NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Iuyt

Co sie stalo z ta firmą, masakra ,glodowe pensje i brak szacunku do pracownikow, a wymagania jakby conajmniej 5tys na rękę dawali

Żałobnik

Bardzo dobra atmosfera może sprawić że będziesz chcieć pracować ale po paru miesiącach jako Doradca dowiadujesz się że najniższa krajowa wcale nie jest najniższa bo możesz zarobić !!!400zł!!! mniej i dorobić do najniższej premią co jest kradzieżą w biały dzień. Wielu kierowników jawnie dyskryminuje swoich ludzi i tendencyjnie traktuje kogo chce kiedy chce. Groźby nie są niczym nowym ale ten rok wiele wnosi pod tym kątem bo mają realne przełożenie na wypłaty "pionków" którzy mogą sobie żyły wypruć a i tak nie zarobią przez nowe progi i oczekiwania firmy. Ogólnie odradzam jeśli nie chcesz się skończyć psychicznie i popaść w depresje po kolejnej utracie Twojej ciężko wypracowanej premii przez kolejne oczekiwania firmy które są niedorzeczne....

Anna M.

TRAGEDIA!!! 2 grudnia 2019 r. zakupilam tablet oraz zestaw męski do golenia. Dostawa do paczkomatu in post. Przesyłka dotarła 06,12 jednak niekompletna - nie było zestawu męskiego. Paczka była w stanie nienaruszonym, żadnego śladu otwierania, rozcięć, ponownego sklejania itd. Zgłosilam brak produktu telefonicznie na infolinie. Poinformowano mnie, że ktos skontaktuje się ze mna w ciagu paru dni. Mineło kilka dni i cisza, wiec zadzwonilam. Poinformowano mnie, że zgłoszenie zostalo przyjete, ale jeszcze nic nie wiadomo i prosza o cierpliwosc. Kazdorazowo mowiono, że ktos bedzie sam sie ze mna kontaktował - telefonicznie i mailowo - jednak mimo, że czekalam to nikt sie ze mna nie kontaktował! Dzwoniłam sama, pozniej nawet informowano mnie, że w ciagu 24h ktos sie odezwie i NIC! Za kazdym razem dzwonilam sama, za kazdym razem powtarzano mi, że sprawa jest w trakcie wyjasniania!!! Dopiero przed swietami po ponad 2 tyg. oczekiwania gdy zadzownilam poinformowano mnie, że Sklep czeka na informacje od Magazynu - gdy spytałam na co dokladnie czekaja usłyszałam, Ze na zdjecia z monitoringu, bo ponoc Magazyn twierdzi, ze towar został spakowany. PRZEZ PONAD 2 TYGODNIE SKLEP NIE ZDOŁAŁ UZYSKAC ZDJEC W CELU WYJASNIENIA SYTUACJI. Proszono mnie jeszcze o pare dni czasu, zadzwonilam 30.12. , sprawa oczywiscie dalej niewyjasniona wiec uzgodniłam z Konsultantka, ze do konca tygodnia (03.01.2020 r.) daje czas na wyjasnienie sytuacji i albo zwracaja mi pieniadze albo wysylaja ponownie produkt. Pani powiedziała, ze 03.01 na pewno ktos do mnie zadzwoni i ze mna to ustali. NIKT NIE ZADZWONIL !!!!!!!! Zadzwoniłam 07.01 i usłyszalam, że najlepiej bedzie jak porozmawiam ze swoim opiekunem sprawy, ktorego w tej chwili NIE MA i ktory na pewno zadzwoni do mnie w dniu jutrzejszym. NIKT OCZYWISCIE NIE ZADZWONIL. Zadzwoniłam dzis, sytuacja taka sama. PRODUKT KUPIONY 2.12, REKLAMACJA O BRAKU TOWARU ZŁOZONA 08.12.19, WCZORAJ MINAŁ MIESIAC A SPRAWA WCIAZ NIE JEST ROZWIAZANA!!! Sytuacja jest skandaliczna, po prostu brak mi słow na takie traktowanie klienta.. tym bardziej, ze produkt był kupiony jako prezent pod choinke. SKANDAL, ZENADA I NAWET JAK SPRAWA SIE WYJASNI I OTRZYMAM PIENIADZE/PRODUKT TO NIE POLECAM SKLEPU!!! Na pewno nigdy wiecej nic w nim nie zamowie, bede odradzac zakupy wszystkim znajomym, a takze opisze na kazdym forum swoją sytuacje. PORAZKA!

