Czy pracodawca Click Community Sp. z o.o. motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Czy agencja click community jeszcze istnieje?
Jaki jest styl zarządzania kadrą w Click Community Sp. z o.o.?
Zależy co masz myśli ;) Sytuacja nie zmieniła się na lepsze jeżeli chodzi o formę zarządzania agencją.
Jestem obecnym pracownikiem i nie zgodzę się z tą opinią:) Zmienił się styl zarządzania, powstała struktura, nowy produkt, zacieśniliśmy współpracę z Novem i PromoAgency, mamy szkolenia. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Zgłosiliśmy że chcemy szkolenia - dostaliśmy z TikToka:) Wnieśliśmy prośbę o możliwość pracy zdalnej (kwestia poza COVIDem) - dostaliśmy. Mieliśmy nowe propozycje na raportowanie dla klientów - otrzymaliśmy zgodę. Raz na jakiś czas mamy spotkania z przełożonym, żeby móc rozmawiać o tym, co byśmy zmienili w firmie, żeby się wszystkim lepiej pracowało. Kto chce szuka plusów.
Styl zarządzania w firmie jest dyrektywny. Wykonujesz polecenia albo żegnasz się z firmą.Obietnice bez pokrycia i brak szacunku do pracowników to chleb powszedni.
nie wiem czy się śmiać czy płakać. Szkolenie z TikToka aplikacji w której 80% użytkowników jest w wieku 7-16 lat w agencji w której projektów dla tej grupy brak/nie ma wcale. Może w cv ładnie to wygląda ale nie ma się czym szczycić. Gratuluje pomysłodawcy tego szkolenia na pewno się wam to przyda ;)
Jak jest z pakietem medycznym w Click Community Sp. z o.o.? Można dołączyć rodzinę?
Mają pakiet. 100 zł za jedną osobę wyciąganą z pensji, jak chcesz wziąć całą rodzinę to płacisz koło 300 zł na miesiąc. W innych firmach za całą rodzinę płacisz 100 zł. Jak się nie umie w umowy w każdym aspekcie życia firmy to tak jest :)
(usunięte przez administratora) i jeszcze raz (usunięte przez administratora) To podsumowanie tego, co się dzieje w tej firmie. Specjaliści nie mają żadnych możliwości rozwoju (o szkolenie z tik toka NIKT nie prosił, bo takich projektów nawet nie ma), umowy są śmieciowe (najniższa krajowa na UoP reszta na UoD), kadra zarządzająca nie ma podstawowej wiedzy specjalistycznej, aby weryfikować jakość prowadzonych projektów dla klientów. Pracuje tam aktualnie tylko jeden porządny specjalista od social media, reszta sama się zwolniła. Osoba na stanowisku Head of social to jedna z największych pomyłek, jakie popełniła dyrektor zarządzająca. Przez Head of SM zwolniło się wielu pracowników, nie ma cech ani umiejętności, które powinna sprawować osoba na takim stanowisku, baa nawet nie potrafi poprawnie stawiać przecinków w postach i dodaje takie same teksty na wielu profilach, mimo, że obiecuje się klientom unikalny content wysokiej jakości. Dyrektor zarządzająca nie ogarnia rzeczywistości, jest obiektem drwin całej spółki PA i cały czas stara się nieudolnie manipulować ludźmi wokół. Niedobitki, czyli ostatni szeregowi pracownicy cierpią na syndrom sztokholmski i codziennie narzekają na wyżej wymienione rzeczy, jednocześnie wierząc, że coś jeszcze z tego clicka będzie, a nie będzie. "Ryba psuje się od głowy". Nie polecam tej agencji potencjalnych kandydatom ani klientom.
Widzę, że potwierdzacie tę opinię oraz zawartą w niej argumentację błędów, które popełniła osoba decyzyjna w firmie Click Community. Skoro tak to oceniacie to zastanawiam się, czy kiedykolwiek zwróciliście się do przedstawiciela tej firmy z informacją o Waszych spostrzeżeniach? Rozmawialiście może na ten temat z szefostwem a jak nie to dlaczego?
Niestety zarząd od dawna nie słucha potrzeb swoich pracowników i klientów. Rozmów, zapewnień i obietnic lepszego jutra było wiele, lecz nic się nie zmieniło.
