Agata Meble (Agata S.A.)

3.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Agata S.A.

Ww
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy piszą o doradcach, kasjerach, magazynierach. A cóż konserwatorami?

Ala
Kandydat
 Pytanie

A co powiecie o stanowisku doradcy w Gdańsku? Jutro mam rozmowę...

Tenon
Pracownik
@Ala

Jest ok, powodzenia

Ala
Kandydat
@Tenon

Super, dziękuję.

Antek
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jakie zarobki są na stanowisku montażysta w salonie agata meble?

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak wygląda sprawa z nadgodzinami na stanowisku magazyniera? Otwierają nowy sklep w Słupsku .

Tola
Pracownik
@Nowy

Nie wiem jak na magazynie, ale u doradców jak robisz np dłużej w jakiś dzień, to musisz po prostu odebrać wolne godziny w przyszłości. Nie wiem czy wszędzie, czy tylko w naszym mieście, ale trzeba powiadomić dyrekcję czemu zostajesz dłużej i dopiero jak to zaakceptują, to może ci oddadzą ten czas wolny

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Miła, przyjazna atmosfera. Konkretne pytania, bez przysłowiowego owijania w bawełnę, duża przestrzeń do zadawania pytań dla kandydata. Raczej traktuje to jako sympatyczną rozmowę face to face z rekruterką. Pomieszczenie jak to w handlu - niekoniecznie dostosowane do rekrutacji, ale to zrozumiałe. Jedyne zastrzeżenia to dress code osoby rekrutującej (kandydat w garniturze może zestawić się z osobą rekrutującą która przychodzi w jeansach i koszulce, więc mogliby dodawać informacje o dress code w rekrutacji), oraz brak informacji zwrotnej dla kandydata mimo obietnicy jej otrzymania w konkretnych ramach czasowych.

Pytania

Doświadczenie zawodowe, trochę tematów odnośnie zarządzania ludźmi, trudne sytuacje w pracy, skąd zainteresowanie firmą itd.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
MIchał
Inne

Brak informacji ze sklepu o dostawie towaru. Oczekuję na towar już trzeci miesiąc. Brak możliwości zapłaty przy odbiorze pomimo wcześniejszej takowej informacji w sklepie. Przy kontakcie telefonicznym pracownik sklepu nie wyszukał zamówienia po nazwisku i numerze telefonu. Jeżeli zgubiłbym potwierdzenie zapłaty zaliczki straciłbym pieniądze.

Tola
Pracownik
@MIchał

W systemie czasem nie da się wyszukać po nazwisku, to jest kwestia systemu. Co do opóźnień, to wina producenta i wiem o co chodzi. Mam 20 klientów do informowania o tym, że mają kolejne opóźnienie. A jak dzwonimy do producenta i mówimy żeby coś zrobili z tym bo jesteśmy pod ostrzałem klientów, to żartują, że dobrze że nie rosjan. Bardzo dużo jest takich przypadków, producenci lecą w kulki, a my doradcy musimy świecić oczami i się nam obrywa za nic, mimo że wszystko robimy terminowo. Najgorzej że firma Agata płaci klientom malutkie odszkodowania za te opóźnienia, a jak my, doradcy, prosimy dyrekcję o bon transportowy czy cokolwiek dla klientów z opóźnioną dostawą od producenta, to się na nas prycha, że nie ma firma wobec klienta takich obowiązków. Proszę nie obwiniać doradców, robimy co możemy i jeszcze więcej za najniższą stawkę, a potem obrywamy za wszystkich.

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Agata S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

1
Tola
Pracownik
@Pytanie

Negatywny. Jak się trafi fajny zespół, to wkrótce go rozwalą. Jak się cieszysz z pracy i starasz, to wkrótce cię zdemotywują.

1
Sora
Pracownik
 Pytanie

Hey czy ktoś wie kiedy są robione wypłaty ? Do jakiego dnia?

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Szukam
Kandydat
 Pytanie

Na jakie stanowisko aplikowałes?

Xd
Kandydat

Witam a jak tam praca na montażu we Włocławku jak kadra . Mam znajomego i twierdzi że jest duża rotacja pozdrawiam

Były pracownik
Były pracownik

Niestety ale wszystkie te negatywne opinie są prawdą, pracownik jest tylko tania siła roboczą - naganiaczem kasy dla szefostwa. Jesli ktoś liczy na fajna atmosferę niech od razu sobie daruje tą firmę, pytacie o zapłatę za nadgodziny nic z tego dostaniecie je "oddane" ale wtedy kiedy Agacie będzie pasowało, jak robiliście nadgodziny nikt nie pytał czy pasuje. Nie poleccam tego pracodawcy

Były pracownik
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie tak jest. Pracownik nie jest szanowany - dla zachcianek szefostwa i bez jego zgody przerzucany jest na inne działy, często musząc dostosowywać swój urlop do innych i przenosić na inny termin mimo że mu to nie pasuje. Nadgodziny tak jak pisze przedmówca. Szefostwo prosto w oczy mówi że w każdej chwili moze pracownika zwolnić i zachowuje się wzgl niego jak Pan i władca.

Były pracownik 2
Były pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Potwierdzam. Nie wiem, czy przykład idzie z samej "góry", czy to po prostu nadgorliwość niektórych dyrektorów. Firma ma bardzo zły wewnętrzny PR. Jest ciągła rotacja, w Salonie w Katowicach niektóre zachowania dyrekcji są niepoważne, nieprofesjonalne, czasami na granicy zgłoszenia do PIPu. Dodatkowo spotkałam się z bardzo złym traktowaniem ze strony pracowników centrali. Nie wszyscy tacy są, natomiast były sytuację, że pracownik biurowca potrafił straszyć sprzedawcę, grozić zwolnieniem, doniesieniem do prezesa... Panie Prezesie, może warto zwrócić uwagę na swoich bezpośrednich podwładnych? Przychodzą na salon jak do swojego prywatnego (usunięte przez administratora) Jest też kwestia wynagrodzeń. W pandemii, przy zamknięciu salonu, większą wypłatę dostał ten, kto poszedł na L4. O docenieniu ciężkiej pracy, sumienności, nie ma mowy. Dlatego większość pracuje, byleby pracować. Wasz system wynagrodzeń jest antymotywacyjny. Najgorsze natomiast jest odgórne ustalanie i zatwierdzanie grafików... Ten pan, który tworzy wymagania i to robi, już dawno odleciał. Zapraszam do pracy 4*10h a potem jeszcze 5 po zakończeniu akcji... Jak się ktoś do pracy przykłada, sprzedaje, robi wyniki, plany to po kilku miesiącach ląduje u lekarza...zwalnia się... Przychodzi następny i koło się zamyka.

Abcd
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś wie jak wygląda stanowisko asystenta działu handlowego w Katowicach? Jaka kasa? Atmosfera?

...
Były pracownik

Pracowałem jako pracownik studia kuchennego Kraków, porażka. Odpowiadasz za wszystko, za obsługę klienta, magazynu, reklamacji, robienie projektów, dbanie o ekspozycję o cenowki, obsługę klienta telefoniczną i mailową, wszystko na raz. Jeżeli się pomylisz to odpowiadasz finansowo za swoje błędy. (usunięte przez administratora)

Stulej
Pracownik

Na magazynie centralnym pomimo próśb nie ma foliarek nawet ręcznych. Podobno nie ma na to pieniędzy.

Były Pracownik
Były pracownik

Witam , Agata S.A. to największa porażka z Polskich korporacji jest nastawiona wyłącznie na zysk kosztem swoich kontrahentów i pracowników !!!! (usunięte przez administratora) Agata ma duże aspiracje ale nie dba o nikogo tylko Siebie !!!! Rotacja pracowników jest taka że nie jesteś w stanie poznać Imion bo za chwilę jest ktoś inny . Trzy umowy na czas określony (33miesiące) , i może otrzyma się umowę na stałe . Ocena pracodawcy Naganna !!!!

ex
Były pracownik

jprd. znowu szukają ludzi do reklamacji na Targówek. A taką mieliście fajną ekipę kilka lat temu. Prawda jest taka że do dziś nie szanuje się tam ludzi. Brawo panie rudy - od jakości.

Marek
Pracownik
@ex

Odradzam, mega (usunięte przez administratora) zarobki jak w kiosku ruchu, praca raczej dla ludzi beż doświadczenia po szkole. Mają ludzi za frajerow dlatego po 6 m uciekłem brak możliwości rozwoju.

elvis
Były pracownik
@ex

potrzebuje kontaktu z kadrami badzz kiegowoscia maci ejakis namiar

Łukasz Majków
Pracownik

W magazynie centralnym nic się nie poprawi dopóki nie zatrudnią nowego kierownika magazynu z doświadczeniem, takiego co rozwiązanie problemy (usunięte przez administratora)

Mateusz
Kandydat
 Pytanie

o 11 mam rozmowę w sprawie pracy na stanowisko w punkcie kredytowym w Agata Meble. Czy ktoś miał rozmowę na takie stanowisko??? 3 mce umowa zlecenie ze składkami ZUS, elastyczny grafik... proszę o radę.!

Pytanie
Kandydat

Mam pytanie jakie są zarobki w A. M na stanowisku kasjer doradca klienta

3
Kiełbasa
Były pracownik
 Pytanie

A co słychać w magazynie centralnym w Majkowie? Słyszałem że sporo odejść a szefostwo szaleje?????

Bonus
Pracownik
@Kiełbasa

Po wprowadzeniu systemu premiowego bonus okazało się, że nie są wystarczająco produktywni i że nic nie robią.

1
Karma :)
Kandydat

+ rozmowa kwalifikacyjna w centrali w Katowicach profesjonalna i na wysokim poziomie. - niestety duże rozczarowanie, w związku z tym, że zapytałam czy kandydaci zostaną poinformowani o wynikach rekrutacji- zostałam poinformowana,ze niezależnie od decyzji każdy kandydat dostanie odpowiedź a tak się nie stało :)

Matt
Kandydat
 Pytanie
@Karma :)

Cześć. Możesz coś więcej powiedzieć jak przebiegała rozmowa Katowicach? Pozdrawiam

Karma :)
Pracownik
 Pytanie
@Matt

@Matt A co dokładnie Cię interesuje?:)

Kandydat
Kandydat
@Karma :)

Nic nowego, ich nieprofesjonalizm widać w każdym calu. Miałem tą wątpliwą przyjemność uczestniczyć w rozmowie w Katowicach. I prócz straconego czasu nic nie uzyskałem. Żadnego feedback-u, żadnego uzasadnienia. Oczywiście na koniec rozmowy dostaniecie cień nadzieji w postaci kłamstwa, że dostaniecie odpowiedź bez względu na wynik. Osobiście nie polecam, chyba, że dla rozrywki.

Zostaw merytoryczną opinię o Agata S.A. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Agata S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Agata S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 212.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Agata S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 3 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 26 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Agata S.A.?

    Kandydaci do pracy w Agata S.A. napisali 22 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Agata S.A.
Przejdź do nowych opinii