logo SILVERHAND

SILVERHAND

Poznań

Opinie o SILVERHAND

Asha 2016-11-08 13:55:05
jest ktoś może przy pakowaniu lekarstw w regensburgu ? jakie są warunki mieszkaniowe ? jak się pracuje?
1
heniek 2016-11-09 12:43:52
widzę, że hejtu jak zawsze wiele w polskim internecie..
Ja tam nie narzekam, zarabiam tyle ile mi mówili jako hydraulik a że stawki są inne - sa te same tylkoo inaczej rozpisane. Ale jak ktos nie potrafi czytac umowy ze zrozumieniem..
1
jakajaaa 2016-11-13 20:07:17
mają napisane zaliczki/wypłata co tydzień - czy to prawda???
Kontraktowiec 2016-11-14 07:46:41
Miałem okazje strać się parę razy o prace w tej agencji _A pracowałem prze rożne agencje ._Jak dla mnie najmniej wiarygodna agencji na rynku z najgorszym podejściem do kandydata i najniższymi stawkami .
NIE POLECAM .
2
murarz R. 2016-11-21 11:26:43
Ja byłem jako murarz w Ulm 3 miesiące, niby zarobki nie za super, ale w Polsce bym tyle nie dostał. Musiałem zjechać z powodów rodzinnych, ale w przyszłym roku znowu do nich zadzwonię.
1
anonim 2016-11-21 21:08:28
wczoraj wysłałem życiorys, dzisiaj miałem telefon, jakaś fajna babka zadawała dużo pytań , też trochę po niemiecku. zdałem egzamin i teraz czekam na konkretne oferty od grudnia, ob się udało
Kontraktowiec 2016-11-22 07:21:09
Anonim jakie zajmujesz stanowisko w te agencyjce ?_Ministra propagandy ??
3
Kontraktowiec 2016-11-22 14:21:04
pracowalem przez silverhand w niemeczech przez 7 miesiecy i wracam do pracy od stycznia - powiem tak firma jest rzetelna, mila obsluga, prawie zawsze dostepni pod telefonem, czesto dzwonilem w soboty - znam co najmniej 10 osob na budowie, ktorzy pracuja przez nich bardzo dlugo juz. wzorowo tak trzymac!!!
adam Sosnowniec 2016-11-22 14:42:38
maja oferty do Norwegii na carpentierow nawet dobre
Jan Szafran 2016-11-22 14:56:45
Ja jestem zadowolony, pracuje juz przez nich juz od pol roku, od stycznia mam zamiar wrocic przez nich do nordlingen.
Łukasz 2016-11-22 15:50:27
Kilka dni temu wstawiłem opinie nie sciemnialem,napisałem samą prawdę podpisałem się Dzisiaj otrzymałem tel z silverhand od jakiegos kolesia który groził mi procesem jeżeli nie usunę wpisu (totalna porazka). Śmiech na sali. Uważajcie agencja jest totalna porazka. Nie są wyplacalni,warunki w jakich się żyje totalnie odbiegają od normy. W mieszkaniu 4 -osobowym mieszkaliśmy w 9. Uważajcie ludziska
4
Łukasz ☺ 2016-11-22 17:24:29
Uważajcie! !! Kiepskie ubezpieczenia!!!! W razie wypadku odwroca się do Was plecami. Bardzo niskie stawki dokładają kilka groszy w postaci diety do godz. Niemcy śmieją się ze my w ogóle pracujemy za taką kwotę. Warunki mieszkaniowe w opłakanym stanie A kroja po 400-500e za pokój w którym mieszka się po 3-4 osoby.
1
Welder 141 2016-11-22 18:02:17
Dawno podejrzewałem po wstępnych rozmowach z nimi ze to jest dziadostwo _A te pozytyw to grzeją ludzie z Biura .Tylko nie wiem czy z Poznania czy z Krakowa ????
Za dużo lat na kontraktach żeby wyczuć agencji czy jest ok czy nie .?
3
driver 2016-11-23 03:07:27
Wysłałam CV dwa razy do pracy w Norwegii i Isladi jako kierowca autobusu i nic. Pracuje ktos z was w tym zawodzie ?
