Połowę? Bez problemu nawet 3-4x mniej
Bardzo fajnie, ale zarobisz połowę tego co w innych firmach.
Juz bylem bliski zaaplikowania na jedno ze stanowisk ale bolesnie przypomnialem sobie o ostatniej rozmowie kwalifikacyjnej w polskiej firmie (duza firma). Unikam polskich firm jak ognia.
Mami,u nas chyba nie ma tak bolesnych rozmów :) 3 kroki: 1. Wysyłasz CV - jeśli Twoje kompetencje odpowiadają naszym wymaganiom kontaktujemy się z Tobą telefonicznie i umawiamy na spotkanie 2. Spotkanie w jednym dniu z Project Managerem i/lub Ekspertem technicznym oraz skromnym działem HR - jak interesuje Cię .NET i BI w Katowicach to pewnie będą ja :) Na koniec rozmowy test, tak, aby potwierdzić Twoje umiejętności. 3. Odpowiedź po rozmowie - jak wszystko poszło super to dostajesz od nas propozycję współpracy. Jak ktoś jeszcze nie czuje, że teraz, zaraz chce zmieniać prace to też może wpaść pogadać z naszymi ludźmi, o tym co robimy, jak się pracuje wystarczy tylko ustalić wspólny termin. A jak chcesz zobaczyć naszych specjalistów w akcji to zapraszam na #BietIT - mamy się czym pochwalić :] http://www.jcommerce.pl/biteit/ Tyle w temacie. Pozdrawiam, Paulina Jaros
(usunięte przez administratora)
Firma średnio co roku do mnie dzwoni i proponuje prace, zawsze rozmowa się kończyła kiedy mówiłem ile mam i ile bym chciał mieć. W tym roku pierwszy raz przeskoczyliśmy temat stawki. Jednak kiedy przyszło do wypełnienia formularzy rekrutacyjnych wolałem pójść do obecnego pracodawcy o podwyżkę i zmianę projektu. Więc z zarobkami to średnio tam macie, firma ostro szuka pracy na portalach, z znajomych nikt pracujący tam nie poleca pracy "razem". Dział HR, czy Prezes powinni sobie wziąć do serca uwagi tu pisane a nie pisać swoje zdanie.
Ja tam jestem zadowolony. Firma fajna, pracuje się w porządku bez jakiejś chorej presji, parę spoko dodatków jest, płaca zawsze na czas, czego chcieć więcej? Jak ktoś oczekuje, że dziennie będzie miał loty na księżyc i porywające zadania to niech zostanie astronautą.
Ciekawe czemu nie podają widełek płacowych? Dlatego że to taka "polska kultura pracodawców"? Czy może raczej najlepsza "polska" metoda zaniżannia płac bez względu na kwalifikacje?
hehehe widać po ostatnich opiniach że prężny dział HR & marketing przechodzą do kontrofensywy :) Tylko czekać aż wprowadzą tu cenzurę :D Każda firma ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne i JC też je ma - zarówno dobre strony o których inni też tu pisali jak i te złe. Ale kto pracuje w JC ten wie co się tu dzieje. Może osoby decyzyjne/sterujące przestaną zamykać oczy udając że problemu nie ma i dalej tworzyć sztuczną, rodem z ZSRRU, propagandę tylko zastanowią się jak temu zaradzić; i c'moooon - nikomu nie chodzi o jak najbardziej wypasione perksy, bo nie to jest wyznacznikiem dobrej firmy o czym wspominają inni opiniodawcy. Poza przedmówcą oczywiście, który najwyraźniej ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Ogólnie trzeba odróżnić hejty (których tu niewiele) od konstruktywnej krytyki i wyciągnąć z niej wnioski. I wbrew pozorom, bardzo sprzyjam JC i liczę że póki tu jestem, to doczekam się konkretnych, pozytywnych zmian.
ludzie, to jest praca, a nie pobyt w spa - ludzie, kurde nie przesadzajcie. Waszym zadaniem jest wykonywanie konkretnej roboty, a nie wysyłanie rozszczeń. Kurde, wkurzają mnie takie osoby hejtujące. Firma przyzwoita. Płacą na czas, starają się stworzyć dobre warunki do pracy, atmosfera dobra. Potrzebujecie tajskich masażystek, to idźcie pracować do jakiegoś kurortu.
