W firmie jest sporo pasjonatów i ludzi naprawdę zaangażowanych. Na plus hybrydowa praca. Na minus zarzucanie pracowników dodakowymi obowiązkami, które mają mierzyć i poprawiać jakość pracy. Raportowanie w kilku systemach , z których później nikt nie analizuje danych, nie wyciąga wniosków. Symboliczne podwyżki, które w poprzednich latach nie sięgały nawet niskiej inflacji więc tak naprawdę zarabia się co roku mniej. Kierownik mówi że on nie ustala budżetu, tylko dyrektor, a dyrektor odsyła do kierownika. O podwyżkach inflacyjnych cisza. Wszyscy się dopytuja, ale jak grochem o ścianę. Jedyny sposób na podwyżkę to odejść z firmy i wrócić za jakiś czas.
Informacja na końcu aż mnie zaskoczyła teraz. Tak bardzo zależy im na byłych pracownikach tutaj? Czyli okresu karencji żadnego nie ma z marszu chętnie przyjmują czy ile ten "jakiś czas" wynosi?
Jakie są widełki na stanowisku konsultant wdrożeniowy - produkcja?
Czy w Sage Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?
Zdecydowanie, mówimy o sobie, że jesteśmy dużą, międzynarodową firmą, która ma więcej luzu niż niejeden start-up. :)
To może zamiast luzu to weźcie się pajace do roboty. 50c jest mega gównem pełnym bugów. Ogarnijcie się bo nadajecie się do kopania kartofli a nie programów księgowych
Nie dosłyszą, choć Country Manager dostał ode mnie wiele informacji o nieprawidłowościach. Jego reakcja na maila? Brak odpowiedzi. Namawia się pracowników do aktywności, do brania sprawy w swoje ręce, ale jak ktoś to faktycznie zrobi, to się go ignoruje. To jak tam ma być dobrze, skoro najważniejsza osoba w firmie ma wywalone na to, co się w firmie dzieje i najwyraźniej dla niej za trudne jest odpowiedzieć na sygnały od pracowników, że coś się dzieje nie tak? Widocznie tego się nie dało przykryć słodkim pierdzeniem. W dotychczasowej karierze nigdy nie spotkałem się z czymś takim, żeby na merytoryczne uwagi zarząd nie był w stanie się odnieść i kompletnie to ignorował (czekałem na odpowiedź, nawet głupie dziękuję, że zwracasz mi uwagę), za to dyrektor później pod głupim pretekstem robił dla całej firmy śledztwo, kto donosi w formie zawoalowanego ćwiczenia dla pracowników pt. "Napisz przykładowego maila do country managera w sprawie nieprawidłowości". Czyli w tym najważniejsze dla nich było, nie to, co jest źle, ale kto śmiał krytykować porządki panujące w firmie. Taka to jest atmosfera i luz w firmie.
odbyły się kilka spotkań pana dyrektora z zespołami , na niektórych była obecna szefowa działu HR a więc ja wierze że jednak jakieś kroki zostały poczynione . co do ćwiczeń , nie było czegoś takiego
Ależ oczywiście że było i potem publicznie jeszcze było to omawiane. Czego kłamiesz drogi anonimie? I jak się to ma do faktu, że sygnalista ujawniający nieprawidłowości jest olewany? Tak się powinno postępować mając pełne usta standardów i jakości? Nie sądzę.
czy firma potrzebuje skuteczbej osoby do działu odnowień/ utrzymania klienta?
Czy ktos coś moze opowiedziec w sprawie rekrutacji do Sage Software Poland?
Rekrutacja odbyła się bardzo sprawnie, bez niepotrzebnego przedłużania. Jestem zadowolony z podjęcia współpracy z Sage.
Czy firma się (ro)zwija pod kuratelą MID Europa Fund? Nie wiem czy warto aplikować na programistę.
Czy w pracy programistycznej w Sage są stosowane metodyki zwinne?
Omijajcie programy tej firmy dużym łukiem. Ceny z kosmosu. Ciągle trzeba coś dopłacać. Ciągle coś nie działa a jak chcesz pomocy to płać i płacz. Nie opłaciłem programu i go nie aktywowałem a oni chcą kasę za następny rok bo nie wypowiedziałem umowy 45 dni przed końcem. Chory system. Nieaktywny program nawet nie można go przeglądać a oni chcą kasę. Zapomnijcie o nich są lepsze firmy i programy.
w pracy sugerowano ogromne serce :)- zwłaszcza podczas wymuszonej relegacji -mam wyrzuty sumienia nie wypierdolilem kadrowej
A opłaciłeś bo mam identyczna sytuację. Prosiłam o pomoc ale mnie olali, wydałam kasę na darmo bo nic nie działa, a obiecali ze będzie działać, w problemach nie pomagają teraz się czepiają ze nie zrezygnowałam na 45 dni przed końcem subskrybcji. Zastanawiam się czy mają prawo coś zrobić jak nie opłacę. Straszą windykacja
Od kilkunastu lat zajmuję się Symfonią. Znam ją na poziomie eksperckim. Mam grono zadowolonych klientów którzy są ze mną po kilkanaście. Covid i praca zdalna sprawiła że czasu na pracę poświęcamy coraz więcej jak nasi klienci......coraz częściej siedzę nad problemami klientów po ponad 10 godzin i więcej w ciągu dnia. Jest Pan kolejną osobą która tylko potwierdza fakt że tego typu programów nie powinno się sprzedawać bez szkolenia i wdrożenia. Klient który liczy na to że przy pomocy internetu wdroży oprogramowanie do zarządzania firmą sam skazuje się na taki los. Na forach pytania klientów o totalne ABC programów odbierają siły witalne ( skoro firma wydała kupę kasy na przygotowanie centrum wiedzy, skoro gromada ludzi siedzi i przygotowuje tam materiały to zacznijcie je Państwo czytać). No i licencję też wypadało by przejrzeć ale to przecież też już za wiele co ?
Krzychu P., powstałeś z prochu? Za pierwszego żywota miałeś pełną gębę korpofrazesów, a teraz ... ;-)
dobrze pan wie, że w licencji nic nie ma o wypowiedzeniu w ciągu 45 dni od końca zakończenia,
Ostrzegam przed ogłoszeniami do Symfonii jakoby były to ogłoszenia do firmy Sage! Symfonia została sprzedana funduszowi MID Europa i z Sage nie ma już nic wspólnego, ale na zasadzie umów jeszcze jakiś czas tą nazwą się posługują. To już nie jest firma międzynarodowa (zresztą zespół Symfonii nigdy tak na prawdę nim nie był), jeżeli ktoś liczy na pracę w środowisku międzynarodowym, to się może mocno rozczarować. Tylko po co wprowadzać tak w błąd mylnymi ogłoszeniami? To są te wysokie standardy?
Dzisiaj mamy dwie niezależne firmy. 1. Symfonia. Polska spółka z nowym kapitałem i starymi problemami ledwo żywego softu o tej samej nazwie 2. Sage software polska spółka z kapitałem 5 tys PLN zarządzana przez dwa słupy posłuszne staremu kapitałowi Radzę uczciwie sto razy zastanowić się przed współpraca z którya kolwiek wszystko jedno czy chcesz być klientem czy pracownikiem
Brak możliwości kontaktu od wielu dni. Droga mailowa tylko po zatwierdzeniu zgód marketingowych. Porażka.
Jestem klientem firmy Sage. We współpracy ciągle są problemy, wciąż mamy przemycane fikcyjne płatności jako firma ze strony Sage. Np faktury za dwa egzemplarze, zamiast tyle ile na umowie lub dodane produkty nie zamawiane. Firma podnosi ceny, a odbiera funkcjonalności (np obsługa do kilku pracowników w wersji podstawowej, o czym nie uprzedza tylko bezceremonialnie blokuje elementy do których miano prawo w pierwotnej umowie. Spychologia tam jest rzeczywiście podstawą pracy. Firma obiecuje pomoc techniczną i współpracę przy przenoszeniu danych. Przy próbie otrzymania pomocy okazało się, że pracownicy słabiej znali się na systemie niż ja - osoba która go pierwszy raz widziała na oczy. Pomocy nie otrzymaliśmy. Po roku firma nalicza sobie za support którego nie udziela, chociaż support był zastrzegany. Zgłaszaliśmy już 2 rezygnacje z supportu i wciąż nie ma potwierdzenie. Ogólnie firma działa fatalnie i stara się kraść pieniądze wszelkimi dostępnymi sposobami nie stroniąc od bezpośrednich kłamstw i ciągłych podstępów. Serdecznie odradzam jakikolwiek typ współpracy.
Najwazniejsze ze wszyscy jestesmy usmiechnieci, slupki ida w gore a jak nie ida to przeciez nasze finanse je odwrocą , prezes ma wlasciwy pr zorientowany na swoja kariere, dyr hr lata z teczowym logo traktujac tolerancje jak narzedzie walki z patriarchatem i tym tam podobnymi. Wlasciciel w UK czeja na dolę. To sa nasze co dzienne problemy, wiec ktos to musi finansowac drogi kliencie.
Co się stało ze wspomnianą osobą na stanowisku HR Director? Jest świeże ogłoszenie o pracę.
Wspominana dyrektor odeszła jeszcze w 2020 roku, więc to już będzie trzecia osoba na tym stanowisku przez ostatnie pół roku.
Rozmowa rekrutacyjna - pan stwierdził, że na pewno mój angielski nie jest biegły, bo nie mam żadnego certyfikatu typu FCE czy CAE na potwierdzenie. Szkoda tylko, że gdy przeszliśmy na angielski został przegadany. Ciężko dyskutować z taką osobą, dość przezabawna sytuacja. Zrezygnowałem z dalszej rekrutacji bo jeśli mój przełożony ma mieć takie nastawienie do pracowników - szkoda czasu.
Wpisuje się to w charakterystykę kadry kierowniczej w tym miejscu. Są to ludzie, którzy zatrzymali się wiedzą programistyczną na początku XXI w., ale w rozmowach potrafią upierać się przy swoich rozwiązaniach, używając zacnych argumentów w stylu "nie, bo nie podoba mi się to rozwiązanie". "Ale dlaczego, przecież *tu wstaw merytoryczne argumenty*?". "Bo mi się nie podoba i już". Wystarczy poczytać komentarze poniżej, nic się nie zmieniło od lat, nawet te pisane w 2015 są bardzo aktualne. Nie masz co żałować, poziom technologii jest tam bardzo słaby, pełno kodu legacy z przełomu wieków. Ludzie o tym pisali już tutaj nie raz. Wszelkie próby zmiany tego powodują opór decydentów niższego i średniego szczebla, ponieważ jest to atak na ich bastiony, na których się okopali i siedzą, niektórzy po 16 lat. Jak taka osoba może być innowacyjna, nie muszę chyba mówić. Dyrektor product delivery ma pomysły rodem z komuny, organizuje cotygodniowe masówki dla załogi, jak za poprzedniego ustroju, gdzie poziom propagandy lewituje pod sufitem. W tej firmie są wartościowi ludzie, ale są zastraszeni i się nie wychylają - prym wiodą ciągle te same osoby, których pomysły delikatnie mówiąc są trochę z poprzednich epok. Generalnie zapomnij o tym, że będziesz zarządzany tutaj zgodnie z obowiązującymi w XXI w. trendami. Poza tym w zespole mogłeś trafić na kolegów, którzy zajmują się śledzeniem każdego jednego commitu kodu i donoszeniem na ciebie, bo przypadkowo kiedyś zrobiłeś coś lepiej od nich (co nie jest szczególnie trudne), a twój kierownik jeszcze ci z dumą o tym powie podczas ewaluacji, wytykając ci jakieś pierdoły, używając argumentów które nie wytrzymują merytorycznej dyskusji. Ewaluacja zresztą to kolejny temat rzeka, bo jest ona robiona na zasadzie widzimisię kierownika, mój kierownik nie był w stanie podać mi żadnych kryteriów wspólnych na podstawie których jednakowo oceniał wszystkich pracowników. Każdy kto się spotkał z prawidłowo przeprowadzoną ewaluacją pracownika, w tej firmie złapie się za głowę. Ludzie którzy są innowacyjni uciekają stamtąd szybciej niż trwają procesy rekrutacyjne nowych ludzi. Jest zespół, w którym ludzie są tak zastraszeni, że jak ich kierownik coś powie, potrafią w 5 minut wyrzucić rozwiązanie innowacyjne na rzecz kolejnego brązu proponowanego przez tego kierownika. Brązu, który jest w tej firmie lany na okrągło. W tej firmie jedynym wzorcem projektowym który jest stosowany, to antywzorzec, na dłuższą metę uczysz się tutaj bardzo złych nawyków programistycznych, które potem trudno wyeliminować i to jest również problem, zważywszy na to, że firma z powodu braku chętnych do pracy w tak innowacyjnej firmie, zatrudnia dużo studentów, którzy potem myślą, że tak jest wszędzie. W tej firmie przydał by się peer review, albo ewaluacja 360 na stanowiskach menadżerskich, ale kto to wprowadzi, skoro szef szefów na sygnały od pracowników nie reaguje, ew. zrobi kolejną masówkę lub zebranie z dyrektorem, gdzie wiadomo, że nikt nic nie powie, bo głównym problemem jest dyrektor czy kierownik. Niektórzy zresztą mają już tak sprane mózgi, że są w stanie klaskać, jakie to innowacje są grane, pomimo że często różnymi decyzjami ciągle dostają po (usunięte przez administratora)
Nie polecam współpracy z tą firmą małym druczkiem wpisują w zamówienie dodatkowe płatności o podwojonej sumie. Jeśli chcesz skończyć z nimi współprace to musisz zapłacić podwójnie za nic. To podejście (usunięte przez administratora) i naciągaczy. Nie polecam żadnego oprogramowania z tej firmy jest wiele innych normalnych alternatywnych rozwiązań. Po za tym infolinia nie działa zapomnij że się dodzwonisz ale to już o tym wszyscy piszą.
Potwierdzam opinię Użytkownika Aryam. Zrezygnowałem z usług sage w lutym 2021, Firma przyjęła moją rezygnację z usług, a do dzisiaj otrzymuję wezwania do zapłaty za subskrypcję za cały rok !!! Nie mam pewności czy za 2022 też nie zażądają zapłaty. Kodeks Cywilny nie przewiduje mrytorycznych weryfikacji rezygnacji (odstąpienia) z/od umowy. Sage ustalił jakiś formularz, który jest sprawdzany przez pracownika firmy. Pracownik ten decyduje czy klient może zrezygnować z usługi czy nie. Ja dostałem maila: w formularzu brakuje danych więc rezygnacja nie została przyjęta - no kuriozum!!! - a windykacja przysyła wezwania do zapłaty. Dopiero powtórne wysłanie formularza pomogło. Państwo z sage - to się nazywa wyłudzanie pieniędzy! Nie polecam sage nikomu, jeśli potrzebne jest komuś oprogramowanie księgowe radzę skorzystać z produktu innej firmy.
@Krot czyli finalnie ty posługiwałeś się lepszym angielskim niż szef a mimo to twoja kandydatura została odrzucona, bo nie posiadałeś potwierdzenia w certyfikacie??
Całe szczęście że robi się coraz większa konkurencja względem programów. Omijajcie szerokim łukiem tę firmę.
czytam te opinie o firmie i nie wierzę... taka atmosfera taki luz takie achy i ochy a niestety nie idzie uzyskać żadnej pomocy ani konsultacji BO NIKT NIE ODBIERA TELEFONÓW!!!!!!!!!!!!!! Dzwonię tam 3 dzień kilka połączeń dziennie po 30-40 min do diabła niech ktoś tam ruszy głową i weźmie się do pracy! Nie przedłużę licencji i zakupimy z innej firmy niestety! Ostrzegam przed zakupem oprogramowania od tej firmy bo do dnia sprzedaży miód cud a potem zero wsparcia i zero kontaktu. Przykre to...
Beznadziejna obsługa podczas problemów, zero kontaktu telefonicznego, pozostaje poczta elektroniczna a ta niczego nie załatwia, nie przedłużę licencji
Witam, Mam pytanie czy nie poszukują Państwo Specjalisty ds. wsparcia sprzedaży? Generowanie leadów, umawianie spotkań. Pracuję w firmie w branży IT .
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Sage Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Symfonia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Symfonia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Symfonia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Symfonia Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Symfonia Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.