logo ruigrok

ruigrok

Hillegom

Opinie o ruigrok

klakier 2011-03-25 10:12
Bylem przez ruigrok w 2010 roku, zapisalem sie na 2 miesiace tyle też robiłem, 1sza wypłata pod koniec 2giego tyg za 1szy, wypłaty co tydzien, mieszkanie hmm to zależy kto co lubi ja mieszkałem w 6 osob w 1 pokoju i nie nażekałem, moze kolejki do gotowania i toalety no ale ;-)
Dla optymistów polecam bedziecie zadowoleni a co do pesymistów to sie zastanówcie po co tam jedziecie czy na bale czy do pracy
1
anonim 2011-08-09 08:58
Firma jest ok pełny profesjonalizm :)
Blondi 2012-05-11 17:07
Ja również miałam \"przyjemność\" pracować w firmie Van dijk Flora, ogólnie to porażka. Ludzi traktują strasznie, mają ich za nic,[usunięte przez moderatora] Ludzie jak wszędzie, jedni ok a drudzy troche mniej. Szczerze NIE polecam tej firmy.
4
ptys 2012-08-30 07:22
ruigrok to jedna z najgorszych firm [usunięte przez moderatora]
3
rudy 8811 2012-09-07 14:09
potwierdzam watki dotyczące Van Dijk i Pana G... pracowałem tam kilka długich miesięcy, dużo widziałem i nie chcę juz pamiętać, że tam kiedykolwiek pracowałem-masakra!! Człowiek jest dla nich niczym -zwykłym robolem, nigdy nie chorowałem nie spóźniałem się do pracy a po przyjeździe do PL musiałem długo czekać na powrót do jakiejkolwiek pracy w nl, obiecują, że wrócę po tyg. urlopu i co i nic. czelasz i się praosisz przez tel. co tydzień o robotę. Masakra!!!!
1
olo 2015-03-30 18:18
firma jest naprawdę ok biuro pomocne, a i ludzie są dobrze traktowani
Nana29 2015-03-30 20:35
Ja też pracowałam przez" Ruigrok" i to jest prawda ze jak jedziesz do polski na urlop i ci obiecuje P.Gerard i póżniej czekasz miesiącami i się prosisz o pracę .Ja tam robiłam 6 lat i gdzie bym nie poszła do pracy to mnie do przełożonego chwalili ale to jemu koło nosa i tak zostałam bez pracy i juz nie robie tam 2 lata i dobrze Mam teraz dobrze płatna prace ze wychodze ok 5 tys. złotych pozdrawiam
1
klaudiaaa0211 2016-04-08 16:09
chciałam się zapytać czy wie ktoś jaką bym miała stawke mając 20 lat
6
Roman Krzyzanowski 2016-05-12 10:32
Witam kilka slow o Ruigrok praca od 2000do2003 roku powiem tak sierafor do ktorego sie dostalem i hurtownia w ktorej tez pracowalem wspominam z srntymentem tych ludzi i pomocnych holendrow bo z nimi pracowalem na tasmie w sierafor ech szkoda ze juz nie ma tej firmy to bylo ok ale nie uczciwosc Petera Ruigrok byla porazajaca o wszstko czlowiek musial sie klocic z jego pania Magda ktora wszystko miala w nosie i ni placenie podatkow
1
Zofia 2016-05-22 20:37
@Roman Krzyzanowski przede wszytskim gratuluje że podpiusał sie pan z imienia i nazwiska, to uwiarygania Pana wypowiedź. Panie Romanie, w każdej firmie sa osoby które są bardziej lub mniej fajne. to norma
1
jolcia 2017-01-11 18:13
Ogólnie RUIGROK jest ok... wypłaty na czas... godziny w normie...ale chyba w ogóle nie sprawdzają warunków mieszkaniowych, a przede wszystkim opłaty które pobierają za mieszkanie są nieadekwatne do warunków. ktoś kto mieszka w pięknym domku z salonem , ładną kuchnią i w 4 osoby płaci tyle co osoba mieszkająca w klitcew 3 osoby w pokoju 4/2 m z szafą , lodówką i umywalką w zestawie....
dojazdy w okresie od listopada do marca rowerem do pracy.... koszmar... wiatr , deszcz, śnieg... i jak być zdrowym kiedy już od rana i przez 11 kolejnych godzin w pracy człowiek jest przemoknięty i zmarznięty....
