Witam, ile czasu czeka się na telefon od rekrutera od momentu wysłania formularza?
PAB, rozumiemy i wiemy, że nie każdy proces rekrutacyjny kończy się pomyślnie dla obu stron - jest to naturalne ryzyko tego biznesu. Niemniej - zawsze nasz team dąży do sytuacji, w której każda z osób, chcących podjąć z nami współpracę, otrzymuje pełne i rzetelne informacje na temat toczącego się procesu rekrutacji czy wdrożenia. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami. Powodzenia.
Witam, czy jest na tej stronie franczyzobiorca oddziału Stava ,jestem zainteresowany współpracą z w/w firmą pozdrawiam .
Praca u franczyzobiorcy jak najbardziej na +, właściciele zawsze pomocni oraz życzliwi. Koordynacja w Opolu to jedna wielka pomyłka, ciągłe groźby itd. itp. załatwienie z nimi czegokolwiek graniczy z cudem. Żadnych obowiązków poza patrzeniem w monitor. Zepsuło Ci się auto- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach", stłuczka- "dzwoń do właściciela ponieważ to nie należy w naszych obowiązkach". Jak odbiorą telefon to jak wygranie 6 w totka. Największym hitem jest przymusowe zostawanie po godzinach to norma pomimo, że dawałeś dyspozycyjność do danej godziny np. 22 musisz zostać do 23 i rzucić zamówienia ponieważ nic nie ogarniają, jeżeli tego nie zrobisz dostajesz karę 200zł lub teksty typu "poniesiesz konsekwencje za swoje działania", "zostajesz wpisany na listę incydentów, która trafi do właściciela oddziału" i nie ważne, że nie masz jak wrócić do domu czy miałeś swoje prywatne plany. BRAK PRZERW gdy jest duży ruch (dla nich jest zawsze duży ruch) masz ogólnie jeździć 10h i sikać do butelki lub załatwiać dwójkę w krzaku na szybko pomiędzy zamówieniami. Takich firm należy unikać oraz zgłaszać do odpowiednich organów. Wszyscy co siedzą dłużej w tej firmie widzą co się dzieje. Wszyscy franczyzobiorcy pouciekali, restauracje również a kierowców coraz mniej przez ww. zachowania koordynacji. Pozdrowienia dla PREZESA.
Oddział w Białymstoku - godziny nie są elastyczne, najpierw mówią, że to Ty je wybierasz, potem narzucają Ci dzień wcześniej 10 godzinne zmiany od rana do wieczora, w umowie są zapisy, że pracownik ponosi odpowiedzialność i otrzymuje kary za dosłownie wszystko, dzień próbny nie jest płatny, to nie praca, tylko wyzysk.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Stava S.A.?
Witam, a czy ktoś z was pełni funkcję kierownika regionalnego w firmie? Czy przyjmują w ogóle na tego typu stanowiska osoby z zewnątrz? Czy raczej poprzez awans? Dużo tu przydatnych informacji na temat pracy współpracy na zasadzie franszczyzny, ale nie potrafię znaleźć nic na temat stanowiska kierownika regionalnego niestety... jak praca wygląda w proporcjach jeśli chodzi o prace z biura i mobilność? Jakie zarobki oferują i jakiego doświadczenia oczekuje firma? :)
Szczerze, system firmy jest skierowany głównie w kierunku zdobywania korzyści finansowych dla Stava, a nie dla kierownika oddziału czy zwykłego kuriera. Większość zysku a nawet cały zabiera Stava, pracownik zarabia mniej już najniższą krajowa. Kierownik grosze a musi używać swojego sprzętu żeby nasycić centralę. Nie polecam rozpoczynania współpracy z tą firmą.
Rozumiem że firma liczy na zysk ale zabieranie całego przychodu jest dla pracowników demotywujące. Czemu mniej niż minimalna? To przecież niezgodne z przepisami. Kierownik też tak słabo zarabia? Myślałem że jak awans na lepsze stanowisko to i wypłata idzie w górę. Nie jest tak?
Pracujesz na swoje konto czyli zakładasz firmę, wszystko stoi na Ciebie, samochody, cały sprzęt. To jest franczyza, ale toksyczna. Procentowo oddajesz od 20 do 30% dla Stava, a starym systemie, zaś nowym (tzw przewoźnik) jest jeszcze gorzej, sięga nawet 40%. Przy zdrowiej współpracy oddajesz 5% przychodu dla franczyzodawcy i masz prawo na tym coś zarobić. Na współpracy z Stava tylko dokładasz i nigdy nie wyjdziesz na tym na plus. Po za tym dostępność, w nowym systemie nie musisz być dostępny, ale zarabiasz prawie nic. Odnośnie pracowników, umowy są tak skonstruowane że jest to zgodne z prawem, w końcu trzeba z czegoś zabrać aby utrzymać centralę. Dobrze że zakończyłem z nimi współpracę już jakiś czas temu.
Bardzo ładna i profesjonalna dziewczyna prowadząca rozmowę kwalifikacyjną :)
głównie pytania ze znajomości topografii miasta
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Co za bzdury, ta firma stoi nad przepaścią, upada większość oddziałów prowadzonych przez franczyzobiorców. Franczyzobiorca musi dokładać do działalności a pracownicy dostają grosze
To prawda, sam byłem franczyzobiorcą, na szczęście tylko przez chwilę. Firma nie dotrzymuje obietnic, na papierze wygląda to okej, ale w realu zostawiają Cię samego sobie. Kierownik regionalny, który ma być Twoim wsparciem sam prowadzi oddziały (z miesiąca na miesiąc coraz więcej bo kolejne osoby rezygnują), z których już odeszli franczyzobiorcy, więc nie ma szans doczekać się na jego pomoc. Prezes tej firmy to też żart, przykrywa niekompetencję pracowników i zwala winę na wszystko wokół. Prawie co miesiąc niezgodności rozliczeń - zawsze na korzyść centrali, wszystkiego trzeba pilnować, żeby Cię centrala nie (usunięte przez administratora)
Pracuję w tej firmie już dobre pare lat i jestem zadowolony z warunków i atmosfery
Jak jest tak fajnie to podziel się informacjami do do warunków. Wolałbym wcześniej wiedzieć zanim wyślę papiery. Wypłata jest na plus? Podasz orientacyjne widełki żebym się nie rozczarował?
Chciałabym zaaplikować na stanowisko koordynatora procesów logistycznych, bo widzę w internecie, że właśnie poszukują pracownika. Potrzebuję waszej szybkiej odpowiedzi, bo ogłoszenie jest ważne jeszcze 12 godzin, a ja myślę czy złożyć CV! Dajcie mi znać, na czym polega wspomniana w ofercie dyspozycyjność. W jakie dni i o jakiej porze się pracuje? :) Poza tym, napisano o formie zatrudnienia w postaci umowy zlecenie. Czy po dłuższym czasie pracy jest szansa na UoP? Liczę na informacje od Was
Znajdę tu osoby, które pracują w centrali, w dziale sprzedaży — bo szukają właśnie specjalisty? Co uważacie o warunkach? Jakieś plusy, minusy? Gdzie zaliczylibyście wynagrodzenie? To prawda, że jest możliwość zdobycia dość dobrej prowizji? ;) Wymagają gotowości do pracy w terenie, chodzi o jednodniowe wyjazdy, czy dłuższe delegacje? Jako fan motoryzacji muszą zapytać, jaki samochód zapewniają? :)
Jestem klientem w sprawie na Ursynowie i zarówno obsługa restauracji jak i obsługa mnie jako klienta to jest jakaś totalna masakra kropka czasy dostaw dwie trzy godziny a obsługa często nawet nie odpisuje. Jest to totalnie nieprofesjonalne bo tutaj w grę wchodzą pieniądze które ja jako restaurator Po prostu tracę w dużej ilości przez nich
Czy w Stava S.A. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Z czego wynika niewywiązywanie się z obowiązań przez firmę? Chodzi o wykonywane przez nią usługi? Tak myślę, że nikt na własne życzenie nie zawala pracy i zleceń, może potrzebują po prostu ludzi do pracy? Na stronie niby można wysłać aplikację na kurierkę, próbował ktoś? Po jakim czasie się z wami kontaktowali? Jaki mają system rozliczeń? Aaa no i czas pracy jest elastyczny niby, ale z tego co piszecie, to nie można sobie dopasować grafiku. Coś jeszcze was zaskoczyło i nie pokrywa się z ofertą pracy?
Nie polecam współpracy z tą firmą, nie wywiązują się ze zobowiązań, świadczą usługi niskiej jakości, co w konsekwencji powoduje, że restauracja którą obsługują traci klientów. Restaurator z Krakowa
Szanowni Państwo, przykro nam, że mimo tak wielu pozytywnie przeprowadzonych dostaw do Państwa klientów, negatywnie odnosicie się do naszej współpracy. Mamy świadomość, że wpływ na tę ocenę ma sytuacja, wobec której złożyliście Państwo reklamację. Pragniemy nadmienić, że została ona rozpatrzona pozytywnie, mimo że na zaistniałą sytuację miały wpływ czynniki obiektywne, niezależne od Stavy. Jako Stava nieustannie dbamy o rozwój i usprawnienie naszych usług, by zarówno Państwo, jak również klienci oczekujący dostaw, byli maksymalnie usatysfakcjonowani i zadowoleni z oferowanej przez nas jakości. Mamy szczerą nadzieję, że kolejne dostawy realizowane dla Państwa pozwolą zatrzeć tę przykrą sytuację. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń, prosimy o kontakt bezpośrednio z opiekunem regionalnym.
Witam.czy ktoś pracuje w stawie w Gorzowie jeśli tak to jak to wygląda ..jakie zarobki są i ile się wychodzi na.miesiac
Mój znajomy pracuje w Staviez ja mam też z nimi swoje "przecięcia" jak na opolskie warunki, to bardzo w porządku firma. Ciekawe case do portfolio
A powiesz coś więcej? Dobrą kasę dają swoim ludziom? Ile godzin w miesiącu trzeba zrobić żeby w miarę dobrze wyjść z kasą?
Witam, ile czasu czeka się na telefon od rekrutera od momentu wysłania formularza?
Dzień dobry! Po wypełnieniu formularza, na wskazany adres mailowy przesyłamy ankietę. Osoby zainteresowane, które odsyłają ankietę i kwalifikują się do współpracy z nami, mogą spodziewać się telefonu w ciągu 2 dni roboczych. Zaznaczamy, że kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
A później jak przebiega rekrutacja? Jest jedno spotkanie czy kilka etapów? Szybko można dostać informacje o przyjęciu? Każdy dostaje feedback bez względu na wynik?
Ignaś, po odesłaniu ankiety, bardzo dokładnie analizujemy udzielone odpowiedzi, weryfikujemy potencjał współpracy. Jeśli nasz ocena jest pozytywna, to kolejnym etapem rekrutacji jest kontakt bezpośrednio ze strony naszego managera. W zależności od wyników tej rozmowy, następują kroki zmierzające ku współpracy - udzielamy kandydatowi informacji o naszej decyzji.
W ISTPADZIE 2021 roku zrobiłem ostatnie podejście do Stavy. O dziwo ktoś się odezwał, ale w Kwietniu 2023. Wypełnij obejrzyj, podskocz, potwierdź i jakoś poszło, potem kilka tygodni cudowania, ten na urlopie, ten zajęty, ten ma wyłączony telefon, aż w końcu doszło do video rozmowy. Rozmowa ciekawa, ale bez konkretów. Wydawałoby się obydwaj zadowoleni... i od 18 Maja... cisza. Straciłem kolejny czas.... wiec, nie potwierdzają, nie odpowiadają....
@PAB proces rekrutacji franczyzobiorców jest wieloetapowy i w początkowej fazie zautomatyzowany. W odpowiedzi na każde zgłoszenie kandydatów przesyłamy wiadomość mailową z prośbą o wypełnienie ankiety – taki sam proces obowiązywał w 2021 r. Uzupełnienie ankiety jest niezbędnym elementem rekrutacji. W kwietniu b.r. ponowiliśmy kontakt z osobami, które w przeszłości były zainteresowane podjęciem z nami współpracy. Przeanalizowaliśmy kalendarze managerów pod kątem spotkania, o którym piszesz. W kwietniu oraz w maju 2023 r. były organizowane webinary i spotkania z kandydatami. W każdej chwili jesteśmy otwarci na wyjaśnienie niniejszej sytuacji, prosimy o bezpośredni kontakt z managerem odpowiedzialnym za rekrutację: jaroslaw.chlopecki@stava.eu Jesteśmy pewni, że otrzymasz konkretny i szczegółowy feedback.
