Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.
Butom (z nazwy do biegania) odkleila się zelowka. Niestety "z mojej winy". Sklep nie uznał reklamacji.
Buty jednorazowe. Brak możliwości reklamacji.
Chciałabym zgłosić skargę na opryskliwą, niekompletną i działającą na szkodę klienta obsługę sklepku Martes Sport w Nowym Sączu - Galeria Trzy Korony. W dniu dzisiejszym dokonałam tam zakupów . Obsługa nie informuję ze zwrot towarów jest na bon i to ważny tylko 90 dni. Przy zgłoszeniu w kasie, że chcę dokonać zwrotu i następnie kupić inne rzeczy, Pani kasjerka proponuję ze najpierw skasuje rzeczy a potem zwrot . Po czym okazuje się zwrot na bon- który mogłam zrealizować czy tych zakupach jeśli zostałabym poinformowana. Naciąganie klienta na kasę. Po zgłoszeniu opryskliwej kierownik sklepu problemu stwierdzenie, że nie można nigdzie złożyć zażalenia bo ona tam rządzi... Porażka i utrudnianie zwrotu na złość -kierowniczka robiła zwrot przez 15 minut i ciągle powtarzała ze nie mają obowiązku nikogo informować ze zwroty są na bon. Już więcej nie skorzystam.
Dzięki Bogu że już nie przyjdziesz do nas niekompletna mamusia Brajanka. My nie chcemy takich nic nie wiedzącycho prawach konsumenta klientów. Na szkodę sklepu i pracowników I sklepu działasz Ty, przychodząc i myśląc że mi wszystko się należy tak jak 500 +. Haha
@Karolina, wydaje mi się, ze to nie pracownik wymyśla regulamin zwrotów i innych rzeczy tylko sklep. Nie ładnie jest winic za to bogu ducha winnego pracownika, a zwroty pewno się dlugo robia bo się system zawiesza co również winą pracownika NIE jest. Chyba Pani Karolina w handlu nie pracuje i nie ma styczności z ciężkim klientem jakim sama się zapewne stała, co wnioskuję po skardze jaka napisała. Więcej uśmiechu i życzliwości.
Generalnie mało profesjonalne jest obrażanie klientów…Pani Karolina miała prawo się zdenerwować, ponieważ najpierw dokonuje się zwrotu a następnie płaci bonem, pracownik sklepu nie powinien być opryskliwy w stosunku do klienta.
@No name A skąd wiesz jaka była sytuacja wogole przy kasie skoro się wypowiadasz, że to pracownicy obrażali Panią Karolinę. Z tego co widać to ona była ciężkim klientem których teraz nie brakuje.... zresztą teraz klienci są tacy że informujesz o zwrotach oni wogole nie słuchają co się do nich mówi po czym przychodzą i twierdzą że nikt ich nie poinformował że zwroty są na bon. Współczuję takich klientów bo u nas w sklepie też takich nie brakuje...myślą że się im wszytsko należy
Dokładnie więcej uśmiechu i życzliwości że strony klientów by się przydało a nie wiecznie jakieś pretensje. Już widzę tą klientke przy kasie jak się awanturuje i obraża tych biednych pracowników bo przecież jej wszystko wolno.
„Dzięki Bogu że już nie przyjdziesz do nas niekompletna mamusia Brajanka. My nie chcemy takich nic nie wiedzącycho prawach konsumenta klientów. Na szkodę sklepu i pracowników I sklepu działasz Ty, przychodząc i myśląc że mi wszystko się należy tak jak 500 +. Haha” - nigdzie nie było napisane ze obrażanie klienta było na kasie, ten komentarz mówi sam za siebie. Być może zmieniły się standardy i najpierw się kasuje produkty a późnej dokonuje zwrotu
ten sklep uważam za nieuczciwego sprzedawcę, który nie uznaje reklamacji butów po 3 miesiącach użytkowania. Omijajcie z daleka
A wiesz, ze nikogo tutaj to nie obchodzi? To jest strona dla PRACOWNIKOW ! A nie dla sfrustrowanych klientów.
