Niedawno przeprowadziłem się do Czarnej i szukam pracy w okolicy. Jednak wyczytałem z komentarzy, że podobno pracownicy pracują tutaj na czarno. Czy to jest prawda? Czy można liczyć normalnie na umowę o pracę? Dajcie znać, bo zależy mi na stabilnym zatrudnieniu.
Jeden z najgorszych pracodawców . Zatrudnia innych na czarno . Kawał chama . Drze mordę na pracowników o byle pierdołe. Nie polecam . Obiecuję umowę a (usunięte przez administratora) robi .
Czyli jednak ktoś ty pracuje i firma zatrudnia ludzi… ciekawi mnie tylko, czy tylko klienci maja problemy z odzyskaniem pieniędzy? Czy firma ma również problemy lub opóźnienia z wypłacalnością wynagrodzeń dla pracowników?
Omijać z dala. Na szafę czekam już ponad 3 miesiące. Jak opisują tutaj wszyscy, kontakt z tą firmą jest tragiczny. Zlewają cię tylko i mówią że szafa zostanie dostarczona w przyszłym tygodniu. Nie zamawiajcie nic od tej bandy złodziei, oszczędzicie sobie nerwów. Ktoś prawnie powinien się nimi zainteresować, bo jak widzę poszkodowanych jest wielu.
Ja również czekam za zwrotem pieniędzy juz miesiąc. Sprawa oddana do rzecznika, czy może jest tu ktoś kto oddal sprawę do rzecznika? Czy to zadziałało czy trzeba było oddać sprawę do sądu?
Witam, ja oddawałem sprawę do rzecznika, ale nic to nie dało. Czekam na zwrot pieniędzy już 2 miesiące. Zerowy kontakt z tą pseudo firmą.
Ja też z tą firmą walczyłem chyba 3 miesiące, ani nie było szafy, ani pieniędzy. Cały czas ta sama gadka, na końcu nawet zablokowali mój numer. Ogólnie pracownicy bezczelni, na szczęście rzecznik praw konsumenta podziałał co prawda po długim oczekiwaniu i 3-4 pismach, ale poskutkowało. Omijać tą firmę z daleka
Czy Pan Jacek pracuje sam, czy zatrudnia pracowników? Widzę tutaj same opinie od klientów, niezadowolonych z braku mebli. Czyli jednak, że tak to ujmę interes się kręci, więc chyba firma potrzebuje dodatkowych rąk do pracy?
Jeśli się nie mylę, to chyba wszystkie opinie w wątku są napisane przez klientów i nie należą niestety do najlepszych ... Zastanawiam się jakie w takim razie mają zdanie pracownicy, jak im się pracuje, mógłby się ktoś wypowiedzieć? W archiwalnej ofercie dot. stanowiska sprzedawcy/montażysty mebli widziałem, że oferowane wynagrodzenie to od 2500 brutto, a jak jest teraz, na ile można liczyć na ten moment i czy są premie, dodatki? A tak w ogóle to zastanawia mnie nazwa stanowiska, bo to jakby dwa łączone, więc większa liczba obowiązków, co powinno się przekładać na wyższe wynagrodzenie?
Nie polecam tej firmy całym sercem. Czekam na zwrot pieniędzy już miesiąc. Nikt nie odbiera telefonu, nikt nie odpisuje na e-maile. Sprawę zgłaszam do rzecznika, do uokiku odraz do odpowiednich organów scigania.
Wysłali niekompletne łóżko i próbują robić z człowieka głupka mówiąc, że tak ma być, a zdjęcia są tylko poglądowe. No tak są poglądowe bo można wybrać kolor materiału i rodzaj, ale to chyba nie oznacza, że powinni wysyłać mebel bez wszystkich elementów do złożenia. A kontakt to tak samo komedia, oczywiście nikt nie odbierał musiałam doszukiwać się kontaktu przez allegro, na maila ze strony nikt nie odpisywał, a telefonu nikt nie odbierał.