Serio uważasz, że zarząd który nie widzi kogo zatrudnia, jakie to przynosi efekty itp będzie czekał aż mu SZEREGOWY pracownik opowie, jak świat wygląda? :) Hi Hi, chyba wczoraj urodzony jesteś
Przecież szefostwo widzi ilu pracowników i klientów odchodzi. To jest w ich interesie, aby znaleźć przyczynę i próbować zmienić sytuację, a nie pracownicy mają się tym zajmować. Zgłaszane rzeczy przeważnie zostają olewane lub bagatelizowane. Nie ma szczerego dialogu między stronami, bo szefostwo samo dystansuje wszystkich od siebie.
Jak covid wpłynął na sytuacje firmy i stabilność zatrudnionych pracowników? Czy doszło do zwolnień/zmniejszenia etatów/cięcia wynagrodzeń? Widzę ogłoszenia na różne stanowiska i zastanawia mnie perspektywa rozwoju w waszej firmie w dobie pandemii. Prosze o odp.
Pracownicy mają obcięte pensje, ale firmę było stać na billboard przy Armii Krajowej i nowe biuro. Od momentu wykupienia firmy przez PromoAgency, odeszło 7 osób. W tym dwa działy przestały istnieć, a trzeci ledwo dycha. Oczywiście ledwo dycha dział social media. Całkiem nieźle jak na agencję social media.
Trochę prawdy w tym komentarzu jest, bo niby nowe biuro, billboard widoczny na miesiąc, ale pensja poszła w dół we wszystkich spółkach.
Obecnie szukam pracy i możliwości w rozwoju w dziedzinie social media. Oglądałam niedawno nagranie z Rahimem sprzed dwóch lat, w którym mówił, że w click community pracuje 80 social media ninjów (usunięte przez administratora), z innych komentarzy wnioskuje, że Rahim już nie jest prezesem? Ile obecnie social media ninjów pracuje w click community? Czy firma oferuje specjalistyczne szkolenia dla pracowników? Z jakich branż obsługujecie klientów? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Cześć Weronika, w lipcu 2019 roku agencja ClickCommunity została sprzedana i od tamtej pory jest nowa kadra zarządzająca. Połączyliśmy się z dwoma innymi spółkami - PromoAgency i Novem, aby móc świadczyć pełne usługi marketingowe dla klientów. W całej grupie pracuje około 70 osób, natomiast specjalistów w dziale social media jest obecnie 5. Od października powiększamy ten team, więc jeżeli chciałabyś zaaplikować, to poproszę o CV na zespol@clickcommunity.pl. Zapewniamy szkolenia, które pozwalają nadążać za trendami i na bieżąco aktualizować swoją wiedzę. Ostatnio szkoliliśmy się z TikToka:) Nie specjalizujemy się w jednej konkretnej branży, stawiamy na różnorodność.
W Krakowie są dużo lepsze miejsca do rozwoju niż ta firma. Ocena na gowork i wszystkie komentarze mówią same za siebie i nie biorą się znikąd. ;)
Czy po przejęciu przez PA i odsunięciu Rahima od firmy coś się zmieniło i da się w końcu u Was pracować po ludzku?
Kasiu, połączenie ClickCommunity z dwoma innymi spółkami (PromoAgency i Novem) wiele zmieniło, pytanie tylko o co dokładnie pytasz i w jakim obszarze dopatrujesz się zmiany? Dokonaliśmy rebrandingu firmy, stworzyliśmy nowy produkt Content Machine, pracownicy mają możliwość działania nad ciekawymi projektami w przyjemnym środowisku pracy, w komfortowym biurze. Jest z nami zespół, który może poszczycić się konkretnym stażem pracy w Clicku, co świadczy o tym, że dostrzegają potencjał w zmianie, jaka zachodzi w naszej firmie i możliwości rozwoju. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, to daj znać na p.wiesiolek@clickcommunity.pl. Postaram się odpowiedzieć na nurtujące pytania.
dokładnie pytam o to, że na krakowskim rynku pracy macie złą opinię i ponoć atmosferę tak gęstą, że idzie siekierę zawiesić i czy coś się zmieniło w tym temacie? Słyszałam, że stażystom się nie płaciło i inne takie
Kasiu, obecnie nie zatrudniamy stażystów, a osoby z minimum 1-2-letnim doświadczeniem. Dbamy o to, aby atmosfera sprzyjała kreatywnej pracy i pracownicy dobrze się czuli w naszej firmie :) Pamiętam "stare czasy" i w mojej opinii jest inaczej, niż było. Jeżeli chcesz, to zapraszamy do naszej siedziby, sama zobaczysz, jak pracujemy, a przy okazji będziesz miała okazję sama zamienić parę słów z pracownikami.
