logo SILVERHAND

SILVERHAND

Poznań

Opinie o SILVERHAND

kumpel 2012-07-20 09:59
Ja również jestem super zadowolony! Kasa jest zawsze na czas, zaliczki mozna odbierac tez w gotowce co tydzien...wszystko gra
wicek 2012-08-16 20:38
jestem spawaczem od 7 lat jest mozliwosc dostac sie do pracy tylko gorzej z jezykiem
1
wicek 2012-08-16 20:40
wicek - 2012-08-16 20:38:17

jestem spawaczem od 7 lat jest mozliwosc dostac sie do pracy tylko gorzej z jezykiem
moj nr tel( usunięte przez administratora )
KRISS Z OBERSCHLESIEN 2012-08-20 13:17
PROWADZI JĄ PAN ( usunięte przez administratora )FIRMA WERBUJE W WIELU ZAWODACH ,JEST RZETELNA ,BEZPROBLEMOWA OBSŁUGA DOTYCZĄCA ZALICZEK ,WYNAGRODZEŃ ,INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA ITP.
A NAJWAŻNIEJSZE ŻE JEST WYPŁACALNA !!!

POLECAM WSZYSTKIM UCZCIWY PRACODAWCA
Zibi 2012-08-27 14:30
Generalnie widać, że im zależy. Są autentycznie pomocni, sumienni i wporzo. PRacuje u nich po raz drugi, wiec wydaje mi sie, ze moge juz cos powiedziec.
LisMar 2012-09-08 14:04
Witam Panie [usunięte przez moderatora] no wlasnie polecal Pana dobry kumpel .slyszalem, ze macie tez sporo ofert dla instaltorow CO i hydraulikow . Chcialbym z bratem pracowac, ktory nie zna niemieckiego. Przyjade do biura to pogadamy
pozd
1
Edek788wroclove 2012-09-08 14:06
zgadza sie. gosc ma jaja
mech 2012-10-10 22:02
jestem mechanikiem samochodowym, 49 l. i nie mog,ę nic zlego powiedziec
jojo 2012-11-10 13:40
Hej mam taki pytanko czy jest opcja podjecia pracy przez ta firme ?chodzi o to ze mam mame w fuldzie i problemu z mieszkaniem bym nie mial tylko z praca jest problem bo szukalem w tym miescie i lipa :( pozdrawiam
Mikołów-Leszek 2012-12-14 23:04
Z firmą silverhand wspolpracuje ponad rok z powodow rodzinnych musze wracac do Polski ale obiecalem, ze wystawie wam dobra opinie za pomoc zawsze na czas i ludzki podejscie do sprawy
frezer fanuc 2012-12-21 15:34
Czy macie w tym roku tez oferty dla frezerow cnc? ( usunięte przez administratora ). u was pracuje od stycznia zeszlego roku
SILVERHAND 2012-12-26 18:06
Tak, mamy aktualne oferty, uprzejmie prosimy aplikować na adres: info@silverhand.eu
elektron 2013-01-03 17:02
polecam szczegolnie i z czystym sumieniem prace w branzy elektrycznej z ich posrednictwem
1
gonzo 2013-01-04 20:17
jestem elektrykiem ale z językiem u mnie słabo. mam szanse się załapać? na początek nawet jako pomocnik.
6
zidane 2013-02-02 18:28
ja mam dobra opinie
1
Michał 2013-02-11 11:39
Jestem Spawaczem, spawam metodą MIG i TIG ale nie umiem języka niemieckiego .. czy mam wogóle szansę na przyjecie się do waszej firmy ?? Pozdrawiam
4
jacek 2013-02-12 19:16
mam 55 lat jestem elektromonterem tyle że z językiem niemieckim zero proszę o wiadomość na email jacek57.t@gmail.com czy miałbym jakieś szanse
6
Mark 2013-03-21 12:57
Firma uczciwa i godna polecenia, pracuję i jestem zadowolony, że mam pracę u pracodawcy, którego mi polecili
1
taka_jedna 2013-03-21 14:01
Czy kobiety tez mają szanse na wyjazd z tej firmy? Są zatrudnieni ludzie bez znajomości języka lub ze słabym językiem?Proszę o odpowiedz:):)
6
mirek 2013-04-02 16:18
Witam, złożyłem już CV do firmy i czekam. Jestem monterem wentylacji. Zależy mi na pracy w Niemczech, a o firmie SilverHand słyszałem wiele pozytywów. Mój problem to słaby niemiecki, ale mam nadzieję że nie będzie on przeszkodą dla kogoś, komu zależy.
kispiriksu 2013-06-05 20:02
Mam 37 lat, jestem z zawodu elektromonterem, tylko z jezykiem u mnie cięko, mam jakieś szanse?
1
zoneczka123 2013-06-05 23:04
