Opinie o Espol Sp. z o.o. w Szczecin

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Espol Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Espol Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Espol Sp. z o.o. w Szczecin

Hanna
Inne

@Klient a co takiego się stało, że potrzebowałeś się dodzwonić do firmy Espol? Może w jakiś inny sposób było próbować się skontaktować? I musisz mieć na uwadze, że gowork.pl to serwis pracy i jest to forum opinii o pracodawcy i głównie wypowiadają się tutaj pracownicy. Może właśnie chce jakiś pracownik się odnieść i przy okazji napisać jak mu się podoba praca?

Klient

Beznadziejna, lekceważą klientów, dodzwonić się do firmy masakra. Nie polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hanna
Inne

@Oj uważasz, że nie jest trudno dostać premię uznaniową?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Jeżeli ktokolwiek z Was zastanawia się nad ofertą firmy ESPOL to odradzam! Nigdy nikomu nie polecę tej "firmy". Radzę zastanowić się 500 razy zanim ktokolwiek podpisze z nimi umowę. Wieczne problemy i totalne olewanie klienta. Ta "firma" to jakiś żart.

logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
mariusz

lucynka37' a na jaki czas jest umowa z nimi? 24 miesiace krotszej nie ma? nie dlai ci na jakiś miesciac wyprobować interentu i zobaczyc czy sie oplaca by go wziac na stale?

lucynka37

Korzystam z espola nie długo. Porażka, częste wyłączenia równolegle tv i internet. ODRADZAM zdecydowanie i przeklinam dzień w którym podpisałam z nimi umowę

Notek

5 lat w espolu i nigdy premii nie bylo, 3000zl na reke dostaniesz jak bedziesz pracowal 30 dni w miesiacu

szczesliwa

Szczęśliwa, bo już tam nie pracuję. Nie byłam pracownikiem najniższego szczebla a jednak mogę się podpisać pod powyższymi opiniami. Jeśli nie jesteś zdesperowany... to NIE POLECAM. Niekonsekwentna polityka firmy, mobbing, człowiek człowiekowi wilkiem (bez obrazy dla wilków), strach o pensję zapytać bo mogą zwolnić, technicy nie mają paliwa w samochodach, żeby jeździć usuwać awarie i pracują po kilkanaście godzin.... za stawkę ośmiogodzinną. Handlowcy dostają nierealne cele do realizacji, wykonują ciężka pracę a w nagrodę nawet dobrego słowa nie dostaną.. nie wspominając o premii. Więc jeśli nie lubisz pracy w środowisku, gdzie w każdej chwili możesz mieć nóż w plecach... odradzam. Na temat kadry dyrektorskiej, która zdaje się pracować tylko na siebie a nawet nie na dla firmy i właściciela firmy dużo by mówić... złych rzeczy. Jest oczywiście w tej firmie kilkoro fajnych, kompetentnych i uczciwych osób. Ale - niestety... w ilości znikomej. Na szczęście Espol Police zamienia się w Vectrę. Dobry wiatr może w końcu powiał.

Rafal

Lekceważą klienta, trzeci tydzień czekam na naprawę internetu, a oni wmawiają mi ze mi padł router, a zamiast technika przysłali list z potwierdzeniem zgłoszenia i dają sobie 30 dni na naprawę. W Orange gościo ma obowiązek być w 24h.

monika
@Rafal

a może złożyłeś reklamacje? to wtedy prawo telekomunikacyjne daje im termin 30 dni na odpowiedzenie na reklamacje ale technicy musza i tak naprawic wczesniej

anonim

(usunięte przez administratora)

przyszły-pracownik

jakie są zarobki w dziale tech. ? podaj jakiś przedział 2,5 kołą da rade zarobić na rękę ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oj
@przyszły-pracownik

W życiu. Na start najniższa krajowa czyli 1500 brutto + premia uznaniowa 400 zł, która pojawia się i znika jak deszcz lub śnieg ;) z dyżurami i narodzinami na umowę zlecenie. Wypłata raz na 3 miesiące - choć czasem kombinują jak by tu nie wypłacić.

