Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.
Miejsce, które potrafi zniszczyć w człowieku motywację i chęć do pracy. Wymagania stawiane ponad możliwości, ciągłe negatywne uwagi, obarczanie odpowiedzialnością za problemy na które nie ma się bezpośrednio wpływu, brak poczucia stabilności i konkretów dotyczących przyszłości sklepu, MKRS i KRS pogubieni w zeznaniach. A między tym wszystkim wysyłasz rachunki UZ, które są wyższe niż Twoja pensja. @Pracodawca gdzie te wszystkie Wasze postulaty skoro nie potraficie docenić takich pracowników?
Nie mówcie że nie wiecie jak załatwić temat Aleksandry, przecież wystaczy dobrze prześwietlić ich sprzedaż programu 20+ i to w jaki sposób to robi :) Może czas znów posprawdzać rabaty oraz paragony z sprzedażą 20+ i tranzakcjami które nie zostały nabite na fiskalizację a kasę za towar obrócono w batoniki i napoje z programu 20+ bo przecież brzuszek będzie pełny i premia zadowalająca :)
Nie chodzi o ich program bo wcale nie jest jakiś wybujany xd tylko o osobę jaka jeździ na wsparcia ale wesprzeć nie potrafi bo od siedzenia na socjalu i używania prywatnegoy telefonu jeszcze nikomu sie nie pomogło a u niej wiecznie gadka przez telefon i siedzenie na socjalu obgaduje nawet swoich a osobom ze sklepu wydaje tylko rozkazy xdd miała nas za nic przez równy tydzień i wychodzi kiedy jej się tylko podoba
Wypłata za styczeń kierownik z kilkuletnim stażem 4339 netto Zleceniobiorca poniżej 26 lat student 156 godzin wypłata 4321netto .....zastępca i reszta sporo poniżej 4000 krs nie nie będzie podwyżek ..... kierownik jest od motywowania pracowników... brawo odchodzę.... pozdrawiam prezesów....
Czy ktoś coś wie o podniesieniu pensji? Zamiast atakować siebie nawzajem zajmijmy się naszymi pensjami i działajmy w tym temacie.
Było mówione i pisane. Regionalni umywają ręce. " Z czasem się coś podniesie, na razie nie mamy na to wpływu" taką dostałem odpowiedź. Coraz częściej myślę o zmianie pracy.
jedyne co możesz zdziałać to albo pracować za najniższą, albo poszukać innej pracy ;p Przecież już ustaliliśmy co wiemy, czyli że nie ma podwyżek innych niż podwyżka do minimalnej.
Strajk włoski... może w końcu jak krs i mkrs będą musieli zacząć się tłumaczyć z wiecznych zaległości na podległych sklepach to pójdą po rozum do głowy zaczną "dbać" o pracowników i ich interesy...a jak nie to będą mieli s yf, brak wyników i sami odczują finansowe dno tej firmy.
Dokładnie. Kierownik: Twoja efektywność w ostatnim czasie mocno spadła. Pracownik: teraz pasuje do mojego wynagrodzenia.
Nie wiem jakie masz doświadczenie w firmie ale u nas wygląda to tak że jeżeli chcemy zwolnić kogoś kto się kompletnie nie nadaje do tej pracy to każą nam czekać do wygaśnięcia umowy- nigdy nie zgadzają się na wypowiedzenie ze strony pracodawcy, więc jakoś jestem spokojny o to 'zmienianie obsady'
a jakieś premie do tej minimalnej są, czy też nie ma? jeżeli nie oferują atrakcyjnych zarobków, to może coś innego dają pracownikom? mam tu na myśli, czy są jakieś benefity, jak ubezpieczenie dla pracownika i rodziny albo prywatna opieka medyczna?
