Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?
Każdego chętnego do pracy jako opiekun oceniamy głównie pod kątem dojrzałości emocjonalnej oraz predyspozycji indywidualnych. Studenci zawsze są mile widziani, pod warunkiem spełnienia kryteriów rekrutacji.
Szanowna pani Sylwio, Jak będzie Pani chętna do pracy jako opiekunka w PCOD to zapraszamy, wtedy będzie Pani miała okazję sprawdzić. Gwarantuję, że nie boli. A tak poważnie to poziom dojrzałości emocjonalnej ocenia się na wiele sposobów. U większości osób widać wiele cech dojrzałości emocjonalnej już w pierwszym bezpośrednim kontakcie i często zwykła rozmowa prowadzona przez osobę doświadczoną w rekrutacji pozwala wstępnie ocenić jej poziom. :). pozdrawiam
A można spytać się kim Pani jest aby wypowiadać się w imieniu firmy? Czy pracownikiem, właścicielem, bo tutaj kazdy może napisać wszystko.
Pani Sylwio, w naszej Firmie każdy wypowiada się wg właściwych kompetencji, natomiast Pani pytania wyglądają bardziej na zaczepki niż na konkretne zainteresowanie. Na marginesie to pisać na na tym forum może każdy i może podać dowolne imię i mieć różne cele i intencje. Pani również. Pozwoli Pani , że zakończę konwersację z Panią tym wpisem. Rozumiem, że ma Pani sporo wolnego czasu i chyba się Pani nudzi wypisując te wszystkie pytania. Do dziś nie zgłosiła się Pani na rozmowę do Firmy w sprawie pracy , więc zakładam, że nie jest Pani w rzeczywistości zainteresowana pracą , a raczej kierują Panią dziwne i niejasne intencje. Gwarantuje Pani, ze mamy wystarczająco dużo pracy i każda minuta stracona na tego typu konwersacje marnuje nasz czas. pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Tak , występują różne formy wspierania i motywowania zespołu.
Pani Agnieszko, czy moze Pani napisac cos wiecej jak wyglada ta forma wspierania i motywowania pracowowników? Dla nowych osob ktore beda lub sa chetne praca u Was na pewno ma to znaczenie ?
Witam Pani Justyno, Mamy wewnętrzne zasady i jest to bardzo zindywidualizowane. Każdy pracownik traktowany jest indywidualnie. Nie jesteśmy firmą produkcyjną gdzie grupy pracownicze maja jednakowe zadania i da się dość precyzyjnie porównać jakość i wydajność wykonanej pracy. Kwalifikacje i zadania poszczególnych Pań Opiekunek i Panów Opiekunów są dość mocno zróżnicowane i nie da się sformułować takiego sytemu. Z przyczyn powyższych nie publikujemy takich informacji. Natomiast mogę zapewnić , że każdy z naszych pracowników jest traktowany z należytym szacunkiem, otaczany niezbędną opieką i wsparciem zarówno niematerialnym jaki materialnym. Pozdrawiam
Dzień dobry, takie indywidualne podejście to bardzo dobra praktyka z pewnością każdy tutaj czuje się doceniany i wyjątkowy. Ale czy równie ważne jest tutaj zadbanie o wspólną integrację i relacje pomiędzy Opiekunami? Zakładam, że czasami mogą występować pewne małe konflikty pomiędzy nimi, czynnie staracie się wtedy włączać w ich rozwiązywanie czy raczej są to aspekty do załatwiania spraw pomiędzy sobą?
Pani Izabelo, dziękuje za Pani wpis. Pracujemy w taki sposób na co dzień, aby nie dopuszczać do sytuacji konfliktowych ani pomiędzy samymi Opiekunkami, ani pomiędzy Opiekunkami i klientami czy też pozostałymi pracownikami. Mamy odpowiednio przygotowany zespół , który pomaga w rozwiazywaniu problemów. Z reguły wiem kiedy ingerować. Nie akceptujemy w naszej firmie niezdrowej rywalizacji, nieuczciwych i nieetycznych zachowań na jakimkolwiek stanowisku. Pozdrawiam serdecznie
A jeśli chodzi o integrację Pani Izo, To w zapisie naszej polityki zarządzania firmą jest budowa zespołu parującego w oparciu o wspólne wartości, z możliwością zadawania wszelkich pytań, możliwością rozwoju i wsparcia w każdej sytuacji życiowej na partnerskich zasadach dla wszystkich osób w zespole. Możliwości integracji bezpośredniej dla wszystkich Opiekunek jednocześnie są zawsze ograniczone z uwagi na charakter i specyfikę pracy w usługach opiekuńczych. jeszcze raz pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, nie do końca rozumiemy zarówno treść Pani wpisu, intencje jak i sposób komunikacji z Polskim Centrum Opieki Domowej, tym bardziej z Zarządem. Gdyby była Pani rzeczywiście naszą klientką to ma Pani co najmniej 4 numery do kontaktu z Firmą. Odpowiadamy na wszystkie telefony jeśli w danym momencie ktoś z pracowników nie jest w stanie odebrać. Zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Firmą. Pozdrawiam w imieniu PCOD Sp. z o.o.
Witam Panią ponownie, przed chwilą zakończyłyśmy rozmowę telefoniczną i jak się okazało: nie jest Pani ani naszą klientką ani pracownikiem. Występuje Pani podobno w imieniu naszej Opiekunki, ale nie chce Pani ujawnić ani swojego prawdziwego imienia i nazwiska, ani imienia i nazwiska rzekomej swojej znajomej Opiekunki, która ponoć ma już numer PESEL, ale ktoś w PCOD bez jej zgody i wiedzy wyrobił jej jak rozumiem drugi PESEL ( co jest niemożliwe). Z rozmowy wynika, że nie ma pani ani wiedzy o tym jak wyrabia się numer PESEL ani o tym jakie obowiązki ma pracownik / Opiekunka obcokrajowiec przy podejmowaniu pracy. Otóż informuję, że obowiązek wyrobienia numeru PESEL ma każda osoba, która wjeżdża do Polski do pracy i ma na to 7 dni. Każda osoba podejmująca zatrudnienie ma obowiązek podania nr PESEL pracodawcy. O PESEL musi wystąpić osoba bezpośrednio zainteresowana. Jeśli nie może tego zrobić osobiście to musi upoważnić pisemnie konkretna osobę do występowania w jej imieniu. Pełnomocnictwo musi być opłacone opłatą skarbową. Bez tych dokumentów nie ma możliwości złożenia wniosku o PESEL w Urzędzie. PESEL jest niezbędny do rozliczeń podatkowych z Urzędem Skarbowym oraz do zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego, a następnie do korzystania z możliwości odliczeń i zwrotu podatków oraz nieodpłatnego, długoterminowego, specjalistycznego leczenia. Informuję również, że w PCOD nie ma praktyki występowania o jakiekolwiek dokumenty urzędowe, w tym i PESELe bez zgody i wiedzy osoby , której sprawa dotyczy. W PCOD Opiekunki i cały personel mają zagwarantowany ciągły kontakt ( 24h) z pracownikami biura mówiącymi również w języku ukraińskim, rosyjskim, polskim, angielskim. W PCOD naszym celem jest dbałość o nasz personel na jak najwyższym poziomie. Zapraszamy zawsze do bezpośredniego kontaktu z pracownikami firmy jak i z Zarządem.
Jaki dress code obowiązuje w Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o.?
Witam, W Polskim Centrum Opieki Domowej Dress code zależny jest od rodzaju wykonywanej pracy. pozdrawiam
Wypłacają dodatkowe nagrody w Polskie Centrum Opieki Domowej?