Ojoj. Po 3 miesiącach? może softshellowe buty użytkowanie zimą? może kolejna osoba co nie rozumie, że wodoodporne to nie jest WODOSZCZELNE? [wtedy polecamy kaloszki :)] a może zdejmowane bez rozsznurowywania? wydarte zapiętki? no! one same się wycierają bez ingerencji klienta. Po 3 miesiącach klienci potrafią taką ruinę dostarczyć do sklepu, że oczy i nos odpadają. (usunięte przez administratora) brud... jak to mówią: kto pracuje z klientem, ten w cyrku się nie śmieje :D A może jeszcze rabacik? a może zniżeczka? bo jest mała, duży, ma urodziny, a to ostatnia para i nie ma cenówki- to za darmo- He He :D
Co do zapiętek to nie tylko problem stanowi sznurowanie, ponieważ osobiście kupiłem adidaski super pięknie wiem że musi być dobrze sznurowane a ty pyk miesiąc później zapiętek się przeciera but dobrze dopasowany użytkowany sporadycznie na spokojne spacery itp. wina leży najprawdopodobniej po stronie wady stopy i tu nic z tym nie zrobię a jak dla klienta to powiesz to się jeszcze obrazi że ma platfusa.
Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.
Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy ktoś pracuję z grupą niepełnosprawności?
w tej sieci same buble bez możliwości reklamacji.
Wita ja pracuję 3lata i jestem zadowolona super ekipa.
Dzień dobry współczuję pracownikom sklepu martes w Otwocku którzy pracują po 12 godzin w takich warunkach.. Temperatura dochodzi nawet do 40 stopni. Nawet nie da się robić zakupów bo głowa boli po kilku minutach a pracownicy są tam tyle godzin. Czy właścicieli nie stać na naprawę klimatyzacji?
Przeciez klima dziala. Firma tylko oszczedza i wiekszosc czasu jest wylaczona. Takie wytyczne z centrali na kazdy sklepie. Wentylacja na noc wylaczona. Rano smrod i.duchota. potwm nie lepiej bo jak jest 25 to tez wylaczamy. Zapachu potu az sie rzygac chce
Centrala ma wpływ na nasz dyskomfort pracy,a my mamy wpływ na utargi haha. Rowery i sprzęt się nie sprzedają bo pracownicy nie polecają drogich rzeczy czemu bo program zostanie zaniżony. Batony i cola sprzedane i firma zarobiła 8 zł, rower nie sprzedany i firma straciła 500 zł. Taka polityka osób które takie rzeczy wymyślają
Ekchhh...co za totalna ignorancja. Rowery nie wliczają się w obrót liczony do programu. Polecam czytać ze zrozumieniem, a nie tylko dukać i literować maile.
byłam w sklepie fitanu w vivo w Lublinie, strasznie biło potem od sprzedawcy. W sklepie około 35 stopni było aż się sama spociłam.
Dziwne bo jest olbrzymią rozbieżności między tym co wysyła centrala a to co wysyła krs. Dziwię się że nikt nie czyta tego co wysyłają regionalni tam to jest dopiero literówka.
A wiecie że w Martes Sport możecie kupić druga parę obuwia za połowę ceny ?
Czy ktoś tu w ogóle weryfikuje bzdury które czasami tu są wypisywane ? Mam wrażenie , że każdy może napisać co chce i na kogo chce . Wystarczy , że ktoś komuś czymś podpadnie w jego mniemaniu czytaj nie zrobi jak on / ona chce a ten frustrat zaraz napisze co mu do głowy przyjdzie , oczywiście najczęściej nieprawdziwe historie .
Powie mi ktoś jak to jest, że np. dwóch z trzech starszych sprzedawców pracujących w jednym sklepie, dostaje podwyżkę a trzeci już nie? Mimo, że ma takie same albo nawet lepsze wyniki w tych śmiesznych tabelkach? Sytuacja znana po sobie ale też z innych sklepów naszej sieci, gdzie dla przykładu są 4 osoby na stanowiskach równoległych i podwyżkę dostały tylko dwie osoby, albo jest 4 starszych sprzedawców, 3 z nich dostało np. 300pln podwyżki a 4 osoba nie dostała nic no kilka miesięcznie wcześniej awansowała np na sprzedawce-serwisanta. O co tu chodzi?
A może nie o tabelki chodzi tylko o pracę jako starszego. Bo ja mam na sklepie starszego, co tylko otworzyć, zamknąć sklep, zrobić dokumenty dzienne, czasem inwentaryzację i tyle z obowiązków. Maile ma gdzieś, reklamacji, złomowania nie rusza itp. Jeżeli miałby dostać podwyżkę na równi ze starszym, który robi wszytko, to uważam, że byłoby to nie w porządku.
Potwierdzam. Stawka uzależniona jest od umiejętności i zaangażowania. Jeśli dwóch starszych jest na różnym poziomie to krzywdzące byłoby dla tej bardziej zaangażowanej osoby, aby mieli równe stawki.
Szkoda ze tak można tylko między funkcyjnymi. U nas zastępca kierownika pracuje rok dluzej od starszego a ma prawie 1000 więcej. Utarg robi gorszy, program groszy, wiedzy produktowej zadnej. Kompletnie nic …
Bo nie od tego jest. Wieksza ma.odpowiedzialnosc i inne obowiazki. Program robia kasjerzy.
Kierownik i zastępca są inaczej premiowani, co było chyba jasno określone, gdy zmieniały się chyba w zeszłym roku zasady premiowania. Zastępca, jak i kiero zajmują się sprawami, o których starszy nie tyka, a tym bardziej zwykły PS. I taka prawda, że jak wpada regio na sklep, to nie ty wysłuchujesz, tylko kiero i zastępca. Na wypłatę nie składają się tylko wyniki na kasie, tak jak to piszesz. Utarg to też wydaje mi się, że nie jesteśmy rozliczani z tego indywidualnie. Utarg robi cały sklep, podobnie jak program. A jak wszyscy wiemy, są dni, że program dosłownie robi się sam, a nie kiedy trzeba się naprosić klientów by coś wzięli. Utarg też -nie ma klientów na sklepie to nie zrobisz. Na kasie klient jest sklepu, nie konkretnego pracownika. Przynajmniej tak to wygląda na moim sklepie. Bo np, ja mało stoję na kasie, za to jako funkcyjna dużo pracuję poza kasą. Złomowanie, uszkodzony towar, cesje, reklamacje, sprawy biurowe. Przecież są dni, że przychodzi masa maili i trzeba je ogarniać. Dekadowka (a niech się coś nie zgadza i trzeba szukać) i cała reszta okolobiurowej pracy. Czasem wolałabym stać całe dnie na kasie i robić program, a nie np latać z listą rzeczy do poprawienia po długiej karcie kontroli, albo wysłuchiwać od regio dlaczego coś jest nie zrobione i mieć po premii. Chyba naprawdę nie masz pojęcia jak system płacowy w tej firmie wygląda, skoro takie coś piszesz. Bo mój zastępca 1000zl więcej ode mnie nie ma.
(usunięte przez administratora)
Pozdrawiam jako pracownik źle traktowany przez kierownika hmmm pracuje tutaj ponad 4 lata ????????
zaraz weryfikacja będzie , bo ten co to pisał to mógłby z Andersenem bajki pisać ;-)
Jestem pracownikiem od ponad 4 lat nigdy nie widziałam i nie słyszałam żeby kierownik źle się odzywał do pracowników . Jesteśmy bardzo zgranym zespołem . Myślę że to opinia klienta który miał bardzo zły dzień i chciał się wyżyć
Najczęściej spotykana sytuacja jest że to klient źle się odzywa do pracowników sklepu ,:)
Od dłuższego czasu pracuje w sklepie w Policach. Nikt na mnie nie krzyczy, atmosfera jest bardzo przyjazna. Kierownika lepszego sobie wymarzyć nie można było. Nie słyszałam by przy składaniu reklamacji były jakieś krzyki... Może to pan krzyczał?
Ciekawe kiedy to było hahaha . Oj kłamczuszek i nosek rośnie jak u Pinokia ????. Smutne Twoje życie musi być . Bardzo ciekawy wywód tylko nie ma nic wspólnego z prawdą , możemy się domyślać że wpisujący czuje się anonimowy i myśli że może sobie wypisywać co mu się chce a my wiemy swoje ???? Przecież wiemy że żadnej sytuacji z reklamacją takiej nie było i nie było niestosownych słów do klientów i uczestnictwa kierownika tym samym . A co to pracowników to już tym bardziej , zespół długo razem pracuje nawet kilka lat więc chyba o czymś to świadczy . Zajmij się może czymś pożytecznym ,a nie wypisywaniem bzdur wyssanych z palca i tworzeniem bajek . Ja nie pozdrawiam
Jakie słowa padły?
Tak szczególnie kiedy ma nieuznaną reklamację albo zwrotu nie może zrobić używanego produktu . Nie mówiąc już o zwrocie gdzie słyszy że na bon jest .
Bardzo ciekawe że od razu tyle pozytywnych komentarzy z tego sklepuminuta po minucie hahahah.
To skoro Pan napisał niżej , że pomyłka i nie tego sklepu tyczy się opinia to proszę napisać sprostowanie ,ale klikając odpowiedź na swoją opinię wtedy będzie czytelna i widoczna . A tak ginie w gąszczu innych wpisów .
Bo pracownicy prawidłowo zareagowali na oszczerstwa w stronę kierownika , dobrze się im pracuje i wiedzą że takiej sytuacji nie było więc napisali swoje zdanie.
Jak wyglądają reklamację w owym sklepie?
Całkiem fajny sklep
Serdecznie dziękuję centrali za zwrócenie uwagi na niskie temperatury w naszych sklepach. Jestem osobą zdemoralizowaną, nikczemną, a wręcz podłą. Moim marzeniem jest spotkanie się z Lucyfarem w otchłaniach Tartaru i serdeczne uściśnięcie jego ognistej dłoni. Jestem wdzięczny, że dajecie mi okazję przystosowania się do warunków tamże panujących i tworzycie swoistą atmosferę, jaką opisuje wielki Dante w swojej "Boskiej Komedii". Za każdym razem nie mogę się doczekać dnia pracy, a każdy wolny dzień to nieustanna tęsknota za stanem, którego tam doświadczam i pragnę.
Szereg problemow. Nie dziala wentylacja. Kierownik robil kupe w godzinach pracy i nawet nie wiecie co tam sie dzieje. Nie dziala woda. Dracha na spodenkach kierownika przebila na wylot. No ok. To jeszcze zniose. Ale przy defekacji wyszla mu kicha. Tak,ze dotknela muszli klozetowej. Zapytacie skad to wszystko wiem? Ja jestem tym kierownikiem.
Minął mi rom stażu jako straszy sprzedawca. Ile u was wynosi pensja za osobe funkcyjną? Chce złożyć prośbę do kierownika o podwyżkę.
Każdy starszy dostaje taki sam dodatek, od jakiegoś czasu jest to 400 zł brutto, jedynie co to podstawę mogą ci podnieść
Zależy w jakim mieście pracujesz i jaki masz ogólnie staż pracy i czy już jesteś na umowie na czas nieokreślony. U mnie po dwóch latach bycia starszym wpadła podwyżka o kilka stówek, byłaby większa gdyby nie to, że kilka miesięcy później przedłużana była umowa i negocjowana była stawka, więc znów podwyżka. Inna sprawa jest taka, że jestem starszym, który naprawdę dużo robi i mnie kierownik docenia.
(usunięte przez administratora)
Strach lajkowac
czy jak rzecznik praw konsumenta napisze odwołanie dotyczące odmówionej reklamacji to czy wtedy sklep uzna reklamacje jak bęndzie od konsumenta napisana?
A co to rzecznik ? Autorytet?? To ze skierujesz do rzecznika niewiele zmienia. Ja swoje reklamacje podtrzymuje.
Nie, nie ma żadnej reguły. Jeśli sklep uzna, ze odmowa jest zasadna to przekopiowana formułka rzecznika nic nie zmieni. „Według mojej wiedzy i doświadczenia zawodowego przedmiotowe obuwie zostało wykonane z niskiej jakości materiałów…” hahaha, ciekawe jakie doświadczenie w produkcji butów ma rzecznik xDD
Tak uzna. Otrzyma również Pani bukiet kwiatów od kierownika sklepu i stały rabat -45% na ekskluzywną linię Martes Essential.
Zgadza się! A jak pokrzyczysz, że więcej nie wrócisz to masz dożywotni rabat -70% na wszystkie zakupy, potwierdzam!
itam,proszę o interwencje w sprawie reklamacji mianowicie roweru Ghost Kate Essential 29" Xl.Pierwsza reklamacja miała miejsce 14.07.2022 r. Po upływie 3 tyg nie uzyskałem żadnej informacji odnośnie roweru,co sie z nim dzieje,kiedy ewentualnie będzie naprawiony itd.po moich kilku próbach kontaktu dowiedziałem się że rower dalej pozostaje w magazynie sklepu stacjonarnym w nie naruszonym stanie czyli nadal z wadami które zostały wyminione w formularzu relamacji! Po ponownym kontakcie tel.z głownym biurem martes sport uzyskałem.informacje że" sklep popełnił błąd i wybrał złą scieżke gwarancji i powinien zostać zgłoszony do głownej siedzimy martes i tam odbywa sie jakby dalsza droga naprawy itd.Pani z infolini gwarantowała mi że w ciągu 2 dni ktoś się ze mną meilowo skontaktuje,oczywiście nic takiego nie miało miejsca,po czym,sam zadzwoniłem i odebrała już inna Pani która opowiedziała mi zupełnie inne zasady gwarancji i że cała historią reklamacji zajmuje się sklep stacjonarny w Kołobrzegu!!!Więc zadz z tą informacją do sklpku w Kołobrzegu i zapytałem jak wygląda sprawa mojego roweru,po czym stwierdzono że rower jest gotowy do odbioru.Zgłosiłem się po odbior ale po dokładnym sprawdzeniu czy usterka została usunięta ,jednoznacznie stwierdziłem razem ze sprzedawcą że usterka jest taka sama jak była czyli nie została naprawiona! Odmówiłem przyjęcia i poprosiłem o kolejne zgłoszenie reklamacyjne z podkreśleniem wymiany wadliwego roweru.Nadmienić chciałem że kontakt z kim kolwiek w firmie martes sport jest bardzo utrudniony,problematyczny i nie spójna ponieważ każdy kto mówi o zasadach gwarancji w tej firmie mowi co innego,mam wrażenie że albo ktoś nie jest poinformowany albo tak to ma wyglądać aby klientowi się odechciało dalszego dobiegania się o naprawe bądz wymiane towaru.Kierownik regionu wykazała się juz totalnym brakiem empati i grzeczności do klienta pozbawiają mnie jakichkolwie nadzieji na rozwiązanie tej sytuacji.Informuje Państwa że sprawa zostanie skierowana do odpowiednich instytucji związanych z prawem konsumenta.
Panie Grzegorzu, czy zdaję Pan sobie sprawę jak głęboko mamy Pana problemy z reklamacją Pana roweru? Pozdrawiam
Proszę też nie winić sklepu ponieważ to z producentem jest najwięcej problemów kontaktowych my robimy zawsze co w naszej mocy aby jak najszybciej załatwić reklamacje, też kiedyś miałem sytuację że wszyscy na urlopach przekazywanie pałeczki i po 3 miesiącach udało się naprawić a i klient wyrozumiały się trafił podziękował i wyszedł z uśmiechem
Jeżeli po 14 dniach od złożenia reklamacji nie zostałeś poinformowany o statusie reklamacji to reklamacje można uznać za rozpatrzona pozytywnie.
No niestety ale kierownicy regionów nie mają pojęcia o reklamacjach czy innych programach kasowych. Panie Grzegorzu jeżeli Pan nie dostał żadnej informacji do 14 dni od sklepu to Pana reklamacja jest już uznana i proszę domagać się zwrotu gotówki. Co do regionalnych to powinna zająć się tym Pani tak zwana Prezes. Pozdrawiam sprzedawca na zleceniu.
Szanowny Panie Grzegorzu, o interwencję to se Pan może prosić Rzecznika Praw Konsumenta w swoim mieście a nie wylewających tu swoje żale pracowników firmy . Sorry ale (usunięte przez administratora) nas interesuje Pański problem, mamy tu swoje . Pozdrawiam serdecznie Pana:)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1195.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1064, z czego 91 to opinie pozytywne, 444 to opinie negatywne, a 529 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.