Premie to w sumie są. Np frekwencyjna 200 zł brutto jak nie weźmiesz L4 ani UŻ w danym miesiącu. A reszta premii jak sobie ją wypracujesz, ale trzeba spełnić różne kryteria tych premii, żeby je dostać. Czyli określoną ilość utargu, sprzedaży produktów dodatkowych itd. A ta nowa premia ostatnio dodana ma tak pokręcone zasady, że my nawet nie wiemy o co w tym chodzi, bo nikt nie umie tego wytłumaczyć a co dopiero, żeby się starać wszystkie te punkty spełnić. Weź to rozrysuj i poprzeliczaj ile masz mieć danej marki, odlicz co się nie wlicza. Tak zagmatwane, chyba specjalnie, żeby jakaś niby premia widmo, że cos dają, ale nikt nie rozumie ile i za co. Nie dało się prostszych tych zasad wymyślić?
W tym miesiącu trwają rozmowy kierowników z regionalnymi o podwyżkach dla danych pracowników od marca. Więc TERAZ jest ten moment, żeby porozmawiać ze swoim kierownikiem o to, żeby zawnioskował o podwyżkę dla was od marca. Żebyście nie przegapili i potem nie płakali tutaj na forum, że ktoś nie wiedział.
Daj znać co ugra xD. Podwyżka od lipca 4300?
Jeżeli macie na tyle dużo motywacji w sobie i samozaparcia żeby dalej pracować w tej firmę to bardzo Wam gratuluję i jestem pełen podziwu. Ja wysiadam z tej karuzeli po tym jak zobaczyłem rachunek uz netto ponad 4k... ludzie ze stażem pracy +5lat dostają najniższą krajową a tu po 2 miesiacach pracy taki myk... Na szczęście dźwiganie kartonów idealnie wpisuje się w wizytę u ortopedy, więc najbliższe pół roku L4 w związku z uszkodzonym kręgosłupem i brakiem możliwości pracy... a w tym czasie szukanie nowej pracy - bo cudowne ozdrowienia czasem się zdążają przecież.
Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.
Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego Cisna nas za ten program 15% skoro sami twierdzą, że to NASZA KASA. O ile końcówki, targety rozumiem to nie mogę pojąć tego programu, wiem że to tylko 15 % idzie dla nas ale dlaczego im tak zależy?? Zbyt duże podpisali umowy z dostawcami czy co? Może za głupia jestem żeby to rozumieć ????
Sprzedaż programu robi bardzo duży zysk, a przez to ze daja targety nie do osiągnięcia to cała kasa zostaje dla nich.
Czego nie rozumiesz? Z każdego miesiąca program stanowi około 4% utargu (wiem, w różnych sklepach jest różnie, w niektórych 2% w niektórych 3%), ale średnio jest to około 4% przyjmijmy. To zawsze jest to 4% więcej obrotu miesięcznego. I teraz jeżeli utarg na dany miesiąc to jest powiedzmy 300 tysięcy (też zależy od sklepu) to jeżeli zrobi się 4 % programu to jest 12 tysięcy. Z tego 12 tysięcy dla pracowników idzie do podziału 15%, a dla sklepu zysku jest 85%. To daje dla pracowników na umowie o pracę DO PODZIAŁU NA KILKA OSÓB 1800 zł (o ile będzie premia, bo trzeba mieć 80% zrobionego planu, żeby była), a dla sklepu zostaje 10 200 zł. Przemnóż sobie to razy 12 miesięcy to jest ponad 120 tysięcy na jednym sklepie. Pomnóż to razy 300 czy 400 sklepów - miliony. A Ty jak dobrze pójdzie dostaniesz z tego 300, może 400 zł miesięcznie. Już wiesz dlaczego tak cisną o ten program? Taka to jest właśnie nasza kasa ;p chcą, żebyś więcej pieniędzy zarabiał/a dla firmy, a ułamek z tego może dostaniesz dla siebie.
Pomijając jakie to kwoty to nadal jest zaledwie kilka % obrotu, więc takie ciśnienie na coś co podnosi obrót o 1-2% i tak jest bez sensu.
