Sklep Martes (Martes Sport Sp. Z O.O.)

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

K.
Pracownik

W Legnicy odeszła cała załoga sklepu. Idziesz na zakupy, same nowe twarze. Ciekawie się porobiło.

były
Były pracownik

Nie bez powodu. Wyśrubowane targety, ciągle obcinanie pensji. Kierownik powiedział dość, a za nim cała załoga. Patrząc na zmiany jakie tam zaszły dobrze nie będzie. A wszystko posypało się, jak odeszła regionalna a jakiś czas po niej makro.

były
Pracownik

Nie sądzę. Jest taka rotacja, ludzie potrafią miesiąca nie przepracować i odchodzić.

twoja stara
Pracownik

Teraz tylko sensowna wypłata jest w stanie przyciągnąć pracownika, nie takie ochłapy, jakie tu dają

anonim
Kandydat
@były

Ale z czego to wynika? Właśnie przez to, że ludzie targetów nie wyrabiają? A te obcinanie pensji o których ktoś pisał, to za co niby takie rzeczy się dzieją?

były
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

A widzicie, kto przychodzi na rozmowy? Księżniczki, które chcą czwórkę do łapki na start jako kasjer sprzedawca. Coraz więcej ludzi nie nadaje się do pracy. Przerasta ich zaklipsowanie towaru, są zmęczone byle czym i roszczeniowe. Targety i obcinanie pensji to druga kwestia

Mik
Pracownik
@anonim

Targety zależą też od ilości klientów, prawda jest taka że pracownicy mają raczej niewielki na to wpływ

Ant
Inne

Korki Puma zakupione w Martes : po pół roku użytkowania odkleiły się podeszwy w obu butach. Reklamacja odmowna: firma tłumaczy się, że „rozmiar butów był źle dobrany do wielkości i kształtu stopy, nadmierny luz w środku, brak odpowiedniej stabilizacji stopy, zbyt niska cholewka w stosunku do wysklepienia palców oraz buty zbyt intensywnie eksploatowane”. Ponadto bez podstaw stwierdzili, że obuwie było użytkowane po stwierdzeniu uszkodzeń co doprowadziło do nieodwracalnych zmian. Śmiech na sali. Wg Martesa to chyba w korkach należy siedzieć na ławce rezerwowej żeby ich czasem nadmiernie nie używać. Nie będę się odwoływać bo wiem od Rzecznika Praw Konsumenta , że Martes uwala wszystkie reklamacje i szkoda mojego czasu. Po prostu więcej w tym sklepie nic nie kupię.

2
Czacza
Były pracownik

W życiu nie polecę tej firmy nikomu. Sam siebie podziwiam, że wytrzymałem aż 1,5 roku w tym miejscu. Wytrzymałem z tego względu, że udało mi się trafić na nowa razem ze mną ekipę, gdzie panowała wzajemna pomoc i szacunek. W innych martesach prawdopodobnie będziecie wrzuceni jako zapchaj (usunięte przez administratora)i albo wytrzymacie 12godzin i jedna przerwę 20/30 minutowa w zegarku w ręku albo żegnam i znajdą kolejnego bałwana za wasze miejsce. Hierarchia jest taka, że osoba o wyższym stanowisku, może mieć przerwy nawet godzinę, siedzieć nic nie robić, śmiać się z kolega z podobnego stanowiska, a Ty stoisz na kasie przez 8godzin cały czas obsługując klienta, a nie daj Boże popełnisz błąd, który nie jest wielkim błędem, po prostu robi się chociażby zwrot to jest problem wielki do Ciebie ( bo osoba o wyższym stanowisku musiała przerwać plotki aby przyjść i ogarnąć sprawę ). Moja ekipa z która dobrze mi się pracowało została cała zwolniona, ze względu ze musieli przenieść osoby z zamykającego się sklepu gdzieś ( a w moim miejscu pracy nie mieliśmy jeszcze umów na czas nieokreślony wiec łatwiej było zerwać umowę z nami ). Bałwan regionalny K. z okolic morskich, śmiechu warte jak bardzo można mieć (usunięte przez administratora) w ego, żeby powiedzieć pracownikowi który raz się spóźnił wracając z urlopu godzinę ( ze to bardzo złe wpływa na motywacje innych pracowników jeśli zostają we 2 przez 1 godzinę pracy ) gdzie się nic nie dzieje ( wiedząc o tym, ze mówi do pracownika który systematycznie zostawał po 12h we dwoje na cały sklep ). Raz pójdziecie na UZ to z automatu macie cała premie zabrana, nawet jak robiliście najlepsze wyniki z całej ekipy :). Premie teraz zmienili z 20% na 15% dla całej ekipy co i tak było już wtedy mało. Konsumując, wyzysk na pracowniku straszny. Sadze, ze nie ma firmy która dorówna martesowi pod tym względem. Meritum, to wszystko za najniższa krajowa. Lepiej iść do call Center, albo żabki.

Pepin Krótki
Pracownik
 Pytanie
@Czacza

Spóźniasz się do pracy o godzinę i dziwisz się, że regionalny zwraca Ci uwagę? Czego oczekiwałeś? Pochwały? xD

Pepin Krótki
Pracownik
 Pytanie

Sama czytaj ze zrozumieniem, bo w opisie całej sytuacji nie ma ani słowa o żadnym "zastraszaniu". Było po prostu zwrócenie uwagi. I bardzo dobrze - spóźniasz się to masz się z tego wytłumaczyć i nie ma zmiłuj, skoro inni pracownicy przychodzą na czas. Bo wracał z urlopu.. Co to jest w ogóle za wytłumaczenie? Ja też wracam z urlopu i się nie spóźniam.

Pepin Krótki
Pracownik
@Czacza

Swoją drogą to wyprostujmy parę tych głupot, o których napisał Czacza Wasza ekipa nie poleciała z tego sklepu dlatego, że trzeba było kogoś przenieść z innego sklepu, tylko dlatego, że doprowadziliście swój sklep do totalnego obrazu nędzy i rozpaczy. Na magazynie znajdowało się 70 kartonów zaległej dostawy, stało 10 ram z nierozwieszonymi ciuchami i leżało mnóstwo pudeł z towarem, który nie został wyłożony na sklep. Koło przymierzalni pod ścianą ustawiono w słupkach 20 modeli butów, których nikomu nie chciało się roznieść. Obsługując klienta na kasie ze 2-3 razy dziennie trafiała się różnica w cenie. W poszczególnych markach było wiele braków - nie, że brakowało 3 czy 4 rzeczy, tylko brakowało ich z 20. Sprzedawcy z tej "pokrzywdzonej" zwolnionej ekipy nie potrafili wystawiać faktur, spisywać reklamacji i drukować etykiet - wołali do tego osoby funkcyjne, nawet jak te były na przerwie. Dwa miesiące zajęło wygrzebywanie się z całego bajzlu. Pracownicy poprzedniej nie robili totalnie niczego - byli zajęci organizowaniem zgromadzeń po 3-4 osoby pod kasą, pogaduchami, siedzeniem na stołkach do stawania i przeglądaniem Tik Toków. No ale wiadomo - "trzeba było zrobić miejsce dla ekipy z innego sklepu". To jest śmiechu warte.

Nikita
Były pracownik
@Czacza

Oj jakj mi bliski twój opis. I dokładnie tak jest jak piszesz. Ja wytrzymałam rok i 9 miesięcy. No i pojawia się nasz regionalny K. Który stosuje (usunięte przez administratora).

3
Lusi
Pracownik
@Pepin Krótki

W tym przypadku to nie wina pracowników a osoby która zarządzała tymże sklepem i pracownikami,lub braki kadrowe, brak wsparcia regio = sklep w ruinie ,

Lusi
Pracownik
 Pytanie

Czyżby sam regio K. się wypowiadał? Wszak to on słynie z wyrzucania brudnych naczyń ze zlewu do kosza na (usunięte przez administratora) , zaznaczę cudzych naczyń za.które ktoś zapłacił, A czy Ty rozumiesz pojęcie wsparcia i dobrego zarządzania, widać minitoring był rozpalony od inwigilowania pracowników , pogaduchy przy kasie są w każdym sklepie, a co to (usunięte przez administratora) oracy że zamienić słowa nie można? u Ciebie zapewne też są zgromadzenia , ot świętoszek się znalazł.

1
Blee
Pracownik

Haha dobry żart 2 osoby po 12 h , i wszystko ogarnięte a to ciekawe , praca bez przerwy na posiłek, bez wyjścia do toalety itp, i pewnie sklep 700 m 2 ktoś tu ma niezłą fantazję , nie wiem co bierzesz ale czas aby to odstawić :)))

Kivi
Pracownik
 Pytanie
@Blee

Skoro nie wiesz nawet o jaki sklep chodzi, to po co te teksty? Ja Ci potwierdzam, że się da wszystko ogarnąć bo sama takie zmiany prowadziłam. Ale trzeba mieć chęci i choć odrobinę samodyscypliny a nie kręcić się po sklepie jak dziecko we mgle i udawać że się pracuje.

2
Max
Były pracownik
@Kivi

W dwie osoby już to widzę, multum promocji, kilkanaście kartonów dostawy, obsługa klienta, dodaj do tego jeszcze odsyłkę, później roznoszenie towarów zazwyczaj w godzinach, gdy coraz więcej klientów wchodzi na sklep, a dodać do tego jakieś jeszcze dodatkowe zadania to mamy chorą tyrankę za chore pieniądze ;) Przeszłem do innego sklepu, za te same pieniądze , ba nawet lepsze premie ,roboty jest o połowę mniej, bez chorych zasad typu zwrot na bon, którym można płacić tylko stacjonarnie, odmiawianie reklamacji itd i przez to Ci wiecznie niezadowoleni klienci, masakra. Nie masz do siebie szacunku, a właśnie przez takich jak ty góra nie ma szacunku do pracowników, bo widzą jak można nimi pomiatać i wiadomo w pracy trzeba pracować, ale bez przesady żeby na sklepie była taka chora tyranka , mam porównanie z kilkoma sieciówkami.

Cmoknij mnie w pompkę
Były pracownik
 Pytanie
@Pepin Krótki

Paść można na ziemię po przeczytaniu tego całego steku bzdur droga koleżanko. Widzę, że ego jest wyżej niż stratosfera po osiągnięciu jakże oczekiwanego wyższego stanowiska za gowniane pieniądze. Towar był na bieżąco wystawiany na sklep droga paniusiu. Jedna osoba/ bądź dwie w zależności od ilości osób w pracy, klinowały towar CAŁY DZIEŃ. Jedna na przymierzalni jedna za kasą. Jeżeli chodzi o błędne ocenowanie to proponowałabym zajrzeć sobie w pysk patrząc w lustro i zastanowić się jaki (usunięte przez administratora) z cenami teraz tam macie. Na mazazynie było takie dotowarowanie, że nie było możliwości wyłożenia wszystkiego na półki, które się tam znajdywały, zaznaczając, że święte krowy przyszły na sezon zimowy, gdzie towar OBJĘTOŚCIOWO ZAJMUJE WIĘCEJ MIEJSCA. Wy mieliście przyjemność odesłać to do końca i zrobić sobie miejsce w (usunięte przez administratora) na magazynie”. Niech panienka nie drwi z „pokrzywdzenia” starych pracowników, bo masz na świadomości, ze twoja (usunięte przez administratora) zagrzała nasze miejsca ze względu na zmkniecie waszej zapyziałej Budy oraz ze względu na to iż wy mieliście umowy, z którymi nie warto było ich rozwiązywać ze względu na ewentualne koszty finansowe. Ohhhh a odnośnie finansów, radziłabym cierpliwie czekać na pozew w kwestii niewypłacania premii sprzedażowych, które dla (usunięte przez administratora) były nazwane jako uznaniowa co jest bzdurą i łamaniem prawa pracy :* niestety na głupich tym razem nie trafiło, soooo sad :( (usunięte przez administratora) w pracy pod postacią seksualnych wiadomości do pracowniczek sklepu może też twoim zdaniem był ok? Albo reakcja jakże wybitnej pani kierownik regionalnej, chodź na panią też trzeba zasłużyć, która była absurdalna - śmiech i drwina oraz intonacja, że nowy kierownik sklepu to baba więc nie musi się o to więcej martwić. OBRZYDLIWE ???? Moze teraz zahaczę o panie kadrowe co nie rozumieją prostych poleceń do wykonania albo panie z księgowości co wyżej sraja niż (usunięte przez administratora) mają i w prawdopodobnie nie wiedzą ile to jest 2+2. (usunięte przez administratora) wiesz panienko i w (usunięte przez administratora) byłaś, także do powiedzenia nie powinnas mieć nic bo nie miałaś tej genialnej przyjemności pracowania z tak (usunięte przez administratora) zespołem. Z farcikiem, bez pozdrowień.

Niedziele handlowe
Pracownik
 Pytanie

Drogi @Pracodawca jak odniesiesz się do płacy stawki 2,5 razy większej za niedzielę handlowe? Co tym razem droga firmo wymyślisz bo wiadomo że martesik do tych reguł napewno się nie dostosuje bo szkoda 100 zł dla pracownika na premię a co dopiero taką stawkę a nie 60 zł brutto 5 razy do roku ????

Aleks
Pracownik
@Niedziele handlowe

Drogi kolego/koleżanko, może nie pamiętasz ale gdy były w naszym kraju niedziele handlowe to MS sam od siebie, bez żadnych nacisków wprowadził dodatek finansowy dla pracowników za każdą przepracowaną niedzielę w miesiącu.

Martesiak
Pracownik
@Aleks

Tylko, że w tej chwili 60 zł ma bardzo niską wartość i przestało stanowić rekompensatę za przyjście w niedzielę do pracy. Firma definitywnie powinna zwiększyć tą stawkę minimum dwukrotnie.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.

Pytania

Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
siiikorka
Pracownik
 Pytanie

to Wy nie wiecie po co nowa ankieta tk? po to aby nie zapłacić nic za ankietę, za wszystko są punkty czyli brudna witryna -1 i po premii! czyścić witrynę co minutę! To jest szukanie oszczędności przez firmę! (usunięte przez administratora) nas w białych rękawiczkach! niech sobie tego tk wsadza gdzieś należy olać wizytę tk. Za te 50 zł netto nie ma się co spuszczać, i tak premię kroją bo ich boli ich wypłacanie. poza tym ciagle przecenę, towar przebudowa, kiedy ta pseudo obsługa??? durnie w centrali widza tylko tabelki i Excela. Nie musza płacić premii.. ale i wyniki spadną i to mocno..@Pracodawca

XYZ
Pracownik
 Pytanie

PREMIA PO ZMIANACH. Mam nadzieję że nie tylko ja uważam że to co Firma zrobiła to jeden wielki żart? Podwyżka minimalnej,okej proszę bardzo ale w zamian dowalimy wam 100tys do miesięcznego targetu żeby nie wyrobić 80% bo skoro podwyżka to po co wam premia za program i target? I to jeszcze program aż 15% zamiast 20%. Jestem starszym sprzedawcą i bardzo często stoję na kasie . W tym miesiącu aż odechciało mi się proponować klientom produkty dodatkowe bo wiem że i tak za to nic nie dostanę . To raz. Dwa targety. Mój sklep jest tym "wysokoobrotowym" więc targety na ten rok są kolosalnie większe niż w poprzednim mimo że w wtedy nawet 100% nie wyrobiliśmy! Ja się pytam do jasnej cholery kto to wymyśla? Ludzie którzy nigdy na sklepie nie pracowali i nie wiedzą że ludzi po prostu nie stać ba niektóre rzeczy!!!! Halo GÓRA! OCKNIJCIE SIE! Nie chce się pracownikom nawet do klienta podejść wiedząc że to na marne !