a jeżeli pan Dominik zapewnił,że jadę do przcy z jego firmy ODMAWIAM wielu pracodawcą a on zapomina o mnie!!!!Dzwonię proszę o pomoc a z jego ust słyszę tylko obietnice I NIC!!! i co dalej pozytywne opinie!!!
1
WALDI 2013-06-10 02:09
CZY MOŻNA PODJĄĆ PRACĘ BEZ JĘZYKA I UDOKUMENTOWANYCH UMIEJĘTNOŚCI (HYDRAULIK/INSTALATOR SANITARNY). MOŻE NA POCZĄTEK JAKO POMOCNIK?
3
kolo 2013-06-13 21:23
witam proszę o opinie o firmie mam tam podjąć prace niedługo
5
inż. Saczuk 2013-06-15 22:31
Kolego, możesz spokojnie jechac do DE, firma zapewnia hotel lub mieszkanie, zaliczkę dostać mozesz już w pierwszym tygodniu pracy, pod warunkiem, że dostarczysz podpisane i poprawnie wypełnione karty pracy z tego tygodnia (zaliczka na konto lub do osobistego odbioru w biurze na miejscu w DE). Pracowałem w Silverhand od grudnia 2012 do marca 2013, składki były odprowadzane, za urlop wyplacono mi ekwiwalent pieniężny. Jeżeli jesteś elektrykiem, a nie panem piekarzem, który ma "książeczkę SEP do 1kV" na OBSŁUGĘ pieca w piekarni, to jedź śmiało, Silverhand Cię nie oszuka. Aha, jak będziesz na miejscu podpisywał umowę w DE, to zwróć uwagę na stawkę, za jaką pracujesz, bo w moim przypadku była drobna rozbieżność (dokładnie 50centów/h), ale po rozmowie z przedstawicielem w DE, zostało to skorygowane. To chyba tyle, ogólnie firma rzetelna. PAMIĘTAJ jednak, że jest to praca tymczasowa, więc mogą się zdarzyć okresy bez zatrudnienia, ale mozna to potraktowac jako urlop :)
inż. Saczuk 2013-06-15 22:34
p.s. sprostowanie: pracowałem do maja 2013, także ten okres zatrudnienia wystarczył, żeby wydać tej firmie pozytywną opinie :)
kolo 2013-06-16 11:09
Witam dziękuje za opinie pozdrawiam
Anonim 2013-08-28 05:15
Co z dniami wolnyni?
sussi 2013-10-03 13:09
czyli nie potrzeba żadnych poświadczeń o jakichś predyspozycjach językowych? pracowałeś jako taki koordynator w Silverhand?
adam 2013-10-04 10:59
polecam kurs jezyka niemieckiego dla elektrykow do kupienia na allegro - 20pln
JAN 2013-10-04 20:15
WITAM.MIAŁEM OKAZJĘ PRACOWAC ZA POŚREDNICTWEM FIRMY SILVERHAND I PRZYNAJĘ JAK WIEKSZOŚĆ MOICH PRZEDMÓWCÓW IŻ FIRMA SILVERHAND JEST FIRMĄ SOLIDNĄ I UCZCIWĄ A ŻADKO ZNAJDZIECIE FIRMę O TAKIEJ OPINII JAK SILVERCHAND.KASA,ZALICZKI NA CZAS MIESZKANIE ZAPEWNIAJĄ .NIE ZNASZ JEZYKA MASZ PROBLEM BO BEDIESZ SIE MUSIAŁ INNYCH O POMOC PROSIĆ A JAK ZNASZ JESTEŚ NIEZALEŻNY PROSTE . .JA BYLEM ZADOWOLONY.POLECAM Z CZYSTYM SUMIENIEM .PODRAWIAM
denis 2013-11-16 20:06
Wymagajcie od razu umowy i czytajcie ją dokładnie bo inaczej pretensje możecie mieć tylko do siebie
olek 2013-12-13 08:32
CZY W TEJ FIRMIE JEST PRACA DLA CIEŚLI SZALUNKOWYCH ?
andi 2013-12-13 08:36
Słyszałem dużo dobrego o firmie. mam doswiadczenie w pracy za granicą , wysłałem cv,praca dla elektryka.
1
dominik 2013-12-15 10:22
jestem operatorem cnc frezarek sinumeric i frezarek manualnych.Jest mozliwosc dostac sie do pracy tylko ze bardzo slaba znajomosc jezyka niemieckiego
radek / opole 2013-12-15 20:57
Doloze swoje 3 grosze ….bo uważam, ze sie należy…przepracowalem ostatnie 1,5 roku przez SILVERHAND w Niemczech i Szwajcarii i nie moge powiedziec zlego slowa, kulturka, zapowiada sie, ze bede pracowal dalej, Z tego co wiem ze slabym niemieckim zatrudniaja latem w parach, bo widzialem osobiscie na kwaterze kilka takich przypadkow, maja dużo ofert dla technicznych z kwaterami i niektóre bez, zależy gdzie co jak,ale to nie problem, pomagają w znajdowaniu, w razie czego piszcie: radoslaw.naczynski@gmail.com
1
solobiedroneczka 2013-12-16 09:26