Obroty jakie robią sklepu muszę tez pokryć zakup produktów jak i utrzymanie wszystkich pracowników
Muszą też pokryć koszty najmu, rachunki, marketing, transport i wiele innych rzeczy, ale jak to się ma do sensu takiego skupiania się na sprzedaży przykasówki? Martes chce stać się wiodącą siecią, budując swoją potęgę na sprzedaży farbek do butów ? xD
Wiesz co nie tylko u nas jest sprzedaż przykasowa i jest na to ciśnienie. W większości sieciówek jest nacisk na to aby sprzedawać produkty dodatkowe. U nas przynajmniej mamy z tego jakiś premię mojej wcześniejszej pracy za sprzedaż przy kasową był jeszcze większy nacisk niż jest tutaj a nie mieliśmy z tego nic. Myślę ale pewna nie jestem Mają z tego jakiś dodatkowy profit pewnie albo chodzi też o to żeby przy kasie sprzedawca zwiększał paragon.
Wszystkiego się czepiają ,a nie widzą że płacą nie małe pieniądze kierownika za siedzenie na socjalu na prywatnym telefonie i ściemnianie. Myślę że regionalni jakby vhcieli to szybko by wychwycili takich ściemniaczy. Lubię to co robię, dlatego pracuje , trafia mnie patrząc co się dzieje .
I tak tego nie rozumiem. Przetowarowanie, ogrom nietrafionych kolekcji trafiających na wyprzedaż, nudne powtarzalne promocje, mało funkcjonalna aplikacja, ciągła rotacja pracowników, zdemotywowana kadra zarządzająca (KPH, KRS). Wydaje mi się, że to są większe problemy niż sprzedaż programu, bo te dodatkowe 5-10k to można zrobić na milion innych sposobów.
Nie życzę nikomu pracy z taką osobą jak mój kierownik. Myślę że pomimo wszystko jestem. Dziękuję za radę ????
Cześć, jakie obowiązki wykonuje u was starszy sprzedawca?
Jest taka tabelka zatytułowana "ZAKRES KOMPETENCJI ZAŁÓG SKLEPÓW W ZALEŻNOŚCI OD STANOWISKA (UZUPEŁNIENIE DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW)", którą każdy sklep powinien mieć wydrukowane na socjalu. I tam w tej tabelce są podane konkretne obowiązki dla sprzedawców, starszych sprzedawców, zastępców oraz kierowników. I tak na prawdę pomiędzy kierownikiem a zastępcą nie ma żadnych różnic w obowiązkach, mają wszystkie te same zaznaczone, a starszy sprzedawca ma tylko o 4 rzeczy mniej zaznaczone w obowiązkach od kierownika i zastępcy. Czyli jedyne czego NIE MUSI umieć i robić starszy sprzedawca, a jedynie kierownik lub zastępca to: 1) znajomość procedur dotyczących zatrudniania nowych osób, 2) znajomość procedur dotyczących zwalniania osób, 3) znajomość procedur dotyczących rozliczania bonów Sodexo i 4) dbanie o odpowiedni stan rozmianki w sejfie. Te cztery obowiązki należą TYLKO do kierownika i zastępcy. Reszta obowiązków kiero, zastępcy i starszych się pokrywa. Czyli starszy sprzedawca ma w obowiązkach m.in. zamawianie materiałów Lyreco, przygotowywanie dekadówki, przygotowywanie pogotowia kasowego, rozliczanie kasy na koniec dnia/zmiany, przygotowywanie gotówki do banku, obsługa monitoringu, zakładanie i przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa poczty, rozliczanie faktur kosztowych, znajomość procedur związanych z reklamacjami Elavon, znajomość procedur dotyczących zgłoszeń do działu IT oraz serwisu LSI, znajomość procedur dotyczących rozpatrywania reklamacji własnych i obcych. To są obowiązki starszego. Obowiązki, których zwykły sprzedawca nie musi umieć ani chcieć wykonywać. To są obowiązki, za które starszy sprzedawca dostaje dodatek. Oczywiście poza rzeczami, które robi zwykły sprzedawca, które naturalnie że zna i ogarnia każdy starszy, a przynajmniej powinien. Na moim sklepie starszy robi wszystkie rzeczy wyżej wymienione a nawet zamawia rozmiankę i rozlicza bony Sodexo. Czyli jedyne czego nie robi to nie zatrudnia i nie zwalnia pracowników, a tak wszystko to co kierownik.