Kasia 2016-11-23 09:41:16
My wyjechaliśmy do pracy razem z chlopakiem. Trafiliśmy na fajna ofertę i wszystko tak jak zostało wcześniej przekazane tak na miejscu zastaliśmy. Jesteśmy zadowoleni zwłaszcza ze mamy możliwość pracy razem.
1
Elektryk64 2016-11-23 16:37:39
Dobry pracodawca. Obsługa miła, udzielaja odpowiedzi na każde pytanie, załatwiają wszytko do wyjazdu. Później często też się ze mną kontaktowali, jak mi idzie. Polecam
Urszula 2016-11-24 13:40:16
Mój mąż obeceni pracuje w Islandii jako cieśla. Wyjechał z polecenia silverhand. Mają tam bardzo dużo nadgodzin, zakwaterowanie wyposażone, on nie narzeka. To jest praca dla osób, które nie boją się pracować dłużej niż 8 godzin. Na święta teraz do mnie będzie zjeżdżał, już nie mogę się doczekać
Urszula 2016-11-24 13:40:39
Mój mąż obeceni pracuje w Islandii jako cieśla. Wyjechał z polecenia silverhand. Mają tam bardzo dużo nadgodzin, zakwaterowanie wyposażone, on nie narzeka. To jest praca dla osób, które nie boją się pracować dłużej niż 8 godzin. Na święta teraz do mnie będzie zjeżdżał, już nie mogę się doczekać
bitbox 2016-11-24 20:40:48
Chętnie bym się zapisał na ich kurs. Wyślę zgłoszenie
młody89 2016-11-24 20:42:58
gdzie mam wysłać zgłoszenie, ja bym był chętny,
tomcio 2016-11-24 22:29:35
te kuszace zaropki 11 neto plus gratis mieszkanie, kurde no gdy bym mial wiecej odwagi to bym zara jechal
karol 2016-11-24 23:48:19
hehe ,rok temu tez pracowałem od nich i tez wystawiłem negatywną opinie i tez mi gosc dzwonił i straszył procesem to własciciel firmy wydzwania
1
Anty Reklama . 2016-11-25 07:19:11
Widząc po opiniach i sposobie straszenie byłych pracowników ,myślę że połowę pozytywów piszą ludzie z biura _.Znam wiel firm ,dobrych firm które tutaj nie mają aż tyle gwiazdek _jak ta agencyjka .
2
ha ha ha 2016-11-25 08:22:40
Daj sobie chłopie spokój z silverhand dobrze radze
2
Tomek Z. 2016-11-25 12:43:13
pojechałem z nimi jako murasz, ale robota była tylko dwa tygodnie. Myśle, że to nie ich wina, tylko agencji w Niemczech, na szczeście znaleźli mi coś na prdukcję, żebym nie musiał zjeżdżać.
abc 2016-11-25 14:21:42
nie przeszlem tego testu z niemca. ale pani preslala mi ich slowniczek ze jezykiem technicznym, zaraz przysiade i sie poucze wtedy zdam napewno
komisioner z Burgheim 2016-11-25 14:32:08
bez prawka ciężko gzdieś dostać robote. Mi się udało pzrzez nich w Burgheim i tam siedze. Jest ok i prawka nie wymagali
1
Wojciech Z 2016-11-25 14:45:08
Ucieszyło mnie to ogłoszenie bo szukam tego typu pracy w poważnej firmie w tym rejonie.
uczeń technikum 2016-11-27 10:44:55
Zawsze oglądam ich filmiki na face. Przygotowywuję się do wyjazdu po skończeniu szkoły. Są odlotowe
2dd 2016-11-27 18:14:06
ciekawe oferty na islandie maja
CENZOR 2016-11-28 06:28:22
Dzwoniłem do Go WORK mają zrewidować pozytywne opinie _pisane prze ludzi z biura -gdyż ten portal ma pomagać nie oszukiwać _PRZYSZŁYCH PRACOWNIKÓW .