9
Magazynier
 Pytanie

Hej. Na pracuj.pl jest oferta pracy na magazynier we Wrocławiu, warto się starać o pracę w tej firmie, jest ktoś kto mógłby przybliżyć co nie co? :)

3
Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Xxx

Witam Zakupiłem tv w sklepie Neonet tv nie spelnia wymogów zgodnie z umowa udokumentowane usterki niestety nie sa wystarczające na to zeby rozpatrzyć wniosek o rękojmi a zaznacza sie jesli wady powstały w rok o zakupu to istniały w dniu zakupu telewizora. Serwis po jednej wizycie oglądając tv z zewnatrz stwierdzil ze jest oki nagralam usterki na plyte cd i zdjecia co sie dzieje ze sprzetem i to nie jest brane pod uwagę. Sprawa zakonczy sie chyba w sadzie bo przeciez juz teraz chodzi o potraktowanie człowieka i jego pieniedzy nie o tv. Sprawa juz trwa 3 miesiące bez efektow. Ostrzegam przed zakupami bo w razie wad sklep ani niektorzy producenci nie pomagaja w dojsciu do porozumienia.

8
Olek

Czy Stawki zostały podniesione do minimum ?

Maurycy
@Olek

Nie zostały podniesione, bo pani (usunięte przez administratora)nie zdążyła przygotować nowego systemu premiowego. Pewnie nie wie, z czego jeszcze można obciąć premie...

Teeen
@Olek

(usunięte przez administratora)Przez to co teraz firma robi z planami (usunięte przez administratora) to jest porażka. Moja wypłata jako sprzedawcy przez ostatnie lata tylko spadała. Jeszcze parę lat temu naprawdę można było dobrze zarobić, teraz takie same pieniądze dostanie się w pracy, w której nie masz sterty planów w których już ciężko się połapać.

Odisław

Pracuję w Neo ładnych X - lat.Kilka lat temu pisałem tutaj post, o dziwo był pozytywny ponieważ nie miałem większych zastrzeżeń do pracy. Potrafiłem zrozumieć przez te wszystkie lata wymagania jakie były krok po kroku narzucane nam mróweczkom, w końcu to handel i firma prywatna więc nikt nie będzie sponsorował tobie wypłaty - trzeba się postarać. Jednakże to co dzieje się w ostatnim roku przechodzi moje wyobrażenie. Tutaj już nie chodzi o to że musisz "oszukiwać" bezczelnie klientów na ratach aby coś uciułać do wypłaty ponieważ z "gołej" sprzedaży to i na fajki dobre nie zarobisz w miesiącu i w międzyczasie robić miliard innych rzeczy które są chore i balansują na granicy,bezczelnym stała się patologiczna polityka firmy wobec podstawowego narzędzia firmy czyli DK. Dożyłem tam takich czasów że firma znalazła dodatkowy zarobek w postaci łupienia na potęgę sprzedawców - znikające ciężko zebrane punkty z systemu, błędy systemu dzięki którym załoga może być w plecy nawet kilkaset zł dziennie jeśli w porę tego nie wyłapie,TK który z badaniem ma zero wspólnego gdyż jeśli nie wyrecytujesz w prawidłowej kolejności wymyślonej przez kretyna formułki to legniesz w gównie,polityka sprzedaży PS która dodatkowo podkręca śrubę rywalizacji pomiędzy DK,ciągły mailowy mobbing sprzedażowy - MAŁO MAŁO MAŁO ! Dodatkowo problemy z bieżącą dostępnością towaru na sklep (pomimo faktu pełnych magazynów pod sprzedaż internetową) i na koniec perełka ! Aktualnie nie jestem w stanie wyliczyć przybliżonej wypłaty ponieważ często jest tak że z miesiąca na miesiąc zmieniane są progi i klasyfikacje. Odniosłem wrażenie że firma zaczęła w ostatnich latach traktować DK jak tzw "mięso armatnie" - stworzyli protokoły i księgę szkoleń na wzór tych z McDonalda czy Orlen mając nadzieję że nawet jak odejdziesz z Neonet to szybko wskoczy ktoś na twoje miejsce i szybciutko się go przeszkoli. Jest to logiczne i zrozumiałe,ale posiada jeden fundamentalny błąd - zapominamy o kliencie w tym szale. Klient jest teraz wybredny, ostrożny i w dobie internetu POINFORMOWANY ! Taka polityka firmy jest z góry nastawiona na porażkę,oczywiście nie teraz, nie za rok, nie za kilka lat.... jednakże już widzę tą zmianę i coraz większą i większą niechęć klientów i pracowników do firmy. Szkoda bo mam duży szacunek dla Neonetu, ale aktualnie ocena niżej - Neutralny.

Cris
@Odisław

Święte słowa

Maurycy
 Pytanie

Czy w Waszych sklepach listopadowe grafiki też są oderwane od rzeczywistości? W dniu nowej promocji (czwartek) 3 osoby w sklepie i pełno ludzi, w sobotę klientów niewielu i 8 osób na zmianie...

Giu
@Maurycy

Dokladnie???? w sobote zero ruchu a ściągają wszystkich niewiadomo po co, za to np. We wtorek gdzie jest mega ruch i dostawy,kurierzy, reklamacje, konwój, 3 osoby na sklepie????????????jakis absurd!

leon
@Maurycy

na Black Weekend ściągają do sklepów pracowników z Centrali - takich, którzy ze sprzedażą nigdy nie mieli nic wspólnego. Podobno mają parzyć kawę, rozdawać gazetki przed sklepem itp...

golumifrodo
@Maurycy

Poważnie ? Z reguły jak są promocje zawsze pracowników w gotowości jest więcej.

Szymon
@Maurycy

Zależy od RKSa. U nas na BW była pełna obstawa i brak możliwości urlopu na ten okres (no cóż) i w konkretnych dniach i godzinach też to jest wymagane. Ale u mnie jest 6 pracowników aktywnych więc to też może być kwestia tego.

Katarynka
@Maurycy

Nie wiem skąd takie bzdury, u nas podczas black friday i przed świętami był komplet i nawet się dziwiłam, że tak dajemy radę, bo sądzilam ze bedzie cięzej. No ale jak ktos ma dwie lewe ręce to nie dziwne że roboty za duzo :)

4
Dzordz
@Katarynka

Aj Katarynka czytaj ze zrozumieniem maurycy pisze ze grafik listopadowy jeat odklejony od zeczywistosci, co jetst oczywistą racją. Chodzi o to ze firma wymaga obecnosci wtedy kiedy jest ona zbędna, prawie pelna obsada w sobotę to totalna glupota, bo w sobote niema kurierow, ani konwojow,ani dostaw, ani dowozow do klientów. W dzień powszedni jest duzo dużo więcej pracy i wtedy ma się pełne roboty, i i wtedy właśnie obsady są ubogie bo firma zmusza nas do pelnych obsad w soboty, ale skad Katarynka ma o tym wiedziec skoro niepracuje na sklepie tylko siedzi w centrali (usunięte przez administratora)

Leonardo DiCaprio

Czy pensje zostały już podniesione do poziomu najniższego wynagrodzenia? Czy są poniżej tego poziomu?

5
kropka_nad_i

Hmm dla mnie w pracy jest ważny fajny zespół, z którym i pośmiać się można i zamienić dyżurami w razie potrzeby i w neonecie udało się na takich ludzi trafić. Jest ok

2
Dzikus2999

Zamówiona przesyłka nie doszła jako powód podali że błędny adres

6
juzia
@Dzikus2999

No a co to ma wspólnego z opinią na temat pracy w firmie? od tego chyba są inne strony, a nie gowork :D

SolidosRR

Pracuję już kilka lat tutaj i mi odpowiada, elastyczny grafik i kierownik z którym można się dogadać. Pieniądze ok jak się człowiek powygina trochę.

3
Marzena

Proszę uważać na wszelkie teksty dostaniemy raty zero ale cześć opłat pójdzie na gwarancje do sprzętu. Gwarancje nie są obowiązkowe i można z tego zrezygnować a firma (usunięte przez administratora) ludzi na koszty takimi tekstami , tak jak wciskanie ubezpieczenia do kredytu które również nie jest obowiązkowe , nie polecam tego pracodawcy zmuszają ludzi do oszukiwania innych , jeśli kogoś ciekawi opinia na temat tej firmy niech popatrzy na ilość gwiazdek , w tej firmie chodzi o to aby naciągać ludzi na kasę jeśli to robisz to masz spokój (usunięte przez administratora)

1
Handlar
@Marzena

Marzena poczytaj definicję handlu, on wlasnie na tym polega aby zarabiać.zawsze możesz bo iść do caritasu

2
Józef Piłsudski
@Handlar

firma namawia was do działąnia na granicy prawa wciskanie ubezpieczenia nie mówienie że są to raty z ubezpieczeniem to juz jest karalne, podkładacie papiery klientowi i uważacie że podpiszę to wiedział co robi... ale wy to naginacie bo wam góra każe... ale zawsze ustnie bo na piśmie tego nie zrobi bo .... są mądrzejsi od was.. w razie wpadki wywalą was by nie było na nich. gwarancje w ratach... wciskacie tekstem... bank zaproponował taką i taką ofertę kredytową... kłamstwo= (usunięte przez administratora) ( karalne)weźmie pan/i ubezpieczenie to bank przedstawi lepszą ofertę kredytu... nieprawda... to wy ją liczycie i oszukujecie klienta.

Tomek

Praca ogólnie nie jest ciężka o ile ktoś jest ogarnięty w temacie elektroniki. Ta branża najbardziej mi odpowiada więc nie mam co narzekać.

2
boldemord4Q

Widzę, że sporo osób narzeka, ale z reguły jest tak, że narzekają osoby, które mają małe doświadczenie na rynku pracy. Ja osobiście nie mogę narzekać, pracuje tu już 3 lata i odpowiada mi elastyczny grafik, który możesz sobie dopasować do swoich potrzeb.

3
greg
@boldemord4Q

A skąd wiesz kto narzeka ? Jesteś jasnowidz ?

czarek

Ciężko jest znaleźć pracę, w której można dostosować grafik do swoich potrzeb, a gdy coś wypadnie niespodziewanego, kierownik nigdy nie robił problemu.

2
czarek

Ciężko jest znaleźć pracę, w której można dostosować grafik do swoich potrzeb, a gdy coś wypadnie niespodziewanego, kierownik nigdy nie robił problemu.

2
anon

Pracowałem rok - ekipa trafiła się fajna, kierownik też super. Na plus - bardzo dużo szkoleń produktowych w trakcie pracy i wyjazdowych (kierownik bardzo dbał o naszą wiedzę), elastyczny grafik. Jednak wyrobienie planów bardzo rzadko było możliwe - były bardzo wysokie, czasem udawało się ledwo go zrobić. Praca dla mnie była bardzo stresująca, często czepiano się gdy pisałem raty, że za mało punktowany produkt czy koszt rat za niski. Jest wysoki nacisk na sprzedaż produktów wysoko punktowanych i tzw PS'ów gdzie nie zawsze to są dobre sprzęty. Sama premia nie warta tego zachodu - największa wypłata jaką otrzymałem to było 2300. Często przez pomyłki ludzi z marketingu, instalatorów czy kurierów trzeba było się tłumaczyć i "zbierać bęcki" od klientów. Dla fana technologii myślę, że praca się spodoba jednak osobiście nie zostałbym dłużej

cezar
@anon

(usunięte przez administratora) to ja miałem prawie 5 tys najwięcej to ty chyba czajnika i handlowales a raczej sprzedawałes... przyznaj się wyglądało to tak: - K. macie jakieś dobre czajniki? -Dk. tak, mamy. - poproszę ten za 69zl dk. już pakuję. Brawo za sprzedaż i zarobki ????????????

2
12major12

Praca z klientem a zwłaszcza takim co jest niezdecydowany czy roszczeniowy to prawdziwy trening cierpliwości. Ale jak mam porównanie dniówki w neonecie z gastro czy telemarketingiem to wole to pierwsze.

2
Szymon

Pracuje w neonecie od jakiegoś już czasu, praca naprawdę świetna, miło aż się chce przychodzić do pracy. Jeżeli jest się zaangażowanym to można nieźle zarobić. W małym miasteczku przy dobrym miesiącu 3 z przodu na spokojnie się pojawi. Im lepiej nam idzie tym później lepiej zarobimy. Firma stawia na integrację pracowników i na konkursy sprzedażowe więc można zawsze coś jeszcze sobie do wypłaty dorzucić skupiając sprzadaz na celach konkursowych. Wiadomo obowiązków jest dużo ale to jak w każdej pracy. Przejrzysta ścieżka rozwoju daje dużo możliwości a szkolenia pozwalają się dokształcać i wymieniać się doświadczeniem z innymi pracownikami z innych salonów.

2

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii