Ta firma (usunięte przez administratora)pieniądze od naiwnych klientów, paczki nie odbierane zwroty nierealizowane, trzeba złożyć przeciwko nim pozew zbiorowy , nie odpisują, nie odbierają telefonów, banda złodziei . Dlaczego jeszcze żadne media w Polsce nie zajęły się tą sprawą? To się dzieje od lat!
Firma nierzetelna brak kontaktu ignorancja klienta paczka idzie już tydzień i nikt nie wiem gdzie jest nie można reklamować ani zapytać co dzieje die z przesyłka brak odpowiedzi na emalia koszmar
NIE POLECAM !!!!!!! BRAK RZETELNOŚCI ...PIENIĄDZE SKASUJĄ I CZEKAJ SOBIE JELENIU MOŻE ODBIORĄ W CIĄGU 5 DNI A WIĘC WEŹ SOBIE CZŁOWIEKU URLOP OKOLICZNOŚCIOWY BO WYSYŁASZ PACZKĘ MAXKURIEREM ...SĄ ŻAŁOŚNI ..NIGDY WIĘCEJ PRZESYŁEK Z TĄ BEZNADZIEJNĄ FIRMĄ ..PRZEPRASZAM CZYMŚ CO KIEDYŚ BYŁO FIRMĄ.
Nie polecam zniszczyli mi 12 z 12 kartonów jak by grali nimi w piłkę
(usunięte przez administratora) i nic więcej zamówiłeś paczkę ,wysłałeś kasę i na tym kończy się rzetelność firmy która łasi się na 27€ (usunięte przez administratora) ich wszystkich kiedyś tam podjade i pierwszej lepszej pracującej tam szmacie która odpisuje na maile (usunięte przez administratora) w ryja ????
Ale to jest forum pracowników a wszelkie sprawy do firmy należy kierować na adres firmy!
Nie polecam, w ogóle nie ma mowy o kompetencji tej firmy, do dziś domagam się zwrotu pieniędzy ponieważ po nieudanych próbach odbioru paczki nie miało to sensu, ale niestety bezskutecznie, Pani już nawet przestała odpowiadać na e-mail
Kochani przed wysyłką czytałam opinie o maxkurier postanowiłam nie wierzyć i przesłać paczkę z Holandii do Polski kontaktowalam się z obsługą tego przewoźnika bo paczka była bardzo ważna i miała dotrzeć do domu dziecka i tu szok i zawiedzenie czekałam na kuriera po odbiór paczki tydzień wydzwaniałam kilka razy gdzie zapewniono mnie że kurier będzie na ostatnią chwilę musiałam anulować zamówienie i szukać ludzi o dobrym sercu którzy wzięli paczkę do domu dziecka otrzymałam potwierdzenie anulowania przesyłki i na tym koniec a gdzie zwrot pieniędzy od miesiąca czekam na 27 e pani powiedziała że już robi przelewy i niestety (usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora) bo nadal nic ani kasy ani odzewu więc postanowiłam z tymi (usunięte przez administratora)i sprawę zgłosiłam w polskim i holenderskim departamęcie sprawiedliwości i radzę wam też tak zrobić bo (usunięte przez administratora) będzie (usunięte przez administratora) i korzysta z naszej naiwności może w końcu znajdą właściciela firmy i w Holandii i Polsce będzie miał zakaz prowadzenia firmy MaxKurier .pozdrawiam wszystkich (usunięte przez administratora)
My mamy dokladnie to samo juz dwa tygodnie czekamy na kuriera zeby odebral paczke. A mialo byc tak pieknie. W zwiazku z tym, ze firma nie wywiazala sie z umowy poprosilam o zwrot pieniedzy. Jesli z tego rowniez nic nie bedzie zgloszone zostanie oszustwo. NIE POLECAM NIKOMU, ZDECYDOWANIE ODRADZAM KORZYSTANIE Z USLUG TEJ FIRMY!!! Dodam, ze paczka miala byc dostarczona do Holandii.
Ja moge polecic, raz uzywalam tanszej firmy ale paczka szla dlugo i niemila obsluga a w Maxkurierze bylo ok i szybka dostawa a kurier sympatyczny;) Pozdrawiam
Paczka doszla w 5 dni z Danii do Irlandi - polecam, super servis
Pracowałem u nich ponad rok i zajmowałe sie obsługa klienta. Jestem zadowolony bo duzo sie nauczyłem a byłem wtedy jeszcze studentem ;) no i mogłe podpodreperowac pracowac angielski bo bylo duzo ustalania z kurierami. Fajnie sie pracowalo i spoko ekipa ale czas bylo cos nowego zaczynac. Pozdro Marek
Mi paczka doszła bez problemu, tylko alkohol kazali wypakowac bo nie wolno, no ale bywa ! :) do dogadania byli i szybko odebrana paka !
ja zamawialam na swieta, doszlo na czas i nie bylo opoznienia. Polecila mi ich znajoma ktora ma firme i jej dowoza regularnie . Chyba nie miala z nimi problemu jak polecala.
Zamowilem przesyłke tydzien temu, dotarła po 4 dniach do Dublina z Rzeszowa. Jestem w sumie zadowoliny, odebrali jak mieli odebrac, zadnych braków a kurier zaniósł na drugie piętro paczke mojej zonie bo ja w pracy. w sumie w pare lat zamowilem juz u nich pare paczek i nie mialem problemu oprocz tego ze w swieta troche dluzej czekalem no ale wtedy sami mowili ze moze sie nieco pzedluzyc. Dziwne te komentarze chyba konkurencja bardzo kombinuje, taka to juz polska mentalnosc hehe;)
Nie polecam! Paczka zaginęła we wrześniu i do tej pory ani paczki ani odszkodowania! Kontakt tylko przez email i ciągle sprawa odwlekana
Zdecydowanie nie polecam. Wręcz przeciwnie, przestrzegam. 7 grudnia nadałam rower z Irlandii Północnej do Polski, a 12 grudnia 3 inne paczki na tej samej trasie. Co prawda nadając rower popełniłam błąd, ale natychmiast wzięłam ten blad na swoją odpowiedzialnosc i związane z tym ewentualne konsekwencje, o czym poinformowałam firmę. To co jednak potem się działo i dzieje do tej pory przechodziło ludzkie pojecie. Firma w okresie 7 - 12 grudnia utrzymywała w tonie mocno nieprzyjemnym (kontakt był wielokrotny), że nie współpracuje z DPD, które odebralo przesyłkę i to jest mój problem ze nie wiem co się z tą przesyłka dzieje (wg portalu umożliwiającego śledzenie przesylek rower utknął w hub w Irlandii). Dopiero gdy 12 grudnia, gdy nadawalam kolejne przesyłki (i to był mój kolejny błąd - tym razem polegający na wybraniu ponownie tej firmy) gdy ponownie przesyłki odebralo DPD przyznali że jednak współpracują. Rower dotarł do Polski, ale w związku z tą wzmiankowana wyzej moja pomyłka winien być przekierowany na inny adres. Rozważałam wzięcie nowego kuriera, ale firma powiedziała No problem. Oczywiście zajmiemy się tym. Proszę tylko odmówić przyjęcia pod pierwotnym adresem i się nie martwić. Przesyłka dotrze pod ten właściwy. Dwa razy dopytywałam czy aby na pewno tak się odbędzie. Tak, tak się odbędzie. Po czym rower zaczal wracać do Irlandii bo ... odbiorca odmówił przyjęcia. Do dnia dzisiejszego nie wiem czy rower został cofnięty i trafił pod właściwy adres. Mimo obietnicy przeslania potwierdzenia do dnia dzisiejszego dokumentu nie otrzymałam. Śledzenie przesyłek na stronie DPD natomiast zamarło na informacji o zwrocie do Irlandii. Problem jest również z paczkami nadanymi 12 grudnia. Z trzech dotarła jedna, kolejna została cofnięta do Irlandii bo adres doręczenia nie istnieje (wszystkie wysłane pod ten sam adres i jednym zleceniem), a trzecia z bliżej nieznanych powodów czeka od 18 grudnia na odbiór w oddziale DPD. Ponieważ dla DPD nie jestem klientem, muszę rozmawiać poprzez MaxKurier. W ciągu ostatnich 7 dni dzwoniłam do MaxKurier 6 razy. Oczekiwałam bezskutecznie na polaczenie od 15-25 minut. Nie oczekiwałam dłużej bo mam swiadomosc że w 30 minucie oczekiwania połączenie jest zrywane (tego również doświadczyłam w tym okresie gdy próbowałam monitorowac rower). Napisałam 4 mejle poprzez pocztę oraz jeden poprzez formularz kontaktowy. I nadal nie mam odpowiedzi co z moimi przesyłkami.
Szanowni Klienci, trzymajcie się z daleka OD TEJ FIRMY. (usunięte przez administratora) , NIE PROFESJONALNI, NIE KOMPETENTNI,(usunięte przez administratora) Nie chciałam wysyłać DHL-em, bo trzeba wspomagać Rodzinne, polskie firmy. Takie mam przekonanie. POMYŁKA. Zapłaciłam z góry, CZEKAŁAM 3 DNI OD 9 DO 18, wydzwaniałam po 5 razy dziennie i nic.... W końcu w ostatniej chwili przed Świętami znerwicowna, wysłałam paczkę DHL. Przesyłka nienaruszona przyszła na czas. Do dziś czyli ponad 2 tygodnie nie zwrócili mi opłaty za paczkę czyli 140 PLN. ŻENADA!!!!! PRZESTRZEGAM przed tą firmą I NIE POLECAM !!!!
Czytam i nie wierzę, bo ja już 3 razy wysyłałem do brata paczkę przez Maxkuriera i nigdy nic się nie stało zawsze szybko docierała na miejsce. Jestem mega zadowolony :) A te negatywne opinie to chyba konkurencja pisze tylko po co !?
Nie to wcale nie konkurencja. Sprobowalam pierwszy raz i bylam pelna optymizmu ale niestety okromne(usunięte przez administratora) i ludzie ktorzy absolutnie nie wiedza jak sie podchodzi do klienta. Wiec aby inni mogli uniknac takiej nerwowki straty czasu i pieniedzy dlatego wstawilam moja opinie. A ze panu tak wszystko dobrze poszlo to zazdroszcze szczescia.
Nie konkurencja.tez tej firmy nie polecam. Przez lata ej uzywalam az mi zgubili paczke. Firma do bani I brak komunikacji. Trzymajcie sie z dala od tych kowboi.
Nie polecam. Firma bawi się z klientem w kotka i myszkę, zamawialam kuriera na 02.11.18 dziś mamy 08.11.18 A kuriera brak , po mojej interwencji ktoś kto odpisał mi na meila oznajmił najpierw iż system im się zespół i moja paczka będzie odebrana 06.11.18 minął kolejny dzień A tu jedno wielkie Nic.! Znów napisałam iż nadal nikogo nie było po paczkę więc usłyszałam iż źle wpisalam dane do przesyłki i kurier nie mógł trafić!! Jakieś jaja ! Więc dziś z dniem 08.11.18 poprosiłam grzecznie o zwrot moich pieniędzy i już nie mam ochoty czekać aż ktoś łaskawie zjawi się po paczkę. Kpina wielkie rozczarowanie , Proszę się zastanowić jak macie wysłać paczkę bo nie warto tyle nerwów przechodzić. Moje sugestie dla MAXKURIER: Szanujcie ludzi i ich czas
Wlasnie czekam na przesylke juz poltora tygodnia, i przed chwila sie dowiedzialam, ze przesylka wraca do nadawcy. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, rzeczy swoich nie otrzymala. Ciekawe jak sie zachowa Maxkurier w tej sytuacji... Czekam juz za dlugo, czuje sie oszukana, i co bedzie z moja paczka
Rozumiem Pani niezadowolenie z zaistniałej sytuacji. Przypominam jednak, że to forum nie jest odpowiednim miejscem na skargi klientów firmy. Celem tego forum jest poznanie opinii dotyczących pracy w firmie MAXKURIER oraz tego jakim firma jest pracodawcą. Dlatego też zachęcam do merytorycznych wypowiedzi w tym temacie.
W zawartości przesyłki były przedmioty, które zgodnie z regulaminem są zabronione w tranpsorcie, o czym została Pani poinformowana.