Saint-Gobain Polska
przez Zbyszek, 2015-10-15 22:40:20
Bardzo fajna firma, polecam: dobre zarobki, świetni ludzie, przyjazna centrala, motywujący system premiowania, towar na magazynie ok, rozpoznawalność marki ok, bdb relacje z klientami i dostawcami. Ostatnio zawirowania w zarządzie ale to normalność w koncernie co kilka lat, polecam gorąco!

P.H KONRAD
przez spermobil, 2016-04-15 11:08:12
Pracowalem 2 lata jako dostawca. Bardzo miło wspominam ten okres. Szczegolnie chodzi mi o aspekt ludzki, zyczliwi sympatyczni ludzie na kazdym szczeblu. Pozdrowienia z Warmii i Mazur. R.

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z Agnieszka Kałuża - The Nets"
Firma The Nets działa w w Krakowie, Warszawa nie wydała się dla waszej firmy atrakcyjnym miastem? Choć biuro The Nets znajduje się w Krakowie, obszar naszej działalność obejmuje całą Polskę, a także inne państwa. Mówiąc ogólnie – działamy wszędzie tam, gdzie jest rynek. W najbliższym czasie planujemy otworzyć również biuro w Warszawie.
Ile osób pracuje w Państwa firmie? Obecnie zatrudniamy 15 pracowników. Projekty realizujemy współpracując również z kilkunastoma osobami pracującymi zdalnie. The Nets to firma młoda i ciągle rozwijającą się, dlatego też liczba naszych pracowników systematycznie się zwiększa. Zespół The Nets tworzą specjaliści SEO, programista PHP, specjalista ds. strategii komunikacji, analityk internetowy, specjalista ds. PR, copywriterzy, osoby zajmujące się obsługą klientów oraz stażyści i praktykanci.
Czy szukając osób do pracy korzystacie z mediów społecznościowych? „Sprawdzacie” przyszłego pracownika? Wysoki poziom zapotrzebowania na wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników wymusza na firmach stosowanie aktywnych metod rekrutacji. Ograniczenie się do zamieszczania ogłoszeń na portalach pracy, to stanowczo za mało. Najczęściej wykorzystywanym przez nas kanałem do poszukiwania kandydatów są media społecznościowe, specjalizujące się w kontaktach zawodowo biznesowych – GoldenLine i LinkedIn. Umożliwiają one dotarcie do specjalistów mniej lub bardziej dynamicznie poszukujących pracy. Staramy się dotrzeć bezpośrednio do kandydatów, również poprzez fora dyskusyjne, blogi eksperckie i wyszukiwarkę Google. Uważamy, że ten sposób pozyskiwania kandydatów jest korzystniejszy niż tradycyjne narzędzia, które odeszły już do lamusa. Ekspansja Internetu dała również początek pozyskiwaniu talentów z wciąż popularnego i największego na świecie serwisu społecznościowego Facebooka. Jest to rewelacyjne narzędzie, które wykorzystujemy szczególnie w czasie poszukiwania osób do pracy zdalnej bądź innych form współpracy. Specyfika marketingu internetowego charakteryzuje się tym, iż wiele osób publikuje i promuje swoje artykuły w mediach społecznościowych. Jest to więc dobre źródło sprawdzenia wiedzy oraz umiejętności przyszłego pracownika. ...
"Wywiad z Wojciech Czyżak - SAVOIR Group Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.
Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają? Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.
Za co klienci cenią wasze usługi? Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych. ...