Trudno

Szczerze nie polecam nikomu tam pracować do czasu, kiedy ta firma się nie sprzeda. Prezes wraz z Prezesową i wszyscy Dyrektorzy(!) okradają firmę jak się da. A wszystkie winny zrzucają na zwykłych pracowników szeregowych. Ciągle słychać, że premie Ci utną.. jak się nie podoba tam są drzwi, na Twoje stanowisko jest 10-ciu innych. Opóźnienia w wypłatach od 10 dni to norma (bo znów komornik na konto siadł), podwyżek poniektórzy nie widzieli przez 8 lat.. i dalej nie widać, słychać. Szukanie jakby tu jeszcze pracownikom obciąć wynagrodzenie, bo za dużo zarabiają. Firma działa jedynie dzięki właśnie zagorzałych zwykłych pracowników, którzy nadal żyją z nadzieją, że uda się tą firmę wyprowadzić na dobrą drogę żyjąc w te farsie i strzępiąc sobie nerwy i życie prywatne. Gdyby nie Ci ludzie, firma padła by wciągu miesiąca, i nikt z "góry" tego nie widzi. Podobno najgorzej ma Dział techniczny.. bogu ducha winni, a ciągle jest ich wina.. bo to nie działa, bo tamto nie działa.. a w 90% nie jest ich winą, że coś nie działa.

Kamil

Dyrektor projektów, itd nie wie co się dzieje w firmie. Zasuwasz na umowie zlecenie aż pot jajami leci i starasz się o nową umowę, a na koniec tej umowy w piątek (ostatni dzień umowy) dowiadujesz się, że masz nie przychodzić do pracy w poniedziałek. Jak nie jesteś w desperacji to NIE!!!

kan-dro

W Espolu jestem od r.2000, najpierw był internet, a teraz 3 w 1,tj.internet,tv i telefon. Internet działał i działa bez zarzutu natomiast telewizja pozostawia dużo do życzenia. Zanika obraz co chwila, pojawiają się pasy, kratki i bóg wie co jeszcze.Reklamacje składam b.często. Kiedyś chciałam dostać się do prezesa ale mi odmówino.Nawet nie powiedziano jak się nazyw, nie podano też nr telefonu.Jest to osoba nietykalna i anonimowa. Nie polecam nikomu tej firmy.

Krk

Mam Wimaxa na guniencach działa bez zarzutu ... Stabilne łącze

Sprawiedliwy

Ja również w przeszłości walczyłem z tą firmą będąc wieloletnim jej klientem z powodu celowego blokowania odbioru wyświetlanymi informacjami o zaległościach co w rzeczywistości mijało się ze stanek faktycznym. Należę do osób regulujących należności wobec innych podmiotów i cenie sobie rzetelność. Niestety w 2012 roku przyszło mnie borykać się z firmą z finalizacją w Urzędzie Delegatury Komunikacji Elektronicznej rozwiązując przy tym umowę. Chciałbym być konsekwentny w ocenie więc powiem, że nie miałem problemów w przesyle i zawiasów, jedyne to co mogę powiedzieć i zarzucić to kompetencja pracowników. Brak należytego nadzoru nad firmą i niewłaściwa organizacja pracy. Być może leży to po stronie kierownictwa. Zawiązałem niedawno umowę na Internet pomimo tych przykrych doświadczeń, zobaczymy czas pokaże. Jednak podkreślam, że mając Internet stwierdziłem tylko raz na dwa tygodnie awarię na kilka godzin, która została usunięta. Jestem przekonany, że dbając bardziej o zapotrzebowania klienteli Firma winna wypracować właściwą politykę, jest przecież wiele alternatywnych operatorów. Mowa o zbudowaniu ambitnego biznes planu promującego wymogi rynku w kontekście nie rywalizacji, lecz uzupełniania braków konkurencji. Ale to czysta polityka handlowa. Wierzę, że Firma znajdzie w końcu właściwy kierunek, bo w przeciwnym wypadku ja również odejdę pozostawiając niesmak, a należę do osób wpływowych. Niemniej jednak podkreślam, że Internet śmiga jak należy i nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń. Na temat telewizji mogę się wypowiedzieć jedynie na podstawie mojej mamy, w rzeczy samej bardzo często są z nią problemy. Moja mama jest z Espolem również długo i ma mieszane uczucia. Jako osoba starsza korzysta z telewizji i telefonu stacjonarnego. Gdy mówiąc kolokwialnie wysiada sygnał telewizyjny, pada również telefon. Nigdzie nie można uświadczyć żadnej informacji o awarii, czy też po przywróceniu sygnału, przeprosin w związku z jej wystąpieniem. To winien być właściwy kierunek tej Firmy, awarie się zdarzają to normalna konsekwencja użytkowania, lecz pokora i zwykła normalność powinna zagościć do Espola. Życzę wszystkim wielu pozytywnych wrażeń i jestem przekonany że pracownicy typowani do inwigilacji komunikacji medialnej zdołają wyciągnąć w nioski i przekazać szefostwu. Jeśli jednak zadomowił się tam terror jak opisują niektórzy to nic tak nie rujnuje Firmy jak niezgoda, zastraszanie, chora rywalizacja, brak atmosfery w pracy. Życzę powodzenia i wcale nie namawiam do bojkotu czy nie korzystania lecz dom rozsądku pom jednej i drugiej stronie barykady.