To zakresu i kompetencji Kierownika a starszego NIE, należy również robienie grafików, zatwierdzane urlopów i wszystkie sprawy Kadrowe i jest jeszcze trochę tego więc chyba nie tylko zatrudnienie i zwalnianie.
Przykre jest to jak nie równo traktuje się pracowników. Niewiarygodne jest to, że ktoś kto pracuje w firmie 5 lat, ma pensje taką samą.jak nowo zatrudniona 19latka, która noc nie wie i ma wszystko w dup...ie . Jak to ma wpływać na motywację? Jeszcze postawią mi taką laskę na kasie i każą uczyć. Parodia.
Ja bym powiedziała, że jako osoba z plakietką "uczę się" ma te 3 miesiące na umowie próbnej na wdrożenie i ogarnięcie co i jak się robi. Po 3 miesiącach albo ogarnia i robi jak każdy pracownik, albo Ty robisz tyle co nowy jeśli nie ogarnia. Taka sama stawka za dużą różnice stażu i umiejętności może faktycznie rodzić frustracje. Tylko teraz pytanie komu dać podwyżki a komu nie? To nie jest łatwe być sprawiedliwym w takiej kwestii. Ile dać komuś kto pracuje 10 lat, 5 lat, 3 lata? Każdy by chciał dostać podwyżkę i nie pracować za minimalną/za tyle co nowy.
Świetna firma w której zwalnia się pracownika bo zachorował. Ja rozumiem jak ktoś przewlekle choruje i notorycznie nie pracuje, ale bez przesady że przy pierwszej chorobie w tej firmie traci się pracę. Nie polecam.
Sąd pracy to dobre miejsce, aby dochodzić swoich roszczeń względem swojego pracodawcy. Pracownik ma prawo pójść do sądu w każdej sprawie, w której mogło dojść do złamania prawa pracy. Nie ma jednego zamkniętego katalogu “wykroczeń”, których może dotyczyć pozew. W większości przypadków sprawy przed sądem pracy są związane między innymi z brakiem zapłaty za pracę czy też nadgodziny, źle wypowiedzianą lub BEZPRAWNIE ZERWANĄ UMOWĄ, brakiem świadectwa pracy, (usunięte przez administratora), czy podważeniem zasadności zwolnienia dyscyplinarnego. Tak jak już wspomniano, każda sprawa ma inne oblicze i wymaga indywidualnego podejścia, przesłuchania świadków oraz obu stron sporu, kontroli dokumentów i dokładnej weryfikacji wszystkich zarzutów wskazanych w pozwie. Babeczka z Biedronki wygrała sprawę i dostała odszkodowanie za bezpodstawne zwolnienie z pracy.
Od marca można wnioskować o podwyżkę, ciekawe ile wysraaaja.. 200 czy 300 zl?? Ludzie jedno pytanie do Was. Po co wy robicie takie wyniki?! Średnia sieci z programu ponad 4?!! Normalni jesteście? A potem się dziwicie, że nie ma podwyżek. Oni robią z nami co chcą, bo niezależnie od tego czy jest premia czy ją zabiorą za brak absurdalnego wyniku, to wy sami to podbijacie...
A co jeśli klienci sami kupują ten program a my nawet się nie staramy, to klienci napędzają często program a góra myśli że z potem na czole im przykasówke robimy, bardziej mnie bawi tyle 100% ankiet TK to świadczy o tym że się staramy za bardzo na nasze zarobki.
I co tam martesiaki? Jak podoba się nowa premia? Co myślicie o punkcie który mówi że przy wyliczaniu premii liczymy zleceniobiorców a przy wypłacaniu premii magicznie znikają? Skoro już ich mamy liczyć do podziały to mogliby im rzucić te marne 100 zł, a jeśli nie chcą to niech ich nie liczą do podziału proste. I kolejne pytanie co się dzieje w takim razie z pulą dla osób zlecenia? Kto ją przytula?
Premia !? te marne grosze które nam wyjdą !? to chyba jakiś żart ! powinni się wstydzić proponując takie coś ! masakra wg nie mają do nas szacunku ! dali żebyśmy nie chcieli podwyżek ! dzielą na zlecenie a im nic nie dadza, masakra ! niedługo sami będą musieli pracować za te marne grosze !
Pięknie napisałaś/napisałaś. Jak to zobaczyłem wczoraj to aż nie uwierzyłem. Inne punkty w regulaminie też dużo dają do dyskusji. (usunięte przez administratora) ich tą premię
Dobry Wieczór wszystkim, Tym co szukają pracy w tej sieci sklepów podpowiadam idźcie....ale ,Ja nie przyjąłem ich propozycji gdyż co innego na rozmowie się dowiedziałem a co innego od tych co już w tym siedzą.Duzo pokrywa się z tymi negatywnymi opiniami na tym portalu,czyli podstawa wynagrodzenia i zależność premii w oparciu o wyniki na weekendach ,brak zależności od klientów i duże parcie na zielone kolory w tabelkach Excel,parcie na obsługę każdego klienta który to tylko może wejść popatrzeć i wyjsć,a wypłata jak na takie widoki to skromna bo podstawowa.Zadnych realnych premii , dodatków czy szkoleń przez duże "Sz" podobno jedni i ci sami opowiadają wyuczone kwestie,wręcz bredzą na szkoleniach a nie uczą praktykantów co i jak.Opowiesci dziwnej treści bez możliwości skonfrontowania z rzeczywistością produktową.Przepraszam Ja nie polecam ,wybrałem inny rodzaj handlu za UoP ,za podstawę i za pewna premie niezależna od warunków,i za wyższy dodatek za ciągła obecność ,a tak jak słyszałem za nie chorowanie w tej firmie jest 200 zł i to na UoP to przecież żart jakiś.A tak to jest dostepne ale zlecenie, dziś jesteś ,a jutro nie potrzeba.
A jaka to firma, w której masz lepsze warunki? UoP plus pewna premia (ile?) i większa frekwencyjna (ile?) ? Daj znać, może ktoś z nas się skusi ;p
Dajcie znać czy poza wyrównaniem do najniższej były u was jakieś podwyżki w tym roku
Podwyżki? W tej firmie? Bardzo dobry żart. Oczywiście że to będzie tylko wyrównane w postaci dodatku, bo nie daj Boże byśmy za dużo dostali to dopiero płacz by był.
U nas nie. Tylko ci co mieli mniej niż 4242 dostali wyrównanie do obecnej minimalnej. Nikt inny nie dostał żadnej podwyżki.
Co ze zleceniówkami? Słyszałem że moją zwalniać. Ktoś coś wie?
Nie wiesz może czy te zwolnienia dotyczą wszystkich sklepów czy wybranych? I dlaczego taka decyzja o zwolnieniach ?
Pewnie z czasem wszystkich bo jest taka rotacja na zleceniach, że nie opłaca się cały czas kogoś nowego na zleceniu uczyć, żeby "popracował" 2-3 miesiące i następnego uczyć. Zlecenie dostaje najwięcej kasy za godzinę, a przychodzą jak chcą i kiedy chcą i ciągła rotacja powoduje, że nowy pracownik nie jest tak efektywny jak ci z umów o pracę, którzy często jednak zostają na dłużej, wiedzą więcej i umieją pewne rzeczy robić szybciej. No i pracownikowi na umowie o pracę jednak zależy na sprzedaży bardziej niż takiemu na zleceniu, który nic z tego nie ma dodatkowej kasy w postaci premii, a zarabia na premię tych z umowy o pracę. Zleceniówki tak na prawdę przychodzą odbębnić swoje godzinki za które mają płacone i nie przykładają się bo im nie zależy skoro bez względu na to jak będą pracować dostana tyle samo kasy.
(usunięte przez administratora)
Najgorsza praca i polityka firmy. Teraz trzeba tylko stać i liczyć klientów na kasie nic więcej.
Nierealne parcie na wyniki, chłodna atmosfera, nierówne traktowanie pracowników, brak realnej motywacji do pracy i słabe przygotowanie do pracy a później wymagania z kosmosu. Jestem już po tym koszmarze. Nie polecam pracy na sklepie szczególnie jako Sprzedawca albo Starszy Sprzedawca.
Chcąc sobie dorobić złożyłam CV do tego sklepu, pracowałam 3 dni i to co dzieje się w tej firmie to dramat. Wszędzie bałagan, brak organizacji, brak szkoleń, odsyłanie pracownika do innych i wymyślanie sobie zajęcia, nie było nawet gdzie spokojnie zjeść, w całym "pomieszczeniu socjalnym" (usunięte przez administratora) swoją kurtkę i torebkę musiała położyć na podłodze. To nic, najgorsze co mogło być to otrzymanie używanej koszulki z białymi plamami pod pachami... Poprzednio pracowałam 4 lata w innej sieciówce. Tutaj brak jakiegokolwiek szacunku do pracownika. Do tego wynagrodzenie pozostawiające wiele do życzenia przy warunkach w jakich trzeba pracować Serdecznie nie polecam!
Nie pisz o całej sieci. U mnie jest porządek zarówno na sklepie jak i w socjalu. Każdy nowy pracownik otrzymuje nowa koszulkę. Nie rozumiem pisania ogólnego jak każdy sklep jest inny wszystko zależy od Kierownika głównie.
Co ty za głupoty piszesz. Każdy nowy pracownik otrzymuje nowe 2 koszulki i są szkolenia, wprowadzenie we wszystko. A porządek to już kwestia zespołu jak się dba tak się ma...
Czytając wszystkie opinie przecieram oczy... Co się od... la na pewnych lokalizacjach to brak słów. Firma wprowadza nowe dziwactwa i po (usunięte przez administratora) dostają placówki dobrze prosperujące... Kierownicy pewnych sklepów powinni wrócić do wczesnych etapów edukacji ponieważ zatrzymali się na etapie kolorowanek.
Jak się do enovej zalogować ? Ma ktoś może jakiś link ?
Do Enovy możesz się zalogować tylko w pracy z komputera na socjalu. Kierownik powinien Ci to umożliwić choćby żeby wydrukować sobie pasek z wypłaty, sprawdzić ile Ci zostało dni urlopu albo czy Ci się zmieniła podstawa wynagrodzenia w umowie. Z innego urządzenia poza pracą się nie zalogujesz, tylko tam to działa. Jak masz login i hasło to działaj, a jak nie masz to musisz poprosić kiero o skontaktowanie się z odpowiednią osobą, która prześle Ci reset hasła na maila i wtedy jak już masz to logujesz się w pracy. Pozdrawiam.
