brak logo

Espol Sp. z o.o.

Szczecin

Opinie o Espol Sp. z o.o.

anonim 2011-02-16 09:34:25
ale bebły ktos naklepał (usunięte przez administratora)i regularne pranie mózgu.
nie polecam do współpracy
1
... 2011-04-05 12:21:46
W pełni się zgadzam, umowa o dzieło na stanowisku pełnoetatowym, krętactwo pracodawcy, zero profesjonalizmu, tak szczerze to nie mam pojęcia jak ta firma nadal prosperuje, aha no i działania mobingowe oraz wiele innych ale o tym gdzie indziej i kiedy indziej:)
1
ace 2011-11-14 09:51:14
Fakt - praca w tej firmie to lekko mówiąc kataklizm. Wypłaty opóźnione o conajmiej 10 dni. Pójdź spytaj kiedy będzie wypłata, na drugi dzień będzie czekać na Ciebie wypowiedzenie umowy do podpisania. Zero systemu motywacji. Ciągłe szukanie kruczków jakby tu zabrać Ci premie. Milion obowiązków na głowie i wciąż dodają nowe. O jakichkolwiek zmianach dowiadujesz się 5 min przed rozpoczęciem pracy. Ogólnie nie polecam. Chyba że w końcu Espol się sprzeda jakieś innej Firmie to może być lepiej - bo to już czas.
2
misioOo 2012-01-03 15:17:44
"ciekawych ludzi"? w jakim sensie ciekawych? dawno takiego chamidła nie słyszałem jak w espolu w pomocy technicznej!
pajo 2012-02-13 15:20:18
Jestem w Espolu o początku od momentu testowania na Bukowym. Przez te ponad 4 lata, mogę powiedzieć NIE POLECAM. Codziennie szwankuje TV (wyłącznie i włączenie dekodera nie zależnie od pory dnia). Bardzo słaba ramówka programowa (obiecano mi gruszki na wierzbie od początku, że to dopiero testy). Odchodzę z żalem. Jako dobry klient (czyli płatnik) mam niesmak. Obecnie Espol stara się zwabić niskimi abonamentami. No niestety wiele pozostawiają również kompetencje pracowników tejże firmy.
1
paweł 606632641 2012-03-03 20:30:48
Firma syfiasta jestem klientem internet działa max10 dni w miesiącu syf najgorszy technicy nie mają pojęcia o naprawach ciągle coś nie działa a drą pieniądze z ludzi bez litości wcześniej miałem internet z orange przez 8 LAT bez problemu w espolu przez pól roku internet nie działał przez 6 dni w tygodniu i tak było 5 dni w tygodniu u innych którzy założyli jest tak samo więc syf nie zakładać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
marles3 2012-03-12 12:25:06
ESPOL firma która jest totalną porażką .Program TV jest gorszy niż w latach 60tych TV z anteną na dachu.Przekłamania brak wizji niezgodność obrazu z głosem brak programów .Dekodery wymienione już 3 razy nie działa pasmo HD jadę na zwykłym kablu .OBSŁUGA to chyba jakaś pomyłka lekceważenie klienta totalne olewanie dodzwonić się do konsultanta to horror.Nigdy nikomu nie polecam tej telewizji
1
Piotr 2012-03-28 15:51:19
Ja nie wiem co jest nie tak u Was. Ja korzystam z ich usług, Internet przez Wi-Max okolice Białogardu i u mnie wszystko działa super. Jasne, czasem nie mam neta ale nie przez 5 dni w tyg.jak ktoś napisał tylko z raz, dwa razy w miesiącu i to na godzinę lub dwie.
zla 2012-09-19 10:02:28
To niesamowite bo i ja jestem z okolic Białogardu i internet miałam możne 28 h w ciągu miesiąca, a o tel stacjonarnym to w ogóle nie ma mowy... a do techników nie można się dodzwonić. Puszczają muzykę i każą czekać że niby zajęci KONSULTANCI. SYF!!!! Zmieniam operatora. .....
johnson 2013-03-12 11:23:31
Potwierdzam WIMAX w wykonaniu ESPOLU to to tragedia obiecują cuda a wychodzi jak zawsze-- "u nas jest wszystko w porządku to u pana" Robią z ludzi wariatów .Okolice Gryfina obiecane 4Mb a jest w porywach od 8kB/s do 120kB/s. Nie polecam, chyba że ktoś ma mocne nerwy i lubi hardcorowe zabawy z operatorem.
