logo Salon Agata

Salon Agata

Katowice

Opinie o Salon Agata

agata 2010-03-28 16:30:59
FIRMA POŻAL się BOŻE, sposób zarządzania na poziomie ZEROWYM, sztuczne scenki donosicielstwo ...........
1
anonim 2010-04-06 22:06:00
ja pracuje w tej firmie i ani jedno z powyższych wypowiedzi nie jest prawdziwe, ludzie bardzo sympatyczni, z biurem problemów nie ma a co do premi to jak najbardziej s�, oczywi�cie trzeba na nie zas�uzy�
blekota 2010-04-25 11:40:53
i znowu premii nie będzie znowu planu nie wykonamy niech zamkną ten chiński sklep może co poniektórych z mobilizuje szukania pracy gdzie indziej
Firmówka 2010-04-30 20:56:57
zasłony powiązane w słomę, ale jaja.

KUPUJCIE NA RATY CARY Z AGATY! haha! nowe logo ;p
clara 2010-04-30 21:07:53
chyba złoże podanie do masarni, niż z pracować z ludzmi takimi jak w tej firmie.
lucy 2011-01-04 20:35:06
no ciekawe w jakich warunkach bedzie przebiegać inwetaryzacja na magazynach , i z jakimi wymysłami wyskoczy ex księgowa , zapewne załączmy żarówki w choinkach hi hi co to da no ale musi sie wykazac przed szfową co ona nie potrafi
Staszek 2014-06-18 18:19:15
To może ktoś inny wie, o co pytaja na rozmowach w agata meble, bo chyba anonim juz nam nie odpowie, pewnie nie dostał tej pracy.
3
radek 2014-12-30 19:00:10
czy żeby dostać się do pracy w Agata meble to może trzeba mieć doświadczenie jako handlowiec czy jest to zbędne? a no i ile kasy można wyciagnąć miesięcznie, bo szykują mi się w nadchodzącym roku spore wydatki i wolałbym wiecie dostać pracę gdzie zarobie tyle ile potrzebuje no nie. licze że coś powiecie
pracownik 2015-01-22 13:58:28
Wszyscy piszą o sprzedawcach i pracy na magazynie. A prawda jest taka, że najbardziej obrywają reklamacje i kasy. Tam trafia najwięcej niezadowolonych klientów. Przede wszystkim na kasy, które obrywają za pomyłki sprzedawców, niepomyślne reklamacje czy brak obsługi na butiku. Tzw. pierwszy ogień. Sprzedawcy mogą złapać dobrą premie, jeden m-c lepiej, drugi gorzej, zależy też od punktu i rodzaju mebli czy atrakcyjności promocji. Kasjer ma stałą pensje + jakiś tam procent premii, który zabierają przy każdym błędzie, chorobie czy niespełnieniu standardu obsługi. Stanowisk kasowych jest mało, np. 4, a trzeba przestrzegać norm czasu pracy, a najlepiej żeby była zawsze pełna ekipa podczas promocji. To najważniejsze, bo ja 2 osoby mają obsłużyć takie kolejki? Obrazowo: na 4 stanowiska zatrudniają 4 lub max 5 osób, na promocje musi być pełna ekipa, a trzeba brać pod uwagę wolną co czwartą niedzielę i wymiar godzinowy. W gruncie rzeczy niby ma się dni wolne, ale jest promocja i trzeba przyjść. Wymuszają to na pracownikach, także na stały grafik nie ma co liczyć. To samo na reklamacjach. 2 osoby na całą obsługę maili, telefonów, klientów i producentów. Oni nie wyrabiają - stąd te opóźnienia.
Problemowe są również standardy obsługi, do których zaliczany jest też strój (nowość sprzed kilku m-cy). Po przyjęciu pracownik otrzymał 4 koszule, który jest zobowiązany nosić. Ok, czekałeś na nie 2 miesiące, bo nie wyrabiają się z szyciem, ale nosisz, bo to strój roboczy. Teraz pracownicy musieli podpisać standardy, wg których muszą m.in. nosić czarne buty, spodnie etc. ale ten cały mundurek musisz sprawić sobie sam. Także jak preferujesz styl sportowy, to specjalnie dla Agaty musisz kupić sobie biurowe kompleciki. Wiadomo też kilka, żeby nadążyć z praniem. E-rzeczniku pomyślcie nad tym. W większości firm zapewniane są odpowiednie stroje. Wymagacie to zapewnijcie.
