
Pozdrawiam

TELECENTRUM SP.ZO.O.
przez anitex, 2014-09-11 13:20:11
Pracowałam w tej firmie ze względu na to ze podjęłam studia w innym mieście musiałam się wyprowadzić, zaczepiłam się w innym Call Center i teraz jak mam pogląd to mogę powiedzieć że się tęskni i ze takiego klimatu jak w Telecentrum nie ma nigdzie.
Pozdrawiam wszystkich konsultantów.

Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Onikki-Górski - Business Centre Club"
Jakie są warunki członkostwa w BCC? BCC zrzesza indywidualnych przedsiębiorców z wszystkich branż i regionów, którzy prowadzą działalność pod różnymi formami prawnymi i własności, jak również o zróżnicowanej wielkości. Członkowie BCC to firmy sprawdzone, rzetelne, o ugruntowanej pozycji na rynku. Członkami Business Centre Club są reprezentanci lub przedstawiciele firm, w szczególności członkowie zarządu, właściciele, główni menedżerowie, posiadający dobrą opinię w środowisku. Akceptują oni Statut i inne zasady obowiązujące w organizacji, takie jak na przykład Kodeks Koleżeński.
Jakie korzyści wynikają z członkostwa w BCC? Można streścić je w kilku punktach. Po pierwsze chronimy interesy gospodarcze. BCC pomaga przedsiębiorcom rozwiązywać konflikty z urzędami skarbowymi, windykować należności, znaleźć pracę. Podejmuje mediacje w sporach firmy z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, zapewnia pomoc prawną wybitnych specjalistów, zwłaszcza z zakresu prawa podatkowego i funduszy unijnych. Po drugie walczymy o prawa przedsiebiorców. Efektem naszej działalności jest ponad sześć tysięcy interwencji, opinii, komentarzy, ekspertyz, projektów i propozycji zmian przepisów, kilkadziesiąt tysięcy publikacji i audycji w mediach. Zasługa BCC to m.in.: obniżenie podatku od osób prowadzących działalność gospodarczą z 27% do 19%, wprowadzenie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, uchwalenie nowej ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym i zablokowanie podniesienia wadium w projekcie zmian ustawy o zamówieniach publicznych. Na nasz wniosek Trybunał Konstytucyjny zdecydował o usunięciu zapisów naruszających prawa obywatelskie w ustawie o CBA czy umożliwiających inwigilację przedsiębiorców w ustawie o wojewódzkich kolegiach skarbowych. No i wreszcie po trzecie dostarczamy rozwiązań. Business Centre Club organizuje dla swoich członków porady i konsultacje w zakresie m.in.: funduszy unijnych na lata 2014-2020, pozasądowych metod rozwiązywania sporów gospodarczych, prawa zamówień publicznych oraz przekształceń prawnych przedsiębiorstw. Aktywnie pomagamy redukować koszty prowadzenia przedsiębiorstwa, restrukturyzować je, a także zarządzać projektami. ...
"Wywiad z Krzysztof Różycki - Casus Finanse"
W 2016 roku nastąpił rebranding firmy, w wyniku którego zmieniła ona nazwę na Lindorff. Co dzięki temu Państwo zyskaliście? Połączenie Casus Finanse z europejskim liderem branży zarządzania wierzytelnościami oznacza dla nas nową skalę rozwoju i z pewnością pozwala nam utrzymać się w ścisłej czołówce rynku w Polsce. To przemyślany krok i jednocześnie logiczne następstwo działalności obu spółek, które mają wspólny cel: definiować pozycję lidera rynku – zarówno, jeśli chodzi o skalę działań, jak i jakość obsługi klienta. Casus Finanse to firma, która prężnie działała na polskim rynku od ponad 20 lat, natomiast Lindorff to firma z europejskim, ponad 100-letnim know-how­. Przełożenie tak bogatego doświadczenia na nowy rynek lokalny, który przez Casus Finanse został uprzednio dogłębnie poznany, pozwala w jeszcze większym stopniu spełniać cele obu podmiotów – dążyć do pozycji lidera dzięki rzetelnej i profesjonalnej obsłudze rynku na bazie wypracowanego doświadczenia, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości współpracy z klientami. Lindorff wniósł po połączeniu szereg standardów, które zostały sprawdzone na rynku europejskim, a Casus Finanse zaoferowało bardzo bogatą znajomością rynku lokalnego, na którym te standardy wprowadza w życie. ...
"Wywiad z Rafał Mroziewski - Mondi Polska Agencja Pracy sp. z o.o."
Każdy człowiek to historia, pamięta pan historię pierwszego podopiecznego, któremu MONDI pomogło znaleźć pracę i zmienić życie? Pamiętam wiele z tych osób. Gdy w 2011 r. zaczynaliśmy działalność naszej firmy w Polsce w wielu regionach panowało bardzo duże bezrobocie. Kandydaci dosłownie ustawiali się w kolejkach, aby otrzymać propozycję pracy. Jakże sytuacja wygląda odmiennie w obecnych czasach… Wtedy pomogliśmy wielu – pamiętam kobiety z małymi dziećmi, których nie stać było nawet na bilet, by dojechać do wymarzonej pracy. Dawaliśmy im zaliczki na start, aby mogły godziwie zarobić i nakarmić maluchy. Było też sporo mężczyzn, ojców mających na utrzymaniu kilkoro dzieci, którzy będąc jedynymi żywicielami rodziny znajdowali się w dramatycznej sytuacji życiowej. Wielu z nich pomogliśmy i są nam wdzięczni do dziś. Oczywiście to w dużej mierze zasługa naszych klientów, dawali pracownikom takie warunki i możliwości rozwoju, że trudno było tego nie wykorzystać.
MONDI na rynku jest od 14 lat, a w Polsce od 5. Wszystko się zmieniło, kraj ewoluował. Czy ludzie poszukujący pracy też? Czym się kierują w swoich wyborach zawodowych? Aktualnie poziom bezrobocia jest rekordowo niski, w związku z tym pracownik ma możliwości wyboru – tym większe, im wyższe ma kwalifikacje. Poza wymaganiami dotyczącymi rozsądnego wynagrodzenia bardzo często pojawiają się pytania o dodatki za dojazd, premie frekwencyjne czy efektywnościowe. Mile widziane są pakiety sportowe, ubezpieczenia grupowe czy też opieka zdrowotna. Zmienił się nasz styl życia, mamy wyższe wymagania, cenimy pozapłacowe formy wynagrodzenia. To normalne, przeszliśmy długą drogę i dorosło nowe pokolenie – mamy europejskie standardy. Pracodawcy muszą zapewnić dobre warunki oraz dbać o pozytywny employer branding (ang. wizerunek), aby móc zrekrutować, a także utrzymać wartościowych współpracowników.  ...