1
Espol to SYf 2013-08-14 18:45:36
JA ZA TO MAM TAKI PROBLEM ZE CO 15 MINUT ALBO JAKOS TAK OGLĄDAM FILMIKI NA YT I MI SCINA I BAH BRAK NETA WYCHODZE ZE STRONY WBIJAM ZNOWU A TU SUPRAJS ZALEGŁE OPŁATY ALE CO ZABAWNE ZE PŁACE TYM KUR..Ą CO MIESIĄC 70 ZŁ NIE BYŁO NIGDY ZE NIE WPŁACIŁEM OD KĄD JEST ESPOL MAM NETA I OD 2 LAT JEST TAK CIĄGLE NIEDŁUGO TAM SIE PRZEJADE NA PIŁSUDZKIEGO REZYGNOWAC Z TEGO FRAJERSKIEGO ŁĄCZA !!!!! A JAK KTOŚ SIE TAM ZESRA TO GO NAJE,IE JAK PSA ZA TE 2 LATA WALENIA W (usunięte przez administratora). I ZA RESZTE WYDY,...LUDZI
gimli 2014-03-16 10:33:26
Firma Espol działa tez na terenie Polic pod Szczecinem, moja znajoma korzystała z ich usług, była zadowolona, ale zmieniła operatora z tego co wiem.
reks 2014-03-17 23:32:14
Może nie wiecie, czy Espol nie szuka aby monterów okablowania, bo mam doświadczenie w takiej pracy i teraz takiej posady szukam.
1
maturzysta 2014-05-19 17:34:58
@reks - przyłączam się do pytania. Szukam pracy po maturze, a doświadczenie w kładzeniu kabli też mam. Umowa o dzieło też mi pasuje jak ktoś jest robotny to i czas szybciej leci :D Możecie napisać o stawkach? Nie muszą być dokładne. Niech ktoś pomoże.
Mike 2014-05-26 15:19:04
Espol to kpina! Nie dość że ciężko się do nich dodzwonić to spławiają klienta ciągle tą samą starą śpiewką... Prosimy sprawdzić połączenie dekodera, prosimy zresetować dekoder i na tym kończy się ich pomoc. Gdy jednak dekodery zaczęły działać gorzej niż z 40 letni komputer postanowiłem się przejść do nich osobiście... Jednak także nic mi to nie dało! 1 razem spławili mnie słowami, proszę o zresetowanie dekodera! Kolejnym razem że czekają niby na dostawę nowych dekoderów które ponoć są lepsze i że niby jestem pierwszy na liście do wymiany dekoderów w mieszkaniu a akcja miała się toczyć na początku Maja! Mamy obecnie koniec maja, a gdy ponownie zawitałem do nich z pytaniem o dekoderach usłyszałem że " My nic nie wiemy o nowych dekoderach?" A okazło sie że te jednak się pojawiły! Więc nie dość że Espol arogancko podchodzi do klientów, to oszukują ich oraz spławiają jak tylko się da!(usunięte przez administratora)
1
wydymany przez espol 2014-08-28 08:47:05
Espol to firma krzak, telemonter zajmuje się wszystkim od prac ziemnych po usługiwanie pani prezes w jej prywatnych sprawach.W tej firmie niema czegoś takiego jak kodeks pracy na wyjazdy służbowe nawet diety ci nie dadzą a o nadgodzinach płaconych ja za zwykła godzinę nieważne czy zostajesz dłużej o 5 godzin o 50 czy 100 możesz pomarzyć tak samo w sobotę pracujesz jak biały murzyn za zwykłą stawkę godzinową no ale przecież prezes musi za coś zatankować jacht warty 3 000 000.Brak atmosfery w tej firmie wszyscy gadają o wszystkich i na wzajem siebie niszczą oczywiście dostaje się zawsze tym najniżej.
3
HakerBonzo 2014-12-29 16:30:37
Ta firma to jakaś kpina. Nie dość że żeby się dodzwonić do obsługi trzeba czekać ok. Godzinę, to jeszcze internet co chwilę przerywa.
Papaj 2015-02-15 15:50:52
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej u prezesa w tej firmie. Aplikowałem na pewne stanowisko a na miejscu pan prezes powiedział mi, że do tej pracy się nie nadaje i on już wcześniej wiedział. Wtf? PO CO W TAKIM RAZIE ZAPRASZAC? ANO PO TO ABY ZAPROPONOWAC STANOWISKO JAKIEGOŚ GÓWNIANEGO AKWIYZYTORA. ZERO POSZANOWANIA CZYJEGOŚ CZASU, NIE POLECAM!
