Hej! Jak tam w Słupsku z nowym kierownikiem ?? Ponoć ostro zmienia po poprzednim nieudaczniku :)
Z tego co słyszałem to teraz mają lepiej z tym nowym kierownikiem .A tego nieudacznika dobrze ze wywalili (za pijaństwo ) on się nie nadawał na kierownika .
Jak tam sytuacja w Słupsku chciałbym złożyć CV ktoś mi podpowie z pracowników czy pracuje ruda co mobing stosuje tak słyszałem .
Team w porządku, praca sama w sobie ok, grafik jak to grafik, raz lepszy raz gorszy. Jak dotychczas żadnych problemów. Generalnie polecam.
Z rudą wystarczy dobrze zyc. Przez kierownika głównego w ciągu dwóch miesięcy odeszło z 6 osób.
To nie przez kierownika głównego tyko przez ruda umie ludźmi manipulować wiem bo pracowałem i wiem do czego jest zdolna
Jak nie pracujesz ,to nie mieszaj.ja pracuje i dla mnie jest ok ..Ekipa w porządku, wiadomo czasem ciężko,ale ogółnie ok,no może kasa mogłaby być większa.
Ja pracowałem i nie chciałem jej się podlizywac ona lubi mieszać Ponoć ten nowy kierownik to wpozo tak słyszałem szkoda że za mnie jego nie było
W Szczecinie raczej. Całą odpowiedzialność na pracowników przerzuca, nawet humory związane z życiem prywatnym. Ale do przypisywania sobie czyichś zasług to pierwszy.
Zarządzający tą firmą ogarnijcie swoje puste łby i może zacznijcie robić zakupy w sklepach którymi zarządzacie. Produktów dużo, marki fajne ale po,pierwsze 2 czy 3 pracowników ciągle coś układających i uciekających przed klientami, bałagan na półkach bo ludzi na obsłudze za mało, towarów nawalone że przejść nie można.
witam ponownie. Żbika -kpiarza..... Sklep JULA nie jest jedynym, z tego typu asortymentem-ofertą... B. wiele sklepów , także wysyłkowych oferuje podobne artykuły po niższych cenach. Zastosuję metodę mojej córki (skąd jej się to wzięło ?). Ogląda w sklepie np. JULI przedmiot i..... Kupuje w sklepie internetowym w niższej cenie.... Pozdrawiam i nie dam się" robić w konia" przez frędzli, uważających się za cwaniaków i mądrali....
Chciałem aplikować do Juli w Gdańsku. Jest aż tak źle jak piszecie? Czy to przeszłość?
Że jest źle to piszą nieudacznicy i frustraci, którym w życiu nic nie wyszło i muszą się gdzie wyżalić. Praca w Juli jest naprawdę spoko. Jedynie mogliby więcej płacić.
Rysiu chyba w biurze pracuje. Odnośnie Juli w Gdańsku to można powiedzieć że miesięczni pracownicy to już "starzy"pracownicy, bo rotacja ogromna. Płaca słaba w porównaniu np. do Leroy. Tak naprawdę twoje główne obowiązki to wykładanie towaru, to zajmuje 90% czasu. A jak nie ma co wykładać to zawsze się coś znajdzie. Jeśli jesteś fachowcem (zależy jakie masz doświadczenie) to tutaj się zmarnujesz, bo szkoleń udoskonalających twoje umiejętności raczej nie uraczysz. Staniesz się czynnym wykładaczem towaru. Proponuję ci aplikować do Leroy, z tego typu sklepów tam masz najlepsze warunki pracy i płacy i przede wszystkim możliwości rozwoju. Tutaj od (chyba) 4 lat nie otworzył się żaden nowy sklep, ludzie ogólnie w firmie się podkopują, żeby tylko awansować i strasznie na siebie gadają. W Gdańsku widać duży mur pomiędzy starymi pracownikami a nowymi. Nie do przeskoczenia.
Zaniosłem cv, po około 2 dniach zadzwonił chyba tl i umówiliśmy się na spotkanie nazajutrz. Rozmowa: Ja, TL i SM, miło sympatycznie, od razu byli na tak.
w jakich godzinach mogę pracować, dlaczego jula, języki, jak radzę sobie ze stresem i ile chciałbym zarabiać.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Hej. Jak wygląda atmosfera w Szczecinie i jaka jest podstawa dla doradców?
Czy planujesz starać się o posadę w firmie albo już to zrobiłeś? Jeśli tak, to możesz opowiedzieć, jakie warunki są oferowane nowym osobom? Wysokość wypłaty może zależeć od doświadczenia pracownika i jego zaangażowania w obowiązki. Jeśli masz za sobą rekrutację, daj proszę znać, jak ona przebiegała.
