Jak się pracuje w Polskie Linie Telefoniczne Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Polskie Linie Telefoniczne Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Polskie Linie Telefoniczne jest dla Ciebie! 


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze pytania nt. pracy w Polskie Linie Telefoniczne w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Polskie Linie Telefoniczne poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Sebsonxp
Kandydat
 Pytanie

Czy kierownictwo dysponuje niezbędną wiedzą merytoryczną pozwalającą wykonywać stanowisko ? Tzn czy posiada odpowiednie wykształcenie wyższe z dziedziny marketingu czy zarządzania a może posiada certyfikat trenera ?

Pwpn
Były pracownik
@Sebsonxp

Nie posiada żadnych z wymienionych :)

Honorata Nowy wpis
Inne
@Pwpn

To nie było pytanie tendencyjne? A w takim razie co innego posiada?

Popo Nowy wpis
Pracownik
@Honorata

Kompleksy

Halina Nowy wpis
Inne
@Popo

To jak niby kierownictwo stało się kierownictwem? No chyba muszą co nieco wiedzieć o swojej pracy?

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Polskie Linie Telefoniczne?

Lele
Pracownik
@Pytanie

Nie ma, możesz pracować w godzinach od 8 do 22

chetny
 Pytanie

jaka atmosfera na projekcie inpost? czy jest duzó telefonów? jacy są koordynatorzy?

Xyz
@chetny

Fajny projekt tylko licz sobie sam/a godziny bo możesz mieć wypaczone inaczej

Bożena
Inne
@Xyz

Często się zdarza, że przepracowane godziny nie zgadzają się później z wypłatą czy to jednostkowe sytuacje? Czy w PLT są nadgodziny? Jeśli tak to jak się jest z nich rozliczanym?

Wojciech
Inne
@Xyz

Wspominasz o godzinach pracy. Czy oznacza to że grafik jest elastyczny i można układać go pod siebie żeby połączyć pracę ze studiami? Są ekstra płatne nadgodziny? Ile miesięcznie można zarobić?

givenchy777
Były pracownik
@chetny

Jak życie ci miłe to nie radze

weert
Były pracownik
@chetny

Telefon za telefonem. Nie ma nawet sekundy przerwy. Musisz sie trzymac sztywnych regułek, które są bezsensowne. W wiekszosci sytuacji nie mozesz pomoc klientowi, tylko cos zmyslac bo oddzial albo kurier zawinili

Popopo
Pracownik
@weert

Warto dodać, że Inpost lubi odsunąć pracownika za tak zwaną pierdołę albo nawet nie do końca z jego winy

Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

nic szczególnego, pracę dostanie każdy, mamy nawet ukraińców wyraźnie zaciągających słowa, podają między innymi termin wypłaty który jest abstrakcją, jeśli spóźnią się tylko tydzień to cud.

Pytania

czy przyjdziesz na następny dzień

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Polskie Linie Telefoniczne motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?

gunia5594
Pracownik
@Pytanie

nie motywuje wręcz zniechęca, bo zamiast podbudowywać kogoś komu słabiej idzie, sprawdzać co agent może mówić źle podpowiedzieć mu metody sprzedaży / obsługi wspominane jest jedynie odsunięcie bądź zwolnienie.

Inposciak
Pracownik
@Pytanie

Sama firma jak najbardziej przykładnie motywuje i pomaga pracownikom , jednak często jako podwykonawca dla innej większej firmy nacisk jest z góry co nie jest żadnym minusem dla samego pracodawcy o którym mowa. A co do wcześniejszej odpowiedzi faktycznie można być odsuniętym ale to tylko za jakieś naprawdę duże krytyczne błędy. Więc raczej osoba która zamieściła wcześniejszą odpowiedź naprawdę musiała (usunięte przez administratora)

Pytanie
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w Polskie Linie Telefoniczne?

pracownik były
Były pracownik
@Pytanie

nie obowiązuje

1

Zostaw merytoryczną opinię o Polskie Linie Telefoniczne - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Polskie Linie Telefoniczne
Przejdź do nowych opinii