Papaj

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej u prezesa w tej firmie. Aplikowałem na pewne stanowisko a na miejscu pan prezes powiedział mi, że do tej pracy się nie nadaje i on już wcześniej wiedział. Wtf? PO CO W TAKIM RAZIE ZAPRASZAC? ANO PO TO ABY ZAPROPONOWAC STANOWISKO JAKIEGOŚ GÓWNIANEGO AKWIYZYTORA. ZERO POSZANOWANIA CZYJEGOŚ CZASU, NIE POLECAM!

HakerBonzo

Ta firma to jakaś kpina. Nie dość że żeby się dodzwonić do obsługi trzeba czekać ok. Godzinę, to jeszcze internet co chwilę przerywa.

wydymany przez espol

Espol to firma krzak, telemonter zajmuje się wszystkim od prac ziemnych po usługiwanie pani prezes w jej prywatnych sprawach.W tej firmie niema czegoś takiego jak kodeks pracy na wyjazdy służbowe nawet diety ci nie dadzą a o nadgodzinach płaconych ja za zwykła godzinę nieważne czy zostajesz dłużej o 5 godzin o 50 czy 100 możesz pomarzyć tak samo w sobotę pracujesz jak biały murzyn za zwykłą stawkę godzinową no ale przecież prezes musi za coś zatankować jacht warty 3 000 000.Brak atmosfery w tej firmie wszyscy gadają o wszystkich i na wzajem siebie niszczą oczywiście dostaje się zawsze tym najniżej.

Mike

Espol to kpina! Nie dość że ciężko się do nich dodzwonić to spławiają klienta ciągle tą samą starą śpiewką... Prosimy sprawdzić połączenie dekodera, prosimy zresetować dekoder i na tym kończy się ich pomoc. Gdy jednak dekodery zaczęły działać gorzej niż z 40 letni komputer postanowiłem się przejść do nich osobiście... Jednak także nic mi to nie dało! 1 razem spławili mnie słowami, proszę o zresetowanie dekodera! Kolejnym razem że czekają niby na dostawę nowych dekoderów które ponoć są lepsze i że niby jestem pierwszy na liście do wymiany dekoderów w mieszkaniu a akcja miała się toczyć na początku Maja! Mamy obecnie koniec maja, a gdy ponownie zawitałem do nich z pytaniem o dekoderach usłyszałem że " My nic nie wiemy o nowych dekoderach?" A okazło sie że te jednak się pojawiły! Więc nie dość że Espol arogancko podchodzi do klientów, to oszukują ich oraz spławiają jak tylko się da!(usunięte przez administratora)

maturzysta

@reks - przyłączam się do pytania. Szukam pracy po maturze, a doświadczenie w kładzeniu kabli też mam. Umowa o dzieło też mi pasuje jak ktoś jest robotny to i czas szybciej leci :D Możecie napisać o stawkach? Nie muszą być dokładne. Niech ktoś pomoże.

Zostaw merytoryczną opinię o Espol Sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Espol Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Espol Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Espol Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Espol Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Espol Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii