Witam jaką macie opinię o Carry w Siedlcach? Czy warto składać CV tam? Jak z umowami i sama pracą?
To jest przykre gdy słyszy się od znajomych że dostali coś od firmy na święta zazwyczaj jakiś drobiazg albo głupie 100 PLN a ty nie dostajesz kompletnie nic ???? a jeszcze zamiast tego ciągle pretensje.. Nie chce sie pracować i dawać z siebie więcej niż minimum
Kochane powiedzcie mi jak uruchomić grafik w domu? Mam dość układania do w pracy gdzie skupić się nie można na niczym. Nie mogę otworzyć go w domu. Pomóżcie błaaaagam :) :) :) :)
Musisz mieć Open Office i przy uruchomieniu potwierdzić włączenie makr. Jeśli to nic nie da zmień ich ustawienia. Sprawdź w Google, jak to zrobić. ;)
Kombinowałam już z makrami i wyskakuje ze ten plik jest chroniony hasłem i nie można go otworzyć. Nie wiem o co chodzi :(
Od 3 lat układam te grafiki w pracy i już na prawdę mnie to męczy. Wolałabym usiąść w domu na spokojnie i ułożyć w skupieniu. Makra są włączone. A może to przez to że nie mam wykupionego dostępu do Office? Tylko wersja próbna? Ale czemu wyskakuje ze chronione jest hasłem? Wpisywałaś jakieś hasło?
Nie miałam żadnego hasła. Najprawdopodobniej to nie wina pliku, a Twojego programu. Spróbuj ściągnąć pakiet bez próbnego okresu. Może na dobreprogramy.pl lub czymś podobnym.
Jeśli jakiś plik chronią makra, wystarczy wejść w opcje, następnie w bezpieczeństwo, bezpieczństwo makr i zaznaczyć niski
Co sądzicie o Pani RKS z Warszawy? Jak wasze wrażenia ze współpracy?
Pani M. Sz. tragedia! mało profesjonalna, udaje że nie zauważa problemu.. Jak coś się jej powie to i tak nic z tym nie zrobi.Zgłaszaliśmy jej przykre sytuacje z nasza kierowniczką i nic nie zrobiła z tym
Ja też nie mam dobrej opinii o regionalnej warszawskiej. Słabo prowadzi zespół, nie motywuje pracowników, dużo ludzi odchodzi ze sklepów warszawskich. Wprowadza sztywną atmosferę
no kija ma nie powiem gdzie taka regionalna to powinna być dla nas a nie niedostepna i patrzyc na nas z wyzszoscia
O to widzę, że nie tylko ja mam taką opinie o tej Pani? Dla mnie jest mało miła, strasznie sztywna, jej sposób bycia w ogóle nie buduje zespołu, słabe zachowania jako menadżer. Jak wchodzi do sklepu to każdy ma nadzieję, że szybko sobie pójdzie. Menadżer powinien z uśmiechem motywować ludzi. Ona tego nie robi.
Ja chyba nigdy nie miałam gorszej regionalnej niż Pani M. Sz. To jest taki robot ktory jest zaprogramowany na wykonanie czynności i wyjście bez żadnych emocji. Potrafi nam na prawdę mocno popsuć dzień.. Jak widzę nie jestem jedyna. Brakuje nam wsparcia a czasem zwykłej ludzkiej rozmowy to przykre że firma zatrudnia takie osoby.
Jak dobrze, że napisałaś o emocjach. Myślałam, że to tylko ja mam tak, że brakuje mi w tej Pani, jakiejś ludzkiej życzliwości, uśmiechu, luźnej rozmowy. To nie moja pierwsza regionalna, z którą rozmawiam, a w tym wypadku jest jakoś tak dziwnie, strasznie sztywno, służbowo, bez wyrazu, bez zaangażowania. Dla mnie taki kierownik powinien być porywający, powinien ciągnąć ludzi ze sobą, tworzyć dobre relacje, które są życzliwe, rozwijające ale wymagające, bo w końcu to praca. A tu jest tak nijako, bez emocji. Właściwie emocja jest jedna po wyjściu Pani M. ze sklepu, jest rozczarowanie, że przy takim natłoku obowiązków i przy takich brakach kadrowych człowiek się stara jak tylko umie, a zawsze jest coś nie tak, brak zadowolenia i pretensje. A gdzie jakaś motywacja? Gdzie tworzenie dobrego zespołu? Gdzie podnoszenie zaangażowania pracowników?
Jął was tu czytam to serio zastanawiam się kto pracuje w innych sklepach i co bierzecie? Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym mam ogromne i również pracuje z Panią RKS o której wypisujecie te bzdety wywalając oszczerstwa z braku empatii i złości na swoją nieporadność. Brak swobody w przyjmowaniu krytyki świadczy o braku profesjonalizmu albo świadomości swojej racji i łatwości argumentacji. U mnie wizyty zawsze są miłe i nikt z moich współpracowników nie ma przyspieszonego oddechu. Wiele kwestii można dogadać a jeśli są jakieś błędy to dobry RKS wskazując je tylko poprawia tym jakość naszej pracy. Akurat w przypadku P. M uśmiech i luźna atmosfera jest na porządku dziennym bo tylko ludzie profesjonalni to potrafią. Proponuje zamiast żali i oszczerstw wziąć się za logiczne myślenie i skupić na poprawie jakości swoich kompetencji przede wszystkim !!! Jeśli to w ogóle piszą kierownicy to gratuluje postawy … trzeba umieć rozmawiać z ludźmi to cecha główna dobrego kierownika.
uśmiech i dobra atmosfera na porządku dziennym? to my chyba nie mówimy o tej samej osobie. M. Sz. NIGDY się do nas nie uśmiechała! (usunięte przez administratora)
Właśnie o to chodzi, że w tej RKS w ogóle nie ma uśmiechu, życzliwości jest taka apodyktyczna, sztuczna, niedostępna, w ten sposób próbuje budować swój autorytet. Tylu kierowników regionalnych miałam okazję w życiu poznać i współpracować z nimi, byli różni, jedni lepsi, drudzy gorsi, ale wszyscy budowali zespół poprzez współpracę z ludźmi, życzliwość, uśmiech, rozmowę, rozwój swoich pracowników. A tu tego nie ma. Rks pracuje w branży modowej, a zachowuje się jakby pracowała w branży spożywczej, tam właśnie jest sie tylko do rozkazywania innym, wymuszania i oceniania negatywnie za byle co. Dobry kierownik regionu to ktoś więcej niż rekruter. A w warszawie niestety tak jest. Nieustanna Rekrutacja trwa. Brak sił włożonych w rozwój nowych pracowników. Że też firmę stać na takie wydatki. Bo przecież zatrudnianie ciągle nowych ludzi to strata dla firmy. Lepiej nauczyć się w końcu inwestować w obecnych pracowników, wspierać ich i rozwijać.
Właśnie widać kto wylewa żale …. Czyżby znowu jakaś nie przedłużona umowa czy może zwolnienie ;) obserwuje od jakiegoś czasu i standard panuje nadal. Weźcie się za szukanie pracy a nie szukacie jelenia żeby wytłumaczyć swoje porażki … ;)
A kto tu wylewa żale? Myślę, że każdy może wyrazić swoją opinię i nie każdy będzie miał takie samo zdanie. Jednym współpracuje się z kimś dobrze, drugim nie. Nie ma co generalizowac i wyznawac zasadę, że tylo moja opinia jest ta "najprawdziwsza". Dobrze Ci się współpracuje z RKS to super, ale nie każdemu musi i niekoniecznie jest to podyktowane zwolnieniem lub nieprzedluzeniem umowy- już nie przesadzajmy :)
Trzeba mówić o tym głośno. Zarówno swoim przełożonym lub współpracownikom w pracy jak również tu warto dawać opinie. Ważne by była zgodna z prawdą. Tylko tak można coś zmienić jeśli się o tym mówi głośno. W firmie dzieją się takie same sytuację od dawna, nic się nie zmienia. To tym bardziej trzeba pisać tu.
Niech zrobią ankietę każdy wyrazi swoją opinię najlepiej jakby nie wiedziała o tym RKS bo się będzie mścić taki typ
Fakt mściwa to ona jest, nie raz widziałam jak kogoś skreślała bo coś się jej w kimś nie spodobało. I potem na każdym kroku wypowinala, że ta osoba się nie nadaje
Ale jad i to tylko dlatego ze Ktos jest nieudacznikiem i nie potrafi profesjonalnie i kompetentnie współpracować. Ludzie czy wy myślicie ze osoby z firmy nie wiedza jak pracuje RKS czy KPV … błaźnicie siebie tylko …. Żenada gdyż sam fakt opluwania firmy i współpracowników tu na form świadczy ze już dawno czas na was abyście opuścili grono Carry. Info do osob szukających pracy… nie czytajcie tych bzdur to banda nieudaczników którzy nie radzą sobie na stanowiskach ;)
Ładnie posmarowałaś idź teraz do Małgoni pochwal się że ją bronisz na forum a może dostaniesz order :D To nie są bzdury i nie jest to jedna opinia tylko wiele!
O właśnie, dobrze napisane. Brawo, że ktoś odważył się tak to sformułować. Bo mam wrażenie, że wielu kierowników radzi sobie bardzo dobrze, tylko Pani M. ma tych, których bardziej lubi i mniej, a tym ostatnim wytyka każdy, choćby najmniejszy błąd. Jednych pracowników docenia mimo, że pracują krótko i mało o nich wie, innych, nawet z dłuższym stażem traktuje obojetnie lub ocenia ich gorzej, mimo dłuższego stażu i odpowiednich umiejętności
Oj widzę ze Ktos nie radzi sobie z krytyką…weź się w garść, popracuj nad kompetencjami i zostaw siły na poszukiwanie pracy chłopcze ????
Sztywne (usunięte przez administratora)czas na zmiany droga centralo obudź się
Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.
W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć:D Wiadomo wogole co z Panem R.G się dzieje???
A że niby od kiedy ? I skąd macie takie informacje ?
Na jakiej zasadzie u was mieliby liczyć ile czasu i komu tu zostało? ogłaszają wprost kogo chcą zwolnić czy skąd te domysły?
Witajcie! Jestem po rozmowie na kierownika salonu w województwie pomorskim,powiedzcie czy warto podjąć pracę czy lepiej szukać czegoś innego? Z góry dziękuję za informację
Lepiej szukaj czegoś innego. Kierownik jest tam tylko od układania nieustannie grafiku i vm. Praca ciężka bo małe zespoły ludzi a sklepy duże i ciągłe pretensje i wypełnianie śmiesznych raportów np ile masz pustych kartonów na zapleczu lub ile zostali ci papieru toaletowego, nie wspomnę o tym, że magazyn ma być pusty, mimo, że na sklepie pełno towaru i nic się już nie mieści. Pełno staroci, nawet sprzed kilku lat w sprzedaży
Hej, jakie są wasze doświadczenia pracy w Carry w Warszawie? Widzę, że szukają pracownika do kilku lokalizacji. Polecacie te miejsca pracy?
Nie polecam. Z mojego salonu jak i z dwóch innych które znam co chwilę się ktoś zwalnia. Niektórzy odeszli nawet po kilku dniach. A ci co chcą pracować wiążą jakieś nadzieję, to często są zwalniani albo nie przedłuża im się umowy, wystarczy że odezwa się do kogoś zbyt śmiało, albo nie pracują za 3 tak jak sobie regionalna życzy i od razu jest do widzenia
Nie zatrudniajcie się w tej firmie. Rotacja pracowników jest ogromna. Co chwilę ktoś odchodzi, ktoś przychodzi. Ludzie rzucają tą pracę bez żadnych skrupułów, tak ciężko się tam pracuje. Lepiej poświęcić trochę więcej czasu na poszukanie innej pracy niż zatrudniać się w carry. Obiecują rozwój, awanse, dostają je oczywiście ci którzy są pupilami. Nie płacą za przerwę w pracy. Ustawowe 15 minut wliczone w czas pracy, następną przerwę 30 minutową trzeba odpracować. W grafiku wpisują 11 godzin a siedzisz w pracy 11 i pół godziny.
Nie polecam pracy w Carry. Atmosfera słaba. Praca ciężka, fizyczna. Sklepy brzydkie, naćpane ciuchami po kilka sztuk z modelu. Czasami ma się wrażenie, że pracuję się w lumpeksie. Zdarza się tyle towaru, że nie idzie już nic włożyć na wieszak. Klienci nawet nie mają jak obejrzeć asortymentu. Przez ten ścisk co chwilę jest bałagan. Codziennie dostawy, każda dostawa musi być od razu ułożona na sklepie. Więc codziennie robi się najpierw kilka godzin dostawe, potem kilka godzin vm. Właściwie nie jesteś tam od niczego innego jak tylko od przyjmowania dostaw, ukladania całe dnie towaru i kasowania klientów. Mówi się pracownikom na rekrutacji, że nie ma u nas obsługi klienta. A potem co chwilę narzekanie, że nikt nie stoi na wejściu, nikt nie mówi dzień dobry, że nikt nie stoi na przymierzalni, i każą obsługiwać klientów bo notują spadki. Ok, żeby to jeszcze miał kto obsługiwać, ale w niektórych sklepach po 2-3 osoby na zmianie a sklepy duże. Więc masz być w pięciu miejscach na raz i ma być wszystko zrobione.
SZANOWNY PAN D.G TO JAKAŚ PORAŻKA. WIECZNIE NIC MU NIE PASUJE I SIE NIE PODOBA. NIE DOŚĆ, ŻE PREMIE MARNE SĄ TO I TAK NA KAŻDYM KROKU UCINA. NA PIERWSZY RZUT OKA WIDAĆ, ŻE TO WAFEL PANA RAFAŁA. POMIJAJĄC TO, ŻE PAN D.G MA INNĄ WIZJE NA SALON, A PANI AGATA ZUPEŁNIE INNĄ I KOGO TU SŁUCHAĆ :)) SKORO ZDANIE REGIONALNEGO POWINNO BYĆ MAŁO ISTOTNE I NAJBARDZIEJ TU POWINNO SIE LICZYĆ ZDANIE PANI AGATY I JAK ONA TO WIDZI. P.S ZA CZASÓW PANI AGNIESZKI NA KAŻDYM KROKU WSZYSTKO BYŁO OK I NIE MIAŁA POWODÓW, ŻEBY TĄ MARNĄ PREMIE ZABIERAĆ. A CO NAJWAŻNIEJSZE ROZMAWIAŁA Z PRACOWNIKAMI, A D.G NIC OD SIEBIE. NIE POZDRAWIAM
Pan (usunięte przez administratora) G. jest kompetentną osobą, ma duże doświadczenie i staż pracy w Carry, więc nie ma się co dziwić, że wymaga. Niech wkoncu ktoś przyglądnie się szanownym panią ks, bo masakra..
