Sklep Martes (Martes Sport Sp. Z O.O.)

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

Wkurzona
Pracownik

Ta firma traktuje ludzi jak pionki na szachownicy. Urlop trzeba planować w styczniu już na cały rok z góry ???? a Itak pomimo akceptacji tych dni są potem problemy ze jednak coś nie pasuje ???? i te wytyczne..." W soboty 90% obsady, dni przed świętami 90% obsady..." Jakby (usunięte przez administratora) pracownicy nie mieli uczuć, rodzin, świąt i innych spraw do załatwienia... Traktują nas jak (usunięte przez administratora) po prostu ???? o braku jakiejkolwiek premii świątecznej nie wspomnę ????

16
No. 1
Pracownik
@Wkurzona

Składaj wypowiedzenie, w biedronce masz dodatkową wypłatę na święta, bon na zakupy. Żyć nie umierać. :p

Spokojna
Pracownik
 Pytanie
@Wkurzona

Planując urlop w styczniu i tak dobrze. W innych firmach trzeba planować już w listopadzie. S(usunięte przez administratora) co Ci daje wypisanie swoich żali? Jak już kilka opinii jest niżej, nigdzie nie jest dobrze aby każdemu dogodzić ????

Parobek
Pracownik
@Wkurzona

Prawda jest taka że tak wygląda praca w handlu. Oczywiście że te wytyczne są palca wyssane ale też myślę to jest kwestia kierownika który układa grafi i jego podejścia do tego. Jeśli kierownik nie potrafi pogadać z regio i wytłumaczyć że tu są ludzie i inaczej się nie da to potem sie realizuje te wyssane z palca podpunkty. Firma zawsze patrzy na własne cztery litery i to nie powinno dziwić. Dziwi mnie twoje zakończenie w tym temacie

Cc
Pracownik
@Wkurzona

1.Planowanie urlopu w styczniu jest bardzo dobre, każdy może sobie zaplanować z wyprzedzeniem wyjazd. U mojej koleżanki w pracy przychodzi czerwiec i każdy się bije, żeby dostać urlop, nie mówiąc o tym, że prędzej nie mógł nic zaplanować, bo nie wiedzieli, kiedy będą mieli urlop. 2. 70% ekipy w weekend to jest połowa zespołu, jeśli każdy przyjdzie do pracy na 12h. Wystarczy umieć liczyć ;) 3. Premii na święta nie było nigdy, więc to nic wielkiego, że w tym roku też nie bedzie.

Kaien
Pracownik
@Cc

Mylisz się, premia była x lat temu. Ok200- 300 zł w zależności od dochodu na domownika.

Michał
Pracownik
@Wkurzona

Musicie mieć bardzo słabego kierownika albo jesteście nie zgraną ekipa , u nas zawsze się dzielimy kto ma wolne np przed świętami a kto po i problemów nie ma . To tylko plan urlopowy , sam w tym roku przesuwałem urlop i problemów nie było .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Skąd wiesz jak to wygląda w innych firmach? Co jak co, ale akurat Martes najgorszy nie jest - pracowałam w dużo gorszym miejscu i zamiast narzekać zmieniłam pracę jak tylko pojawiła się taka okazja. Oczywiście, że są firmy, w których jest o wiele lepiej - bo mają dodatki na święta, bo są wczasy pod gruszą, bo premie są wysokie itd. Można wymieniać bez końca. Jeśli masz możliwość pracy w lepszym miejscu to nie narzekaj tylko się zwolnij, na siłę nikt nikogo nie trzyma. Ale weźcie też pod uwagę, że nie zawsze wszystko jest takie jakim się wydaje - może firma proponuje super dodatki i lepszą podstawę ale atmosfera jest beznadziejna przez co codziennie wracasz do domu zestresowany? Nie mówię, że tak jest wszędzie, ale cześć z tych "lepszych" firm będzie tak wyglądało. Również nie uważam, że Martes jest najlepszą pracą świata, bo też ma swoje wady. Ale przede wszystkim najwięcej zależy od kierownika, który "panuje nad atmosferą" w sklepie, bo jeśli szefostwo jest w porządku i potrafi się wstawić za pracownikiem to praca wcale nie jest taka zła. Zastanówcie się może od czego te problemy, o których piszecie się zaczynają? Może jakby spróbować być w porządku to druga strona też będzie? Bo jeśli to jest problem z kierownikiem, który jest beznadziejny to może warto porozmawiać z regionalnym? Tu nie chodzi o wypominanie ale według mnie w pracy najważniejsza jest atmosfera oraz szacunek - oczywiście to działa w dwie strony. Jeśli nic się nie da z tym zrobić to nic tylko uciekać z firmy, która Was nie szanuje. Ale może uda się to wszystko rozwiązać i praca będzie przyjemniejsza. Ja trafiłam na najlepszą ekipę jaką można by sobie wyobrazić i nawet jeśli coś nam się w decyzjach centrali nie podoba to nie rzutuje to na naszą motywację do pracy. Oczywiście zmniejszenie premii nam się nie podobało, ale jest taka prosta zasada, którą myślę, że każdy powinien stosować niezależnie od swojego poziomu zadowolenia z pracy - dopóki ktoś płaci Ci za wykonywanie danej pracy to powinieneś wykonać ją w 100% a nie olać temat bo coś Ci nie pasuje. Byłam na kilku sklepach i najbardziej narzekali ci, którzy najmniej robili, więc to chyba o czymś świadczy.

No tak
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czyli mówisz że trzeba pisać czy rozmawiać z makro regionalnym, bo u Nas to regio psuje atmosferę i nas bardzo stresuje a w niektórych przypadkach stosuje mobbing. Czyli pisać skargi do centrali tylko na jaki adres?.

Funkcja
Pracownik
 Pytanie
@No tak

U nas regionalny jest super, zawsze można na niego liczyć. Co takiego robi wasz że twierdzisz że stosuje aż (usunięte przez administratora) jest to prześladowanie, uporczywe nękanie i zastraszanie, stosowanie przemocy psychicznej.

nicki
Pracownik
@Pracownik

A no wiem bo pracowałam w kilku innych sieciówkach i żadna aż tak źle jak Martes nie traktuje swoich pracowników. Madry pracodawca wie, że zadowolony pracownik dobrze wykona swoją pracę i to się opłaca. A w Martes każdy jest tylko pionkiem - nie ten to następny. Odchodzą ludzie po kilku latach a oni mają to gdzieś. W ogóle nie są pro pracowniczy. I zwolniłam się właśnie z tego (usunięte przez administratora). Ta firma nie wie czym jest SZACUNEK. Typowo januszowa cebulacka polska firma. Oby padła jak najszybciej bo szkoda ludzi.

6
Szału nie ma ale jest dobrze
Pracownik
@nicki

(usunięte przez administratora) Firma wymaga aby wykonywać tylko swoje obowiązki. I jak na sieć to jest dobrze, to że nie mam dodatków świątecznych itp to nie określa firmy jako złej. Nikt nie gania Cię z zegarkiem w ręku i sprawdza każdego ruchu na kamerach... Przerwa również nie raz się wydłuży i nikt nie ma pretensji a pracowałam w firmie gdzie stoper na przerwie trzeba było włączyć żebys przypadkiem minuty dłużej nie posiedziala. Przestań oczerniać bez konkretów...

Spokojna
Pracownik
 Pytanie

Elastyczny grafik oznacza że nie pracujesz w stałych godzinach przykładowo w dwóch zmianach. Tylko te zmiany są różne, co byś chciała wybierać sobie wszystkie dni może pracujące w miesiącu? Załóż sobie firmę i będziesz ustala swoje zasady. Witamy w dorosłym życiu : )

123
Były pracownik
@Kaien

To nie była premia tylko zasiłek socjalny. Premii na święta przez prawie 10lat nie zobaczyłem ani razu. Nie pozdrawiam.

Kornel
Pracownik
 Pytanie

Zero ambicji bo nie pluje jadem ? Jeżeli pracujesz i płacą Ci to wykonujesz swoje obowiązki jak Ci na pasuje to zmień gdzie będziesz zadowolony. Każda firma tnie koszty nie tylko Martes ,Więc ogarnij się. Obecnie są mniejsze obroty a koszty coraz większe to jest to normalne że szuka się oszczędności. Produkt na lyreco nie wybiera Martes tylko lyreco a to my decydujemy co już zamawiany więc śmieszne jest akurat wypowiedź na ten temat.