Szop
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

To nie żart,to chęci nabycia jak największej kasy do własnej kieszeni.Tak jak piszesz,zawyżone z kosmosu targety,obcinaniem premii tego nie nazwe,bo to system który uniemożliwił wypracowanie tej premii,na którą tyrasz,a zabraknie ci nie wiele.Mogles więcej tyrać,zabrakło ci niewiele?wkoncu ci się udaje i masz,załóżmy niech to będzie...np 500zl brutto,ale czekaj,nie możesz dostać tych 500zl brutto bo jeszcze to za dużo dla Ciebie,więc za cały miesiąc pomimo starań,KRS wchodzi i ucina ci punkty,za twoją pracę,sam z programu który sprzedajesz masz tą premie przy 80% jak wyrobisz target, to nawet tego nikt nie uszanuje,bo jak możesz mieć 500 brutto, za sprzedaż czegoś co sam polecasz, dwoisz się i troisz na kasie,a tu nagle plik premiowy i...no właśnie i... ma zostać wszystko u góry żeby starczyło dla każdego, a że ty odwalasz najgorsza robote,bo to ty masz kontakt z klientem,ty ten towar mu wpychasz,ty się starasz to po miesiącu masz nagrodę.albo ucięte ....premia tego nie nazwe bo jak ci się uda i dostaniesz coś tam w brutto i to firma nazywa premia?to jest żart. (usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@Szop

Dlatego namawiam wszystkich, uciekajcie jeszcze przed końcem roku. W nowej firmie dostaniecie premię świąteczną, pewnie podwyżkę z nowym rokiem w związku z podwyższeniem minimalnej krajowej, a tu będziecie siedzieć i dalej lamentować jak jest źle i ile Wam zabierają. Pracownicy, trochę odwagi!

Tumulec
Pracownik
 Pytanie
@XYZ

Jest bardzo źle na ten moment. Podwyżki nie zrekompensowały uciętych premii. Można powiedzieć że tych premii już praktycznie nie ma. No bo jeżeli w jednym z najlepszych miesięcy (sierpniu) mój wysokoobrotowy sklep nie wyrabia 90% planu no to jak zmotywować siebie i pracowników? Co roku cieszyliśmy się w tym miesiącu z fajnego dodatku i to była nagroda za ten zapierdziel, gdzie godzinami meczyles się z mamusiami i ich dziećmi przy doborze odpowiedniego rozmiaru butów do szkoły. Porównajcie też sobie swoje wypłaty z tego roku i z poprzedniego dojdziecie do ciekawych wniosków.

Ono
Pracownik
@Tumulec

Celowo tak zrobili sklepy które robiły duże premie potracily wszystko. Słabe które nie sprzedawały nic dostaly bonus bo 60 złotych więcej za obecność to więcej niż stracili ze sprzedaży

Mrówa
Pracownik
@XYZ

Od nowego roku nie będzie w ogóle premii , uzależnienie programu to był tylko do tego wstęp żeby nas przyzwyczaić do tego.

Fakty
Pracownik
 Pytanie
@Mrówa

Sprawdzone info czy jedynie Twoje przemyślenia?

2
Szop
Pracownik
@Mrówa

Skąd takie info

Słyszałem
Pracownik
 Pytanie
@Fakty

Ja też słyszałem informację, że firma ma wycofać premię. Będą tylko niewielkie podwyżki. Będziemy prawdopodobnie pracować za podstawę bez możliwości premii. Tylko pytanie co z frekwencją, udaremnieniem kradzieży i tk. Dalej mnie zastanawia, że jeśli nie będzie premii to jak będą nas rozliczać z wyników?

Gal anonim
Pracownik
@Słyszałem

Będą zwalniać na potęgę i brać nowych. Im juz od dawna nie zależy na pracownikach

Kierownik
Pracownik
 Pytanie

A gdzie są związki zawodowe ? Halo zainteresujcie się pracownikami

Szop
Pracownik

Od tygodnia ponad ale wszystko jest usuwane więc inne regiony pewnie nawet nie wiedzą że już tego krsa nie ma

Omg
Pracownik

Zastanawiające jest to że w tym makro regionie cięgle ktoś zostaje zwolniony lub odchodzi sam, zaraz Pani makro będzie miała 70 sklepów Hehe Spokojnie pani dyrektor jej pomoże Hehe

Nikita
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

ja właśnie znalazłam w sobie tą odwagę i ponad miesiąc temu zrezygnowałam po prawie dwóch latach. Regionalny z okolic morskich Pan K zwolniony. Ciekawe za co. (usunięte przez administratora) Od tygodnia pracuje w drogerii 3/4 etatu. fakt faktem pensja mniejsza, ale jest premia i paczki świąteczne. Do tego można skorzystać z bezpłatnych porad prawnika, nauka języków.odkad nie pracuje w Martes Sport mam spokojną głowę.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

NibyKierownik
Pracownik
 Pytanie

Człowieku gdyby nie oni to już w cale nie było by realizacji targetu i pracy .Rozumiem twoje zażenowanie taka sytuacja ale jest praca to się Cieszmy,nie pasuje tam są drzwi ,brama czy inne zamykanie .A że reklama w TVN ?no to jak lepiej wychodzi w księgowości dać reklamę w tv niż nam bony czy premie no to kochany inna sprawa .

Promocja
Pracownik

Powiem tak dzień dobry mamy promocje -20i i -50%. Bądźmy nachalni i każdemu klientowi mówmy regułkę z uporem maniaka. Znam sklepy które już z tego rezygnują bo klientów brak, bo kto chodzi do sklepu żeby pod presją sprzedawcy robić zakupy

1
Jj
Pracownik
@Promocja

Prawda, ludzie nie lubią takiego nachalnego proponowania i nie przyjdą z tego powodu

1
pajola
Były pracownik
@Promocja

Już jako były pracownik byłam w Martesie i przy kasie usłyszałam chyba cały możliwy asortyment... Znam to uczucie i wiem, że trzeba, ale właśnie to odstrasza klientów, nachalne proponowanie produktów, które ich nie interesują, nawet jak wspomni się o nicj 20x...

PopracujWiecejAnieSieObijasz
Pracownik
@Promocja

W moim przypadku nie ma w tym nic nachalnego, wrecz przeciwnie informując klientów przy ich obsłudze często coś dobierają. Popracuj troche, bo ciezkiej pracy nie znasz, a pozniej takie kwiatki jak ty maja pod soba ludzi ktorymi nie umieją kierować. W mniemaniu mają dobrych pracowników bo same nie popracowały. Nie umią wypromować dosłownie, dobrych pracowników, a dobrzy odchodzą. @Pracodawca

Zapytak
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Pytanie do mam, które wracały po macierzyńskim . Jak to wygląda z podwyżką po powrocie? Trzeba się bardzo prosić czy raczej logicznym dla pracodawcy jest podniesienie wynagrodzenia ? Podwyżka jest przed czy po wybraniu zaległego urlopu? Jak to u Was było? Z góry dzięki za odpowiedzi ????

1
Kierownik
Pracownik
@Zapytak

Tu jest zawsze problem z podwyżką, w takim wypadku również!

@
Pracownik
@Zapytak

Możesz dostać podwyżkę po 6 miesiącach przepracowanych,ale najpierw wykorzystujesz cały zaległy urlop i zależy to od MJ

pajola
Były pracownik
@Zapytak

U nas była sytuacja, że dziewczyna poszła na macierzyński będąc kierownikiem. Jak chciała wrócić, regionalny przyjechał z nią na spotkanie w galerii w kawiarni... tam ustalili warunki, ale dostała więcej niż kierownik, który wtedy był. Także chyba jak ugadasz tak masz..

1
ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Klaudia

Były pracownik

10.10.2023 10:10

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Klaudiaikona wywiad

Chcę opowiedzieć o braku szacunku do pracownika na podstawie moich doświadczeń z pracy w tej firmie.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Klaudiaikona wywiad

Zastępca kierownika sklepu.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Klaudiaikona wywiad

Nie było takiej możliwości - tego typu praca w handlu odbywa się tylko na miejscu.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Klaudiaikona wywiad

Kwestie finansowe, czyli zarobki zbyt niskie w odniesieniu do moich obowiązków w pracy. Złożyłam wypowiedzenie i rozwiązałam umowę za porozumieniem stron, gdyż chciałam po prostu zakończyć jak najszybciej tę współpracę.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Klaudiaikona wywiad

3 lata.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Klaudiaikona wywiad

Nie. W tej firmie pracownik się nie liczy i nie jest doceniany. Pracodawca nie pozwalał nam korzystać z klimatyzacji w upały, zakazane było również uruchamianie chłodzenia w lodówkach z napojami. Warto zaznaczyć, że zarobki nie są satysfakcjonujące względem obowiązków wykonywanych na danym stanowisku. Kiedy obiecano mi awans na starszego sprzedawcę, przez miesiąc wykonywałam obowiązki przewidziane dla wyższego stanowiska, ale wynagrodzenie otrzymywałam nadal z tytułu poprzedniego stopnia, czyli niższe, niż powinnam - pracodawca nie dopilnował formalności.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Klaudiaikona wywiad

Nie miałam żadnych możliwości rozwoju, ponieważ nie było dla mnie przewidzianej dalszej ścieżki awansu.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Klaudiaikona wywiad

Szkolenia, które się odbywały, opierały się na tych samych treściach i dotyczyły technik sprzedaży w odniesieniu do poszczególnych działów sklepu. Powtarzano nam te same informacje za każdym razem od nowa, co nie było rozwijające.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Klaudiaikona wywiad

Atmosfera była fatalna. Wynikało to między innymi ze słabej współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy. Na przykład dział kadr i księgowość w ogóle nie współpracowały ze sklepami, co prowadziło do utrudnionej komunikacji i komplikowało pracę.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Klaudiaikona wywiad

Na początku wszystko wyglądało bardzo dobrze. Później okazało się między innymi, że pracodawca obniża wysokość premii nawet z błahych powodów. Kiedy moje dziecko zachorowało i musiałam wziąć wolny dzień na opiekę, obniżono mi premię. Punkty, na podstawie których obliczana była wysokość premii, były odejmowane również z powodów takich jak rozmowa z innym pracownikiem sklepu czy brak polecenia danego produktu klientowi przy kasie. Gdy pracownik zgłosił, że nie może pracować w niedzielę, także tracił punkty premii - z powodu braku dyspozycyjności.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Klaudiaikona wywiad

W tej firmie brakuje przede wszystkim skutecznej komunikacji i współpracy. Pracodawca nie liczy się z potrzebami pracowników.



Anna
Pracownik

Pamiętajcie o tym żeby mieć premie z programu trzeba mieć nie tylko 80% targetu ale i 2% udziału , przy tak okrojonym asortymencie wyniki pójdą mocno w dół , zapewne wiele sklepów nie zrobi tych 2%. Klienci są powtarzali i nie kupią co 2 tygodnie dezodorantu czy impregnatu. Jest to krok do całkowitej likwidacji tej premii ale cóż pieniążki na reklamę w TVN muszą się gdzieś znaleźć a najłatwiej zabrać nam , tym którzy zarabiają dla nich te pieniądze. Smutne i żałosne że aż tak nas nie szanują .

1
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

gieroj
Pracownik
 Pytanie

Ale wiecie, że kiedyś nie było aż tylu indeksów w towarze? Nawet lepiej, że będą skarpety, więcej się tego sprzeda zdecydowanie i będzie prościej. Powiedziałbym nawet, że to jakiś ukłon w stronę uproszczenia programu premiowego.

1
Dno
Pracownik
 Pytanie

Wszystko utrudniają , teraz moja premia nie dość, ze nie wiadomo czy się załapie to jeszcze będą to grosze . Na skarpetach za dychę mam zrobić 13 tysi?

Qwerty
Pracownik
@gieroj

To sobie odejmij te produkty z programu za wrzesień i zobacz czy faktycznie tak dobrze wychodzi.

Werty
Pracownik
@Qwerty

Robicie wszystko żeby pracownika fizycznego zniechęcić. Konkursy tylko firmy zewnętrzne nam proponują, zlecenią każecie ucinać godziny. Wszędzie brakuje ludzi nawet na zlecenie.

Doma
Kandydat
@Werty

O ile każą ucinać godziny i właściwie czemu? Jaką godzinówkę ludzie dostają na zleceniu, na sam początek?

