Opinie o PHU SINBUS
Witam. W piątek 2. 10 jechałam z Polski do Anglii. Dziękuję kierowcom za udaną podróż. Kulturę i poczucie humoru.
Firma jednak rzetelna. Pan właściciel zrobił wszystko aby nasza paczka się odnalazła. Polecam.
Naprawdę nie wiem skąd te negatywne komentarze. Przesyłka dotarła na czas nawet podczas epidemii koronawirusa gdyż inni przewoźnicy nie jeździli w obawieprzed wirusem. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy miła obsługa właściciel oddzwania zawsze, jest barszo sympatyczny. Pozdrawiam i dziękuję za dowóz paczuszka do Londynu!
Serdeczni, punktualni, przesylka zawsze na czas . Polecam jak najbardziej
Witam od niedawna korzystam z usług tej firmy.Chciałabym powiedzieć że są punktualni paczka dotarła na czas a przedewszystkim bardzo mili i pomocni oby więcej takich ludzi było .Pozdrawiam
Bardzo polecam firmę. Paczki z Polski do Uk zawsze są na czas. Bardzo mili pracownicy, nigdy nie było problemów z paczką. Tylko jedna uwaga. Fajnie by było jakby dowozili paczki do Hertfordshire.
Witam.Chętnie firmę polecam każdemu.Od jakiegoś czasu wysyłam paczki do Polski i wszystko dochodzi na czas,a jeżeli jest jednodniowe opóźnienie,to dzwonią i informują.W Polsce moje przesyłki przekazują innej firmie kurierskiej,ale pilnują dostarczenia na wskazany adres,Paczki dochodzą całe,nienaruszone.Panowie kierowcy bardzo uprzejmi.Ja osobiście jestem bardzo zadowolona.
W kontakcie z firmą "Sinbus" spotkałam się ze zrozumieniem i życzliwością. Pomocni, wyrozumiali, otwarci na klienta. Bardzo dziękuję.
Paczki podaje ładnych parę lat.Zawsze dochoda na czas i w całości.Polecsm firmę
Dla mnie naprawdę spoko... Mila obsługa, paczki na czas iw calosci
Cenowo ok, w porównaniu z innymi przewoźnikami
Nie polecam nikomu tego przewoźnika, czekałem na autobus na mrozie ponad półtorej godziny, ale nigdy nie przyjechał. Pojechałem przez Radom do Lublina, z Radomia kupiłem bilet do Lublina o 6:00, byłem tam o 5:00. Czekałem na stacji do 6:40 i nikt nie przyszedł, nie odbierali telefonu, musiałem kupić bilet na pociąg o 8:27. W efekcie strata czasu, pieniędzy, nerwów i planów na dziś nie doszła do skutku!!! Napisałem do supportu, na razie brak odpowiedzi. Ponieważ sam nie mogę zwrócić pieniędzy, chociaż autobus po prostu nie przyjechał !!! ponieważ poza mną na stacji nie było ludzi, zakładam, że odwołali trasę ze względu na nieopłacalność. To nie pierwszy przypadek odwołania lotu przez tę firmę bez ostrzeżenia. Spotkałem się już z tym, że odwoływali loty 10 minut przed odlotem, a potem nie odbierali telefonu. Na szczęście po krótkim czasie pojawiły się inne autobusy, ale i tak radzę unikać tego przewoźnika, jeśli to możliwe.
Korzystam od dłuższego czasu. Za każdym razem ok. Pomocny kierowca. Paczki na czas. Konkurencyjne ceny. Polecam
Bardzo dobra firma, kontakt bez problemu, wszystko na czas, można korzystać z jej usług. Gorąco polecam
Od paru lat podaję paczki do UK, jeszcze się nie zdarzyło żeby coś było nie tak..Na czas, paczki dochodzą w całośći ????.. polecam ..????
Firma Tragiczna. Wysłalilam paczkę z Polski do UK, zaginęły z niej rzeczy wartościowe, firma stwierdziła ze zostali skontrolowani w Niemczech i rzeczy zostały zabrane i wystawiony protokół. Kurierzy do dnia dzisiejszego po kilku prośbach przedstawienia protokołu, nie dostarczyli dokumentów a rzeczy jak nie było tak nie ma.
copia maila, ktory do nich wyslalam 9 sierpnia : Witam ponownie. Dnia 17 lipca 2021 roku używając Państwa usług wysłałam 4 paczki z Londynu do Polski. Cztery paczki zostały dostarczone 21go lipca pod adres w Grzedzicach. Trzy paczki z czterech należały do mnie, a jedna paczka pomyłkowo została dostarczona pod mój adres jednak należała do kogoś innego. Odrazu Państwa poinformowałam o zaistniałej pomyłce. W czasie rozmowy telefonicznej poproszona zostałam przez Państwa o wysłanie mailem zdjęć owej paczki aby Państwu pomoc ją rozpoznać. Zdjęcia odrazu wysłałam mailem a po paru dniach firma kurierska odebrała paczkę należąca do kogoś innego aby bezpiecznie ja dostarczyć właściwemu odbiorcy. Po tym zdarzeniu wielokrotnie do Państwa dzwoniłam w sprawie uzyskania informacji na temat mojej brakującej 4 paczki, którą Państwo cały czas próbowali odnaleźć. Za każdym razem byłam informowana ze Państwa firma kurierska SINBUS nie jest w stanie namierzyć przesyłki, którą za Państwa pośrednictwem wysłałam. Wysłałam również maila na którego odpowiedzi nie uzyskałam. Jestem bardzo zawiedziona lekceważącą postawą z jaka traktujecie własne niedopuszczalne pomyłki. Jestem zdziwiona bardzo niskim poziomem komunikacji i informacji w zaistniałym przypadku. Jako klientka, która w zaufaniu powierzyła przewóz cennych osobistych rzeczy jestem zszokowana i dogłębnie zawiedziona tym ze taka sytuacja wogole zaistniała. Jestem oszołomiona tym ze firma przewozu paczek jest w stanie zgubić powierzona przesyłkę. Jeszcze bardziej jednak jestem zawiedziona lekceważącym podejściem z jakim SINBUS traktuje tak poważne zaniedbanie. Wysyłam tego maila aby Państwu przypomnieć ze jesteście odpowiedzialni za moja przesyłkę od momentu jej nadania do momentu jej dostarczenia. Były w niej wartościowe rzeczy osobiste i ja nadal czekam na informacje dotyczące odnalezienia mojej przesyłki. Przypominam ze minęły już trzy tygodnie od dnia nadania moich paczek. Wysyłam w załączniku dowód nadania paczek wydany mi przez kierowcę przy odbiorze w Londynie. Czekam na dalsze informacje. Z poważaniem Maja wyslane 19 Sierpien: Witam Państwa Pisze do Państwa odnośnie naszej wczorajszej rozmowy w sprawie paczki którą Państwa firma zgubiła pięć tygodni temu. Poniżej jest kopia mojego wcześniejszego maila, gdzie podałam szczegóły przesyłki. Maila, na którego nigdy nie uzyskałam od Państwa odpowiedzi. Po wysłaniu tego maila, kontaktowałam się z Państwem ponownie jeszcze kilka razy. W czasie tych pięciu tygodni Państwo ani razu nie poczuliście się do odpowiedzialności aby z własnej inicjatywy się ze mną skontaktować, przeprosić i wyjaśnić sytuację. W naszej rozmowie z Panią Beatą? ( odmawialiście wielokrotnie podania swojej godności co świadczy o waszej nieprzejrzystości i niekompetencji) nie uzyskałam żadnych konkretnych informacji, wyjaśnień na temat poczynań, które wy sami podjęliście aby odnaleźć moją własność. Odmówiono mi również wyjaśnienia przejrzystych instrukcji dotyczących reklamacji i starania się o odszkodowanie. Jako firma jest to waszym obowiązkiem aby znać te zasady i podać je na życzenie klienta. W związku z powyższym proszę aby firma SINBUS podała mi następujące informacje: 1. Dokładna nazwę firmy, adres email, adres strony internetowej i numer kontaktowy firmy, której Państwo zlecili dostarczenie mojej przesyłki ( Pani Beata wspominała nazwę GLS). Proszę o podanie dokładnych kontaktów jako ze jest wiele firm z podobna nazwa na rynku polskim. 2. Proszę o kopie wymienianych wiadomości mailowych pomiędzy państwem a daną firma potwierdzających próby odnalezienia mojej paczki. 3. Proszę o dokładne instrukcje, krok-po-kroku, co mam zrobić aby starać się o odszkodowanie. Czekam na niezwłoczną odpowiedz. Z poważaniem Maja
Witam. Po okresie 1.5 miesiaca od momentu wyslania mojej paczki i jej zaginiecia chcialam Panstwu napisac o moim doswiadczeniu z firma SINBUS. Firma SINBUS to firma "Krzak". Firma, ktora nie potrafi i nie chce komunikowac sie z klientem gdy pojawia sie problem. Nie odpowiada na maile, nie przeprasza za popelnione bledy, nie informuje na bierzaco, nie udziela jasnych konkretnych odpowiedzi..... Firma ani razu nie odpowiedziala na moje zapytania mailowe, odmowiono podania mi numeru mojej paczki, co swiadczy o tym ze firma nie sledzi swoich paczek, gdyz numeru tracking nie byla mi w stanie podac. Swiadczy to rowniez o totalnym balaganie i nieprzejzystosci jaki tam panuje. Moja paczka najprawdopodobniej zostala doreczona do innego adresata badz przywlaszczona przez obca osobe, gdyz SINGBUS nie byl w stanie namierzyc kuriera i ostatniej trasy jak ta aczka byla wyslana. Pani, ktora odbiera telefony odmowila mi podania swojej godnosci, tak jakby sie tego wstydzila badz ukrywala ze tam pracuje. W trakcie jednej rozmowy z wlascicielem on odmowil dalszej rozmowy ze mna i odwiesil sluchawke. Odmowiono podania mi procedury jaka obejmuje staranie sie o odszkodowanie. Slyszalam tylko wymijajace odpowiedzi, zmienianie tematu i zero konkretow. Dzwoniac do nich co tydzien (bo nikt sie ze mna nie staral kontaktowac w tej sprawie) zawsze slyszalam ta sama odpowiedz "ze mam poczekac jeszcze tydzien, ze nie wiemy gdzie sie ta paczka znajduje". W paczce mialam osobiste rzeczy, ktore byly dla mnie bardzo cenne, duzo pamiatek, buty, ubrania, cenne ksiazki. Niestety okazuje sie ze tej firmie nie mozna ufac! Czeka mnie teraz staranie sie o odszkodowanie, ktore wynosi jedyne 500zl wedlug regulaminu firmy. W regulaminie jest napisane moze to zajac do 2 miesiecy. Powiadomie panstwa za dwa miesiace, czy firma byla na tyle przyzwoita by mi te odszkodowanie wyplacic. Zaaczam rowniez kopie moich wiadomosci mailowych na, ktore nie otrzymalam zadnej odpowiedzi.
Nierzetelna firma, pierwszy i ostatni raz!!! Odbiór paczki miał nastąpić w sobotę między 12-21. Siedząc w domu czekając na kuriera on nie przyjechał, firma nie szanuje czasu klienta, zero komunikacji między stronami, ja jako klient musiałam dzwonić do firmy pytać gdzie kierowca, bo numer komorkowy kierowcy był wyłączony. Pan z firmy twierdził że są w okolicach itd , skoro jest obsuwa wypadało poinformować klientów, zero biura obsługi. Wstydźcie się !
Nie poleciłabym tej firmy nawet największemu wrogowi. Po prostu koszmar! Najpierw umawiają się po odbiór paczki po czym w ostaniej chwili dzwonią do osoby niezlecajacej żeby poinformować ze nastąpiła zmiana trasy i ze paczkę trzeba zawieźć 30km od miejsca zamieszkania żeby w ogóle ją odebrali. Mnie jako osobę zlecająca nawet nie raczyli o tym dać znać! Katastrofa jednym słowem bo tak się nie robi. Życzę im powodzenia
Szanowna Pani zostala Pani POIMFORMOWANA z jkich miejscowosci odbieramy pryesylki. Pomimo tego zgodzila sie pani dojechac do punktu odbiru przesylek i nadac .
Witam. W piątek 2. 10 jechałam z Polski do Anglii. Dziękuję kierowcom za udaną podróż. Kulturę i poczucie humoru.
Witam ja zawiodłem się , czekałem dwa tyg na odebranie paczki i ciagle było jutr i jutro wreszcie dostałem wiadomość ze paczka odebrana ale co , okazało się ze nie wyjechała z Polski , chociaż kurier wysyłał mi smsa ze paczka będzie na czas , gdy zadzwoniłem do biura oczywiście paczka nadal była w magazynie chociaż prosiłem ze to pilne zależy mi na czasie , wiec muszę jeszcze jeden tydzień czekać , nie zbyt zetelna firma , nie polecam , jest tyle innych firm .
Firma jednak rzetelna. Pan właściciel zrobił wszystko aby nasza paczka się odnalazła. Polecam.
Naprawdę nie wiem skąd te negatywne komentarze. Przesyłka dotarła na czas nawet podczas epidemii koronawirusa gdyż inni przewoźnicy nie jeździli w obawieprzed wirusem. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy miła obsługa właściciel oddzwania zawsze, jest barszo sympatyczny. Pozdrawiam i dziękuję za dowóz paczuszka do Londynu!
Nie polecam Dwóch kierowców Jeden był ponad 10 lat w Anglii ale niczego się nie nauczył, nauczal drugiego kierowcę który tu nie byl i powstała mieszanka dwóch kierowców (usunięte przez administratora) , nawet nie wiem kto ich przyjmuje Pewnie kolejny (usunięte przez administratora) Zero profesjonalizmu, bardziej próba zaimponowania ludziom których się wiezie ((poziom 16-17 latka) na (usunięte przez administratora) może działa a już na podróżnych Nie Dziala barany!!!!!
Wysylam czesto moja walizke do polski lub do Londynu I za kazdym razem Sinbus , poniewaz zawsze walizka docierala bezpiecznie .Ale raz moja walizka dotarla otwarta i zapakowana nie przezemnie . Zadzwoniłam się zapytać o co chodzi - masakra . Jesli chodzi o obsluge- tzn kakretnie pan ktory odbiera telefony - TRAGEDIA ! Nigdy w życiu nie słyszałam żeby ktoś tak był opryskliwy dla klijenta . Wysyłałam moja walizkę już 6-7 razy i za każdym razem jeśli mam tam dzwonić dla mnie to jest koszmar . To dzieki nam zarabia pieniądze a jest takim (usunięte przez administratora) ze wsi nie wychowanym ze aż mi wstyd ze pochodzimy z jednego kraju ! Jak tak można się odzywać do klinentow ! Wstyd i hańba !
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.