Taka cisza od dawna to musi być dobra praca.
Polecam w 100%. Bardzo fajna atmosfera. Szefostwo, któremu zależy na dobru pracowników. Sprawiedliwe wynagrodzenia. Słyszałem o różnych Call Center ale to jest dość nietypowe, nie ma ciśnienia na wciskanie czegoś czego ludzie nie znają. Wystarczy sumiennie wykonywać swoje obowiązki. Chyba, że masz ambicje na wyższy level niż praca na słuchawce, to jest raczej czymś tymczasowym (pierwsza przygoda z pracą).
może się ktoś wypowiedzieć jak to wygląda teraz?
Generalnie nie polecam. Firma wykorzystuje brak doświadczenia i naiwność młodych ludzi. Prowizje nie są uzależnione od Twoich wyników, tylko od wyników całego zespołu. Coraz trudniej było się porozumieć, atmosfera zrobiła się nie do zniesienia. Dezorganizacja, rotacja i wszystko co związane z typowym call center. Niekiedy zachowanie przełożonych zakrawało o mobbing.
Szczerze polecam! Praca w młodym i zgranym zespole. Luźna atmosfera, pomocni koledzy i koleżanki. Sympatyczna szefowa mająca na uwadze potrzeby pracowników-pensja wypłacana do końca miesiąca. Podstawa + prowizja w zależności od realizacji targetów, które jak najbardziej są do wyrobienia. Ilość obowiązków, również w sezonie z łatwością do wykonania w godzinach pracy- jeśli się pracuje, a nie udaje, że pracuje-jest czas na spokojne zjedzenie obiadu, ploteczki i papierosa. Jeśli ktoś jest kontaktowy i rzetelnie wypełnia powierzone zadania, na pewno mu się spodoba. Prowizja- wiadomo zależy od podejścia i zaangażowania, można otrzymać ładną sumkę. Możliwość przejścia na umowę o pracę, konkursy.
Rotacja jest, ale nie tak duża jak w typowych Call Center. Zespół jest bardzo zgrany. -umowa- na początek zlecenie, jak najbardziej z możliwością przejścia na umowę o pracę (pracuje tam wiele osób, które jest na takich warunkach zatrudnionych); -nadgodziny- płacą trzeba tylko pracować, a nie po prostu być; - zarobki- podstawa "bez szału", to prowizja zależy od Ciebie. Jeśli jesteś w tym dobry, możesz wyciągnąć satysfakcjonującą kwotę; -próg premiowy-nie niemożliwy. J.w.-wszystko zależy od Ciebie; -motywacja- wiele konkursów motywacyjnych i wsparcie całego zespołu przy realizacji wyznaczonych targetów; Jak ktoś oczekuje, że będzie zarabiał miliony i uważa, że mu się wszystko należy-szeroko odradzam. Można się wiele nauczyć, przede wszystkim kreatywności i samodzielności. To praca tymczasowa, ale ludzie są tam tak przemili i pomocni, że z ciężkim sercem opuszcza się to miejsce.
Teraz będzie sporo rekrutacji, bo połowa spada : D
Najgorsza firma jaka znam! Nie polecam
Ja wspominam dobrze. Mało płacą, ale atmosfera jest bardzo dobra. Nie poczułem, aby ktoś "robił sobie dobrze" moim kosztem. Praca jest bardzo przyjemna, ludzie bardzo kontaktowi i zżyci ze sobą.
Szeroko odradzam. Godzinne czekanie żeby wyjść na szybką fajeczkę, ciągłe krzyki i problemy. TO źle to gorzej. Szefostwo jest niesłowne, więc jak nie powtórzych z milion razy czego chcesz i nie przypilnujesz to nie licz ani na nową żarówkę w toalecie ani tym bardziej na pieniądze, które Ci się należą. Premie raz są raz nie, więc każda pensja to niespodzianka. Głównym kryterium jest BRAK doświadczenia pracownika, bo taki jeszcze nie wie, że to totalna patologia i kolesiostwo od góry do dołu. Do wyboru masz szefową reklamacji mobingującą każdego chłopaczka albo szefową sprzedaży z przerostem ego i ambicji w czynieniu sobie dobra kosztem pracownika.
To firma wykorzystująca młodych pracowników którzy dopiero wkraczają na rynek pracy. Bo takich zazwyczaj zatrudnia. pozytywy: - dość luźna i sympatyczna atmosfera w pracy - pieniądze wypłacane na czas - weekendy wolne - stałe, jasno określone zarobki negatywy: - niskie zarobki, premie "bez szału" - trudny do wykonania próg premiowy - pracodawca zmienia wymogi w stosunku do premiowania. Na coraz trudniejsze. I zapowiada, że będzie to robić dalej wraz z "rozwojem firmy". - umowy "na zlecenie". tylko. - ilość pracy w "sezonie" jest zbyt duża, by móc ją rzetelnie wykonać. - "motywujące" maile do wszystkich pracowników są na porządku dziennym. Zakrawające o mobbing, z wymienianiem konkretnych nazwisk, wytłuszczonych i wyróżnionych na czerwono. - dane o: zarobkach, premiach i innych są do wglądu przez wszystkich pracowników - brak możliwości awansu - nie płacą za nadgodziny, to twoja wina że się nie wyrobiłeś w godzinach pracy Ogólnie nie jest to najgorsza firma na świecie, ale pracuje się coraz gorzej i rotacja jest coraz większa, ludzie odchodzą bo mają już dość.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sales & Service Contact Center?
Zobacz opinie na temat firmy Sales & Service Contact Center tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sales & Service Contact Center?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 1 to opinie pozytywne, 17 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!