Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Jechałem z 28.07 na 29.07 nie rozumiem opini nie wiem czego ludzie wymagają za taką cenę autobus czysty nie śmierdzący może trochę mało miejsca na nogi ale w porównaniu do nowszych autokarów to siedzenia wygodniejsze a miejsce na nogi nie wiele mniejsze. Jeżeli ktoś nie wymaga NIEWIADOMOCZEGO to polecam.
Do jasnej cholery czego Pani WYMAGA pewnie jeszcze pani WYMAGA przerw co godzinę w flux busie są tylko 2 przerwy nikt się nie skarży a bilety ns lidera są tańsze więc niech pani nie wymaga wifi i kibla.
Czy w Usługi Transportowe Lider Świdnica możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Jechałem z 28.07 na 29.07 nie rozumiem opini nie wiem czego ludzie wymagają za taką cenę autobus czysty nie śmierdzący może trochę mało miejsca na nogi ale w porównaniu do nowszych autokarów to siedzenia wygodniejsze a miejsce na nogi nie wiele mniejsze. Jeżeli ktoś nie wymaga NIEWIADOMOCZEGO to polecam.
Nie wiem może oczekujemy prawdy? Nie dziw się, że jest tyle negatywnych opinii. Mi obiecywano nowy autokar, kontaktem i WiFi. A teraz piszę to z cholernym bólem kolan i szyi bo tu siedzienia są zepsute a szyba obok wygląda jak obrzygana.
Do jasnej cholery czego Pani WYMAGA pewnie jeszcze pani WYMAGA przerw co godzinę w flux busie są tylko 2 przerwy nikt się nie skarży a bilety ns lidera są tańsze więc niech pani nie wymaga wifi i kibla.
Kierowana autobusu od samej Świdnicy do końca podróży zachowywał się skandalicznie do pasażerów. Nie polecam wręcz odradzam. Będę omija z daleka Lidera. Zgłosiłam skargę ale ich to ich nie obchodzi oby się interes kręcił . Niezadowolona
Usługach Transportowych Lider w Świdnicy są bardzo niekorzystne. Wielu klientów uważa, że autokar jest zaniedbany, mają miejsce problemy z hamulcami, higiena pozostawia wiele do życzenia, a WC jest często niedostępne. Dodatkowo, brak zmiennika pilota i niesprawne siedzenia powodują, że podróż jest niewygodna. Brak szacunku ze strony kierowcy wobec pasażerów jest również poważnym problemem. Można by stwierdzić, że ta firma transportowa wymaga poważnych usprawnień, aby spełniać standardy jakości usług.
ODRADZAM! Nigdy więcej nie zdecyduję się na skorzystanie z usług tego przewoźnika. Kupilam bilety dzien przed , przyjechałam na wyznaczone miejsce 30 min przed czasem. Autobus spóźnił się, więc zadzownilam na infolinię i dostalam informacje , że mam poczekać, po czym okazalo sie , ze autobus ominął moją miejscowość. Na własny koszt musialam jechać do oddalonej 50 km miejscowości, by załapać się na postój NIE USLYSZALAM NAWET PRZEPRASZAM OD KIEROWCY , który był bardzo niemiły i nawet nie próbował się wytlumaczyc . CYTUJE : TO NIE PKP, że będę się zatrzymywac!!!. CYRK. BRAK SLOW .
ODRADZAM! Nigdy więcej nie zdecyduję się na skorzystanie z usług tego przewoźnika. Kupilam bilety dzien przed , przyjechałam na wyznaczone miejsce 30 min przed czasem. Autobus spóźnił się, więc zadzownilam na infolinię i dostalam informacje , że mam poczekać, po czym okazalo sie , ze autobus ominął moją miejscowość. Na własny koszt musialam jechać do oddalonej 50 km miejscowości, by załapać się na postój NIE USLYSZALAM NAWET PRZEPRASZAM OD KIEROWCY , który był bardzo niemiły i nawet nie próbował się wytlumaczyc . CYTUJE : TO NIE PKP, że będę się . CYRK.
Czy istnieje możliwość rozwoju w Usługi Transportowe Lider Świdnica?
16.06.2023 God 03 Pasazerka linię Kraków Mielno. Koszmarme warunki podróży. Cena luksusową, Brak miejsca na nogi,brak toalety, klimatyzacji. Może wlasciel przejedzie się tym trupem 10 godzin nad morze, a wtedy napewno docenił by klientów. Jedynym plusem są kierowcy. Odradzam z całego serca.
FIRMA TOTALNE DNO. NIE ZNAJĄ PRZEPISÓW NA TEMAT ODPOWIEDZIALNOŚCI OPIEKUNA NAD ZWIERZĘCIEM. Z MALEŃKIM ANTYALERGICZNYM YORKIEM W TOREBCE CHCIELIŚMY SKORZYSTAĆ Z ICH PRZEWOZU ( pies pełni rolę psa rehabilitacyjnego) DLA DZIECKA Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM.PSIAK SPOKOJNY, ODBYŁ SETKI KILOMETRÓW PODRÓŻY Z TAKIMI PRZEWOŹNIKAMI JAK "POLONUS" -SUPER FIRMA. CZY "OMNITUR". MAMY ZDJĘCIA!!!. PRZEZ MALEŃKIEGO 2Kg PSIAKA NIE ZOSTALIŚMY ZABRANI BO NIE TOLERUJĄ ZWIERZĄT. OD LUDZI GORZEJ ŚMIERDZI NIŻ OD TAKIEGO PSIAKA . PIES WAM CHLEWU NIE ZROBI W SAMOCHODZIE CZŁOWIEK TAK. NA CZYM POLEGA TEN POSTĘP I KULTURA W WASZEJ FIRMIE BO NIE BARDZO ROZUMIEM?. CHORE DZIECKO Z MATKĄ ZOSTAJE ZA DRZWIAMI BO MA PSIAKA REHABILITACYJNEGO 2kg W TOREBECZCE.TOTALNE CHAMSTWO SKIEROWANE PRZECIWKO KLIENTOWI. ŻYCZĘ WAM SAMYCH STRAT, ABYŚCIE NIE ZAROBILI NA NIC A NAJLEPIEJ OGŁOSILI UPADŁOŚĆ BO NIE SZANUJECIE LUDZI, NIE UMIECIE WEJŚĆ W ICH TRUDNE POŁOŻENIE. START, STRAT I UPADŁOŚCI FIRMY ŹYCZĘ.
Czytam, i czytam i mam mieszane uczucia co do tego aby wybrać firmę Lider na wyjazd nad morze w tym roku. A wybieram się z dzieckiem do Niechorza w drugiej połowie sierpnia. Dziwię się, że nikt z pasażerów nie zadzwonił na policję aby zgłosić zły stan autokaru i łamiącego przepisy ruchu drogowego kierowcę, który jedzie zbyt szybko. Ja bym zgłosiła takie fakty. Zrobiłabym zdjęcia, nagrała bym filmik i zgłosiła te karygodne warunki i zachowanie kierowcy do Głównego Inspektora Ruchu Drogowego, Rzecznika Praw Konsumenta. Zapytam jeszcze prawników w mojej kancelarii jak i gdzie można domagać się rekompensaty w takiej sytuacji.
Podróż z Dąbek do Katowic na bilecie same kłamstwa,brak rzetelnej informacji samowolka. Traktowanie pasażerów to jest skandal. Starsza pani o mało nie zemdlała gdy dowiedziała się że jedziemy do Katowic z przesiadką. W Legnicy nie informując każą nam się przesiąść. Okazuje się że autobus smierdzący nie wiadomo gdzie usiąść koszmarna podróż a kierowcy totalny brak kultury Ta firma powinna się zastanowić czy przewozić pasażerów. Odradzam !!!!!!!!!!!!
A podczas zakupu prosiłaś o bezpośredni bilet czy jakikolwiek? Nie ma tam nic napisane że jest ta przesiadka? Dziwne że nie było info o tym. Dzwoniłaś na infolinię?
Napewno jest informacja a to że jest przesiadka to chyba nie jest nic strasznego co powoduje omdlenia itp. Mam wrażenie że ludzie nie czytają nie słuchają informacji
Powrót,koszmar,telefon do firmy z prostym pytaniem wprowadził w błąd,SMS nie doszedł,koszmarna organizacja+dodatkowe koszty na taxi,pierwszy i ostatni raz jadę z "Liderem"no cóż ja już dziękuję.
Też jechałam z tą firmą,punktualni, częste postoje,mili i pomocni kierowcy,klimatyzacja w autobusie sprawna ,jestem zadowolona,chętnie skorzystam jeszcze raz. Pozdrawiam
Masakra..nie polecam.Opóźnienie pół godziny...Jechałam wraz z córką nad morze.Autobus potwornie niewygodny z powodu bardzo bliskiej odległości siedzeń.Brud,zaduch...Kierowca zostawił nas na stacji podczas półgodzinnej przerwy (niestety nie doczekałam się z dzieckiem do toalety) i sobie pojechał.Wpadłam w popłoch,biegłam i machałam. Najprawdopodobniej któryś z pasażerów zareagował,bo łaskawie kierowca się zatrzymał.Nie usłyszałam przepraszam...W dniu dzisiejszym właśnie wracamy...tylko dlatego,że zapłaciłam w 2 strony..Opóźnienie to standard,autobus lepszej klasy,kierowca miły...Niestety pomimo rezerwacji brak możliwości siedzenia razem z córką...proszę kierowcę o pomoc,rozkłada ręce.Ludzie udają,że nie słyszą a emocjonalna Pani wszczyna awanturę.Ok popłakałam się,usiadłam na wolnym miejscu,dziecko na samym końcu.. Ma 12 lat,ale gdyby miała mniej to też by tak było...Znieczulica,brak logicznej rezerwacji.Pieniadze dla tej Firmy są ważne,ludzie nie. Przestrzegam
Straszna firma. Rok temu jechałam byłam bardzo zadowolona przemili kierownicy jednak teraz straszny kierowca w dodatku z Ukrainy krzyczy wszystko zakazuje ludziom. Kierując cały czas trzyma telefon w ręku. Nie polecam tej firmy
Bardzo polecamy tego przewoźnika. Kierowcy bardzo mili, lodówka wyposażona i można korzystać. Pan Andrzej przemiły kierowca i bardzo uczynny.A Pan Piotr (celebryta) ???? ,bardzo się o nas troszczył, trochę wolno jechał,ale za to bezpiecznie ????
No to super, że polecacie. Dzieki za informacje. Fajnie, że są mili. A jakie ceny u nich Twoim zdaniem? Są przystępne?
Chciała bym się podzielić swoją opinią odnośnie podróży autokarem z tej firmy. Wyjeżdżałam nad morze dnia 1.05.2022 była to najgorsza podróż w moim życiu i już teraz wiem że nigdy więcej,autobus brudny,śmierdzący cały rozwalony,szczerze nawet nie wiem czy coś takiego może być dopuszczone do jazdy. Wymioty pod nogami,autobus nie był w ogóle posprzątany wszędzie śmieci brud i smród. Kierowca zachowanie karygodne,nie robił przerw,a jak już to szybko na papieroska jechałam z 3 letnim dzieckiem gdyby nie mąż zostawił by mnie i dziecko na CPN w toalecie,wszystkich pospieszał jechał bardzo szybko nie zwracał uwagi na komentarze ludzi..... Zachowanie karygodne Gdy zadzwonił mąż do firmy pan stwierdził że jak nam się nie podoba możemy zrezygnować a nie wydzwaniać i się czepiać .Pani przez telefon mówiła że toaleta znajduje się w autokarze,niestety nie wiem w którym. Bilety kosztowały nas 800 zł w dwie strony,dziecko 3 letnie policzone jako dorosły. Tragedia serdecznie nie polecam.
Podróżowałam wraz z rodziną przewoźnikiem Lider na trasie Międzyzdroje- Katowice. Była to najgorsza podróż w moim życiu. Sam autokar masakra, miałam wrażenie że rozpadnie się w czasie jazdy. Jestem w szoku że tak stare autokary są dopuszczone do jazdy na tak dalekie trasy. Brak klimatyzacji i toalety. Siedzenia tak ciasne że nawet dziecko miało problem wyprostować nogi. Brudno, papierki z jedzenia powciskane między siedzeniami. Kierowca bardzo nie miły wręcz opryskliwy. Po kilku moich prośbach o postój bo dziecko chciało skorzystać z toalety kierowca z łaską zatrzymał się po dwóch godzinach. Zdecydowanie nie polecam i odradzam podróżowanie z przewoźnikiem Lider. Ja skorzystałam z usług tej firmy pierwszy i ostatni raz.
Czy jeżeli autokar według kogoś się dosłownie rozpada w trakcie jazdy to nie powinno się tego zgłosić? Bo to chyba niebezpieczne jednak może być?
Dzień dobry! Też dodam opinie. Jadę teraz, z Krakowa do Sopotu. Na stronie internetowej podane 120 zł jeden bilet. Nas 5 osób, to wychodzi 600 zł, no to pierwszy kierowca nic nie wziął, ale w Katowice powinna być przesiadka, żadnej informacji nie dostałem telefonicznie odnosnie przesiadki, bo dzwoniłem odnośnie wolnych miejsc na pięć osób, zapytałem dla czego pobrali już w drugim autobusie 635 złotych, a nie 600( a do tego z nami trzy dzieci, to bilet na stronie na dziecko to już 115 zł i powinny byli pobrać 585 zł całość), nie dostałem od kierowcy odpowiedź, tylko że on ma info od kogo i ile musi pobrać, oczywiście że brak paragonu. Jedno z naszych miejsc zepsute, udało się mi go zrobić żeby dziecko przejechało, po drugiej stronie też razwalone miejsce, dwa kierowcę go nie zdążyli naprawić, ale spróbowali. Nie działa toaleta, brak internetu. Niestety brak paragonu wymusi zgłosić to do odpowiedniego wydziału spraw konsumentów, araz to że pobrali więcej kasy niż podane na stronie internetowej. Jedynie plus, że kierowca naprawdę jechał dobrze nie robił ryzyku, powiadamiał ile czasu mamy na przystankach pod czas podróży, to jedynie plus.
Autobus inny niż na zdjęciach brak toalety jechał tylko jeden kierowca na 12 godzin mało miejsca po między siedzeniami były 4 postoje do toalety i na papierosa.Walizki stawiane na kulkach a nie układem.
Nie polecam!! Fotele tragedia, już po kilku minutach bolą plecy, brak toalety autobusy na tak dalekie trasy przypominają raczej autobusy MPK
Nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy na temat owego przewoźnika. Tylu niezadowolonych pasażerów. Czytając to wszystko mam wrażenie, że ostatnio jechałam całkiem innym Liderem :) Ale tak też nie było, bo jechałam właśnie z tym przewoźnikiem i moja opinia jest bardzo pozytywna :) Podróż sama w sobie przez 9 godzin do łatwych nie należy w pozycji siedzącej, ale decydując się na autobus to chyba logiczne, że może z czasem być niewygodnie. Łóżek w autobusie nie zamontują raczej, więc wyluzujmy z tym komfortem ;) Chcesz mieć full wypas, wsiadaj w auto i wtedy rozłóż siedzenie :) Kierowca bardzo miły, sympatyczny a przede wszystkim pomocny :) Z bagażem nie było problemu. Kilka postoi z informacją gdzie, kiedy i jak długo :) Nie widzę żadnego dramatu, jestem zadowolona. Chętnie wybiorę się w podróż z tym przewoźnikiem jeszcze nie jeden raz :) Polecam i pozdrawiam pasażerka Weronika :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Usługi Transportowe Lider Świdnica?
Zobacz opinie na temat firmy Usługi Transportowe Lider Świdnica tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Usługi Transportowe Lider Świdnica?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!