Lala
Pracownik
 Pytanie

Hahah, no tak brak dostaw picaro i Sorreno, dlaczego? Bo to indeks do wyprzedania, bo na ich miejsce wchodzi toleno i sorrine.. żałosne..

Zlecenie
Inne
@Doma

3/4 etatu i 25 brutto

Miki
Pracownik
 Pytanie

Hejka Mam pytanie ile macie sobót wolnych w miesiącu ? Dzięki za odp

2
Robol
Pracownik
@Miki

Przy dobrych wiatrach 2 ale to raz w roku może No i przy urlopie 2wu tygodniowym

Nowy
Pracownik

@Pracodawca niech regionalni dokładnie przeanalizują grafiki pod kątem wytycznych to ważne

4
Tumulec
Pracownik
 Pytanie

Cześć wszystkim! Jak Wam się podoba nowy program 15+? Od dzisiaj wszystkie akcesoria są usunięte! Kolejny minus do naszej wypłaty.

Arek
Pracownik
@Tumulec

Przecież to jest kolejny krok do całkowitej likwidacji premii. Kolejny raz to pisze może tym razem nie skasują

Bumcyk
Pracownik
 Pytanie

Jak Wam się podobna nasza nowa aktualizacja cudownego programu 15+? ???? Teraz wyniki robimy na skarpetach i odblaskach... Śmiechu warte...

1
MartesDno
Pracownik
@Bumcyk

Martes jest mało atrakcyjną firmą dla pracowników sklepów stacjonarnych. Martes nie ma czym się pochwalić. Każdy z pracowników na nich będzie kląć. Po za Martesem też jest praca, pracowitych przyjmą z otwartymi rękoma gdzie indziej.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Jk
Pracownik

Właśnie to jest dziwne że oni działają w ten sposób. Coraz gorsze warunki, likwidacja starszych pracowników, brak wprowadzonych nowych rozwiązań. Kilka lat i na dno . To już nawet media ex... rozwija się w stronę pracowników i jest coraz lepiej

Asia
Pracownik

Myślę, że niebawem, zaraz po wrześniowej wypłacie posypią się po prostu wypowiedzenia, bo z racji tego że nie będzie w większości premii ani obrotowej ani za 15+ to nikt im nie będzie robił za samą podstawę. Naprawdę szanujmy się i odejdźmy przed końcem roku, bo nie warto tracić zdrowia i czasu na tę bandę (usunięte przez administratora).

Cfaniaki
Kandydat
 Pytanie

@Pracodawca Dlaczego w ogłoszeniach, aktualnych na portalach ogłoszeniowych o pracę, podajecie ,że oferujecie prace m.in. z : "Motywacyjny system premiowy". ? (usunięte przez administratora)

MamPrawo
Pracownik
 Pytanie

Zgodnie z rozporządzeniem od 1 stycznia 2024 r. minimalne wynagrodzenie za pracę będzie wynosiło 4242 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa 27,70 zł. @Pracodawca jakie są obecne i będą w niedalekiej przyszłości, od 1 stycznia 2024 WIDEŁKI WYNAGRODZEŃ w sklepach MartesSport ?

Tomas

Kupiłem buty, a po trzech miesiącach odkleiła się podeszwa. Buty sofschel. Oddałem do reklamacji i nie uwzględnili. Napisali, że "domniema się że buty były przemoczone co doprowadziło do osłabienia i uszkodzenia budowy struktury materiału obuwia i w efekcie uległa ona rozklejeniu... Skandaliczne. Buty do leżenia a nie w góry jak się ogłaszają: Buty choco: solidny materiał, który sprawdza się w deszczu . Uwaga na ten sklep. Miałem wiele butów , ale nigdy takiego problemu. To po prostu chłam, niby Polska produkcja, ale gorsze niż niejedna chińszczyzna

Kinga
Inne
@Tomas

Miałam ten sam problem, kupilam buty a po trzech miesiącach zepsuły się, reklamacji nie uwzględnili. Już nigdy nie kupię w martes.

Zostaw merytoryczną opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1178.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1048, z czego 91 to opinie pozytywne, 437 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Martes Sport Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii