Jeżeli lubisz mobbing, zastanawianie się czy otrzymasz wypłatę i bawi Ciebie podpisywanie umowy zlecenia miesiąc po wykonaniu usługi to efresh jest zdecydowanie dla Ciebie. Adam jest fantastycznym przykładem szefa z piekła rodem. Krzyk jest standardową rzeczą jaką usłyszysz na co dzień. Mówienie, że jesteś "p*****by" jest standardem. Trzeba też wspomnieć o wyjątkowej niekompetencji w IT. Adam nie ma pojęcia co sprzedaje, często mówi technologiczne bzdury przy kliencie, z których potem ma się wywiązać zespół. Szanowni państwo - żadne pieniądze nie są warte nawet minuty pracy dla niego.
Niektórzy zrobili, bałwanom trzeba się przeciwstawiać, a widząc po opisach nic się nie zmieniło. To nie jest normalne ,że szef krzyczy nawet na swoich klientów, ten świr jest toksyczny. Zgłaszajcie takie rzeczy, walczcie o swoje i zmieniajcie prace. Szkoda zdrowia.
Tak sobie to czytam i widzę że nic się nie zmieniło w tej firmie, nie zmienił się też sam Pan Adam. Ludzie przez niego płakali i trafiali do psychologia i taka jest prawda. Takie są moje wspomnienia z 2017 i 2018 roku. Potwierdzam również totalny brak wiedzy na temat technologii i dev'u on nie ma o tym bladego pojęcia ale pomimo tego narzuca ile dany task ma trwać :). Właściwie to zastanawiam się w jakim temacie on miał wiedzę... i do głowy przychodzą mi tylko kłamstwa, manipulacje i do perfekcji opanowana sztuka mobbingu. Jedyne czego się dowiecie po przygodzie we freshu to to, czego chcecie unikać w przyszłości. Ale uważajcie, jeśli macie słabą psychikę to praca może skończyć się koniecznością terapii.
Ty tam pracowałeś i też doświadczyłeś takich sytuacji jak opisane? Bo to było 5 lat temu więc mogło się od tamtej pory dużo zmienić. Wiesz jak jest obecnie jeśli chodzi o atmosferę i relacje z szefem?
5 miesięcy temu pisali w ofercie Digital & Branding Project Manager, że umowę b2b dają. Aktualnie to też jedyna możliwa forma zatrudnienia? Zastanawiam się, czy to się opłaca. Nigdy na takiej nie pracowałam. Może jakieś opinie?
Przed podjęciem współpracy zachęcam do zapoznania się z komentarzami na Goworku. Wszystko tutaj opisane to niestety prawda. Na Adama szkoda słów. Okropny człowiek, chamski, z brakiem szacunku do drugiej osoby, wprowadza ogromny stres w firmie, jest tak przekonany o swojej zajebistości we wszystkim, że nie ma możliwości przeprowadzenia z nim rzeczowej i konkretnej rozmowy. Bardzo dużo krytyki i obrażania innych osób, rozprawy o (usunięte przez administratora) manipulacje i kłamstwa. Dodatkowo opóźnione płatności lub w ogóle ich brak. Nie dajcie się zwieźć, bo pierwsze wrażenie jest bardzo mylące.
(usunięte przez administratora)
firma ma gigantyczne problemy finansowe, dodatkowo niestety nie zmieniło się dosłownie nic jeśli chodzi o zachowanie członka zarządu oraz atmosferę. szukaj czegoś normalnego, byle nie tu.
Jak myślisz, są jakieś perspektywy na to, że wyjdą na prostę jeśli chodzi o finanse? Na stanowiskach związanych z ux/ui nawet niezłe zarobki proponowali, ok. 8-12 tyś i nie odniosłam wrażenia, że wymagają dużego doświadczenia. To chyba najgorszy moment na szukanie pracy w branży, rynek jest przesycony, więc mocno jestem nastawiona na pracę tutaj:/
Robię małe rozeznanie agencji kreatywnych, szukam pracy w digitalu i widziałąm że nie tak dawno szukano tu Digital & Branding Project Managera. Oferta wygląda jak skrojona podemnie, możecie zweryfikować czy widełki się pokrywają z późniejszymi warunkami na umowie (8 000–10 000 zł netto, b2b). Mam własną działność i swoich stałych klientów, czy zatrudniając się tutaj byłby to problem?