... dziękuję za odpowiedź. Znalazłem swój kanał inwestycji i budżetów, moich ludzi i czasu. Czasem trzeba podjąć decyzję vabank, wam, czy tam temu waszemu rekruterowi się nie udało, więc ja podjąłem. We wtorek odbieram kolejne siedem aut, które zasilą dostawy w Warszawie, zatem... aaa pan z maila... chyba ze dwa tygodnie ganiałem gościa mailami i telefonami.... zanim przekazał mi informację, że jednak on to nic nie wie i mam skontaktować się z panem Tomaszem, rzekomo dyrektorem operacyjnym. Z perspektywy czasu i obserwacji was w Warszawie, jestem zadowolony, że nie chcieliście ze mną pracować. Ograniczenia jakie mam, to tylko ilość sprzętu jaką mogę w miesiącu wprowadzić na rynek...
PAB, rozumiemy i wiemy, że nie każdy proces rekrutacyjny kończy się pomyślnie dla obu stron - jest to naturalne ryzyko tego biznesu. Niemniej - zawsze nasz team dąży do sytuacji, w której każda z osób, chcących podjąć z nami współpracę, otrzymuje pełne i rzetelne informacje na temat toczącego się procesu rekrutacji czy wdrożenia. Dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoimi spostrzeżeniami. Powodzenia.
Jaki jest wkład kierownictwa Stava S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
(usunięte przez administratora)
Dzięki za wpis, a powiedz, jak wygląda kwestia wynagrodzenia, na ile można liczyć na start, od czego jest ono zależne? Czy są jakieś dodatki, premie, bo widziałem, że kary są? Jakbyś mógł też napisać za co i ile ewentualnie wynoszą, to byłbym super wdzięczny.
Dan, pragniemy zaznaczyć, że firma Stava nie zatrudnia kurierów. Z pewnością informacje na temat wynagrodzenia i zależności, które wpływają na wysokość pensji są dostępne bezpośrednio w firmie, w której chciałbyś pracować. Pozdrawiamy.
Szymon, pragniemy zaznaczyć, że Stava nie zatrudnia pracowników na stanowisko kurierów.
Dzień dobry, czy oddzwaniają Państwo do wszystkich kandydatów na kuriera którzy wysłali formularz czy tylko do wybranych?
A co jeśli po wysłaniu formularza ankieta nie dotarła na maila?
Czasem zdarza się, że mail z ankietą trafia do folderu SPAM, więc warto zerknąć, a nuż się tam ukrył :) Jeśli jednak wiadomość przepadła, to zachęcamy do kontaktu mailowego z prośbą o przesłanie ankiety: franczyza@stava.pl Mamy nadzieję, że taką drogą już wszystko przebiegnie pomyślnie.
Witam, czy jest na tej stronie franczyzobiorca oddziału Stava ,jestem zainteresowany współpracą z w/w firmą pozdrawiam .
Cześć! Krystian, jeśli jesteś zainteresowany współpracą, to zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami tutaj: https://franczyza.stava.pl/
Witam, proszę o odpowiedz po jakim czasie odzywacie się po złożeniu formularza na stronie https://franczyza.stava.pl/ ?
Sylwek, jeśli wypełniłeś formularz na naszej stronie www, to z pewnością również na podany adres mailowy otrzymałeś ankietę do uzupełnienia. Udzielone odpowiedzi są przez nas bardzo dokładnie analizowane. Zgodnie z informacjami zawartymi w treści ankiety, kontaktujemy się wyłącznie z osobami, które wpisują się w określone warunki niezbędne do podjęcia z nami współpracy. Zwykle z wybranymi kandydatami kontaktujemy się najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych.
Witam jeszcze raz, wypełniłem ankietę. Nikt się do tej pory nie odezwał.Na jakie niezbędne określone warunki muszę się wpisać żeby podjąć z wami współprace?. Proszę o podpowiedź i o pomoc.
Sylwek, tak jak wspominaliśmy wyżej - kontaktujemy się wyłącznie z osobami, które wpisują się w określone warunki niezbędne do podjęcia z nami współpracy. Rozumiemy Twoją determinację i chęć poznania powodu, dla którego nie zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy. Mamy nadzieję, że rozmowa telefoniczna, w której wyjaśniliśmy naszą decyzję, jest dla Ciebie satysfakcjonująca.
Dziękuję, za rozmowę. Znając powód zawsze można myśleć o dalszym rozwoju w swoim życiu. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stava S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Stava S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Stava S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 7 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Stava S.A.?
Kandydaci do pracy w Stava S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.