od 3 miesięcy czekam na zamówiona opłaconą szafę . kilkukrotne rozmowy telefoniczne niczego nie zmieniły kasa poszła a towaru nie ma. Dość zabawy zgłaszam sprawę na Policje i do Rzecznika Konsumentów... Ostrzegam wszystkich przed ta firma
(usunięte przez administratora)
Co to za koszmarna firma, tylko wulgaryzmy cisną się na usta, brak słów. Komukolwiek odradzam tą firme oszukują, kłamią, zlewają człowieka. To jest nie wiarygodne jak można tak funkcjonować. Złożyłam pismo do rzecznika Praw Konsumenta, który obiecał mi pomoc. Rzecznikowi ta firma jest znana,
facet klanie zus nieplacony zneca sie nad pracownikiem a jego zona koszmar
Totalna bzdura. każdy pracownik ma zapłacone ZUS'y i jest zatrudniony. Za takie oszczerstwa powinniśmy się spotkać w sądzie. Damian weź się do pracy i pokaż, że jesteś pracownikiem z prawdziwego zdarzenia a nie tylko osobą, która stoi i na komórce grzebie, to wówczas każdy pracodawca to doceni.
To może wy pokażcie, że jesteście firmą, która ma ręce i nogi i potrafi w jakikolwiek sposób skontaktować się z klientem kiedy próbuję nawiązać z wami kontakt od każdej możliwej strony. Zero odpowiedzi.
Dokladnie numerow podanych chyba z 5 nikt nie odbiera jak juz łaskawie któraś księżniczka odbierze to ona sie tym nie zajmuje podaje kolejny numer pod ktorym nikt nie odbiera. Czekam na towar ponad miesiac bo kurier nie dojechał bo mu sie chyba nie chcialo. U mnie z towarem mial byc w sobote uwaga o 22 !! Cale szczescie ze nie płaciłam z gory bo teraz nie miałabym ani pieniędzy ani mebli. Nie polecam nikomu!!!!
Też próbuję się skontaktowac od kilku dni telefoniczne, meilowo i zero. Nikt nie odbiera, nikt nie odpisuje. Żenada
Witam! Podaję numer telefonu do mnie. To żadna tajemnica: 600197270. Proszę o telefon w konkretnej sprawie, wówczas odpowiem na każde pytanie, na które nie mogą uzyskać Państwo odpowiedzi. Jak już wspominałem we wcześniejszych mailach - mylicie państwo firmy i piszecie bzdury na profilu firmy, której to nie dotyczy.
Proszę pokazać maile i numery telefonów, na które przesyłają Państwo informacje. Zweryfikujemy kogo to dotyczy. Z pewnością nie mojej firmy.
Witam! U Nas nie pracują księżniczki, ani żadne inne kobiety - tylko sami mężczyźni, więc już dowód na to, że to jakaś bzdura, co ktoś wypisuje. Telefon kontaktowy to 600-197-270, mail: prestigemeble@onet.eu Czekam na pytania, które kogoś nurtują.
Zastanawia mnie tylko dlaczego pracują u Was sami mężczyźni? Jest jakiś powód tego?
Proszę o kontakt pokaże całą rozmowę jaka jest poprowadzona przez pańskich pracowników. Druga sprawa przekładają dostawę z dwóch do pięciu tygodni i nawet nie są zobowiązani o tym poinformować... Człowiek dzwoni sam się dowiaduje i tylko słyszy kłamstwa (dzwoniłam z 5 -6 razy i słyszałam jutro,piątek,wtorek itp.i mija 5tygodni od zamówienia i dalej niema????) Doprowadzili do tego że zrezygnowałam i dalej siedzę na torbach ale na szczęście jest tyle innych firm że uda mi się szybko coś znaleźć tylko szkoda że straciłam tyle czasu. Jak to Pańska firma to proszę się jej przyjrzeć,rozmowom ,produkcji i dostawom bo narażie tam się dzieje ostra żenada!
Szanowni Państwo! Jak już wielokrotnie informowałem, to powtórzę to po raz kolejny. Wszelkie zażalenia, które to Państwo wypisujecie nie dotyczą mojej firmy. Nazywamy się PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH z miejscowości Dębica na podkarpaciu. Uwagi, które kierujecie dotyczą firmy o podobnej nazwie, a zarazem zupełnie innej, MEBLE PRESTIGE z Kępna. Dzwońcie Państwo do właściwej firmy. Piszcie opinie negatywne o właściwej firmie. Gorąca prośba: dbajcie o swoje zamówienia i sprawdzajcie u kogo co zamawiacie. Nie oczerniajcie mojej firmy bezpodstawnymi komentarzami, bo jest to dla mnie bardzo frustrujące.
