logo SILVERHAND

SILVERHAND

Poznań

Opinie o SILVERHAND

magweber 2017-03-21 18:18
Banda klamczuchow robia na wypłacie 2 lata tam robilem to co ci obiecuja, obniz minus 400
2 lata robilem za 1100 za 12 godz, desperaci chcecie siana jedzicie do holandi 1400 i siano co tydz
1
Przemek 2017-03-21 20:06
Pracowałem już przez sporo liczbę pośredników agencji to polskich to niemieckich i mogę śmiało stwierdzić ze ci są w czolowce najlepszych i najbardziej oplacalnych
Wiadomo każdemu nie dogodzisz ale są bardzo bardzo skierowany ku ludziom
karo 2017-03-22 20:38
jako kto pracowałes w silver?cym sie zajomwales?
Jaroslawski 2017-03-22 21:25
Dostałem telefon do nich od kolegi który sobie chwali współpracę z nimi
Pełen profesjonalizm
Cappella Ameryka 2017-03-22 23:00
Ja tam kurde nidy na latwizne nie ide
Po to zyje żeby pouzywacc anie siedziwc w domu .u mam mozliwosc to wyjezdzam do pracy
Zadnej pracy sie nieboje
Czy to produkcaj magazyn czy laminowanie

Malczyk 2017-03-23 22:40
Specjalne oferty z dobrą stawka ;)
Wiki 2017-03-23 22:57
A mają dla sprzataczek coś? Szukam pracy od zaraz z angielskim podstawowym
Były pracownik 2017-03-25 15:58
Pozdrawiam cały team
Jak będę w Poznaniu to was odwiedze
Zawsze miło wspominam współpracę
Endo 2017-03-26 00:03
Od Jakiego wieku mozna zaczoć prace za granicom
Ja konce zawodowke i szukam dalszej drogi zawodowej
Kato2017 2017-03-26 15:12
Silverhand jest wyspecjalizowanym zespolem
Warto mu pozwolić załatwić za siebie sprawy wyjazdu
1
SAM Jupiter 2017-03-27 10:48
oni potrafia zachecic i zmotywowac do wyjazdu
oferty blisko granicy
gratis zakwaterowanie
to to co lubie
Staś 2017-03-27 23:07
Mam pytanie czy wyjazd do finlandi jest możliwy?
Jakie należy spełniać wymagania?
Dzwoni do was pracodawcą i rozmawia po angielsku?
Klin 2017-03-28 07:41
Oni maja dużo ofert dla technicznych zawodów a może mają coś dla brygadzisty lub kierownika orientuje się ktoś cos?
Kurpiel 2017-03-28 17:57
Juz planuje wyjazd na Lato
Zaraz ta jak tylko skoncze studia
Gosch 2017-03-29 07:40
Spiepszam z tej francji
Musze sobie czego nowego u nich poszukać tam się dalej zyc nie da
Może jakaś dania lub finlandia ciekawie bzmi
trol 2017-03-29 22:46
moim zdaniem sa bardzo uczciwi wiarygodni i szanuje ich
Jacgue83 2017-03-31 22:49
Planuję osiasc się osiągać stale z rodziną w Holandi
Po pracuje trochę u nich kilka miesięcy skorzystam z ich zakwaterowania a potem będąc juz nac miejscu szybciej uda mi się ogarnac mieszkanie dla rodziny i ściągnąć ich tu
Judyta 2017-04-01 00:08
Szkoda ze mają tak mało ofert dla par
Bardzo chętnie byśmy z chłopakiem pojechali
Lucek 2017-04-02 11:05
SILVERHAND są świetną agencją, ludzie chwalą sobie wyjazdy za ich pośrednictwem a ja chciałbym sie przyłączyć do tych pochwal. Mam pytanie czy kobiet tez maja prace?
Wlodzimierz 2017-04-02 16:35
Kiedy miałem mozliwosc pracowania na jednej budowie
Ja wtedy pracowałem przez inną agencje a kolega ktorego tam poznalem przez Silverhand
Różnica była taka ze miał wyższa stawkę i mógł się do nich zawsze zgłosić informowali go o wszystkim. Jak się nie dogadali z pracodawcą dzwonił i oni mu łatwili
A ja byłem sam na siebie zdany
Żałowałem wtedy ze przez nich nie pracuje
1
45789 2017-04-02 22:24
O polecam i jch
Jadwiga Rosa 2017-04-03 23:24
A krawcowa jeszcze potrzebna?
gość 2017-04-04 10:04
firma zetelna, pracowita, zaufana,
Wojtas 2017-04-04 17:07
Jak Bede Chcial Prace Zmienic wybiorę napewno ich
Skip 2017-04-05 17:02
Obowiązki obowiązki ale po pracy można też pozwiedzać Bawaria jest piękna
Heniu 2017-04-06 23:01
Wsystko Ladnie Pieknie
1
Vinzenz 2017-04-07 13:27
gut robota
irek 2017-04-07 21:04
jestem kucharzem z wieloletnim doswiadczeniem, chce zmienic prace i zastanawiam sie nad wyjazdem za granice, co byscie mi doradzili?
Marcin 74 2017-04-08 10:06
Warto skorzystać z ich pomocy w rozliczeniu podatków niemieckich i kindergeld
Ja co roku korzystam
Wojscik 2017-04-09 22:07
Pragnę wyjechać na jedną z wysp
A Cypr będzie idealny
Dodatkowo po godzinach mam zapewnione wczasy
Wylatuje i się zastanawiam się długo
Qierzbak 2017-04-10 19:07
Bardzo ich lubie
Smerf 2017-04-10 19:10
Bzdurę piszesz, ja zostałem przez nich oszukany, były problemy to udawali że nic nie jest. Ja już ich omijam z daleka.
artysta 2017-04-10 22:35
zfrancuskim tez mam gdziesz szanse?
Jerzyk 2017-04-11 11:30
SILVERHAND to świetna agencja już nie raz korzystałem z ich pośrednictwa, zresztą opinie na forum potwierdzają moje zdanie. Dobra kasa i urlop przy okazji.
Krzyszto Czewa 2017-04-11 12:38
Udało mi sie znalec prace w Norwegii w ciagu 3 dni, wszystkie warunki sie zgadzaja moge wiec polecic spokojnie.
Wojciech Szczesny 2017-04-11 22:49
Bardzo ich lubię
Informuja mnie na bieżąco co maja nowego i sobie wybieram co mi pasuje
Mumio 2017-04-12 21:18
Z doswiatczenia wiem że są bardzo ucciwa firmom
Wisienka 2017-04-16 22:59
Spokojnie mozna ich określic na mocne 5
Dog 2017-04-17 22:46
Działa szybko i sprawnie
Mozna im za wierzyć
Duuont 2017-04-17 23:05
Spełnili wszystkie moje oczekiwania
Wyjazd i praca okazały się strzalem w 10
1
Martynix 2017-04-18 23:00
Praca w Norwegii pozwala mi na odlozenie oszczędności
Jestem zadowolony
Dzięki
Lonia 2017-04-18 23:32
Sprzątaczka szuka pracy od maja
Dostepne auto mam
Benek 2017-04-19 22:45
Jak wyjazd do pracy za granicę to tylko z SILVERHAND. wszystko jest zorganizowane i dopięte tak jak być powinno.
Laminarz 2017-04-19 23:20
Chwale se spółpracę z nimi
ZAWSZE MOGE LICZYC NA MOJOM PANIOM KORDYNATORKE
Bardzo pocciwa kobieta pomorze w kazdei sytuaci i o kazdei poze
Łysy 2017-04-19 23:21
Chwale se spółpracę z nimi
ZAWSZE MOGE LICZYC NA MOJOM PANIOM KORDYNATORKE
Bardzo pocciwa kobieta pomorze w kazdei sytuaci i o kazdei poze
blasc 2017-04-21 21:01
co tam majom nowego?
lucky 2017-04-21 21:28
a mi sie wydaje czytając te opinie że to wszystko pozytywne opinie jakieś naciągane mało wiarygodne,każda opinia taka sama pieknie ok polecam gdzie jakieś fakty
Stefan 2017-04-22 16:43
Na twoim miejscu to jech bym do Norwegii.
wojtus 2017-04-22 22:56
jezdze co roku i tam nie narzekam
Thor 2017-04-23 22:46
Ja bylem w trudn ej sytua ji kiedy mi pomgli
Zwsze mozna na nich. Liczyc
Zostalem na lodzie w holandi ebz kasy bez pracy
Cale szcsecie ze dostalem numer od kumpla do nich
W cagu dnia znalesli mi robote i juz tu jestem 3 miesiac i mi sie bardzoooo podoba
Nie jestem rzucamy z moejsca na miejsce blisko do pracy sojezdzam z inymi kolegami razem autem
Jak wspomne sobie to ciesze sie ze tam zadzwonilen
Zostaw swoją opinię o SILVERHAND - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SILVERHAND