Niektórzy tu piszą o tych problemach z szefem i w sumie to aż się zastanawiam, czy w ogóle wchodzić w to głębiej i się interesować pracą, ale czy na każdym dziale ta sama osoba odpowiada za zarządzanie? Czy różnie z atmosferą i traktowaniem jest? Mnie interesuje stanowisko UX UI Designer. Kojarzę, że w listopadzie tamtego roku jeszcze były jakieś oferty, nic się nie zwolniło od tamtej pory?
Jeżeli lubisz mobbing, zastanawianie się czy otrzymasz wypłatę i bawi Ciebie podpisywanie umowy zlecenia miesiąc po wykonaniu usługi to efresh jest zdecydowanie dla Ciebie. Adam jest fantastycznym przykładem szefa z piekła rodem. Krzyk jest standardową rzeczą jaką usłyszysz na co dzień. Mówienie, że jesteś "p*****by" jest standardem. Trzeba też wspomnieć o wyjątkowej niekompetencji w IT. Adam nie ma pojęcia co sprzedaje, często mówi technologiczne bzdury przy kliencie, z których potem ma się wywiązać zespół. Szanowni państwo - żadne pieniądze nie są warte nawet minuty pracy dla niego.
O dziwo napisałeś to w miarę rzeczowo mimo, że ma to ta negatywny wydźwięk. :( Naprawdę on aż tak ostro się do ludzi wyraża? I ciekawa jestem bardzo co jakiego przy tych klientach mówi, że uważasz to za bzdury. Podasz przykłady sytuacji?
Pamiętam jak zrobił kiedyś zebranie, bo na stół wleciało kilka wypowiedzeń i zaczął ludzi przepraszać. Z tego co opisujesz, ten człowiek zmienił się o 360 stopni ;] Szef, który bluzga, wyśmiewa pracowników i nie potrafi z nimi rozmawiać, nie zasługuje na szacunek.
A tak z ciekawości to kiedy to było? Bo może zaraz wyjdzie, że jednak każdy tutaj ocenia go nie co skrajnie? Te przeprosiny były szczere?
Nie - (usunięte przez administratora) - molestowanie i (usunięte przez administratora)to dla niego normalka - mówi przy tym teksty np. "to nie jest zły dotyk" i tego typu chore rzeczy. Ten "człowiek" powinien dawno siedzieć w pudle. Potrafi dzwonić w weekendy do pracowników i wysyłać im "całuski". To jest chore co się tam działo ... ja nie wiem czy ta firma w ogóle jeszcze istnieje, ale poziom stresu jaki tam panuje był niewyobrażalny. Ludzie, którzy tam pracowali - leczą się do dzisiaj przez tego (usunięte przez administratora). Poczytaj sobie inne komentarze tutaj. To nie jest szczere - to jest po prostu strach, że ktoś go w końcu pozwie.
Z tego, co widzę, to tak ... istnieją, ale zastanawiam się nad 1 rzeczą, jeśli to prawda, to dlaczego nikt z tym nic nie zrobił, nie zgłosił tego chociaż 'górze' albo nawet do PIP-u? A co powiesz na temat wypłaty? Widziałem, że ktoś napisał, że czasami się zastanawiał/a czy w ogóle ją dostanie ...
Niektórzy zrobili, bałwanom trzeba się przeciwstawiać, a widząc po opisach nic się nie zmieniło. To nie jest normalne ,że szef krzyczy nawet na swoich klientów, ten świr jest toksyczny. Zgłaszajcie takie rzeczy, walczcie o swoje i zmieniajcie prace. Szkoda zdrowia.
Czytam i rozumiem, ale i tak zapytam. W sierpniu była taka oferta o nazwie: rozwojowa praca w agencji marketingowej. 3 k ma umowę-zlecenie, wsparcie dla zarządu, wsparcie dla project managera, praca kreatywna. Ktoś to robił wcześniej, albo robi teraz? Jak ocenia widoki na autentyczny awans i zarządzanie projektami w przyszłości?
Bardzo bardzo nie polecam. Nie wiem czemu nie zajrzałem na ten portal przed podjęciem pracy. Adam (usunięte przez administratora)mnie na koniec mojej umowy i nie chciał zapłacić za ostatnią fakturę. Musiałem przepracować za darmo kolejne 2 tygodnie i dopiero łaskawie uregulował należność. Omijać z daleka.
(usunięte przez administratora)
W komentarzu, który napisałeś, wspominasz o pewnych niepokojących sytuacjach, jeśli chodzi o traktowanie pracowników firmy i jednoznacznie odradzasz podejmowania tam zatrudnienia. Powiedz, czy próbowałeś gdzieś zgłosić różne problematyczne zdarzenia, które według Ciebie nie powinny mieć miejsca? Chociażby do działu HR?
Ta firma nie ma działu HR :) Właściwie teraz nie wiadomo, czy ma jakiekolwiek działy, bo wszyscy poodchodzili, została garstka ludzi. Nikt tutaj nie wytrzymuje długo chyba, że pracuje zdalnie i nie ma na co dzień kontaktu z szefem, więc unika ewentualnych konfrontacji. Sama praca jest ok, klienci w porządku, zatrudnieni ludzie są świetni. Wszystko jednak w garści trzyma Adam, który potrafi objechać człowieka od góry do dołu za każdą pierdołę. Krzyki i przekleństwa to standard, a potem przepraszanie - i tak w kółko.
Wiesz ile osób zostało? Większość jest na zdalnym czy jednak ktoś musi pracować? Ludzie sami po rezygnowali czy były jakieś zwolnienia?
Tak sobie to czytam i widzę że nic się nie zmieniło w tej firmie, nie zmienił się też sam Pan Adam. Ludzie przez niego płakali i trafiali do psychologia i taka jest prawda. Takie są moje wspomnienia z 2017 i 2018 roku. Potwierdzam również totalny brak wiedzy na temat technologii i dev'u on nie ma o tym bladego pojęcia ale pomimo tego narzuca ile dany task ma trwać :). Właściwie to zastanawiam się w jakim temacie on miał wiedzę... i do głowy przychodzą mi tylko kłamstwa, manipulacje i do perfekcji opanowana sztuka mobbingu. Jedyne czego się dowiecie po przygodzie we freshu to to, czego chcecie unikać w przyszłości. Ale uważajcie, jeśli macie słabą psychikę to praca może skończyć się koniecznością terapii.
Ty tam pracowałeś i też doświadczyłeś takich sytuacji jak opisane? Bo to było 5 lat temu więc mogło się od tamtej pory dużo zmienić. Wiesz jak jest obecnie jeśli chodzi o atmosferę i relacje z szefem?
Wcześniej widziałem że na swojej stronie na facebooku szukali junior account managera. Głównie studenta studiów zaocznych. Dawali zlecenie. Ktoś pisał że tyko takie umowy albo własna działalność. Nikt nie ma uop? Nie można negocjować jak ktoś ma już dłuższy staż pracy w firmie?
Prawie wszyscy narzekają na Adama a jak przyszło co do czego to na spotkaniu 10 osobowym nikt nie potrafił mu powiedzieć wprost co myśli.
Czemu wszyscy są do tej osoby tak negatywnie nastawieni w takim razie? Możesz dac znac? Czemu jesteś byłym pracownikiem jeśli mogę spytać?
Ponieważ nie szanuje ludzi, a ludzie boją się powiedzieć mu prawdę, boją się, że będą jeszcze mocniej przyciskani i wyzywani, że nie dostaną wynagrodzenia. Tam nie ma dialogu. Sama byłam przerażona kiedy miałam powiedzieć o odejściu, o tym jak mnie traktuje. Koleżanki z pracy na spotkaniu trzymały mnie za rękę pod stołem… Przykre, że nadal dzieją się takie rzeczy. Ludzie boją się powiedzieć prawdę bo boja się o to ze zostaną zwolnieni. Nie wiem jak teraz ale tam pracuje się na umowie zlecenie lub B2B wiec łatwo szefowi powiedzieć kończę z Tobą.
Olać typa. Jedyne co można zrobić, to szukać nowej pracy, a to potraktować jako survival.
No nie wiem czy masz racje. Takie traktowanie zasługuje za zgłoszenie tego gdzieś wyżej. Nie można szefa traktować jak władcy absolutnego. Nikt z pracowników się nie buntuje?
Za moich czasów ludzie zgłaszali firmę do PIPu, ale nie wiele to dało. Teraz po X latach wiem, że szef jest toksyczny i nigdy się nie zmieni. Ja szczerze żałuję, że wówczas nie miałam tyle odwagi, by mu powiedzieć co o nim myślę, a widziałam wiele płaczących osób w firmowej toalecie. Także kij z typem, róbcie swoje.
Boże, jak dobrze, że trafiłam tutaj przed rozmową telefoniczną z Panem Szefem. Jeśli jesteś designerem na własnej działalności, to nawet nie trać czasu na rozmowę. Przy dopytywaniu o szczegóły kontraktu B2B, Pan Adam wystartował z zakazem konkurencji i wyłączności pracy dla firmy eFresh. Radzę poczytać, czym różni się umowa o pracę a kontrakt B2B :) ŻE - NA - DA
Jako propozycja - okej. Ale nie na początek, nie znając struktury firmy. Tutaj aby rozpocząć współpracę wymogiem było porzucenie dotychczasowej bazy klientów. Z całym szacunkiem, ale po to człowiek jest na działalności, a nie na UoP :)
Ano dobrze nie pomyślałam po prostu. W sumie spoko, że tłumaczysz. I jeszcze jak tak się podsumuje te wszystkie opinie tutaj, to tak właściwie ktoś tu pracuje jeszcze?
Zdecydowanie odradzam. Jeśli jesteś młody ambitny i trafiasz na Adama, sorry na mur... Ta firma nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem i aż dziwne ze ten PRL w ogóle jeszcze funkcjonuje, pracując tam bałem się czy dostane wypłatę. A szef ... jeśli krzyk i frustracja to jedyna forma motywacji to ciesz się ze zakończyłem ten ciężki czas w moim życiu, przestrzegam i nie polecam, ale jak chcecie poczuć pseudo kropo z człowiekiem o małym logo droga wolna ...
Dokładnie, chaos w organizacji, podstawowe pojęcia np. informatyczne =0, pan A..m mówi o rzeczach o których nie ma bladego pojęcia, masakra odradzam wsporace
O co chodzi z tym chaosem w organizacji? Nie ma jakiegoś podziału na pracowników niższego i wyższego szczebla, kierowników itd? Czy chodzi o coś innego?
Serio z tą znajomością informatyki jest aż tak źle? Przecież oni opierają na tym swoją działalność. Aż zerknęłam na ich stronkę z ciekawości, nie wygląda tragicznie. Podaj przykład tych rzeczy, na których on się niby nie zna, bo serio ciekawi mnie to
Efresh Sp. z o.o. szuka kandydatów na stanowisko Project Manager. Wiecie, na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas okresu próbnego w tej firmie? Czy rzeczywiście można zarobić 10000 PLN?
Drogi Adamie, nie wiem czy wiesz, ale oczekiwana wielkość logo jest zawsze odwrotnie proporcjonalna do wielkości przyrodzenia zamawiającego ;) Sugeruję zapoznać się z wielkością logo na stronie efresh: efresh.com.pl - wygląda jak kulfon - większy od najważniejszych usług oferowanych przez firmę ;)
Serdecznie odradzam. (usunięte przez administratora) Gdyby nie fakt, że w firmie pracowały swego czasu na prawdę wybitne jednostki, które jednak walczyły w jakiś sposób o jakość z właścicielem, który wszystkim tak na prawdę tylko przeszkadza i utrudnia pracę - firma już dawno zniknęła by z rynku. Ta firma jest dla Ciebie jeśli: - chcesz obniżyć swój poziom, - chcesz stracić wiarę we własne umiejętności, - chcesz być ciągle poniżany i dyskredytowany w oczach pozostałych pracowników. Ta firma nie jest dla Ciebie jeśli: - szanujesz swoją osobę, - chcesz się rozwijać, - masz jakiekolwiek pojęcie o wykonywanym przez siebie zawodzie. Jeszcze raz serdecznie odradzam.
Bardzo długą opinię wyraziłeś na temat firmy, a powiedział, byś mi może jak wygląda, wynagrodzenie w tej firmie ? Jest ono chociaż warte ? Z góry dziękuję.
Wynagrodzenie jest takie jak wynegocjujesz (nie powiem - można trochę wyciągnąć), ale w praktyce. musisz walczyć o każdy grosz (usunięte przez administratora) Znam przypadek z tej firmy, gdzie osoba wynegocjowała określoną stawkę netto na okres próbny 3 miesięcy. Po 3-ech miesiącach okazało się, że okres próbny to jednak 4-y miesiące. Po okresie próbnym pierwsza wypłata zamiast netto okazała się jednak brutto - trzeba było się znowu szarpać, żeby wyegzekwować ustanowione na początku ustalenia.
Brak profesjonalizmu to mało powiedziane w przypadku rekrutacji do tej firmy: 1. Osoba rekrutująca dzwoni pół godziny przed spotkaniem, żeby zmienić miejsce spotkania na knajpę w centrum handlowym, w której ciężko nawet porozmawiać o projektach. 2. Po dojechaniu na miejsce rekrutujący spóźnia się około 30 minut (w toku rozmowy wychodzi, że mieszka niedaleko i może stąd ta zmiana). 3. Chcąc zaprezentować projekty firmy, rekrutujący zdaje sobie sprawę, że skończył mu się limit internetu (i delikatnie sugeruje czy mógłby skorzystać z mojego). 4. Mimo, że stanowisko ma w nazwie UX, to bardziej Account albo inny naganiacz klientów. W trakcie rozmowy rekrutujący próbuje odtwarzać scenki z pozyskiwania klienta (przypominam, że akcja dzieje się w knajpie w centrum handlowym). 5. Cała firma ma niewiele wspólnego z UX, a jedynie prezentuje przyjemne dla oka gnioty, które nie widziały podstaw UX. Po sprawdzeniu kilku projektów eFresh przez Google Lighthouse okazuje się, że mobilna optymalizacja stron wynosi w porywach do 20/100 dla urządzeń mobilnych i 60/100 dla desktopu (włączając w to stronę główną firmy, która potrzebuje 18 sekund, żeby się załadować!). 6. Po rozmowie, mimo że już nie jestem zainteresowany, rekrutujący zobowiązuje się do wysłania zadania rekrutującego, za które jest gotów nawet zapłacić. Zadania nie wysyła i tutaj urywa się kontakt. Nie polecam nikomu kto poważnie podchodzi do swojej kariery, ale przyznaję, że opowiadając kilku osobom o rozmowie w eFresh dostarczyłem im okazji do uśmiechu. Chociaż bardziej był to uśmiech z powodu niewiary i zażenowania.
Ile jest etapow rekrutacji?
Czy firma prowadzi bez zmian swoją działalność? Zastanawiam się nad przyczyną braku opinii.
Co takiego się dzieje, że firma "ledwie zipie", są problemy finansowe, które być może przekładają się na wynagrodzenie pracowników? Będę Ci bardzo wdzięczny za rozwinięcie wpisu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Efresh Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Efresh Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Efresh Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Efresh Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Efresh Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.