Na jakie warunki można liczyć na stanowisku Content Marketing Specjalisty? Jak wygląda struktura działu marketingu?
Tworzymy dział marketingu w ClickCommunity, razem z PromoAgency i Novem (sytuacja po fuzji) :) Obecnie rekrutujemy na to stanowisko, zapraszamy: https://rocketjobs.pl/offers/click-community-content-marketing-specialist
Opowiecie jak wygląda każdy etap rekrutacji w Click Community Sp. z o.o.?
Zdefiniuj pojęcie komedii:) Po fuzji ponoć sporo się zmieniło. Osobiście tego nie doświadczam, bo pracuję w innej firmie, ale dochodzą do nas takie słuchy. Praca w każdej agencji jest kreatywna, czasem stresująca, ale też śmieszna, więc może być komedią.
Komedia to mało powiedziane. Osoba zarządzająca agencją zdecydowanie nie jest kompetentna do wykonywania tej funkcji. (usunięte przez administratora) Fuzja miała zmienić wszystko, a nie zmieniło się kompletnie NIC. Mobbing, asapy, nadgodziny... Co można powiedzieć więcej. Żenada
Uważam, że wiele zależy od nastawienia. Firma nadal jest w procesie zmian, bo rynek się zmienia, a pandemia tego nie ułatwiła. Trzeba być elastycznym. Plusem jest to, że możemy uczyć się od innych osób o różnych kompetencjach. To rozwijające. Jeśli ktoś lubi nudną pracę to agencja kreatywna nie jest miejscem dla niego.
Czy Click Community Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Czy po fuzji z Promo Agency sytuacja w firmie się zmieniła?
Wszyscy pracownicy, którzy do tej pory pracowali w firmie, utrzymali swoje stanowiska? Często przy takich połączeniach firm zmieniają się kadry pracownicze, dlatego chciałbym ustalić, jak wyglądało to w tym przypadku.
Sytuacji nie można uznać za całkowicie stabilną. Większość pracowników po fuzji zostało na swoich stanowiskach, choć niektórzy z nich zrezygnowali, zapewne ze względu na motywy osobiste. Agencja stara się podnieść, zaczęła zatrudniać nowe osoby.
Dobrze jest wiedzieć, że Click Community - jak to ująłeś - stara się podnieść. Wspomniałeś, że w tym celu zaczęła zatrudniać nowe osoby, co mnie zaciekawiło. Orientujesz się może, na jakie stanowiska mają jeszcze wakaty?
W zespole awansowały 3 osoby:) Agencja ma nowego Strategy Managera - pracuje w firmie od ponad 3 lat, Head of Social Media i Social Media Specjalistę. Nie są to osoby rekrutowane z zewnątrz. Dużo się w tym temacie zmienia. Przede wszystkim kadra zarządzająca prowadzi z nami dialog:)
Początkowo wszyscy z nas mieli te same stanowiska. Po zatrudnieniu Managing Director 3 osoby zmieniły na wyższe.
To ja może dodam swoje 3 grosze, bo widzę że nawet tej ostatniej gwiazdki może tu niedługo zabraknąć. Pracowałam w clicku jakieś kilka miesięcy i naprawdę dobrze ten czas wspominam - okej, trzeba przyznać że przez pewien czas było naprawdę dużo stresu przez częste zmiany w specjalistach, ale wydaje mi się, że nie było to tak tragiczne jak niektórzy próbują tutaj wyolbrzymiać. Generalnie wydaje mi się, że cała negatywna otoczka clicka jest naprawdę sporo wyolbrzymiona. Ale po kolei: - Czy jest dużo pracy? - Tak, ale to dużo zależy od klienta na jakiego się natrafi. W najgorszym wypadku miałam na sobie 7 klientów jednocześnie - ale, ale! Przy tym wsparcie całego działu graficznego i performance, z których wszyscy byli mega skłonni do pomocy w każdej pierdółce. Porównując, w innej firmie miałam na sobie 14 klientów, z czego tylko jeden miał przypisanego własnego grafika, reszta grafik należała w 100% do mnie. -Czy jest stresująco? - Jako, że była to moja pierwsza praca w agencji, to tak, ja się stresowałam sporo. Ale raczej było to spowodowane moim charakterem niż tym, że ktoś mnie bił, gryzł i poniżał. -Rahim jest ekscentryczny (tego mu nie można odmówić), ale przy okazji jest cholernie inteligentny i charyzmatyczny. Kilka razy zdarzyły się zabawne albo przerażające sytuacje z jego udziałem, ale ja tam lubię jak się coś dzieje więc naprawdę dobrze go wspominam. (usunięte przez administratora)
Widzę, że gowork zeżarł połowę mojej wiadomości, ale reasumując: w clicku naprawdę nie jest tak źle jak wszyscy tutaj mówią. Ludzie są przekochani, a z nich wszystkich to chyba ja byłam najbardziej dziwna i trudna w obyciu, ale pomimo to nawet 3 tygodnie po odejściu dalej sobie popłakiwałam w kącie, że już mnie tam nie ma. Kadra zarządzająca miała wtedy przerąbane, wszyscy mieli o coś do nich żal, ale nie byli złymi ludźmi, po prostu musieli podejmować niefajne decyzje. Kasa była optymalna jak dla mnie (staż+junior) ale dla wieloletnich specjalistów mogła być większa (nie wiem jak jest teraz). Click jest jedyny w swoim rodzaju i drugiej takiej firmy nie będzie - w dobrym i złym znaczeniu. Może ja jestem masochistką, ale lubiłam siedzieć w tej firmie ;)
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Click Community Sp. z o.o.?
Człowiek który promuje siebie samego jako specjalista od employer brandingu ma najniższą z możliwych ocen na portalu o employer brandingu xD To jest kwintesencja szkoleń, coachu i całej tej reszty syfu która jest promowana przez takich mentorów.
Był ktoś na stażu w Click Community? Warto aplikować?
Też chciałbym dowiedzieć się, czy osoba, która odbywa staż pracowniczy w firmie Click Community może liczyć na jakiekolwiek wynagrodzenie? Sądzę, że masz wiedzę na ten temat, dlatego pozwoliłem sobie zadać to pytanie. Możesz odpowiedzieć?
Witam, czy ktoś posiada informacje jak obecnie wygląda praca w clicku? Czy dzięki fuzji z Promo Agency atmosfera w firmie i sytuacja pracowników poprawiła się? Pojawiła się rekrutacja do SM i pytanie czy warto
Hej, aplikować zawsze warto, żeby przekonać się na własnej skórze:) Jest dopiero miesiąc po fuzji, ale zmiana właścicieli i ich wizja połączenia agencji kreatywno-strategicznej z social mediami i performancem zapowiadają się dobrze.
W artykule: „Co u nas słychać? Agencja click community” opublikowanego na mało znanym portalu „portalmedialny pl”. Click zapomniał napomknąć o masowych zwolnieniach, braku dobrej polityki płacy i rozsądnego zarządzania. Dlaczego mu to umknęło? Jasne to są delikatne tematy! Te, którymi nie chcemy się dzielić z innymi... Jak w takim razie kondycja firmy może być dobra? Jak nastroje pomiędzy pracownikami mają być dobre? Ktoś tutaj kłamie. Czemu firmy wciąż nie potrafią mówić o tym, co jest u nich nie tak, bez koloryzowania? Czy tak musi być? Czy może jest jakiś sposób na to, aby móc przyznawać się do porażek i błędów i w dalszym ciągu przyciągać uwagę? Taka niedoskonałość w doskonałości...
Chcecie poczuc sie totalnie nie szanowani, a nawet gnojeni przy kazdej okazji(usunięte przez administratora)? Click zaprasza :) zero sprawiedliwosci... Gro wartosciowych osob, ktore wiele dobrego zrobily dla twj firmy, zostalo wyrzuconych z dnia na dzien, bez zadnego powodu. Natomiast osoby, na ktore sa notorycznie skargi od wszystkich- nadal pracuja? Jakim cudem pracuje m.in (usunięte przez administratora)
Dlaczego umowy są dzielone? Dlaczego nie są regularnie opłacane skladni na ubezpieczenia? Dlaczego dyrektorka i community manager zgadzają się na ten stan rzeczy? Dlaczego ludzie za minimalną krajową pracują ponad normę?
Szanowni Państwo, z uwagi na powtarzalność pojawiających się komunikatów, postanowiliśmy zmniejszyć intensywność naszego udziału w dyskusji. Naszym celem nie jest stawać okoniem do pojawiających się treści. Traktujemy portal jako miejsce istotnych dla nas opinii, jednak nie możemy poważnie odnosić się do wpisów nacechowanych emocjonalnie, gdzie przytacza się takie treści, jak "kobieta, która niosła śmierć". GoWork jest portalem, który służy wyrażaniu subiektywnych opinii o firmach i oczywiście szanujemy to. Rozwój firmy wiąże się ze zmianami, co może wiązać się z napływem różnych emocji. W kwestii zadanych w ostatnim wpisie pytań: 1. Rodzaj umowy jest jasno komunikowany przez firmę już na etapie rekrutacji. Część umów faktycznie jest łączona, ale taką formę wybiera też pracownik. Umowa o pracę zapewnia ważne dla wielu świadczenia. Taki rodzaj umowy jest zgodny z prawem. 2. Nasi pracownicy korzystają ze świadczeń wynikających z ubezpieczenia w pełnym zakresie. Poprawność dokumentów i fakt zarejestrowania potwierdzone są przez kontrolę z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zgłoszenie do ubezpieczenia jest jednoznaczne z faktem ubezpieczenia bez względu na fakt, czy w danym miesiącu pracownik otrzymał wynagrodzenie i czy składki zostały odprowadzone. Brak odprowadzonych składek nie obciąża pracownika. W wypadku uchylania się od płatności, ZUS ma możliwość zastosowania kar i zajęcia należnych składek. Nie istnieje więc żadne ryzyko, by pracownik nie był ubezpieczony. 3. Przyjęte procedury i zasady funkcjonowania firmy są znane dla każdego, kto podejmuje pracę w naszej firmie. Zgodę na to wyraża każdy, akceptując przedstawione na rozmowie rekrutacyjnej warunki. 4. Odnosząc się do zarobków, nie mamy aktualnie pracowników zarabiających minimalną krajową. Trudno odnieść się do pracy ponad normę, na pewno możemy przyznać, że nasz zespół tworzą zaangażowani pracownicy, co bardzo doceniamy. Z poważaniem, Zespół #ClickCommunity
Nie wiem czy bardziej jestescie smieszni czy zalosni w swoim zaklamaniu... Dwulicowosc poziom najwyzszy... Bardzo dobrze, ze zmniejszyliscie ilosc swoich komentarzy, bo i tak one nic nie wnosza, procz ciagle powtarzanych klamstw! 1.rodzaj umowy jest jasno komunikowany na etapie rekrutacji? No jasne-mowicie TYLKO ze jest umowa o prace... Zapominacie wspomniec, ze laczona i ze na tej UMOWIE O PRACE jest najnizsza krajowa...ale jasne: MOWICIE JASNO I WYRAZNIE! 2. Poprawnosc swiadczen sprawdza zus? Super :) to widocznie dawno nie sprawdzal! Bo na przestrzeni ostatniego pol roku, wielu pracowniokow nie moglo sie dostac do lekarza z powodu kilku miesiecznych zaleglosci w oplatach! Oczywiscie pracownik dowiaduje sie o tym ze nie jedt ubezpieczony dopiero, gdy zachoruje! To jest w porzadku? 4. Nie macie pracownikow zarabiajacych srednia krajowa? Na Waszych laczonych umowach o prace-to akurat wszyscy. Co z tego ze druga czesc jest na dziele? Nic! Na ta wiadomosc tez mozecie nie odpisywac, bo to bez sensu i Wasze opinie sa akurat tu najmniej potrzebne.
„Kobieta, która niosła śmierć”, to nie tylko wynik poruszenia, ale również metafora i skojarzenie... Ktoś, kto to wymyślił musi mieć specyficzne poczucie humoru:D, lubić się bawić i być odważnym/ą:D To jest jakiś trop w tekście, jakiś ślad... Kto to może być???
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Click Community Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Click Community Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.