Warto by czasem porozmawiać z pracownikiem a nie ograniczać się tylko do odbierania ich kart godzin ....
..... no tak .... lepiej udawać że jest wszystko ok
2
Paweł 2017-01-15 15:36
No czy Ruigrok jest ok,to bym nie powiedział.Byłem miesiąc a miałem być na trzy.Druga sprawa mega duże opłaty za wszystko,to co mówią w Polsce to wg.nie wiąże się z tym co jest tam,totalne oszustwo.
Niby 38 godzin w tyg można robić a tak naprawdę robiliśmy po 4/6 godzin w ciągu dnia,a jeżeli chodzi o nadgodziny to jak się samemu nie dzwoni,to oni robią to jeszcze rzadziej. Kolejna sprawa związana z ludźmi którzy mają cie informować o tym co potrzebujesz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] panowie na rowerowni wg nic nie wiedzą z kwitkiem odsyłają i wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] radźcie sobie sami i tak to wygląda.tak samo kary za wszystko,ja rozumiem higiena i czystość ok, każdy musi dbać. W moim przypadku było tak,ze zjeżdżałem z własnej inicjatywy bo firma nie spełniała minimalnych oczekiwań,a wyobraźcie sobie ze wiadomość o zjeździe szybko się rozniosła i pan kierownik czystości wlepił nam kare po 30 euro na głowę za brudne fugi między kafelkami w łazience bo w sumie za nic już by nie mógł,bank ze z czystej złośliwości porostu chcieli nas [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Także jeżeli ktoś chce z tej firmy pojechać to szczerze odradzam,najbardziej nie zorganizowana firma przez jaka tak naprawdę byłem.Jeżeli chcecie być po 10 razy przerzucani z firmy na firmę,to już wasza decyzja...pozdrawiam
2
Paweł 2017-01-15 15:37
No czy Ruigrok jest ok,to bym nie powiedział.Byłem miesiąc a miałem być na trzy.Druga sprawa mega duże opłaty za wszystko,to co mówią w Polsce to wg.nie wiąże się z tym co jest tam,totalne oszustwo.
Niby 38 godzin w tyg można robić a tak naprawdę robiliśmy po 4/6 godzin w ciągu dnia,a jeżeli chodzi o nadgodziny to jak się samemu nie dzwoni,to oni robią to jeszcze rzadziej. Kolejna sprawa związana z ludźmi którzy mają cie informować o tym co potrzebujesz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] panowie na rowerowni wg nic nie wiedzą z kwitkiem odsyłają i wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] radźcie sobie sami i tak to wygląda.tak samo kary za wszystko,ja rozumiem higiena i czystość ok, każdy musi dbać. W moim przypadku było tak,ze zjeżdżałem z własnej inicjatywy bo firma nie spełniała minimalnych oczekiwań,a wyobraźcie sobie ze wiadomość o zjeździe szybko się rozniosła i pan kierownik czystości wlepił nam kare po 30 euro na głowę za brudne fugi między kafelkami w łazience bo w sumie za nic już by nie mógł,bank ze z czystej złośliwości porostu chcieli nas [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Także jeżeli ktoś chce z tej firmy pojechać to szczerze odradzam,najbardziej nie zorganizowana firma przez jaka tak naprawdę byłem.Jeżeli chcecie być po 10 razy przerzucani z firmy na firmę,to już wasza decyzja...pozdrawiam
2
GERARD 2017-01-24 13:20
Śmiech na sali w biurze w Holandii traktują Cię jak śmiecia, wszyscy bez wyjątku w tym biurze są arogancy, o opłatach za mieszkanie nie wspomnę bo są zdecydowanie za wysokie. Ściągają masę ludzi gdzie po 2 tygodniach okazuje się że w tygodniu jest macymalnie 20 godzin gdzie człowiek siedzi i się tylko denerwuje, kolejna kwestia to kary jakie nakładają na pracowników gdzie wynagrodzenie za godzinę jest bardzo niskie to jeszcze kara, kara, kara. Ostatnio księgowa się "pomyliła" z odprowadzaniem podatku do państwa i jak wiadomo nie ucierpiała na tym firma bądź ta osoba co popełniła błąd tylko kto? Jak to zwykle bywa PRACOWNIK!! OGÓLNIE JAK NIE CHCESZ TRACIĆ NERWÓW I CZASU TO TAM NIE JEDŹ!
5
Matt92 2017-01-26 17:29
Dostalem oferte pracy w tej firmie i nw czy mam jechac mogl by ktos napisac jak warunki i placa?
jaco 2017-01-26 22:11
zalezy gdzie i do jakiej firmy oskam-kwiatki syf i mogila , kitchen on a mission -sery kolejna tragedia , deka hurtownia chyba ok robota ogulnie to porob se chlopie kursy doszkol sie i pracuj w pl lepiej wyjdziesz na tym bo zycie to nie tylko kasa a w nl juz nie idzie zarobic jak kiedys ,polak pojebany pokazuje ze mozna wiecej i szybciej zapierdalasz i tak cie w dupie maja 5 tys za granica pff w pl jak sie ogarniesz 4 i ponad zarobisz
4
Madzik 2017-03-24 21:58
Zgadzam się z ta wypowiedzią. Cały czas mało godzin ponad miesiąc pracowałam na firmie koam za miesiąc zarobilam zaledwie 700 euro śmiech na sali . A ludzie tu traktują drugiego jak śmiecia. Cały czas obgaduja i niszczą psychicznie. A za mieszkanie razem z partnerem tygodniowo placilismy 160 euro . Oszuści jak cholera dużo obiecują a to wszystko jedna wielka ściema !!!!! Nie polecam tej agencji a szczególnie pracy na serach .
4
Bacik 2017-04-07 13:44
2017 rok zaklad pracy w Neuve - Vennep Kitchen on a Kitchen okres marca za 5 tygodni pracy zarobilem 1000€. Porazka calkowita I pomylka ta firma, w tygodniu pracujesz po 40h niby obiecuja 90€/h wszystko OK. Lecz gdy zacznie sie liczyc to wychodzi okolo 50€ ,za mieszkanie licza 79€/t .I Wielkie NIE DLA firmy ktora werbuje ludzi DLA Ruigrok Opole oddzial znajduje sie w miejscowosci Lazy .
2
Robert 2017-04-10 20:35
Wszystkie zabierają prawie pieniądze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i oszuści praca na serach to wielka pomyłka 200 e na tydzien ludzie beznadziejni robisz cały tydzień w tym nocki za 200 euro
2
lejlaa 2017-05-10 12:39
Witam chciała bym się podzielić tym co przeżyłam przez ostatnie 3 dni !
Pojechałam do Holandii do firmy Ruigrok a miałam pracować w Green Packers.
Gdy dojechaliśmy do Holandii z mężem i moją mamą w niedziele okazało się że mieszkamy osobno a mieliśmy mieszkać razem ponieważ każde z nas jest pierwszy raz za granicą ale okej jakoś to znieśliśmy, początkowo Pan M. mówił nam że będziemy mieszkali od siebie 500/600 m okazało się że mamy z mężem do mojej mamy prawie 4 km. Do pracy mieliśmy około 9 km miało być 4.