Chyba Ci nie poszło w tej firmie. Super warunki, dobre projekty, atmosfera ok. Naprawdę, trzeba być złośliwym żeby się czepiać tej firmy...
Powyższa opinia jest chyba autorstwa samego prezesika P.Żyguły. Piłkarzyki to rzeczywiście powód, żeby się zatrudnić w tym grajdołku dwóch cwaniaczków. Te wszystkie brednie i gratisy są dobre ale dla dzieci w przedszkolu.
W firmie nie pracują sami studenci wbrew wcześniejszym opiniom - sam pracuję tutaj 4 lata z 8 lat mojego doświadczenia i chce mi się dłużej :) Owszem firma ma programy przyciągające studentów, ale procesy rekrutacyjne w przeważającej większości są ukierunkowane na doświadczonych specjalistów... Opinie o braku kompetencji są obraźliwe dla rzeszy tych doświadczonych (w tym dr). W porównaniu do innych firm w JCommerce najbardziej podoba mi się podejście zarządu do pracowników - z prezesem można luźno pożartować podczas porannej kawy i nikt nie zamyka się przed Tobą w czterech ścianach gabinetu - mam nadzieję, że to nie zmieni się po trwającej transformacji ;) Mam zupełnie inny obraz zarządu z innych firm. To ile kto i gdzie zarabia to indywidualna sprawa każdego z nas - możesz zarabiać mało, bo dopiero zaczynasz swoją przygodę z branżą IT i ciągle się uczysz, lub możesz zarabiać dużo, bo jesteś doświadczonym i poszukiwanym specjalistą. Wszystko zależy również od opłacalności projektu do którego trafisz i przede wszystkim jak sprawdzasz się na swoim stanowisku. Socjal? Darmowa kawa, herbata, owoce, cotygodniowy food track - to mi wystarczy w codziennej pracy, żeby czuć się tutaj dobrze. Inni mogą pograć w piłkarzyki lub najnowszą Fifę na XBox. Słuchanie pracownika? Narzędzia rozwoju i ciągłe zmiany będące odpowiedzią na sugestie pracowników są w JC chyba od początku. Nie zawsze wizja pracownika jest zgodna z wizją zarządu, ale to chyba normalne w każdej normalnej organizacji, ale o tym trzeba umieć mówić, działać, nie narzekać.
Firma ma swoje dobre i złe strony. Do dobrych na pewno zaliczają się: - dobra firma startowa dla studentów/absolwentów - atmosfera jest fajna, głównie ze względu na współpracowników - obecnie również bardziej rozbudowany socjal z opieką medyczną Złe strony: - wynagrodzenia są najwyżej średnie, oczywiście są też firmy, które słabiej płacą, ale mam wrażenie, że podwyżki 200-300zł po roku/półtora pracy to jest bardzo mało, a absolwent zwykle zaczyna z najniższej stawki... - budżet szkoleniowy jest bardzo skromny, młodsi pracownicy oczywiście się nauczą czegoś od swoich bardziej zaawansowanych kolegów, ale niestety niechętnie wysyłają na szkolenia zewnętrzne - firma przechodzi transformacje co wiąże się z chaosem w organizacji - z powodu powyższych firma ma coraz mniej doświadczonych pracowników a coraz więcej osób w pierwszej pracy po studiach, każdy bardzo doświadczony pracownik jest w outsourcie na 100% u klienta, więc niestety nowych niczego nie nauczy, bo nie ma czasu... Podsumowując firma jest idealna jako pierwsza praca, ale po jakimś czasie nawet absolwenci zaczynają narzekać na warunki finansowe i chaos. Takie osoby bardzo się rozwiną, a po 2-3 latach odejdą do lepiej zorganizowanej firmy.
Ja jestem w JC od prawie roku i z przyjemnością rano wstaję do pracy. Polecam firmę jako solidnego i nowoczesnego pracodawcę
Solidna firma. Pracuje 3 lata i nie narzekam, kasa na czas, dobre projekty, zgrany zespół. Jedna z lepszch firm na śląsku. Polecam.