Czekam na zwrot pieniędzy za szafę którą zamawiałem 4 miesiące temu i nic,po prostu (usunięte przez administratora)
Zamówiłam łóżko, 7 lutego oczywiście nie przyjechało. Kontaktu brak mimo wielu prób, finalnie cieszę się, ze zamówiłam łóżko za pobraniem bo ewidentnie bym się go nie doczekała. Historia widzę się powtarza, jedyny z 5 telefonów jaki ktoś odebrał brzmiał „jak będzie wysłane to dostanie pani informacje” mimo, ze taka informacje dostałam już dawno. (usunięte przez administratora) i tyle.
Ta firma to jacyś (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) .Ja też zamówiłam szafę ale po 2 miesiącach czekania zrezygnowałam i poprosiłam o zwrot gotówki do tej pory nie oddali a 1500 droga nie chodzi .Policja im się weźmie za (usunięte przez administratora) bo ja tego tak nie zostawię
Czekam na łóżka od 06.12.2023 r aż do dzisiaj co tydzień dzwonię się zapytać kiedy będzie to mówią że wyślą SMS jak będa miała być przewiezione , gdy dzwonię słyszę tylko że nie wiedzą kiedy i że mam czekać to ile mogę czekać za łóżkami czas oczekiwania był ok 3 tyg ja czekam już ponad 2 miesiące i nadal nic nie wiem o moich łóżkach bo co tydzień dzwonię i co tydzień mówią że będą za tydzień nie wiem z kogo robią idiotę że mnie czy z kogo w końcu to jest chore dla mnie nigdy więcej nie zamówię z tej strony nic i nie polecam .
Niestety nas tak przeciagali z szafą . Zrobiliśmy odstąpienie od umowy i pieniędzy nie możemy odzyskać.. może ludzie zróbmy zbiorowy pozew do sądu?
To samo mieliśmy z zamówioną szafą. Po każdym moim telefonie informacja, że do końca tygodnia szafa będzie u mnie. W końcu anulowaliśmy zamówienie, ale do tej pory wpłaconych pieniędzy odzyskać nie możemy. Niestety dałam nabrać się firmie Mebleprestige.pl, ale jeszcze dzisiaj sprawę moją zgłaszam odpowiednim służbom i instytucjom w celu odzyskania moich pieniędzy. Nie polecam!!! ku przestrodze nowym nabywcom szaf!!!
Zauważyłam swój błąd i jest mi niezmiernie przykro, że moja opinia trafiła nie tam, gdzie powinna. Zakupiony przeze mnie produkt dotyczył firmy zgodnie z wpisem Panoramy firm - Mebloland S.C.Jacek Lenart Artur Wyrwiński os. 700-lecia 10, 63-600 Kępno wielkopolskie, który ma stronę internetową swojego sklepu mebleprestige.pl (dzwoniąc pod podany nr telefonu na stronie przedstawiają się jako Mebloland i podają ten sam adres , stąd ta wiedza). Dlatego bardzo przepraszam Firmę PRESTIGE MEBLE JACEK BUCH za swój wpis, nie było to moim zamiarem.
Również czekam za szafą od 04.01.23 i do dziś jej nie ma, również dzwonię co tydzień i odpowiedz ta sama "w następnym tygodniu wysyłka" Nie polecam sklepu
Ja zmówiłem szafę 11 grudnia 2022 miała być 4 tygodnie dziś mamy 16.02.2023 i tak jak wszyscy piszą że dostawa w następnym tygodniu że nie mają komponentów. Może trzeba zrobić tak jak ktoś wcześniej napisał pozew zbiorowy albo TVN program UWAGA. może wtedy coś się ruszy. BARDZO PRZEPRASZAM PANA MARKA BUCH W CZARNA MOJA OPINIA DOTYCZYŁA FIRMY O TAKIEJ SAMEJ NAZWIE Z KĘPNA Z UL.700- LECIA 10 PRZEPRASZAM P. MARKU OBRYWA PAN ZA INNYCH NIEUCZCIWYCH LUDZI PRZEPRASZAM I ŻYCZĘ POWODZENIA
Szafa zamówiona 1.12.22r. Dziś mamy 5.02.2023r i ani widu ani słuchu o zamówieniu... Odsyłają tylko od działu, produkcji do działu zamówień i wkoncu do dzialu dostaw. Nikt nic nie wie... Tłumaczą, że zamówienie w trakcie realizacji, że nie mają komponentów, później, że zmienili dostawce a w końcu, że platforma sprzedażowa zrobiła ich w konia!!!! Ta firma to jedna wielka pomyłka!!! Czekam już 9 tygodni a miały być 3... Żenada!!! Nie polecam!!
Mebleprestige.pl NIE POLECAM! Najgorsza firma meblarska z jaką miałam doczynienia. Na szafę czekałam dwa miesiące (dokładnie 65dni). Kontakt tragiczny, ciągle tylko nie wiemy, nie znamy, proszę czekać. Telefon na który odsyłają nie ma kontaktu. Otrzymałam w końcu informację o tym, ze szafa pojawi się na drugi dzień ale nikt jej nie wniesie. Pani na infolinii nie potrafiła mi wyjaśnić dlaczego w zamówieniu nie ma tej informacji, pytała kolegów z biura gdzie mogę sobie to znaleźć- więc można w regulaminie, choć aktualnie już jest na stronie, ale tak, aby nie można było trafić od tak na taką informacje. Dostawca przyjechał o 24:00! Wcześniej dzwoniłam, prosiłam o pomoc, zgodził się. Pomimo dwóch operacji dźwignęłam paczkę ale nie dałam rady. W efekcie szafa jest w wejściu do bloku przy windzie, ponieważ gdy weszłam na chwilę do środka, Pan uciekł. Przez dźwiganie już pojawiły się wymioty, a szafy może jutro już nie być. Nigdy więcej! Nikomu nie polecam!
Na pracownika produkcji mebli nadal wystarczy prawo jazdy kat. B, czy jednak coś jeszcze przydałoby się umieć? No i, czy da się wycisnąć z tej roboty 4000 netto bez nadgodzin?
Kontakt telefoniczny niemożliwy - nikt nie odbiera telefonu. Kontakt sms-em urągający wszelkim normom - osoba prowadząca czat niegrzeczna - żeby nie powiedzieć chamska. Na zadane pytanie nie otrzymałam odpowiedzi, za to padło kilka niestosownych słów. Brak szacunku do potencjalnego klienta. Szczęśliwa jestem, że nie złożyłam pochopnie zamówienia, bo wynika z tego, że to firma nierzetelna.
to chamskie zachowanie o ktorym piszesz to co to dokladnie bylo ? czy wytlumaczono sie czemu nie mozna sie z firma w normalny sposob skontaktowac przez tel ?
Np to że nie potrafią udzielić konkretnych informacji i wydzierają się na klienta. Jak by to była nasza wina że czekamy na meble... Zamówiłam szafę 9 grudnia, według informacji na stornie miała być na początku stycznia... Do dnia dzisiejszego słyszłam że moja szafa będzie w następnym tygodniu.. Teraz już nawet nie obierają telefonów... Ręką ręką myje w tej firmie i tyle...
Zamówiłem szafę w listopadzie miała być za 3 tygodnie .Kurier przyjechał przed wigilią o 21.30 nie pozwolił nawet sprawdzić zamówienia tylko szybko bo mu się spieszy.Aby tylko płacić. Fronty przyszły innego koloru.Jak zadzwoniłem z reklamacją to Pani odpowiedziała że takie mieli a więc czekam następny miesiąc a oni mi piszą że zamówienie jest w trakcie realizacji. A jak dzwonię to mówią że w następnym tygodniu przyjadą i tak w kółko.Oni sami nie wiedzą kiedy przyjadą.Z całego serca NIE POLECAM.omijajcie tą stronę. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prestige Meble Jacek Buch?
Zobacz opinie na temat firmy Prestige Meble Jacek Buch tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prestige Meble Jacek Buch?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!