Mieliśmy mieszkać w hotelu mieszkaliśmy na domkach ... Atmosfera u nas na domku była okropna aż się tam wytrzymać 10 min nie dało. A warunki jakie panowały było okropne i nie zgadzały się z tym co mówiła nam pani w Opolu ... Pojechaliśmy w pon do pracy okazało się że nie ma dla nas pracy że zaszła pomyłka i mamy czekać w Holandii 2/3 tyg. Wszyscy byli mili dopóki nie dowiedzieli się że chcemy wracać do Polski zaczęły się obrazy kierowane w naszym kierunku ... Do Polski musieliśmy wrócić na własny koszt czyli 65 euro za osobę ... Gdzie w umowie jest zapis że muszą nam zapewnić przejazd w dwie strony. Ale wróciliśmy więcej kosztów niż to warte. Nie polecam nikomu nie kompetencja firmy jest po prostu nie do opisania. KŁAMCY I OSZUŚCI.
1
Dianusss 2017-05-15 22:24
Byłam i przez tę firmę zaraziłam się do jakichkolwiek wyjazdów przez agencję pracy. Nie polecam!!!! Jedna wielka masakra, a kierowniczka "Gabi" w Bloomie to gruba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prostaczka, obleśna baba, zero kultury, wyzywa pracowników, obraża, a ryj ma taki, że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Ludzie omijajcie ta patologie z daleka. Robią sobie z człowiekiem co chcą, a jak się chce awansować to trzeba pójść do łóżka z dyrektorkiem.
2
Ja 2017-05-28 18:56
Racja!Ta (usunięte przez administratora)o nie dosc,ze prostaczka,to jeszcze paskudnie brzydka! A wrecz oblesna! Wredna,zero szacunku do ludzi. Ale przyjdzie czas,ze stanie z tymi samymi pracownikami przy tasmie. Bog nierychliwy,ale sprawiedliwy.
Gal Anonim 2017-07-29 11:06
Najbardziej nieuczciwa agencja w której pracowałem. Liczy się tylko pieniądz, nie polecam!!! , same opłaty ,podatki od podatków haha itp.
Na moim przykładzie: Pracowałem po 52 h tyg, a za te godziny dostawałem zawsze przed 300 euro , a co najśmieszniejsze wiekówki już nie mam, dlatego wyjeżdżającym tam radze się zastanowić, czy chcecie żyć w nerwach i czy opłaca się wam robić na siebie i jeszcze na Gejarda i resztę frajerni z biura.
2
Mateusz R. 2017-08-17 10:02
Nie polecam. Byliśmy niecały miesiąc temu z dziewczyną. Masakryczne warunki. Droga do Holandii ok 20h autobusem - masakra. W środku ludzie pod wpływem alkoholu, w całym autobusie smród, wódka w powietrze. Na początku wysłali na coś takiego jak "trupiarnia" załączam zdjęcia. Po wykonaniu telefonu do p. Moniki w Holandii usłyszałem wiadomość, że to są warunki mieszkalne i nie maja nic. Po podjęciu decyzji o powrocie do Polski - o dziwo znalazło się coś. Przeprowadziliśmy się a potem następnego dnia poszliśmy do "Kitchen on a Mission" tzn "sery" Praca jak praca. Po 1/2 dniach się dostosowaliśmy i było super, lekka praca, przyjemna, ale.. ludzie tam to jedna wielka masakra. Każdy każdemu obrabia plecy, obraża, starsze pracownice (z imienia i nazwiska nie będę wymieniał, bo jeszcze będą gwiazdami) traktują tą pracę jak życiową. Do młodych ludzi mówią "zapie**** ty tutaj jesteś w pracy, nie wakacje" i wiele innych. Nie mówię tutaj o nas, ale o jeszcze nowych osobach, które co tydzień są zmieniane. Mówię głównie o piątku gdzie jest lista i jest wywieszane kto ma przyjść w przyszłym tygodniu do pracy. Jeśli ktoś się odzywa, nie pozwala sobą pomiatać to może zapomnieć, że znajdzie się na liście w piątek. Pytałem p. Joachima o tą listę - skłamał mnie i powiedział, że czegoś takiego nie ma, ale jednak. Wszyscy o niej mówili a "przełożony na serach" bo nie wiem jak go nazwać wprowadza w błąd. Dodatkowo na domku alkohol, narkotyki na dniu codziennym. Nieuw Vennep domek podzielony na strefy w której jeden drugiemu pomoże, ale p. Ewa Ś. - ostrzegam, bo bardzo fałszywa kobieta. Obraża, wydzwania do szefa i wymyśla nie stworzone rzeczy. Po stracie pracy na serach mieliśmy wracać do Polski, ale wielki szefuncio Krzysztof nagle znalazł pracę tzn dla mnie, bo moja dziewczyna miała siedzieć tydzień w domu i czekać na następny tydzień. Pan krzysztof oznajmił, że jak nie pracuje się to nie odciągają za mieszkanie..jedno wielkie kłamstwo, bo mojej dziewczynie zostały odciągnięte koszty i wyszła na JEDEN WIELKI MINUS. Po tym wszystkim wrociliśmy do Polski.
W biurze w Opolu była informacja, że praca jest stała, minimum 40h jest zapewnione. Jedno wielkie kłamstwo. Pani w Opolu powiedziała, że jak nie będzie godzin to dzwonić do niej...zaś druga Pani z biura w Opolu powiedziała "to nie nasza sprawa w Holandii macie to załatwić jeśli godzin nie macie". Oby dwie sobie przeczą. To samo informacja o godzinach pracy - w biurze podają poranne godziny a na miejscu się dowiaduje człowiek, że są nocki.. Jeśli ma ktoś nocki to w tygodniu ma może 20h +/- przepracowane. Jedno wielkie kolejne kłamstwo. Nie polecam, bo naprawdę nie warto. Wstyd, że własny rodak robi coś takiego.
2
wakacyjne 2017-08-17 17:23
Witam. Chcialbym sie zapytac po jakim czasie od ostatniej wyplaty w firmie "Ruigrok" bedac kierowca na konto dostaje sie wakacyjne czy urlopowe ? Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Mateusz R 2017-08-23 09:00
Zjedziesz np. 20 w sobotę to 25 ( piątek ) dostajesz ostatnią wypłatę a wakacyjne czy te urlopowe dostajesz tydzień później w piatek
Nltn 2017-10-07 10:04
Powiem tak ogólnie to nie mam zastrzeżeń do tej firmy bo z wypłatami problemu nie ma żadnego fajna praca i jeśli masz jakiś problem to wystarczy zadzwonic i jest rozwiązany No i to by było na tyle bo jeśli chodzi o osoby na wiekowce w tym mnie nie opłaca się totalnie od 18 do 20 lat płaca 7.33 na godzinę co oznacza i tak jeszcze mniej bo wlicz w to oplaty o godziny się nie trzeba martwić bynajmniej tam gdzie ja trafiłem tylko te wypłaty to tragedia żeby nie powiedzieć co tydzień 220 euro za 45 godzin pracy to weź z tego wyżyj i jeszcze odłóż coś szczerze dla osób bez wiekowki polecam bo naprawdę fajna kasa jest natomiast dla osób na wiekowce jak kto woli ja nie polecam na wk i tyle...
Nltn 2017-10-07 10:06
Powiem tak ogólnie to nie mam zastrzeżeń do tej firmy bo z wypłatami problemu nie ma żadnego fajna praca i jeśli masz jakiś problem to wystarczy zadzwonic i jest rozwiązany No i to by było na tyle bo jeśli chodzi o osoby na wiekowce w tym mnie nie opłaca się totalnie od 18 do 20 lat płaca 7.33 na godzinę co oznacza i tak jeszcze mniej bo wlicz w to oplaty o godziny się nie trzeba martwić bynajmniej tam gdzie ja trafiłem tylko te wypłaty to tragedia żeby nie powiedzieć co tydzień 220 euro za 45 godzin pracy to weź z tego wyżyj i jeszcze odłóż coś szczerze dla osób bez wiekowki polecam bo naprawdę fajna kasa jest natomiast dla osób na wiekowce jak kto woli ja nie polecam na wk i tyle...
Zostaw swoją opinię o ruigrok - Hillegom
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ruigrok