Jeżeli ktoś chce siedzieć wśród studentów i bandy niekompetentnych ludzi to myślę, że to odpowiednia firma. Większość projektów jest ciągnięta przez tych bardziej sprytnych (bardzo niewielu) a reszta albo jest pustym uzupełnieniem albo nawet się nie kryje z tym, że nic nie robi. Zarobki dużo niższe niż rynkowe, osoby na kierowniczych stanowiskach nawet nie wiedzą podstawowych faktów o tym co robią. Ci którzy są bardziej ogarnięci prędzej czy później odchodzą bo są wykorzystywani do granic. Jeśli chodzi o naukę to albo sam coś zrobisz albo nie będziesz wiedzieć nic bo nikt tam Cię nic nie nauczy - z bardzo prostego faktu - bo sam nic nie umie.
jak dla mnie, firma właśnie przechodzi jakieś tam swoje zmiany, zobaczymy co to przyniesie. zmiany, jak to zmiany - nie zawsze sa latwe, ale (jeśli robi się je z glowoa), to wychodzą na dorbre. Mam też wrażenie, że coraz częściej pracownicy sa pytani o zdanie, można nawet mieć wrazenie, ze kros się z tym zdaniem liczy - a to chyba dobrze, co?
Byłem pracownikiem tej firmy, na szczęście już nie jestem - udało mi się znaleźć inną, mniej frustrującą pracę. Przełożeni mimo "ładnego opakowania" tworzą bardzo nerwową atmosferę... z jednej strony są mili, a za plecami knują... To prawda, że jak pojawiają się problemy to firma się wypina... pracownik jest na ostatnim miejscu. Działają bardzo chaotycznie - niby taka technologia a tak naprawdę wszystko powiązane na przysłowiowe sznurki. Rotacja spora. Szukają głównie młodych i naiwnych, którzy uwierzą w obiecanki mówione na rekrutacji. Ktoś tu wyżej powiedział - kasa niska, ale wszystko zależy z kim sypiasz...
Niestety szczera prawda. Tak dwulicowych ludzi nigdzie nie spotkałem. Niby na sztandarach info że nie jest jak w korpo, a po kilku tygodniach zimny prysznic. Fakt marketingowo stoją nieźle, ale niestety jest to typowa wydmuszka w której nic się nie nauczysz (no może że jesteś na 2 lub 3 roku studiów), a o zarobkach możesz jedynie pomarzyć… Zero strategii , a info o kolejnym „cudownym” oddziale możesz odczytać – „patrzcie zaleźliśmy jeleni którzy za koralik będą harować jak woły”.
(usunięte przez administratora)
Generalnie osoby od których się będziesz uczyć to zazwyczaj niedawni studenci/absowenci którzy są w JC 2/3 lata. Jeśli jesteś dobry, to może się okazać, że jesteś lepszy niż niektórzy TTLowie. Szkolenia polegają na tym że dostajesz tutoriale w pdfie i dziergasz krok po kroku. To ile się nauczysz zależy od tego czy siedząc na stażu będziesz grał na XBoxie i w piłkarzyki czy jednak będziesz wchodził na stronki techniczne i się uczył.
Super firma dla studentów, fajna atmosfera, piłkarzyki xbox i w ogóle... Ale niestety, z tego co widać strategia firmy polega wyłącznie na zatrudnianiu stażystów-studentów jako tanią siłę roboczą. Doświadczony developer nie znajdzie ani ciekawych, rozwijających projektów, ani porządnego wynagrodzenia.
JCommerce radzi sobie na rynku coraz gorzej. Większość pracowników jest wyoutsourcowana a to oznacza, że zatrudniając się w JCommerce, wcale nie znaczy, że będziesz tam pracować:) Można trafić na jakieś zadupie. Rodzinna atmosfera itp mocno udawana. Jak pojawia się jakikolwiek problem, to firma się wypina. Dobrze jest tylko na obrazku. Pensje niskie. Polecam tylko dla studentów i osób na początku swojej kariery zawodowej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JCommerce Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy JCommerce Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JCommerce Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 3 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!