Czy wie ktoś może ile zarabia kierownik zespołu w Jula? Miasto Szczecin. Chociaż w przybliżeniu.
@Aleksandra, czy planujesz zatrudnić się w firmie Jula? Napisz proszę, czy złożyłaś już CV i jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące. Zarobki z pewnością będą zależeć od Twojego doświadczenia i zaangażowania. Jeśli podejmiesz pracę, podziel się swoją opinią na forum!
Do Zayzaer. Nikogo na tym portalu nie obchodzi Twoja opinia na temat jednego z produktów. Od tego są inne fora. Proszę nie zaśmiecać portalu o pracy swoją frustracją nietrafionym zakupem. Pracowałeś tam, chciałbyś tam pracować, chcesz się dowiedzieć czegoś o tej firmie jako pracodawcy to zapraszam do merytorycznej dyskusji, a jak nie to możesz im napisać o tym np. profilu na facebooku, bo od tego między innymi jest. Może tam kogoś to będzie interesować. Moderację proszę o reagowanie na takie dygresje, bo ten profil i tak się zrobił niezłym śmietniskiem z wywlekaniem jakichś prywatnych spraw. Do tych, których interesuje praca - nie polecam, zmieniłem pracę kilka miesięcy temu i teraz jestem bardzo zadowolony. Od ludzi, którzy tam zostali słyszałem, że lepiej nie jest. Jeśli Jula dalej będzie szła ta drogą to przy obecnym rynku pracy nie wróżę sukcesów. W ludzi też należy inwestować, żeby mieć kompetentnego i lojalnego pracownika. Szkoda, to była kiedyś bardzo fajna firma. Pierwsze 3 lata będę wspominał zawsze bardzo miło.
Do Żbika-kpiarza.. Moim przeoczeniem w opinii dot. promocyjnej sprzedaży lewarka za 149,99 było pominięcie faktu, że LEWAREK STOJĄCY NA REGALE -DO SPRZEDANIA POSIADAŁ GUMOWĄ NAKŁADKĘ..... Gdyby sklep JULA sprzedawał wiertarki z wiertłami, czułbym się oszukany gdyby przy kasie doliczono mi za wiertła .... Gratuluje poczucia humoru i pozdrawiam Żbika kpiarza (pewnie pracownika JULI).
Do Zayzaer. Uuuuu niezadowolony klient . Bidulek o 6.34 rano składać zażalenie.No skandal .Ojej a Jula o tej godzinie jeszcze zamknięta to tu musiał .,,A napiszę ,a niech się teraz martwią ,niech główkują, niech się inni z nich śmieją,,No ja się śmieję. Tam takich rzeczy jest więcej.Zegary bez baterii, dętki bez powietrza ,wiertarki bez wierteł,lampy bez żarówek. Noo w innych sklepach jest inaczej .Tam za samo wejście do sklepu pewnie taki klient dostaje zaraz 50 % rabatu.No ludzie pomyślcie to nie boli .
Lubię atmosferę w Jula Poland Sp. z o.o. za: Warunki pracy
@Mika, wspominasz, że zakres obowiązków jest dość szeroki, a czy jest jakiś podział, czy każdy musi się zajmować tym, co opisałaś? Możesz powiedzieć, o jakich jeszcze wymaganiach mówisz? Uważasz, że po podwyżkach zatrudnione osoby chętniej zostałyby w firmie?
A jak w Słupsku bo chce złożyć papiery ?
Chyba nie zaciekawie na całym sklepie dwóch doradców i jedna kasjerka . Z boku wygląda tak jakby mieli zamknąć sklep bo brak personelu.
Jestem ze slupska, straszna rotacja ludzie przychodza i zaraz odchodza, kasa smieszna patrzac na place konkurencji. Aktualnie pracuje nas jakies 15 osob gdzie trzeba wykladac towar, obslugiwac, zakladac karty oraz caly czas sa przebudowy. Firma ma ogormne wymagania a sama niewiele daje no chyba ze owoce ktore i tak nie sa kupowane sa dla kogos elementem dla ktorego warto sie skusic na zatrudnienie.
@tia, widzę, że masz negatywne doświadczenia, może zależy to od miejsca, w którym się pracuje? Wspomniałeś, że pracowników jest za mało, czy w związku z tym są prowadzone rekrutacje? @Zośka, koniecznie przeczytaj regulamin forum. Obrażanie innych użytkowników jest niedopuszczalne. Możesz się nie zgadzać z przedstawionymi opiniami, jednak swoje zdanie należy przedstawić w sposób kulturalny.
Każdy robi nagonkę na sklepy że mało personelu. Ale przecież ktoś podją taką decyzję o redukcji etatów w centrali. To nie kierownicy zwalniają ludzi bo maja takie widzimisię tylko dostają polecenie z góry. A może tak szanowna centrala zacznie redukcję od siebie tutaj to będą mega oszczędności.
@Zainteresowany, na jakim stanowisku chciałbyś pracować? Czy masz już doświadczenie w branży? Pamiętaj, że mobbing to poważne oskarżenie i takie informacje niekoniecznie są prawdziwe. Myślę, że warto przesłać CV i poznać lepiej pracodawcę na rozmowie rekrutacyjnej. Zachęcam inne osoby, które pracują w Jula w Lublinie do opisania aktualnej sytuacji. Są jakieś zniżki pracownicze, wyjścia integracyjne?
Zniżki są, wyjście integracyjne planujemy od marca - pracownicy nie mogą się dogadać a kierownik sklepu ma wywalone na to co się dzieje w sklepie - zamyka się w biurze, wysłuchuje plotek od kilku lizusów i tylko z tego źródła wie co się dzieje. Nie ma komu pracować, załoga coraz mniejsza, obowiązków przybywa i ciągle straszą że znów będą zwolnienia. Kierownik sklepu i team liderzy rzadko widoczni na hali sprzedaży, przychodzą tylko na poranne zmiany, lizusy ciągle są na magazynie, plakaciarni lub w pokoju socjalnym i załatwiają swoje prywatne sprawy przez większość czasu pracy i to oni dają złudne poczucie, że jesteśmy bardzo zgraną ekipą. NIE, NIE JESTEŚMY! Szary pracownik, który rypie tylko na drugie zmiany bo nie ma kierowników żeby nawet zamknąć sklep! A później zdziwienie, że nie wyrabiamy budżetu... no ciekawe jak - jak rano klient zostaje sam na hali, a wieczorem jest nas zdecydowanie za mało żeby nad wszystkim zapanować. Spora część ekipy już poszukuje innego pracodawcy, kwestią czasu jest i kierownik obudzi się z ręką w nocniku. Czas najwyższy.
Tia - Ty chyba nie pracujesz w tym sklepie. Czyżbyś kogoś frustracja brała? Masz coś do powiedzenia, to powiedz ludziom, a nie na internecie wypisujesz frustracje.
Tobie to się naprawdę sklepy pomyliły. Pomawiać i obrażać to potrafisz tylko za pomocą neta? Miej odwagę i wyjdź do tych " lizusów" i powiedz im to w oczy. Kłamco i frustracie a nie pomyślałeś ciołku jeden ze kierownicy też mają obowiązki.A tir to sam się rozładowuje? Lepszego sklepu pod względem ludzi i ekipy to nie ma. Nie słuchajcie debila.
Masakra na sklepie, niektórzy jak mogli by to sami by się (usunięte przez administratora) do kierowniczki, fakt kierowniczka ma (usunięte przez administratora) na sklep i pracowników . Teksty typu że" gdzieś tam jest mniej pracowników i dają radę" to napewno dobrze nie wpływa na morale załogi Z tą kierowniczką odradzam pracy w Lubinie.
Kochana, złóż wypowiedzenie i znajdź sobie lepszą robotę. Przez takich ludzi jak Ty, ludzie myślą o nas źle. A atmosfera w pracy jest naprawdę bardzo dobra.
Jak taka masakra to droga wolna i zmień pracę. A z tego co widzę to ty masz wyj......... Tylko kierownictwo znika za drzwiami a ty już podpierasz EC i pilnujesz towaru na półce. Żenada.
Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.
skoro napisali ze dostawa w ciagu 3-5 dni roboczych, to co za rozznica skad wysylaja? sklep internetowy nie rowna sie sklepowi stacjonarnemu, wiec skad pomysl ze wyslyaja to do Ciebie ze sklepu ktory masz 8km od swojego domu???
Sklep fizyczny A internetowy to dwie inne bajki Wyatarczy przeczytać regulamin ciolku a nie (usunięte przez administratora) się (usunięte przez administratora)
Czy wiecie coś o rekrutacji prowadzonej w firmie? Może ktoś podpowie co aktualnie słychać?
Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.
Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.
Zakupy w sklepie Internetowym to jedna wielka porażka. Produkt wykazywany jako dostępny w sklepie odległym 8 km od miejsca dostawy zamówienia jest "podobno" wysyłany z magazynu centralnego ze Szwecji. Na stronach sklepu nie można znaleźć o tym żadnej informacji. Czy optymistyczny czas oczekiwania na zamówienie to tydzień lub więcej. Szczęśliwie za towar nie zapłaciłem. Jeżeli przekroczą opisane 5 dni zamówienia nie odbiorę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jula Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jula Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jula Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Jula Poland Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Jula Poland Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.