Masakra, firma bawiła się na wigilii.. Fajnie że doceniacie też pracowników pracujących w sklepach stacjonarnych.. dramat. Grupa GK się pomyliła i zamiast fajniutkie zdjęcia z fajniutkiej wigilii wysłać do kierowników regionalnych omyłkowo wysłała na sklep... (usunięte przez administratora)
Już raz usunęli moj dołączam kolejny raz Witam, zacznijmy od tego, że pracodawca zrobi wszystko żeby oszczędzić na was każdy grosz. Przyczepianie się do każdego szczegółu by na końcu zabrać premie to norma na którą już prawie nikt nie zwraca uwagi. Jak już będziesz pokornie pracował to może zostaniesz zastępcą/kierownikiem tylko po to by być odpowiedzialnym za wszystko zarabiając 200 zlotych netto więcej. Dzisiaj kadra osób wyżej postawionych przeszła samych siebie, otóż do wszystkich sklepów wysłali maile (prawdopodobnie przez pomyłkę, jeżeli nie to gratuluję pomysłu) jak świetnie się bawią na wigili pracowniczej. Oczywiście szary pracownik, ani nawet kierownicy nie dostali zaproszeń na takowe wydarzenie, nie wspominając też o żadnych premiach świątecznych czy nawet małym upominku . Oczywiście nie dostaliśmy jako gorszy sort. Takie zachowanie to totalne upokorzenie , mam nadzieję że po tym wydarzeniu posypie się seria wypowiedzeń .Jeżeli jeszcze się zastanawiasz czy warto podjąć pracę w tej jakże doskonałej firmie to mam nadzieję że rozwiałem twoje wszelkie wątpliwości.
Masa pracowników widziała te zdjęcia. GK się pomyliła wpisując sklepy zamiast regio w mailu ? Wątpliwe . Wigilia jak rok temu ,czerwone dywany i cała piękna oprawa. Nie ma w tym nic absolutnie złego. Jest tylko jedno ale, zarząd i cała reszta zapomina o fundamentach na których opiera się firma, pamiętajcie że to też pracownicy budują jej wizerunek i dzięki nim macie osobne kwoty na takie okazje . A co dajecie w zamian ? Zostawię was z tym pytaniem i sami sobie dajcie odpowiedź.
Wolę dostać dwie stówki premi niż jechać tam i siedzieć z nimi
Cześć. Napiszcie mi proszę jak to wygląda pod kątem obowiązków w pracy. Mam tutaj na myśli planogramy do zrobienia, zmiany ekspozycji, dostawy itp. Jak wygląda typowy dzień pracy? Przychodzicie wcześniej i wychodzicie później? Jak wygląda kwestia nadgodzin i czy jest ich dużo? Mocno jesteście rozliczani z wyników sprzedażowych? Jest za to jakaś prowizja? Jeszcze zastanawia mnie kwestia tego instalatora/serwisanta tzn. co się na tym stanowisku robi i le za to można dostać? Dzięki
Na sklepie jesteś od wszystkiego, dostawy są codziennie, ekspozycję trzeba zmieniać na bieżąco, a dodatkowo obsługujesz na sali i na kasie. Wyniki są rozliczane za ogólny miesięczny cel utargów, sprzedaż produktów premiowanych i ankiety tajemniczego klienta. Nadgodzin nie ma, w twoim interesie jest pozbyć się klientów po zamknięciu sklepu. Dużo zależy od ekipy i kierownika, jak są ogarnięci i pokażesz się z dobrej strony to może nie będą cię gnębić
Robisz wszystko za najniższą krajową. Od mopa po rozliczanie kasetki. Jeśli masz regio ok to jakoś da się pracować ale jak się trafi jakiś niespełniony gość który głupimi tekstami próbuje udowodnić swoją wyższość a nie zna procedur to już gorzej. Ciągła zmiana regionu, każdy mówi coś innego i zgania na drugiego, taka praktyka, żeby tylko kogoś (usunięte przez administratora)....Jak przyjedzie p m. Ktora zrobi z tajniaka kilka zdjęć i potem jest awantura to już najgorzej. Firma zacofana i skąpa na innowacje, chyba najmniej rozwinięta na rynku porównując do sieci. Brak zarządu, jeden gość i panienka decydują o losach firmy, najgorsi hipok.... nie polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1178.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1048, z czego 91 to opinie pozytywne, 437 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.