a od kiedy zdanie kpv jest ważniejsze od regionalnych?? ???? to jest jakas opinia jednej frustratki ktora nie dostala premi bo widocznie niezasluzyla. Poprzednia rks agnieszka niczego nie wymagala
Mało merytoryczna opinia, do tego napisana pod wpływem emocji, ten Caps lock też zbędny. Z Twojej opinii nie wynika nic konkretnego, oprócz tego, że nazywając kogoś WAFLEM pokazujesz brak szacunku do drugiego człowieka. Proponuję zanim kogoś ocenisz przyjrzeć się najpierw swojej pracy, czy jesteś idealna/y. Stanowisko RKS jest po to żeby kontrolować salony czy są przestrzegane standardy sieci, oraz dawać pomoc i wsparcie gdy sytuacja tego wymaga. Niestety ale od dłuższego czasu kandydaci jacy trafiają na salony, nie nadają się do pracy w handlu , a często do pracy w ogóle, i myślę, że przez to RKS AF odeszła, bo widziała jak słabi ludzie trafiają do pracy i nie miała już cierpliwości żeby za to odpowiadać. Przed podjęciem zatrudnienia należy się 100 razy zastanowić, a nie wysyłać CV na chybił trafił a później zdziwienie , że trzeba pracować i coś od siebie dać, a nawet myśleć samodzielnie. Jeżeli już masz taką potrzebę wyrażania swojej opinii o danym RKS to chociaż napisz składnie i porządnie o co Ci chodzi, bo to że RKS wykonuje swoją pracę i wdraża swój zakres obowiązków, oraz to czego firma wymaga od niego, a Tobie się to nie podoba , to trochę mało merytoryczne jest. A i jeszcze Pan RG, może zamień się z nim rolą i zacznij odpowiadać i nadzorować ponad sto salonów w kraju, ten człowiek ma tyle na swoich barkach, że nie uniosłabyś nawet połowy tego, i o dziwo jak pracujesz porządnie to można się z Nim normalnie dogadać i nawet pośmiać, tak, ten Pan ma poczucie humoru i jest człowiekiem jak ty i ja, trzeba tylko umieć i chcieć dogadać się z drugim człowiekiem.
A skąd wiesz czy premie nie są zabierane jak ks ma absencje? nie Ty o tym decydujesz, kierownicy mają swoich przełożonych i to Oni decydują o ich premii, oraz są od oceny ich pracy. To czy ks dostanie premię zależy od wielu czynników, i jest ich o wiele więcej niż w przypadku pracowników niższego rzędu. Proponuję skupić się na sobie i swojej pracy, a nie wiecznie oczerniać innych, Tym bardziej że ocena ks nie jest w Twojej kwestii.
Te forum jest lepsze od netflixa haha . Popcorn w ręce i ubaw po pachy
Hej dziewczyny. Słuchajcie powiedzcie mi czy układacie grafik w pracy czy w domu? Jak z grafikiem w domu, otwiera wam się normalnie? Czy potrzeba jakiegoś specjalnego programu?
No właśnie tez mam problem bo są chyba jakieś blokady … w sumie idealnie by było zrobic do w domu praca przy ladzie sklepowej nad grafikiem to porażka i zabierze o wiele więcej czasu a rak można by było go spożytkować na wiele innych rzeczy np. VM żeby w końcu dogodzić jaśnie Pani O. :)
Ja gdzieś kiedyś tutaj doczytałam że trzeba włączyć jakąś makre czy coś, ale nie znam się i miałam nadzieję że ktoś tutaj mi pomoże :) :)
Nie róbcie niczego w domu. Dobrze wam radzę. Kiedyś zabierałam pracę do domu. Grafik robiłam jeszcze na kartce i po co. Przekonalam dopiero przekonałam się że nie warto. Nikt wam za to nie podziękuje a jeszcze w nagrodę obetną etaty
To tu jest rozmowa o jakichś nadgodzinach w domu, tak? Myślałam że w ogóle chodzi o pracę zdalną. Jest taka opcja skoro i tak zabieracie pracę do domu?
KS nie zabiera pracy do domu i nie powinien tego robić, bo nikt mu tych godzin nie odda oraz nie zapłaci za nie. Jednak prawda jest taka, że jak coś się dzieje to pracownicy dzwonią, kontaktują się , nie patrząc czy ks ma wolne, są różne sytuacje, czasami coś przerasta załogę i muszą się skonsultować. Są salony z jednym komputerem, który jest jednocześnie kasą , więc nie muszę chyba pisać jak cudownie robi się grafik, kiedy co chwilę przerywa się go bo trzeba zrobić transakcję sprzedaży albo coś sprawdzić systemie :)
Dziewczyny czy was też co drugi klient pyta o promocje i co się stało że tak długo ich nie ma ? U nas w galerii każdy sklep ma już wyprzedaże miedzysezonowe. Problem w tym że klienci wprost nam mówią że idą do konkurencji bo tam jest taniej. Tracimy klientów i przez to utargi są słabe. Zawsze te wyprzedaże były dużo wcześniej nie wiem co się stało w tym roku i kto za to odpowiada ale prawda jest taka że cały czas jesteśmy w tyle jeżeli chodzi o nasza konkurencję. Jeszcze kazali się nam tłumaczyć dlaczego tak niskie utargi były w październiku no chyba żart to nie my mamy na to wpływ.
To zapytaj firmę przecież są tacy fajni, porządni i nieomylni, kogo to obchodzi, że klient odchodzi, ty się musisz tłumaczyć! Po co tutaj pytasz? Skąd inni pracownicy mają to wiedzieć, jak w tej firmie nikt nic nie wie, nikt ze sobą kontaktu nie ma bo chyba że się pomyślisz to trzeba (usunięte przez administratora)zebrać jak najszybciej
Czasem po prostu mam nadzieję że ktoś z centrali to przeczyta i zacznie się jakaś pozytywna zmiana ale można się łudzić.
No nikt nie trafił tu z przypadku, mamy doświadczenie, ktoś jednak nas wybrał. Myślę, że te żale wylewają osoby którym zależy, no ale właśnie o to chodzi, że firma kogucik tego nie docenia i traktują pracowników bardzo... Nawet nie wiem jak to nazwać. Traktują nas jak frajerów, (usunięte przez administratora) się skończył czas iść do przodu
Fatalna obsługa, wszechobecny kurz, ciuchy leżą na podłodze, problem ze znalezieniem pracownika, żeby dopytać o rozmiar. Brak systemu informacji czy dana rzecz jest w innym sklepie, nie ma możliwości płacenia blikiem!!!!, lub częściowo kartą i gotówką. Czy ta firma została w średniowieczu???
Ubrania na podłodze nie leżą same z siebie, ktoś je musiał zrzucić, i zapewniam, że nie zrobił tego pracownik salonu. Być może trafiła Pani/Pan w momencie problemów kadrowych, składy osobowe są małe, i wystarczy jakieś l4 lub uż, żeby salon nie funkcjonował prawidłowo, i nie jest to wina pracowników, ale sytuacji, i zamiast oceniać i się emocjonować warto zrozumieć innych bo nic się samo nie robi, wszystko z czegoś wynika, są sytuacje o, których klient nie ma pojęcia, a pracownicy są też ludźmi, i mają prawo zachorować. W obecnych czasach jest też duża rotacja pracowników w handlu, nowy pracownik zanim się wdroży to trochę czasu mija, i to też trzeba zrozumieć. A prawda jest taka, że największy bałagan robią klienci, nie szanują ubrań, większość białych bluzek jest brudna od podkładu, pomadek, bo klientki sobie twarz nimi wycierają, nawet nie starają się ściągnąć ich tak żeby nie pobrudzić, wciskają się też w za małe ubrania, zamki i szwy tego nie wytrzymują, dotykają ubrań brudnymi rączkami, wchodzą z jedzeniem i piciem ,które konsumują, nie rzadko brudząc podłogę a przy okazji meble i ubrania. Tak więc jak widać medal ma dwie strony.
Witam jest oferta pracy na stanowisko kierownika sklepu, mam pytanie ile kierownik zarabia w tej firmie i jak ogólne warunki . Czy trzeba być pod telefonem w czasie wolnym . I jak ogólnie atmosfera .
Ogólnie to wg wytycznych kierownik nie świadczy pracy podczas dnia wolnego, nie powinien używać maila, dzwonić itp ale prawda jest taka , że jeżeli coś się stanie to pracownicy dzwonią i piszą sms-y, i nie patrzą na to, jeżeli zespół jest doświadczony to ten kontakt jest sporadyczny. Jeżeli chodzi o warunki zatrudnienia to zależą one od salonu i miasta, najlepiej iść na rozmowę i wypytać, lub też postawić swoje warunki od razu.
Regionalna dekoratorka z Wroclavwia Agata jest zakłamana ze sie w głowie nie mieści. Mówi jedno obiecuje drugie pisze trzecie.. Falszywa do granic mozliw (usunięte przez administratora) uwazajcie na nią!!
ten cały VM to wielka porażka jeden chce tak,drugi inaczej,a trzeci przyjedzie i zmienia. Brak komunikacji odpowiedniej
ta agata widze ze wszystkim na odcisk nadepla klamie i udaje ze pracuje o co nie zapytasz to ona albo nie wie albo udaje ze wie a pozniej sie okazuje ze zle zrobila Niech ona lepiej nie jezdzi i sie nie osmiesza
Zaczynając. Pracowałam w carry w jednym z większych miast przez ponad rok. Przez ten czas utwierdzałam się tylko że ta firma to tylko jedna wielka pomyłka… Nie dość że nie dają żadnych realnych „premii” bo co to jest 100zł przy najniższej krajowej. Zero bonusów świątecznych, jedynie na co możecie liczyć to na gif z jednym zdaniem życzeń. Góra myśląca że jak krzyknie to nagle nas zmotywuje. Logiczne że, w momencie gdy firma nic nie daje to pracownik też robi wszystko po najmniejszel lini oporu. Nie wiedzą co to system nagród. W momencie gdy jest gorszy miesiąc to wysyłają kogoś z wielkimi ale do pracowników czemu nie ma utargu? A moze dlatego że ludzie nie chodzili????? Umowa? Phi.. zrobią ci najgorsze świństwo. Będą utrzymywali cię w przekonaniu, że „tak! Bedziesz pracować!” Dzień przed końcem umowy powiedzą „(usunięte przez administratora), redukcja etatów” zostawiając człowieka jak śmiecia na lodzie :) fima bez perpektyw na przyszłość, ewentualnie dobra na prace „na chwilę” ale nic więcej. Nie warto psuć swojej głowy dla nich. Bo koniec końców i tak będą niezadowoleni albo kopną was w (usunięte przez administratora):)
Najprawdziwsza prawda, nic dodać nic ująć. Jak się zatrudniłam to mówili, że tak jest, ale nie chciałam wierzyć. Teraz już wiem, że to prawda. A najśmieszniejsze jest to, że oni chyba sami nie wiedzą czego chcą i o co im chodzi, każdy dział co innego zaprzeczając sobie samym.
Na rozmowie kwalifikacyjnej każdy kandydat otrzymuje informacje o wysokości wynagrodzenia, wysokości premii, oraz o tym jakie firma ma benefity a jakich nie ma, informuje się też o godzinach pracy, oraz specyfice pracy w Galerii Handlowej, w handlu w ogóle. Więc ja nie rozumiem skąd później jakieś roszczenia, nie zadowolenia. Firma jako jedna z nielicznych sieciówek daje umowy o pracę. Natomiast atmosfera pracy, w dużej mierze zależy od zespołu, ludzie negatywni, roszczeniowi wiecznie nie zadowoleni nie stworzą dobrej atmosfery. Podpisując umowę o pracę, oraz zakres obowiązków, decydujemy się na coś, i warto czytać i świadomie podpisywać na co się godzimy, to trochę żenujące później mieć pretensje o coś na co sami się zgodziliśmy i jeszcze podpisaliśmy własnoręcznym podpisem. Zauważyłam też, że najwięcej do powiedzenia mają osoby, które notabene słabo pracowały, na zasadzie złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy.
Ok zgodzę się z Tobą oczywiście, każdy wie na co się godzi, tylko nie każdy jest z wielkiego miasta, a te zarobki znacznie się różnią, tak samo jak klienci obroty, a oni wymagają jakby nie wiadomo ile płacili i wiecznie trzeba się tłumaczyć z czegoś, sami sobie zaprzeczają, nie brać urlopu, a później brać bo zaległe, tną etaty, a później nie ma obsługi, bo na zmianie jest jedna osoba. Oczywiście nie chodzi o to , że ktoś coś wymaga, ale oni robią to bez szacunku do pracownika.
Chyba nikt na rozmowie nie informował nas, że będą pisać jedno, mówić drugie, a robić trzecie:) i każdy dział co innego...
Jak wygląda KSS R.G?
Wymiana towaru graniczy z cudem! Jedyny sklep któremu nie zależy na kliencie. Rzecz kupiona w jednym województwie chciałam wymienić w innym. Zaznaczam że znajoma próbowała wymienić mi tą rzecz ze zdjęciem paragonu że względu na odległość. Odpowiedź była nie, na pytanie czy można rzecz wymienić w innym sklepie odpowiedź była nie, na pytanie jak można załatwić sprawę w przypadku gdy kupujący mieszka 400 km od tego sklepu odpowiedź była nie można. Chyba oczywistym jest że nie będę korzystała z usług tego sklepu jak również będę odradzała każdemu!!!
Pan koło 50 szczupły wysoki siwe włosy z kucykiem tsk wyglądał przynajmniej kilka lat temu
Mam nadzieję że nie obwiniała Pani pracowników sklepu bo to nie nasza wina że towar można zwrócić tylko w sklepie w którym się go zakupiło. Dużo ludzi wylewa frustracje nie na te osoby na które trzeba niestety, a my nic zrobić nie możemy.
Każdy sklep( sieć, )stacjonarny ma prawo mieć własny regulamin zwrotów i wymian, i klient może się z nim zapoznać, klient też powinien znać zasady zwrotów w naszym kraju, pisanie tego typu komentarzy świadczy o niewiedzy i postawie mocno roszczeniowej w stylu "mnie się należy". Zdarzają się marki ,które w ogóle zwrotów nie przyjmują lub też zwroty są realizowane na karty podarunkowe. Klienci zupełnie nie znają prawa konsumentów, a później wykłócają się o coś co od prawnej strony im się nie należy.
Cześć wszystkim ;) Startuje na zastępcę salonu na południu Polski. Bardzo proszę o informacje w kwestii zarobków, dodatków i benefitów. Owszem na rozmowie o wszystko spytam- ale wiadomo jak to wyglada. Czy plany sa realne do wyrobienia?
Benefity -rabat pracowniczy w wysokości 55% od ceny podstawowej na 10 rzeczy na kwartał i woda latem. Koniec benefitow. Zarobki 100zl więcej niż sprzedawca (sprzedawca najniższa krajowa) plus 300zl premii. Koniec.
Piszesz, że od regionu to zależy. A jest jakiś konkretny godny polecenia jeśli o warunki chodzi?
Nie od regionu a raczej od salonu,im wiekszy i wieksze obroty ,tym wyższe premie i wynagrodzenie.
Jako zastępca zarabiasz 3110 zł, czyli 100zl więcej niż minimalna krajowa. Śmiech na sali. Jeśli chodzi o premie to jest to 100zl, które nie zawsze dostaniesz bo może akurat był tajemniczy klient wiec zabierają ci 50%. To jest wszystko co „dostajesz od firmy”. Plany ? Są realne do wyrobienia, ale bardzo rzadko. Wymyślają sobie utarg 20tys w sobotę. A przed świetami dwa albo trzy razy tyle. Myślą, ze tam się skacze wokół klientów i prosi ich o kupno produktow a skoro ktoś przychodzi po rękawiczki za 40zl to nie kupi kurtki za 379,99. Szkoda gadać. Szkoda nerwów
Jak wygląda praca dekoratora na sklepie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.