( usunięte przez administratora ).Gra nie fair zamiast prosto z mostu poinformowac ,ze np.wiek meski powyżej 50lat jest nieodpowiednim dla pośrednika czy ewentualnego pracodawcy.Pisze z Poznania,moj maz kilka miesięcy temu aplikowal dokumenty,ba,nawet osobiście się pofatygowal.Jest fachowcem z bardzo dobra znajomoscia niemieckiego.Jak dotad oprócz obiecywanek,ze wyjazd już i na teraz,firma Silverhand milczy.Panowie fachowcy z bardzo dobra znajomoscia jezyka nie ludzcie się wiec ...przykre co.Pozdrawiam.
1
elektromonter 2013-12-21 15:12
Pracuje u (usunięte przez administratora) (w zasadzie za jego posrednictwem)juz wiele miesiecy, a tzn., ze chyba nie jest zle. To co pisza na stronie Silverhand jest do konca prawda. Wyplaty, jak dotad, byly zawsze terminowe tzn., do 20-go nastepnego miesiaca, czesto wczesniej. Wszelkie skladki socjalne, w tym rentowe odprowadzaja na biezaco, co jest udokumentowane na comiesiecznym Abrechnungu. Stawka na poczatek 9E netto. Nie jest to szokujace juz w tych czasach, ale stabilne. Rozliczaja podatek i pomagaja w Familienkasse (odplatnie). Niemiecki lepiej znac. Mozna miec szczesie i pracowac na doczepke z innymi Polakami znajacymi jezyk, ale wtedy wiadomo...Ogolnie firma na plus.
M.Fischer 2013-12-26 10:44
Witam serdecznie wszystkich ktorzy chca podjac prace w tej firmie ,jest sumienna i zetelna szef w w Frankfurcie nad Niemnem jest cook jestem zadowolony z tej firmy pozdrawiam M Fischer hydraulik
stefan 2014-01-05 11:20
znam w miarę niemiecki i jeszcze ciągle uczę się na kursie ,mam 15 lat doświadczenia jako elektryk zastanawiam się nad wyjazdem do niemiec ,może ktoś z was pracował jako elektryk przez silverhand i może powiedzieć coś o samej pracy,warunkach życia ,samym wyjeździe do miejsca pracy no i o wynagrodzeniu jakie faktycznie można otrzymać ,będę wdzięczny
pracowity 2014-01-06 15:52
Opinie przekonujace,ale czy maja prace dla stolarza lub ogolnobudowlanca?
stefan 2014-01-06 17:03
do Edka -wyraziłeś chęć porozmawiania w inny sposób chętnie posłucham co masz do powiedzenia ponieważ rozważam chęć wyjazdu jako elektryk.Jaką formę kontaktu proponujesz email czy tel.
edek 2014-01-07 10:04
Podaj nr telefonu ja do Ciebie zadzwonie.
Cristiano 2014-01-07 15:25
zadzwon o 17.00 mam wyjechac jutro wlasnie jako stolarz, (usunięte przez administratora)
K.Kowalski, Munchen 2014-01-07 20:46
mozesz spokojnie jechac jutro, firma jest uczciwa i powazna, zobacz na opinie ludzi, ktorzy podpisuja sie pod swoimi wypowiedziami swoim nazwiskiem (usunięte przez administratora). Co do stolarki nie orientuje sie, bo pracuje jako instalator ale raczej tak
edek 2014-01-07 23:11
A skad wiesz ze to sa prawdziwe nazwiska?Rozmawiales z nimi?Myslisz ze ja sobie wymyslilem to?!Bylem pracowalem,widzialem i wiem!A ze ktos pucuje lub podstawia opinie to juz nic nie poradze!Numer usuneli nie skontaktujemy sie!
1
Cristiano 2014-01-08 03:32
napisz mi proszę jak najszybciej maila, dziś wyjezdzam,musze wiedziec(usunięte przez administratora)
kop 2014-01-08 06:25
Witam czy ktoś wie jak wyglada rekrutacjia przez telefon, mało znam niemiecki czy mam jakąś szanse przejśąć taką rekrutacjię??(usunięte przez administratora)
2
kop 2014-01-08 06:29
Czytam te wpisy i niektórzy piszą że nie znaja języka niemieckiego a ja dzwoniłem do biura i Pani powiedziała że musi sie znac język jak przeszliście rekrutacjię telefoniczną
1
Cristiano 2014-01-08 12:57
(usunięte przez administratora) tylko prosze szybko bo wyjezdzam niedlugo, dzieki wielkie dzieki
1
Zostaw swoją opinię o SILVERHAND - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SILVERHAND