2
Ryszard 2016-11-28 10:33:34
w razie czego opinie pracownikow pod ktorymi pracownicy sie podpisuja mozna znalezc na stronie internetowej www.silverhand.eu Tam sa konkretne osoby i konkretne wpisy - niezla alternatywa
stolarz bez jezyka 2016-11-28 11:48:38
jak tyle natgodzin topewnie niezle hajsu mozna zgarnac
kierowca Bergen 2016-11-28 13:14:41
Chłopie a masz norweskie prawko i zaświadczenie o niekaralności od policji? wyrobienie takich doksów troche kosztuje ale się opłaca bo mozna sporo zarobic
1
prezes 2016-11-28 19:03:40
Postanowiłem rzucić swoja gewerbe, mam już dość ciagłego pozyskiwania klientów, szukania zleceń. Chce wreszcie na gotowe, niech ktoś teraz dla mnie szuka. Jestem juz z nimi ugadamy, mam wyjeżdżać na niedzielę jako stolarz. Dobrze jak ktoś za ciebie wszystko zorganizuje i jedzie się na gotowe, wtedy się docenia to co się ma.
1
zawodowiec 2016-11-28 21:03:34
ej prezes do kad i za ile jedziesz?
IWKA 2016-11-29 08:55:57
Od dluzszego czasu z chlopakiem szukamy odpowiedniej agencji posrednictwa pracy i wlasnie taka znalazlam
prezes 2016-11-29 21:29:32
do wurcburga za 11 + 40 diety. stawka dobra i na gotowe jadę, zakwaterowanie też oni organizują, super wygoda
gość 2016-11-29 22:39:22
Miła obsługa, czasem trudno się dodzwonić, ale zawsze odzwaniają. Dostałem wszystkie szczegółowe informacje.
small question 2016-11-30 07:31:56
To kiedy Oni tzn: ludzie z Silverhand pracują i szukają Jeleni _jak wszyscy zajmują się pisani niem pozytywnych opinii .?
1
staplerfahrer 2016-11-30 16:18:06
wyslalem im SIWI i od razu zadzwonili
holender 2016-12-01 00:19:36
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej.Przeszła ładnie,s zybko, nawet rozmawialiśmy po angielsku, tylko błąd zrobiłem bo CV nie zabrałem, musiałem dosłac i zaproponowali mnie do pracy do Holandi, tam regipsiarzy potrzebują a mi holandia pasi
stachu 2016-12-01 20:43:37
silverhand mi bardzo pomógł. odmeldowali mnie ze starej roboty plus zostałem bez noclegu. zadzwoniłem na pogotowie pracownicze wyjaśniłem swoją sytuację i odrazu mi znaleźli nowa robotę juz od tego samego dnia mogłem na nowy nocleg przyjechać. nie musiałem wracać na Polskę
przyszły bem 2016-12-01 21:49:33
Rozmowa kwalifikacyjna po niemiecku przeprowadzana szczegółowo i klarownie. nie ściemni się że się zna język.
ciekawy 2016-12-01 22:35:13
ej a jakie pytania zadawali można sie przygotowac wczęśniej na takom rozmowę?
programista 2016-12-02 14:59:27
30 lat ciezko harowalem w Polsce za marne pieniądze na produkcji. Ze względów zdrowotnych musiałem się przekwalifikowac. Silver znalazł mi ciepła posadkę jako programista CNC. teraz to jako lord żyje.
Jolka Jolcia 2016-12-02 20:48:12
szkoda że nie mają ofert dla fryzjerek
bartas178 2016-12-03 08:32:28
Witam, ja pracuję obecnie w Niemczech na maszynach CNC (frezarki), masz jakieś pytania to pisz.
mechanik samochodowy holandia 2016-12-03 14:10:44
Cześć jestem Ryszard pracuje w Holandii jako mechanik. mielibyście coś dla mnie? znam angielski i mam auto. od stycznia mogę rozpocząć
@@@zainteresowany$$$ 2016-12-03 18:17:33
obsługa miła
dają konkretne odpowiedzi
tak orientacyjnie sobie dzwoniłem bo rozglądam sie za Nowym stanowiskiem
Zostaw swoją opinię o SILVERHAND - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SILVERHAND