Pomorzanin
Pracownik
@123

Tak premia była około 6,7 lat temu na święta nie dużo ale zawsze jak już mamy być dokładnie to na pewno nie 10 lat temu

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Kornel

Ty nie wiesz co mówisz. To Martes określa katalog produktów który sklep może zamówić. Produkty droższe dla sklepów są zablokowane - nie ma ich. (usunięte przez administratora) proszę szorować najtańszym z Lyreco a nie domestosem bo firma zbankrutuje. To samo z kawą : pijcie najtańsza bo Nescafe tylko dla biura. Robole mają się zadowolić najtańszym chłamem. odpowiada Ci ? Spoko. (usunięte przez administratora)

2
Hsbs
Pracownik
@123

Po zasiłek to możesz iść do MOPS. To była premia z funduszu pracowniczego.

Kornel
Pracownik
 Pytanie
@Nick

Tak się składa że my mamy na sklepie bardzo dobrą kawę. Wez człowieku pomyśl nad sobą, po co tu siedzisz skoro nie ma ambicji czy inni ? Ja się w firmie rozwijam i nie narzekam jak dziecko. W poprzedniej firmie nie było szansy rozwoju więc ją zmieniłem. Jeżeli ktoś chce się rozwijać to jest tutaj duże pole popisu. (usunięte przez administratora)

1
Lusi
Inne

Pracuję w tej firmie 6 lat, bzdury piszesz i powiem Ci tak (usunięte przez administratora) aż pot cieknie po plecach jak jest spory ruch, deoisz się i troisz żeby jednocześnie obsłużyć klienta, biec po drugiego buta, i przerobić kilkanaście kartonów z towarem, średnio 5 osób na dzień i jeszcze pretensje dlaczego tak dużo zaległych kartonów , a wiedz że organizacja pracy u Nas jest perfekt, a mimo wszystko czasem niewiadomo w co ręce włożyć, więc swoje mrzonki schowaj głeboko w (usunięte przez administratora)

Polo
Pracownik
 Pytanie
@Lusi

To po co tu tkwisz tyle czasu skoro tak Cię męczą? U nas dobra organizacja i bywa że kilka pudel dostawy stoi i regio rozumie że czasami są też inne kwestie, ale zawsze koniec tygodnia i dostawy nie ma a my duży ruch bo jesteśmy w galerii. Wszystko zależy od zespołu, a nas pracuje 3-4 osoby na zmianie .

Lusi
Pracownik
@Polo

Bo mamy świetną ekipę i mega wzajemne wsparcie .

anonim
Pracownik

Bydgoszcz to totalny bałagan. Jedno miasto, 2 sklepy, 2 regio i milion problemów. Kierownik z Rondla JK to (usunięte przez administratora) kierownika, nie jednokrotnie w ekipie są tarcia i kłótnie, i gadanie za plecami i po innych sklepach jak jest tragicznie. KRS KB nad tym nie panuje chroniąc "swoich". Ludzie uciekają, i będą uciekać i każdy o tym mówi, wystarczy się wsłuchać.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Ponoć ma być jak w tyk roku. Najpierw podwyżki dla sprzedawców bo mają najniższe wypłaty, następnie dla starszych bo oni jeszcze mają dodatek więc nie ma co się spieszyć, a kierwonictwo na końcu o ile spełni dane warunki

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Figaro
Inne

Przecież jest ekwiwalent za pranie. 30 złotych co 3 miesiące. Zobacz w enovie na pasku wypłat

Cc
Pracownik

Przecież pracodawca płaci nam za pranie odzieży pracowniczej, wystarczy zerknąć na pasek wypłaty ;)

Gorgol
Pracownik

Masz jeszcze polary . Może niech Ci dadzą jeszcze spodnie, buty. Ciekawe gdzie tak ubierają... W większości masz głównie koszulki, fartuchy.

Bebe ;)
Pracownik

Jak Ci wyblakły czy coś innego to uderzaj do kiero o wydanie nowych. W końcu w pracy mamy się prezentować "dobrze. Czasy kiedy się miało 2 koszulki i prało raz po raz już na większość sklepów wydaje mi się że minęły. A jak nie chcą dać to nadziej się przypadkiem na coś w pracy i ups koszulka się już nadaje tylko na szmaty ;)

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.

Pytania

Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Mika
Były pracownik

Widzę,że Nic się nie zmieniło jest tylko gorzej,porażka ale nic się nie poprawi w tej firmie. Dobrze,że już tam się nie męczę. Może pozwalniajcie RKS,nic nie wnoszą dobrego do zespołów ,tylko zamęt sieją.

Zadowolona
Pracownik
@Mika

RKS jest w każdej sieci i pilnują aby wszystko w firmie było jak należy. Bez nich byłby dopiero zamęt.

@Niko
Pracownik
 Pytanie
@Mika

Są ludzie, którzy zawsze będą narzekać i nigdy im się nie dogodzi. Praca jak praca przychodzisz, wykonujesz swoje obowiązki i dostajesz za to wynagrodzenie. A jeśli chodzi o KRS to oni muszą wymagać od nas bo też cisną ich z góry a ciekawe o jakim "zamęcie" mówisz? Nie podobała Ci się zwrócona uwaga? Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka bo akurat nasz region ma dobrego KRS, który każdym tematem się zajmie i doradzi.

Pomidor
Kandydat
 Pytanie

Spotkanie rekrutacyjne do pracy w centrali odbyło się 2 miesiące temu. Mimo umówionego terminu rekruterka nie przekazała informacji o wyniku. Na portalach z ofertami pracy pojawiają się regularnie oferty na te same stanowiska, obserwuję od 2-3 miesięcy. Nikt nie chce pracować, zbyt duże wymagania względem pracowników na tak niskie zarobki? Skąd taka rotacja?

Tak, to ja. ;)
Pracownik

Czy tylko ja uważam, że te butikowe ekspozycje Pani Magdy B. i jej koordynatorek VM to jest jakieś nieporozumienie. Jeżeli tak to proszę mnie wyprowadzić z błędu. Ekspozycje, które zabierają mnóstwo miejsca w i tak mocno przetowarowanych sklepach to jest porażka. Weź teraz upchajcie te wszystkie kurtki i spodnie SKI. Pozdrawiam czytających. ????

...
Były pracownik
@Tak, to ja. ;)

Nie tylko Ty tak uważasz. Każdy sklep jest inny i nie każdy ma tyle miejsca...

Nowa
Pracownik
 Pytanie

Słyszał ktoś o zmianach kadrowych od grudnia? Wie ktoś co się dzieje?

Apka
Pracownik
 Pytanie

@Pracodawcakiedy możemy liczyć na nowe funkcje naszej aplikacji?

Hik
Pracownik
 Pytanie

Czyli dalej będziemy pośmiewiskiem przy kasie, kiedy klient pyta się o realne korzyści z korzystania z tej (usunięte przez administratora)aplikacji? Masakra

Zainteresowana
Pracownik
 Pytanie

Co na SWIETA dla pracownikow?

K0
Pracownik
@Zainteresowana

Targety nie do wyrobienia

....
Pracownik
@Zainteresowana

Nic ???? słaba wypłata

Mm
Pracownik
@Zainteresowana

Brak premii to jedyne co ta firma może zaoferować Ci na święta. Poczekaj tylko na początek grudnia aż zobaczysz target na grudzień.

HOjqi
Pracownik

09.11 nie ma jeszcze wynagrodzeń dla pracownikow sklepow na kontach bankowych. Osoby ktore maja na popo 10.11.23 nie zrobia zakupow prywatnych, w spozywczych, sobota to piekne Święto tych naprawde Niepodległych a firma znow robi pod gorke pracownikowi.(usunięte przez administratora)@Pracodawca

Pravownik
Pracownik
@HOjqi

Wypłaty pracowników są zależne od Kadr a nie typowo od pracodawcy. Na umowie mamy do 10 więc nie mamy o co mieć pretensji.

Ciekawa
Pracownik
@HOjqi

Ciekawe na którym sklepie są takie zmiany bo u mnie tylko od 9-21…

Gal anonim
Pracownik
 Pytanie
@HOjqi

Rozumiem że tak zarządzasz swoim życiem że na dzień 09.11 nie posiadasz na koncie żadnych środków na zakupy? Boże...i my się dziwimy czemu w tej firmie tak ciężko się pracuje... jak widać (usunięte przez administratora) są nie tylko w centrali

Zainteresowany
Pracownik
 Pytanie

Cześć, może jakaś kompetentna osoba odpowie mi na pytanie, dlaczego skoro są tak ciężkie czasy nasza wspaniała firma otwiera coraz więcej nowych sklepów? Bo ja jako zwykły pracownik jestem pewnie zbyt głupi, żeby to zrozumieć,) PS. Tak wiem, sporo sklepów jest też zamykanych, ale patrząc na cesje na nowe lokalizacje chyba tych nowych jest znacznie więcej. Pozdrawiam:)

Aga
Pracownik
@Zainteresowany

Proponuje zajrzeć w sprawozdanie finansowe firmy.Wystarczy wpisać na stronie ekrs nr. krs Martesa i można się przekonać jak faktycznie wyglada ta „słaba kondycja” i „ciężkie czasy”.

Wiolina
Pracownik

Sytuacja na rynku jest jaka jest, prawda jest taka że nigdzie nie jest różowo, w każdej pracy będą plusy i minusy. Targety duże że od kilku miesięcy nie wyrabiane ale trzeba też patrzeć że nie mogą dawać zbyt niskich targetów bo to nie miało by dla nich sensu, ludzie tym bardziej by się nie starali że byłby dla nich pewnik że wyrobią a tak przy najmniej w moim zespole każdy się stara mimo wszystko. Dobre słowo KRS też jest ważne że ktoś docenia nasza pracę. Dodatkowo państwo też nie ułatwia podnosząc cały cały czas minimalna a razem z tym podatki i ubezpieczenia, koszty pracownika rosną w górę szybko. Nikt nie będzie w pełni zadowolony, kazdy pisze jak to regionalni się czepiają a nikt nie pomyśli że od kierowników wymagają regionalni o nich makro a od o nich jeszcze wyżej. Swoje pomysły zawsze można powiedzieć, komu praca się podoba pracuje a komu nie droga wolna nikt nikogo na siłę nie trzyma , po co gadanie że KRS przejrzy na oczy i zmieni pracę , on poprostu tą pracę lubi, każdy ma swoje zdanie. Zmiany kadrowe są wszędzie i będą różne zmiany , warto dawać swoje pomysły którą mogą mieć wkoncu siłę przebicia i ktoś je wprowadzi, firma idzie do przodu co prawda powoli ale zawsze. ???? Liczę że pomimo jak się wydaje gorszych zmian będą i lepsze ????

7
Pracownik
Pracownik
@Wiolina

Wiesz co, to nawet nie chodzi o te wymagania wynikowe, targety, program itp. Gdyby tylko to od nas wymagali, to wielu pracowników dopiero by pokazało swój handlowy potencjał, dobrą obsługę klienta itp. Cała sytuacja spowodowana jest tym co musimy dodatkowo robić. Wieczne zmiany ekspozycji, zmiany cen, odsyłki towaru, zwrot przechowania "nowości 5 letnich" z magazynów, przemetkowanie tego, końcówki kolekcji, M-Club, a do tego dochodzą reklamacje, inwentaryzacje i szeroki uśmiech każdego pracownika. Prawda jest taka, że mimo dobrej organizacji to ledwo wyjdzie się z jednego zadania to już trzeba biec i robić kolejne. Już czasem się zastanawiam w którym kierunku zmierza Martes Sport. Myślę, że na razie jesteśmy już między komfortem pracy w Dino, a Biedronce. Sklepy są przepełnione, alejki ciasne, kolekcje są stare, końcówek kolekcji jest co raz więcej, nie ma prostej i klarownej ekspozycji. Mi szczerze nie chce się z tego wszystkiego podchodzić do klienta i uśmiechem na twarzy doradzać mu w wyborze kurtki jak czuję, że po plecach cieknie mi pot wiadomo, w którym kierunku. A zapomniałabym, jeszcze niech się trafi (usunięte przez administratora) który wybiega ze sklepu. Przecież trzeba go ująć bo jeśli w stratach inwentaryzacyjnych będzie powyżej średniej sieci to nie masz premii. Bo moim zdaniem firma nie dba o nasz komfort i bezpieczeństwo skoro da nam głupie 100-200zł za ujęcie złodzieja, w ogóle nam nic nie sugeruje, tak żeby się trochę poszarpać z agresywnym Panem. Taki kierunek firma obrała. Rób za trzech, a z wielką łaską 1 stycznia dowiesz się że musimy ci zwiększyć stawkę na umowie bo minimalna wzrosła, a jak cyferki się zgadzają to dostaniesz te 400zł brutto premii... Mam nadzieję, że te młode, wymagające pokolenie (mimo, że nie do końca ich popieram) jeszcze wam, niedroga firmo pokaże, że musicie zmienić podejście do pracowników. Żegnam :)

Wioli
Pracownik
@Pracownik

Z tym się zgodzę jak najbardziej. Tylko to już trzeba wyżej pisać aby wkoncu coś zmienili. Przychodzące przechowania okey ale wtedy nie powinno być dostaw bieżących. Najlepiej byłoby jakby kierownicy sami zgłaszali jakiego towaru potrzebują na sklepie wtedy sklep by wyglądał o niebo lepiej i nikt by się już nie denerwowal że nie ma gdzie co ułożyć.

Obrońca
Pracownik
 Pytanie

To z czym jest zgoda ja się ma do wyżej napisanej opini? Czytaj ze zrozumieniem. Napisała wyżej odnośnie stawek i podejściu do pracownika a nie typowo obowiązków które Kuleja na sklepie, nie dlatego że ktoś kogoś źle traktuje tylko że jest źle zorganizowanie.

Kaueh
Pracownik
@Wioli

Tak samo inwentaryzacje można przeprowadzać podczas promocji, wystarczy etykieciarka (nie pamiętam jak te urządzenie poprawie się nazywa) ale działa to tak że skanowany jest kod kreskowy i cenę drukuje a jednocześnie sprawdza stany.

1
Margot
Pracownik
@Pracownik

U nas najwięcej problemów jest z pointpack. Pomijając, że nie mamy magazynu z gumy i wszystko leży nieestetycznie za kasą to ostatnio ciągle system wprowadzania paczek się zawiesza i potem trzeba się gęsto tłumaczyć czemu paczka została wydana na oświadczenie a nie przez system. Cały ten pomysł z bawieniem się w kurierkę jest słaby, zabiera nam czas na ogarnianie "super ważnych zadań na już" a nic z tego nie mamy jako pracownicy..

Fran
Pracownik
 Pytanie
@Margot

Serio ? Masz pensję płacona. A jeżeli macie mało miejsca na sklepie na pączki poza martesem zawsze możecie odmówić przyjęcia.

Pracownik
Pracownik
@Margot

Wybacz, to wykorzystywanie nas jako kurierów za co nie otrzymujemy wynagrodzenia zupełnie wypadło mi z głowy. Szkoda, że nasi przedstawiciele, pachołki zarządu nie zgłoszą weta, że na to się nie godzimy. Bo co my możemy, zgłosić jedynie do PiP, a nie wiem czy to coś da na wewnętrzne regulaminy...

ByłyPracownikBywającyWCentrali
Były pracownik
 Pytanie

Nie żal mi się tu wypowiadać i pocić, sama koncepcja strony jest dobra, bo może dotrze to do osób które chciałby się zatrudnić w wspaniałej firmie Martes Sport. Spędziłem w niej 3 lata, i miałem serdecznie dość wyzysku, miękkich sposobów (usunięte przez administratora)wobec pracowników stosowanych przez KRS i kierowników sklepów. Większość nie podlegało by pod zgłoszenie do sądu pracy, bo nie spełnia wszystkich znamion stosowania mobingu, ale polecam wszystkim zgłaszanie wszystkich form (usunięte przez administratora)w pracy ((usunięte przez administratora)nie jest tylko seksualnego, ale w formie wyzysku, (usunięte przez administratora)). Bo robiąc szkolenia, jeżdżąc po wielu sklepach, słuchając pracowników wiem, że problemem głównym w zespołach jest właśnie (usunięte przez administratora) i formy (usunięte przez administratora)psychicznego. Przykro mi, że tak wiele osób nie ma wyjścia i musi pracować w tym "(usunięte przez administratora)". Jak podwyżki? Premie? Dodatki? Jakość pracy? Kiepsko prawda? Szukajcie alternatywy dla tego (usunięte przez administratora), bo jak dobrze widzicie, oszczędza się na was, a okręt tonie, tyle mogę napisać. Z pozdrowieniami u ściskami dla pracowników szeregowych. P.

1
Żenada
Pracownik

Hej, co myślicie o tym że ktoś w centrali pomylił się i w systemie wprowadził złą cenę zakupu na czapki 47, które na zniżkę wyszły 11-12 zł i pracownicy zgodnie z regulaminem zakupów pracowniczych dokonali zakupu, a teraz regionalni i centrala każe zrobić na to zwrot.

1
Parodia
Pracownik
@Żenada

Moim zdaniem niech różnice oddają ludzie z centrali którzy nie widzą co robią, w naszym obowiązku nie ma informacji że ze względu na błąd centrali nie mogę czegoś kupić na zniżkę. Niech sobie sami rozwiązują ten (usunięte przez administratora) który robią Nie pozdrawiam centrali i ich dowodzosxych pracowników, może czas wybrać się do okulisty

2
Empolo
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

Kim w ogóle jest serdeczna Pani Joanna (usunięte przez administratora) ? Jakim prawem wysyła maila o przymusowym zwrocie lub zakazie zakupu produktów tej firmy. Ktoś zrobił błąd w centrali to niech się przyzna, a nie zrzucają winę na sprzedawców. Marże są tak wysokie, że mnie jakoś bardzo nie zdziwiły te ceny. Jakoś jak sklep zrobi błąd i wyśle niezakończona reklamację na złomowanie to jest to odwracane na stratę sklepu, ale jak tutaj jest ewidentny błąd kogoś z centrali to jakoś nie ma winnych. "JOASIU" jeśli to czytasz to wiedz, że Twoje maile są niezrozumiałe, chaotyczne i brak w nich jakiejkolwiek stylistyki i intrepunkcji. Wyczuwa się Twoja wyższość 8 brak szacunku dla tych do których owe maile wysyłasz. Ciekawe dlaczego nie załączyłaś w mailach o czapkach regionalnych i pani M.P ? Od razu by wyszło, że ktoś od was dał ciała i byłaby lipa. Nie pozdrawiam;)

1
Martes
Pracownik
@Empolo

Zgadzam się. Joanna jest dziwna, niesympatyczna i traktuje ludzi bez szacunku. Wydaje rozkazy i polecenia, jakby była naszą przełożoną. Droga Joanno, Ty nas możesz co najwyżej poprosić o zrobienie zwrotu i poczekać grzecznie na naszą odpowiedź czy się ewentualnie zgodzimy. Żałosna jest Twoja próba zarządzania kierownikami sklepów.

Żenada
Pracownik
@Żenada

Dla mnie sam fakt pisana nam przez panią "ełoł" Joannę, że mamy zwrócić i nabić raz jeszcze za wyższa cenę jest śmieszny. Zapraszam osobę z centrali, która wprowadza ceny do system niech sobie zapłaci. Mnie osobiście nie stać z tą wypłatą.

1
MS
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

Został ktoś ukarany za to "przestepstwo" jakim było kupienie czapek po jak się okazało zaniżonej cenie ? Jeśli tak to na jakiej podstawie ?

Nie wiem, chodź się domyślam
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

Moim zdaniem żenadą jest to że widząc ceny kierownicy którzy akceptowali te rachunki na kasie nie wpadli na pomysł by skontaktować sie z centralą skoro widzą niską nie realna cenę to powinna się lampka zaświecić. Czym kierowali sie ludzie na sklepie w którym sprzedano ponad 40 czapek jednego dnia prócz pazernością, zachłannością i satysfakcja iż będą w stanie przechytrzyć firmę ? Ludzie jesteście żenujący przez takich jak wy są te wszystkie „ulepszenia” na których cierpią inni. Wstyd że mamy tak słaba kadrę kierowniczą bezmyślna i nie kompetentna. I możecie teraz wylewać tu swoje żale, ale zmartwię was ponieważ jestem pracownikiem sklepu, niestety nikim z centrali co było by wam na rękę, było by łatwiej podważyć moją opinie, prawda? Niestety nie będzie. Wstyd mi za was!!!

2
Martes
Pracownik
 Pytanie
@MS

Jak można ukarać kogoś za kupienie czapek? Czy my jesteśmy od analizowania cen?? U nas wszyscy czekali na te czapki, więc jak się pokazały, każdy sobie kupił. Pomyśleliśmy sobie, że firma kupila ogromną ilość gdzieś z Chin po taniości, więc się ucieszyliśmy! W którym miejscu złamaliśmy regulamin?? To są jakieś kpiny.

Edi
Pracownik
 Pytanie
@MS

My zostaliśmy pozbawieni możliwości robienia zakupów pracowniczych, ale nie wiemy za co. Nikt nie raczył nam tego wyjaśnić. Przyszło info od KRS i tyle. To nie jest dyskryminacja i nierówne traktowanie pracowników? Wiem, że niektórzy robią zakupy.

Nartez
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojej pracy. Masz rację, ja najchętniej bym stąd odszedł, ale nie wszystko jest takie kolorowe jak Tobie się wydaje. Rozbawiłeś mnie tekstem o podnoszeniu kwalifikacji w celu uzyskania paczek i bonów na święta:D no faktycznie, takie rarytasy to tylko w branży IT itp. Skoro tak zawzięcie bronisz tej firmy, to mam rozumieć, że coraz większe targety, wprowadzenie progu 80% w celu uzyskania i tak zmniejszonej premii jest okej wobec nas ? Spoko, zaraz pewnie i tak znajdziesz jakieś usprawiedliwienie tych działań. Nie uważasz, że wymagaja coraz więcej a dają od siebie coraz mniej? Dlatego ja osobiście nie widzę jakiegoś większego problemu w tym, że ktoś chciał kupić trochę więcej tych czapek po okazyjnej cenie. Tym bardziej, że wszystko było zrobione zgodnie z regulaminem zakupów pracowniczych. Według mnie cała ta akcja z czapkami powinna się zakończyć na tym, że jeśli ktoś dokonał zwrotu to jest po problemie. Odpowiadać za ten balagan powinna jedynie osoba co wprowadziła zle ceny zakupu(czy oby napewno były one złe?) Ale nie, teraz będą szukać, kto ile i po co. Straszenie i karanie to jedyne słuszne metody motywacji w tej firmie.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czyli z twoich wypocin wynika to, że należysz do nas do ludzi głupich, (usunięte przez administratora) co nie mają wiedzy i kompetencji na znalezienie lepszej pracy i dlatego nie mamy dodatkowych benefitów jak premie świąteczne czy wczasy pod gruszą? Gratuluje jesteś jednym z nas…! PS. Nieważne gdzie pracujesz, szacunek, a zarazem profesjonalizm wymagany jest dla wszystkich. Bony i benefity są wszędzie, w Lidlach, Biedronkach, produkcji, czy w budżetówce. Nie ma tylko w twojej firmie dla „głupków” w Martes Sport. Pozdro…

Ksenia
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda że będą rezygnować z osób na umowie zlecenie ? Ktoś ma jakieś informacje ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

OMG
Kandydat

Czy naprawdę nikt nie zdaje sobie sprawy że te ciągłe zmiany regionalne itp wprowadzają tylko chaos. Tak się nie da normalnie pracować. W każdej poważnej firmie są to ostatnie decyzje odnoszące się do takich zmian. Ponadto na stanowiska KRS są dawane osoby które nie znają dobrze procedur, chcące się popisać wiedzą a defakto się pogrążają, w sklepie mają tylko pompę.

@XYZ
Były pracownik
 Pytanie

Na wschodzie kolejna zmiana regionalnego? Co tam się u was dzieje ?

3
Belzebub
Były pracownik

o R.S. złego słowa nie można powiedzieć, stara się jak może a to że jest niedoceniany jak każdy przez firmę to już inna sprawa, może w końcu zrozumie i też rzuci to w cholerę

1
Dominika
Pracownik

Rzadko zdarza mi się udzielać na tego typu stronach ale skoro już częściowo zostaliśmy wywołani do tablicy to jeśli ktoś z regionu ma jakieś „ale” do koleżanki z zespołu to zapraszamy do rozmowy , są maile można napisać bezpośrednio a nawet zadzwonić pracujemy z dorosłymi ludźmi a jednak anonimowo jest łatwiej jak to mówią „cwaniak w necie (…)” Pozdrawiam, Z Włodawy

16
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@@XYZ

Czy zmiany na stanowisku MKRS są stałe i można to traktować jako degradację MP?

Wtf
Pracownik
@Pracownik

Możliwe że sam się zdecydował na degradację , nie zawsze ktoś jest zdegradowany

Bsjejebdbzsn
Pracownik
 Pytanie

Czy ktos z Was wie czy w tej firmie istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia przez emaila ?

Pracownik - jeszcze.
Pracownik
@Bsjejebdbzsn

Możesz, na ogół musisz mieć tylko pewność, że przełożony lub kadry go odczytają. Upewnij się co do daty zatrudnienia na aktualnej umowie i wyślij skan wypowiedzenia najlepiej do kadrowej z kopią do przełożonego :) Dobra decyzja :D

New
Pracownik
 Pytanie

Witam. Ile miesięcznie wynoszą profity poza wypłatą? Na jakie kwoty premii i dodatków można liczyć? Już nie mogę się doczekać pierwszej wypłaty. Pozdrawiam

mw
Były pracownik
 Pytanie
@New

to jakis zart? xd teraz cos zostalo innego niz funkcyjny dodatek? bo z takimi targetami to...

Barabasz
Inne
@mw

dokładnie...od kiedy to prowadzili jestem bez premii, ale na wypowiedzeniu, życzę tego każdemu bo ta firma już się skończyła, tym bardziej że od stycznia planują znowu coś zmienić...

Jjj
Pracownik
@Barabasz

Kadra zarządzająca wybrana na siłę, chcą się pokazać, wszystko z pierwszej łapanki

Zostaw merytoryczną opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1177.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1047, z czego 91 to opinie pozytywne, 437 to opinie negatywne, a 519 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Martes Sport Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii