Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o RUIGROK

Pracowałeś w firmie RUIGROK i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
miko - 2015-01-19 11:58:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zamiast narzekan lepiej poszukac czegos nowego chyba co nie ;) ja tak zrobilem i w koncu jestem zadowolony. Zarejestrowałem się na stronie Rekrutacyjnej Rewolucji, otrzymujesz tam duzo ofert pracy z wielu biur/firm ;)powodzenia
zdjecie uzytkownika
max - 2015-01-19 14:53:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
blomka słowo AMEN to nie pochodzi z języka polskiego .
Bądz dobrej myśli napewno się nauczysz .
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
bloomka - 2015-01-19 15:22:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A z jakiego? Slowo amen znajdziesz w pplskim slowniku. Oznacza - koniec. Ech...
zdjecie uzytkownika
max - 2015-01-20 10:39:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mimo wszystko myślę, że większość ludzi wierzących już wie, że „amen” nie znaczy kropka, ale że jest to ważne w naszej religii hebrajskie słowo o podwójnym znaczeniu: „tak jest” i „niech tak się stanie”.
Proszę .
zdjecie uzytkownika
bloomka - 2015-01-20 11:19:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hahaa.....Max...bardzo serdecznie cie pozdrawiam. Lubie dyskusje z ludzmi , ktorzy maja swoje zdanie. Dyskusja z przytakiewiczami zawsze jest nudna. Milego dnia zycze.
zdjecie uzytkownika
nick - 2015-01-21 13:15:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam Czy ktos cos wie o najblizszych wyjazdach ? Dzwonie is 2 tyg I ciagle mowia ze nie ma ofert
zdjecie uzytkownika
elaz - 2015-01-21 14:20:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
i tak wyglada forum o ruigroku, ja pytam się o pracę a czytam o pochodzeniu słów oraz poprawnej ich pisowni, dosc smieszne zachowanie.
zdjecie uzytkownika
jaro - 2015-01-21 16:05:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czytaj wiec to, co cie interesuje, a nie marudz
zdjecie uzytkownika
A Krzyś lubuskie - 2015-01-22 15:20:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy ktoś wie czy to prawda że za wyjazd się nie płaci później odciagaja z wypłaty??? prawda to czy nie.
zdjecie uzytkownika
wowo - 2015-01-22 18:37:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
tak to prawda za przejazd odciagaja z 1 wyplaty jesli jedziesz venusem
zdjecie uzytkownika
A Krzys - 2015-01-24 20:48:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ktos wiecz jak pierwszy raz sie wyjezdza do holandi to za pierwszy wyjazd sie nie placi tylko ze puzniej odciagaja za ten wyjazd pizniej z wyplaty???
zdjecie uzytkownika
niki - 2015-01-25 08:58:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A takie pytanie nieco z innej beczki lecz miejsce wydaje sie adekwatne: co bierzecie ze soba na wyjazd?
zdjecie uzytkownika
ira - 2015-01-26 07:45:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Musisz wziasc jedzenia na tydzien, jakis garnek, talerze, sztucce, posciel, wygodne buty do pracyno I cieple ubrania do pracy.
zdjecie uzytkownika
loa - 2015-01-26 18:37:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dajcie nr do tej fimry
zdjecie uzytkownika
Arachin - 2015-02-01 20:07:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Firma rzetelna i godna polecenia. Za pierwszym razem na podróż należy wziąć ze sobą jakąś pościel i prześcieradło ( zwracają na to uwagę , nawet dają kary pieniężne za brak )jakiś zapas gotówki na 2 tygodnie ( na jedzenie )bo pierwsza wypłata dopiero po 2 tygodniach pracy. nr można na necie znaleźć. firma z Opola.
zdjecie uzytkownika
Arachin - 2015-02-01 20:12:53 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nr tel. (077) 4410410 trzeba dzwonić w każdy czwartek bo w tefy dostają oferty z Holandii. Jeśli mówią że nie ma pracy to trzeba uzbroić się w cierpliwość.
zdjecie uzytkownika
korta - 2015-02-01 22:16:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hello :) ktos wyjezdza na akcje na blooma w poniedzialek?
zdjecie uzytkownika
Monia1392 - 2015-02-04 21:10:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam, chciałam zapytać czy jest ta firma godna polecenia, jak z wypłatami, z ludzmi z którymi sie pracuje, z wynagrodzeniem , zakwaterowanie oraz z praca. Czytam i jedni pisza ze prace nie polecaja a drudzy ze polecaja.
zdjecie uzytkownika
a - 2015-02-06 12:43:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam mam takie pytanie dzwonie tam juz do biura w holandi od ponad miesiaca i caly czas mowia ze nie ma pracy ma 25 lat moze to dlatego pierszenstwo maja ci co sa na wiekowce wie ktos cos o tym z gory dzieki.
zdjecie uzytkownika
bylem tam kiedys - 2015-02-09 10:21:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Norma, trzeba dzwonić tru [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co tydzień, może się w końcu uda. Ja 2 miesiacę do nich dzwoniłem i się udało.
Monia@
Wypłaty co tydzień, ludzie różni od spokojno-leniwych po ćpunów z adhd ale to w każdym biurze tak, zależy jak trafisz. Mieszkania są rózne, motel, hotel, domki. Najlepiej w domkach i na 2jkach, najgorzej w motelu ale wszedzie ludzie jakoś żyją i pracują. Z pracą róznie zalezy jak tam holendrom sypną klienci zamówienia od 30-40h do nawet i 60 w sezonie, choć i czasem jakieś dni wolne sie zdażą.
zdjecie uzytkownika
taguana - 2015-02-10 23:06:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam czy jutro ktoś jedzie do holandii z okolic lublińca ? o 17.10
zdjecie uzytkownika
on - 2015-02-11 00:14:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oholnie firma ok wyplacalna i da sie dogadac co do roznychspraw, na floribizz fraxinus sa spoko ludzie poza wyjatkami jak cala kierowniczka Maja wredne babsko z kompleksami wyglada jak Taz czepia sie o wszystko drze morde caly czas Tasma ma byc pelna, robi jakies chore miny i chybabardzo jara sie tym ze ma takie stanowisko poniza ludzi ogolnie baba jest okropna pyskata i zal mi jej naprawde chowa sie do bandowych takich jak np Agnieszka czy Pawel sa bardzo wporzadku , a i Tatiana mloda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z kapleksem piegowatego spuchnietego ryja zal pl poprostu a i czasami pracuje sie po bardzo duzo h a pozniej wolne
zdjecie uzytkownika
reborn - 2015-02-19 15:14:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Byłem pierwszy raz w Holandii z tego biura praca ok godziny ok niektorym się zdarzy wolne ale dbaja w biurze zeby później to sobie mozna nadrobić plus dla nich bo ciągle się poprawiaja warunki remonty pokoi zmniejszenie liczby ludzi na pokoju z 6 na 4, da się tu zostac na dluzej polecam
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: IPamietam ten dzien jak dzis weszlem do biura nikogo nie bylo. Czekalem ok 1godziny. Az. Poprzyjezdzaja do pracy po czym czekalem nastepne ok 20 min az bystra pani. Beata wydrukuje papiery nikogo nie obchodzilo ze czlowiek dopiero przejechal 1100km. I chcial by sie polozyc. Po czym wlasnie przyszla pani bystra basia. I zadala pytanie. Iile ci wystarszy ??? Spojzalem na nia. Wiadomo co pomyslalem. Usmiechnelem sie grzecznie i powiedzialem.pani da te papiery i sobie tytrze rant z nosa poczym usmiechnolem sie jeszcze raz i wyszlem. Tak przebiegala moja rozmowa
Pytania: Trudno dokonca powiedziec jakie zadawala pytania. Bylem bardzo zmeczony a pani bardzo pobudzona. Aczkolwiek nie milo wspominam ta pania. Aczkolwiek nawed sobie nie zdajecie sprawy jak bardzo kocham kobiety.
zdjecie uzytkownika
Madi - 2015-02-19 16:04:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam! Czy są osoby, które wyjeżdżają w sobotę (21-02) na cebulki???
zdjecie uzytkownika
lukenz - 2015-02-20 18:19:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ile bagażu można zabrać ze sobą??
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RUIGROK
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy RUIGROK?
Zadaj pytanie