Sprawiedliwy 2015-02-25 12:06:02
Ja również w przeszłości walczyłem z tą firmą będąc wieloletnim jej klientem z powodu celowego blokowania odbioru wyświetlanymi informacjami o zaległościach co w rzeczywistości mijało się ze stanek faktycznym. Należę do osób regulujących należności wobec innych podmiotów i cenie sobie rzetelność. Niestety w 2012 roku przyszło mnie borykać się z firmą z finalizacją w Urzędzie Delegatury Komunikacji Elektronicznej rozwiązując przy tym umowę. Chciałbym być konsekwentny w ocenie więc powiem, że nie miałem problemów w przesyle i zawiasów, jedyne to co mogę powiedzieć i zarzucić to kompetencja pracowników. Brak należytego nadzoru nad firmą i niewłaściwa organizacja pracy. Być może leży to po stronie kierownictwa. Zawiązałem niedawno umowę na Internet pomimo tych przykrych doświadczeń, zobaczymy czas pokaże. Jednak podkreślam, że mając Internet stwierdziłem tylko raz na dwa tygodnie awarię na kilka godzin, która została usunięta. Jestem przekonany, że dbając bardziej o zapotrzebowania klienteli Firma winna wypracować właściwą politykę, jest przecież wiele alternatywnych operatorów. Mowa o zbudowaniu ambitnego biznes planu promującego wymogi rynku w kontekście nie rywalizacji, lecz uzupełniania braków konkurencji. Ale to czysta polityka handlowa. Wierzę, że Firma znajdzie w końcu właściwy kierunek, bo w przeciwnym wypadku ja również odejdę pozostawiając niesmak, a należę do osób wpływowych. Niemniej jednak podkreślam, że Internet śmiga jak należy i nie mam co do tego żadnych zastrzeżeń. Na temat telewizji mogę się wypowiedzieć jedynie na podstawie mojej mamy, w rzeczy samej bardzo często są z nią problemy. Moja mama jest z Espolem również długo i ma mieszane uczucia. Jako osoba starsza korzysta z telewizji i telefonu stacjonarnego. Gdy mówiąc kolokwialnie wysiada sygnał telewizyjny, pada również telefon. Nigdzie nie można uświadczyć żadnej informacji o awarii, czy też po przywróceniu sygnału, przeprosin w związku z jej wystąpieniem. To winien być właściwy kierunek tej Firmy, awarie się zdarzają to normalna konsekwencja użytkowania, lecz pokora i zwykła normalność powinna zagościć do Espola. Życzę wszystkim wielu pozytywnych wrażeń i jestem przekonany że pracownicy typowani do inwigilacji komunikacji medialnej zdołają wyciągnąć w nioski i przekazać szefostwu. Jeśli jednak zadomowił się tam terror jak opisują niektórzy to nic tak nie rujnuje Firmy jak niezgoda, zastraszanie, chora rywalizacja, brak atmosfery w pracy. Życzę powodzenia i wcale nie namawiam do bojkotu czy nie korzystania lecz dom rozsądku pom jednej i drugiej stronie barykady.
1
Krk 2015-03-26 12:19:01
Mam Wimaxa na guniencach działa bez zarzutu ... Stabilne łącze
kan-dro 2015-03-28 15:39:17
W Espolu jestem od r.2000, najpierw był internet, a teraz 3 w 1,tj.internet,tv i telefon. Internet działał i działa bez zarzutu natomiast telewizja pozostawia dużo do życzenia. Zanika obraz co chwila, pojawiają się pasy, kratki i bóg wie co jeszcze.Reklamacje składam b.często. Kiedyś chciałam dostać się do prezesa ale mi odmówino.Nawet nie powiedziano jak się nazyw, nie podano też nr telefonu.Jest to osoba nietykalna i anonimowa. Nie polecam nikomu tej firmy.
Kamil 2015-04-20 22:54:59
Dyrektor projektów, itd nie wie co się dzieje w firmie. Zasuwasz na umowie zlecenie aż pot jajami leci i starasz się o nową umowę, a na koniec tej umowy w piątek (ostatni dzień umowy) dowiadujesz się, że masz nie przychodzić do pracy w poniedziałek. Jak nie jesteś w desperacji to NIE!!!
Trudno 2016-01-07 15:46:02
Szczerze nie polecam nikomu tam pracować do czasu, kiedy ta firma się nie sprzeda. Prezes wraz z Prezesową i wszyscy Dyrektorzy(!) okradają firmę jak się da.
A wszystkie winny zrzucają na zwykłych pracowników szeregowych.
Ciągle słychać, że premie Ci utną.. jak się nie podoba tam są drzwi, na Twoje stanowisko jest 10-ciu innych. Opóźnienia w wypłatach od 10 dni to norma (bo znów komornik na konto siadł), podwyżek poniektórzy nie widzieli przez 8 lat.. i dalej nie widać, słychać. Szukanie jakby tu jeszcze pracownikom obciąć wynagrodzenie, bo za dużo zarabiają.

Firma działa jedynie dzięki właśnie zagorzałych zwykłych pracowników, którzy nadal żyją z nadzieją, że uda się tą firmę wyprowadzić na dobrą drogę żyjąc w te farsie i strzępiąc sobie nerwy i życie prywatne. Gdyby nie Ci ludzie, firma padła by wciągu miesiąca, i nikt z "góry" tego nie widzi. Podobno najgorzej ma Dział techniczny.. bogu ducha winni, a ciągle jest ich wina.. bo to nie działa, bo tamto nie działa.. a w 90% nie jest ich winą, że coś nie działa.
3
Rafal 2016-03-02 10:37:21
Lekceważą klienta, trzeci tydzień czekam na naprawę internetu, a oni wmawiają mi ze mi padł router, a zamiast technika przysłali list z potwierdzeniem zgłoszenia i dają sobie 30 dni na naprawę. W Orange gościo ma obowiązek być w 24h.
szczesliwa 2016-03-10 23:45:10
Szczęśliwa, bo już tam nie pracuję. Nie byłam pracownikiem najniższego szczebla a jednak mogę się podpisać pod powyższymi opiniami. Jeśli nie jesteś zdesperowany... to NIE POLECAM. Niekonsekwentna polityka firmy, mobbing, człowiek człowiekowi wilkiem (bez obrazy dla wilków), strach o pensję zapytać bo mogą zwolnić, technicy nie mają paliwa w samochodach, żeby jeździć usuwać awarie i pracują po kilkanaście godzin.... za stawkę ośmiogodzinną. Handlowcy dostają nierealne cele do realizacji, wykonują ciężka pracę a w nagrodę nawet dobrego słowa nie dostaną.. nie wspominając o premii. Więc jeśli nie lubisz pracy w środowisku, gdzie w każdej chwili możesz mieć nóż w plecach... odradzam. Na temat kadry dyrektorskiej, która zdaje się pracować tylko na siebie a nawet nie na dla firmy i właściciela firmy dużo by mówić... złych rzeczy. Jest oczywiście w tej firmie kilkoro fajnych, kompetentnych i uczciwych osób. Ale - niestety... w ilości znikomej. Na szczęście Espol Police zamienia się w Vectrę. Dobry wiatr może w końcu powiał.
3
przyszły-pracownik 2016-04-04 15:44:31
jakie są zarobki w dziale tech. ? podaj jakiś przedział 2,5 kołą da rade zarobić na rękę ?
Notek 2016-04-15 17:14:38
5 lat w espolu i nigdy premii nie bylo, 3000zl na reke dostaniesz jak bedziesz pracowal 30 dni w miesiacu
2
monika 2016-05-16 16:38:18
a może złożyłeś reklamacje? to wtedy prawo telekomunikacyjne daje im termin 30 dni na odpowiedzenie na reklamacje ale technicy musza i tak naprawic wczesniej
lucynka37 2016-06-01 23:21:38
Korzystam z espola nie długo. Porażka, częste wyłączenia równolegle tv i internet. ODRADZAM zdecydowanie i przeklinam dzień w którym podpisałam z nimi umowę
mariusz 2016-06-25 16:54:47
lucynka37' a na jaki czas jest umowa z nimi? 24 miesiace krotszej nie ma? nie dlai ci na jakiś miesciac wyprobować interentu i zobaczyc czy sie oplaca by go wziac na stale?
Karolina 2016-10-28 19:48:51
Jeżeli ktokolwiek z Was zastanawia się nad ofertą firmy ESPOL to odradzam! Nigdy nikomu nie polecę tej "firmy". Radzę zastanowić się 500 razy zanim ktokolwiek podpisze z nimi umowę. Wieczne problemy i totalne olewanie klienta.
Ta "firma" to jakiś żart.
Zostaw swoją opinię o Espol Sp. z o.o. - Szczecin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Espol Sp. z o.o.