Inna sprawa to rzeczywiście kumoterstwo. Jest kilka osób, które notorycznie popełniają błędy, pracują kilka lat, nie rozumieją wielu spraw i sytuacji (a powinny już po tylu latach mieć doświadczenie). I nie można im zwrócić uwagi, bo po prostu pójdą poskarżyć się wyżej i... dalej pracują. Bo to koleżanka/kolega tego Pana/Pani wyżej. A Ty naprawiaj ich błędy. A jak ktoś inny się pomyli to musi radzić sobie sam, ugryźć się w język i przełknąć brak premii. Niestety, ale jest to bardzo zauważalne.
Kolejna rzecz: straszenie, że jak czegoś nie zrobisz to jest premia, którą można stracić. Dyrektor, który uważa się za Szacha, niby zapracowany, a non-stop tylko fajeczki i fajeczki, a jak jest problem z klientem to... nie raczy przyjść albo wysyła podwładnych.
Agata to na pewno praca dla wytrzymałych i nie na lata (za duża nerwówa, obciążenie ze strony dyrekcji, a przez procedury i długość załatwiania wszystkiego, ze strony zdenerwowanych [najczęściej słusznie] klientów). Praca pracą, wszędzie trzeba pracować i nie bujać w obłokach, tu także. Ale wiele spraw składa się na ogólny całokształt, który nie jest zachęcający. Ale nagnę powiedzonko: jak się nie ma co się chce, to się szanuje co się ma. Niestety... Często wstyd jest przed klientami, ale trzeba przełknąć ten szum i pracować. Ryba zawsze psuje się od głowy. A głowa zarządzająca Agatą jest jeszcze daleko, daleko od zachodnich standardów, choć bardzo chce to zmienić. Niekoniecznie z dobrym rezultatem. Choć życzę, by może w kolejnej dekadzie, kolejni pracownicy mogli pracować w KPM z dumą, a nie bo "trzeba pracować".
2
jaśka 2015-03-31 01:02:34
Agata meble to w sumie bardzo popularne salony meblowe w Polsce, tak się zastanawiam ostatnio jak oni moga traktować pracowników pracujących w salonie, jako obsługa klienta, sprzedaż i tak dalej. Proponują od razu umowy o prace, czy trzeba swoje wywalczyć i przeczekać? Wynagrodzenie to podstawa i premia tak?
1
były pracownik 2016-04-07 23:34:10
Hej, chciałbym przedstawić swoja opnie na temat pracy u Ćwików (właściecieli firmy). Zajmowłem bardzo odpowiedzialne stanowisko, zarządzałem zespłem 20 osób i w latach 2007-2009 zarabiałem 1 (usunięte przez administratora) pln, bo taka była najniższa krajowa. Dużo się nauczyłem, bardzo dużo i pomogło mi to zrobic kariere w kolejnych firmach i rzwinąc skrzydła ale warunki bytu na ówczesne czasy głodowe. W tej chwili jestem osobą spełnioną i docenioną prze pracodawcę ale od 2007 nic się nie zmieniło. Osoby na stanowiskach kierowniczych oraz (usunięte przez administratora) istycznych nadal zarabiają ponieżej średniej krajowej. Jeżeli stać Cię na to, to jak najbardziej można się dużo nauczyć ale nie dla idei człowiek pracuje, jeżeli chcesz zarobić Agata Meble to nie jest to miejsce.
3
niedoszły pracownik 2016-08-16 14:25:52
Dzięki za prawdziwą opinię. Pozdrawiam.
1
kalina 2016-10-19 19:33:18
Jak chcesz mieć pracę na normalna umowę to miejsce nie jest najgorsze , zarobki całkiem ok, atmosfera normalna. Nie gadajcie, ze jest xle, pracuje 4 lata i nie zamierzam zmieniac pracy.
polanka 2016-11-14 19:45:37
Dużo się nauczyłeś w agacie, praca pomogła ci zrobić karierę w kolejnych firmach i rozwinąć skrzydła i teraz narzekasz...hmm dla mnie nie pojęte
Zostaw swoją opinię o Salon Agata - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Salon Agata