NEONET S.A.

1.9 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o NEONET S.A.

Jacek
Kandydat

Nie chciałem wierzyć, ale poszedłem na rozmowę - poważnie proponują mniej niż minimalna. Życzę powodzenia w rekrutowaniu :D

Rogdryg
Pracownik
@Jacek

Nooo:) masz racje, bylem w tygodniu z ciekawoscim myslalem ze to bujda, ale faktycznie nie dają najnizszej krajowej:) wiec podziekowalem, niech szukają glupszego od siebie:)

maseczki!!!!
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie do pracowników Centrali.... W jaki sposób mamy egzekwować noszenie maseczki w sklepie jeśli słowna dysputa nie przynosi żadnych efektów??? Co robić??? Jak nie obsłużę klienta to ja dostaje mandat. Szkolenia typu stanowcze powiedzenie nic nie dają bo klient ma mnie w nosie co wtedy??? Policja dowali mi mandat i klientowi który i tak go nie zapłaci. Jemu za brak maseczki a mi że nie obsłużyłem klienta. Dajcie nam podstawę prawną według której mamy postępować. Nie mamy żadnych szans w tej chwili. Nie mamy możliwości na kliencie wywołania żadnej presji. Napiszcie co robić bo ręce opadają, a co ciekawe chcą nas nagrywać komórkami. Mi osobiście to już brak sił na sam handel. Pomocy. Proszę o szybka odpowiedź.

Pracodawca

@maseczki!!!!

Masz prawo odmówić obsługi Klientowi w sytuacji obawy o własne zdrowie i nie spotka Cię za to mandat. Zdrowie i bezpieczeństwo Pracowników jest dla nas najważniejsze. Twój KS i RKS mogą się zwrócić po podstawę prawną do dyrektora regionu lub na adres biuroprasowe@neonet.pl.

Maseczki
Pracownik
 Pytanie
@NEONET S.A.

Totalna bzdura drogi Neonecie. Nie obsłużenie klienta, który nie ma maseczki nie jest jednoznaczne z brakiem obsługi. Chętnie poznam zasady prawne, które przytoczycie. Oficjalnie dacie znać czy szanujecie prawo i klienta. Jestem gotów nagłośnić całą sprawę. Podejmujecie się wyzwania ?? Dla was pracownik jest nic nie wart co pokazujecie planami , wypłatami gdzie trzeba premią do najniższej, tk itp. Region 4 pozdrawia ;) p.s. Szykujcie się na związki zawodowe.

Leon
Były pracownik
@maseczki!!!!

Wiem, że łatwo uzyskać się prąd przez internet, ale trzeba reagować zdecydowanie: żądać zakrycia ust i nosa, jak nie - zażądać opuszczenia sklepu. Jak nie - wołać kierownika, w końcu to on odpowiada za sklep. Jeżeli klient nie podporządkuje się - zawsze można wezwać ochronę lub policję. I nagrywać na wszelki wypadek, żeby mieć dowód. Sklepy są oznaczone naklejkami "obiekt monitorowany", więc możesz legalnie i jawnie nagrywać. Monitorować można przecież nie tylko systemem cctv.

1
Leon
Były pracownik
@maseczki!!!!

Ach ten słownik, pokręcił początek. Więc jeszcze raz: Wiem, że łatwo udziela się rad przez internet, ale trzeba reagować zdecydowanie: żądać zakrycia ust i nosa, jak nie - zażądać opuszczenia sklepu. Jak nie - wołać kierownika, w końcu to on odpowiada za sklep. Jeżeli klient nie podporządkuje się - zawsze można wezwać ochronę lub policję. I nagrywać na wszelki wypadek, żeby mieć dowód. Sklepy są oznaczone naklejkami "obiekt monitorowany", więc możesz legalnie i jawnie nagrywać. Monitorować można przecież nie tylko systemem cctv.

3

Pracodawca

@Leon

LEON ma sporo racji. Oczywiście Klientów do przetrzegania przepisów należy wezwać taktownie.

klienci mają to ....
Pracownik
@NEONET S.A.

Nic nie pomaga. Ni prośbą ni groźbą, a inni klienci się patrzą. Wezwanie policji to tylko kłopot dla nas. My potrzebujemy podstawę prawną która nakładała by obowiązek noszenia maseczki na terenie sklepu. Ja nie jestem prawnikiem ale my tego potrzebujemy bo nie mam argumentów aby wymagać tego od klienta. Pracownicy Centrali zrozumcie, oni nas nagrywają podczas takich rozmów. Ja osobiście mam tego dosyć. Te pieniądze nie są tego warte. Pracownicy są załamani stresem, obowiązkami i wypłatami. Co najgorsze to jest że klienci coraz mniej zakładają te maseczki. Mamy coraz więcej przypadków. Tłumaczenia że nie obsłużę pana nie pomagają. Odpowiadają że przyszli pooglądać a kupią i tak w internecie. Te przykładowe rozmowy mają się nijak do rzeczywistości. Kierownicy się boją zgłaszać takie problemy bo w jakim to ich świetle stawia, a my sprzedawcy cierpimy. Naprawdę nie wiem jak to będzie w listopadzie albo w grudniu. Potrzebuję rozwiązania tego problemu bo chcę w miarę normalnie pracować. Proszę o odpowiedź pracowników Centrali.

1

Pracodawca

@klienci mają to ....

Oczywiście, chętnie pomożemy. W dużym skrócie: Obowiązek zasłaniania ust i nosa na terenie sklepu wynika z paragrafu 24 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. Przepis obowiązuje do odwołania. Dla zainteresowanych szczegółami rozporządzenia: Obowiązek zakrywania ust i nosa obecnie uregulowany jest w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, które obowiązuje od dnia 8 sierpnia 2020 r. Zgodnie z przepisem § 24 ust. 1 Rozporządzenia, do odwołania nakłada się obowiązek zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego (...) ust i nosa. W dalszej części wskazanego wyżej przepisu następuje wyliczenie miejsc, w których obowiązek powyższy powinien być realizowany, a są to m.in.: a) środki publicznego transportu zbiorowego, tj.: autobusy, tramwaje, kolej; b) miejsca ogólnodostępne, tj.: drogi, place, cmentarze, parki, ogrody botaniczne, plaże, parkingi – chyba że uda się zachować odległość co najmniej 1,5 m (do 24 lipca 2020 r. wynosiła ona 2 m) od przebywających w tych miejscach osób; c) zakłady pracy oraz budynki użyteczności publicznej, tj. urzędy, przychodnie, banki, urzędy pocztowe; d) sklepy i targowiska. Zgodnie z ust. 3 wskazanego przepisu Rozporządzenia, zwolnione z obowiązku zakrywania ust i nosa są m.in.: - dzieci do ukończenia 4-tego roku życia oraz - osoby, które nie mogą zakrywać ust lub nosa z powodu całościowych zaburzeń rozwoju oraz osoby pracujące w zakładach pracy, budynkach użyteczności publicznej czy sklepach i targowiskach, o ile nie obsługują bezpośrednio interesantów lub klientów. Wobec powyższego z obowiązku zakrywania ust i nosa od 8 sierpnia 2020 r. NIE są zwolnione osoby mające trudności z jego realizowaniem z powodu stanu zdrowia.

Ann
Były pracownik
 Problem

Nie polecam pracy w centrali. Bardzo niskie wynagrodzenie, zakres obowiązków nie dotyczy jednego stanowiska. Pracuje się jak za dwie osoby za żenującą stawkę, brak możliwości rozwoju, podwyżki, ciągle tylko dorzucanie obowiązków. Na stanowiskach zatrudniane są osoby, które nie mają ukończonych studiów odpowiadających temu stanowisku. Najlepszym podsumowaniem jest to, że pracodawca dodając ogłoszenia o pracę w rubryce oferty tego, co zachęca do nawiązania stosunku pracy wpisuje pomiar temperatury i środki dezynfekcji. Można jeszcze dodać możliwość korzystania z toalet, będzie jeszcze zabawniej ;)

2
Starszy doradca
Pracownik
 Pytanie
@Ann

Ann, nie wiem jakie jest Twoje wynagrodzenie, ale zostałaś(zostałeś) przyjęta do pracy w centrali. W centrali ciągle rekrutują i stwarzają nowe stanowiska. (usunięte przez administratora) Zawsze możesz zatrudnić się na doradcę klienta i ciężko pracować na wypłaty ludzi z centrali.

AsiaRks
Pracownik
@Ann

Uwierz, ze to co zarabiają pracownicy w sklepach to jest praca za 10 nawet. Zapraszam do mnie na mój region dam ci popalić synku ;)

Marma
Pracownik

Proszę o komentarz mojego pytania

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Profesjonalna rozmowa

Pytania

Co Pani wie o naszym sklepie Jakie są Pani wady i zalety Jak radzi sobie Pani ze stresem Jakie ceni Pani wartości w życiu Co by Pani zrobiła żeby klient był zadowolony

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Qwerty
Pracownik
 Pytanie

Gdzie zglaszac nieprawidłowości w firmie neo? Do inspekcji pracy czy lepiej do sadu pracy?

Pracodawca

@Qwerty

Najlepiej zacząć od adresów rekrutacja@neonet.pl (dział HR) lub biuroprasowe@neonet.pl (dział PR). Państwowa Inspekcja Pracy regularnie monitoruje wszystkie procesy w grupie kapitałowej Neonet. Na bieżąca wdrażamy wszystkie rekomendacje PIP.

Nadgodziny
Były pracownik
 Pytanie
@NEONET S.A.

A co z nadgodzinami ? Co z aneksami do umów ? Pracownik jeśli aneksu nie podpisał to go nie obowiązuje i takie jest prawo, którego nie przestrzegacie. Bedzie płacić wszystkim pracownikom wyrównania za te 4/5 etatu.

Mafiaaa
Były pracownik
 Pytanie
@Qwerty

Super sprawa do sądu. Inspekcja pracy przyjdzie paczka zje, wypije kawę i tyle. Chyba, ze pokażesz nagrania rozmów filmy itp. Ja do sądu się udalem. Firmy nawet nie stać na Adwokatów. Minimalizują koszty. Niech się wypowiedzą ile spraw mieli od pracowników i ile przegrali?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Mafiaaa

Drogi Neonecie ! Ile daliście dyscyplinarek w tym roku ? Za co ? I ile spraw wygraliście ??;)

1
Żul
Pracownik
@NEONET S.A.

Szkoda ze na maile pisane na te adresy nikt nie odpowiada

Ever
Były pracownik
 Pytanie

Jak się ma "NAJLEPSZY TEAM EVER!"? Czy zostaliście odpowiednio docenieni przez pracodawcę za pracę w tych trudnych czasach?

Bronek
Były pracownik
@Ever

Najlepsi z teamu w większości odeszli już jakiś czas temu. Zostali ludzie, którzy mają nieco więcej wiary. Zmieniłem pracę - mam teraz więcej podstawy niż łącznej wypłaty w NN. Nie żałuję.

Marmolada
Pracownik

Dziadostwo, byłam na rozmowie o pracę kierownik tylko ośmieszył siebie i firmę słysząc pytanie o kwotę najniższej krajowej na umowie zaczął kręcić tak jak tutaj piszą ludzie odnośnie dopełnień itd a minimum krajowego na umowie nie ma ( To jakiś absud i powinna się tym zająć inspekcja) , odnośnie płatności za inwentaryzację również jest identycznie bez podpisania umowy odnosnie potrącania za brakujący towar nie podpiszą z wami umowy - ochrony w sklepie brak, towar mają ubezpieczony. Uważać na tą firmę typowy wyzyskiwacz rynkowy wykorzystujący wszystkie możliwe luki w prawie aby oszukiwać ludzi. To jest jakaś masakra aby pracownik nie miał zapewnionej minimalnej kwoty która panuje na dany rok nie mówiąc o tych dziwnych karach za brak towaru, osoby które piszą tutaj w imieniu firmy powinny się zastanowić co robią nie powinno się tak wymorzystwać innych ludzi

Ciekawe
Pracownik

Bardzo ciekawe z tymi notami obciążeniowym... Muszę zapoznać się z tematem... Zawsze mnie dziwiło że neonet nie ma ochrony w sklepie... Wyślę pismo do inspekcji pracy i poczekam na decyzję...

Liberi
Kandydat
@Ciekawe

@Ciekawe jak będziesz wiedział daj znać bo mnie to interesuje.

pracownik
Pracownik
@Ciekawe

też czekam na info, mam nadzieję że podzielisz się nią z nami.

Zawiedziona klientka
Inne
 Pytanie

Witam zakupilam telefon wartości 2 tys. moja radość trwala całe 2 miesiące a pozniej naprawa ,pierwsza(uwzgledniona),druga usterka dwa dni po odbiorze telefonu i już stwierdzona moja wina,więc nic nie robione i przepychanka,,z mojej strony łącznie z rzecznikiem praw konsumenta nic nie dała, ale to Pikuś w porównaniu z ostatnim listem który przyslali,odebralam telefon ze sklepu jakieś dwa tygodnie temu ,a w liście piszą że po wnikliwej analizie ?????telefon jest zalany dziwne bo juz nie mogli stwierdzić tego bo niby jak telepatycznie??? Szczerze nie polecam nic z sieci tego sklepu,kiedyś to byla marka dziś to (usunięte przez administratora)

6
Facepalm
Pracownik
 Pytanie
@Zawiedziona klientka

Czy nieumiesz nalezc właściwego forum na swoje zale? To forum dla pracownikow!!! Facepalm

Żenada
Pracownik

W piątek wypłata aż nie mogę się doczekać opinii na forum kocurów handlu... Nie wiem jak wy ale ja myślę że 4000 pęknie... Zrobiłem 13000 punktów i byłem w pierwszej klasie... Jako sklep zrobiliśmy plan... A jak u was ile fallowersów udało się pozyskać... Pozdrawiam kochani...

18
Eryk
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

Moze jak taki kozak z ciebie to sie przedstaw jaki sklep i ktory DK? No prosze bardzo inaczej jestes malo wiarygodny. Latwo jest pisac takie banialuki dla naiwniakow

Baju baju
Pracownik
@Żenada

O ho ,widze ze choroba postepuje. Jak juz wrócisz z jowisza, to nakarm swojego jednorożca i upierz kaftan : )

11223
Były pracownik
@Żenada

buhahaha takie wypłaty dostają pracownicy z dofinansowaniem z pefronu. Gratuluje.

Żenada
Pracownik
@Eryk

Ok jak ty pierwszy się przedstawisz...

1
WACEK
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

To ile tej wypłaty wziąłeś na rękę za te 13tys punktów ?

Były pracownik
Były pracownik
@Żenada

Głupoty piszesz, przy 13000 punktów nie mogłeś dostać 4000 zł licząc nawet klasyfikację z miesiąca poprzedniego, zrozumiał bym jak bys miał tych punktów minimum 17000 to ok, chyba, że Twoja podstawa to 3000-3100

Żenada
Pracownik
@WACEK

3800...

Żenada
Pracownik
@Były pracownik

no a za klasy masz 0.07 grosz X14000( za poprzedni)=980 13000X 0.13 gr=1690 podsawa 2600 5270 brutto na rękę 3860 no i za usługi bo robię ale to moja sprawa...

2
bolo
Kandydat
@Żenada

Co ty chwalisz się tym ile punktów zrobiłeś. 13.000 wielki mi wynik. Wyjdzie Ci taki jeden na rok i aferę robisz. Jak zrobisz 20.000 to się pochwal.

OstryZbych
Pracownik
@bolo

Jak wszedł nowy system premiowy, to jeden z kolegów powiedział, że żeby zarabiać tyle co wcześniej musiałby zrobić 30000 punktów. Zawziął się, biegał po sklepie od klienta do klienta, wciskał najdroższe raty i gwarancje - i zrobił 30 tys. Ale to był grudzień, było łatwiej. Więcej tego wyniku nie powtórzył. Nie pracuje już od 1,5 roku.

3214
Pracownik
 Pytanie
@Żenada

U mnie w salonie od początku nowego systemu premiowego nikt nie osiągnął takiego wyniku (nawet w grudniu) nikt nawet się nie zbliżył. Mnożniki są słabe a klientów coraz mniej, bo konkurencja otworzyła nowe sklepy przez ostatnie 2 lata. Wyniki o których piszesz w moim miejscu pracy są nierealne nawet dla osoby która się stara i sumiennie podchodzi do wszystkich obowiązków. Jednym słowem skoro jest tak dobrze to dlaczego u nas sytuacja jest dramatyczna ?

Żenada
Pracownik
@bolo

Ok... I nie chwalę się tylko przedstawiam potencjalnym nowym pracownikom że można w Neo zrobić i że takie co s mam co miesiąc... Ta strona ma być opiniotwórcza a nie ściana płaczu jak już tu napisano...

6
Pracuś
Pracownik
 Pytanie
@3214

Co miesiąc 13000 punktów? XD Za pralki po 20 punktów? Pozdro, albo sam tam pracujesz albo nie wiem. Ja w najlepsze miesiące mam 6000. Chyba że komuś hurtem sprzedajecie.

Żenada
Pracownik
@bolo

Co miesiąc z lekkimi odchyłami... Miasto 30 tysi mieszkańców... Po prostu sprzedaje...

3
Żenada
Pracownik
@bolo

Ok bolo jak będę miał 20000 to pierwszy się o tym dowiesz...

3
Żenada
Pracownik
@Pracuś

@Pracuś Co ja Ci poradzę 6000 to mam już dzisiaj 14.10... Powodzenia w sprzedaży...

3
kevin
Inne
@WACEK

tyle dostał że do dzisiaj liczy......

Kowidowiec
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca wypowie sie na temat minimalnej pensji w 2021 roku? Jak zalatwicie te sprawe? Czy wiecie ze pensja wzrasta?

Pracodawca

@Kowidowiec

GK Neonet przestrzega obowiązujących przepisów prawa pracy. Było tak przez ostatnich 17 lat rozwijania marek należących do GK Neonet i będzie tak w przyszłości.

Wacek
Pracownik
 Pytanie
@NEONET S.A.

A czy GK Neonet da wreszcie na podstawie pracownikowi najniższą krajową? Czy dalej będzie zabierał z premii do najniższej krajowej ?

Żul
Pracownik
 Pytanie
@NEONET S.A.

Czyli doradcy będą musieli pół miesiąca sprzedawać tylko po to aby dobić do najniższej krajowej? Podejrzewam że w tej sytuacji większości doradców nie będzie opłacało się nic sprzedawać bo i tak firma będzie miała obowiązek dopłacić do najniższej krajowej. Z pewnością groźby ks i RKS dotyczące zwolnień zakrawające o mobbing się nasilą.

Kowidowiec
Pracownik
 Rekomendacja
@NEONET S.A.

Aha czyli dalej będziecie kazali doradcom dorabiać do najniższej krajowej swoją premią tyle ze wczesniej mbrakowalo mi 300zl do najniższej,a po nowym roku bedzie brakować mi juz 500zl, czyli nieopłacalne się robic planow

Paleta z Euro
Pracownik
@Kowidowiec

System bedzie podobny jak w Euro Czyli dobijasz do najnizszej oczywiscie tylko tak słyszałem

Adam
Pracownik
 Pytanie

System motywacyjny jest troche dziwnie skonstruaowany,jezeli jestem 1lub 2 klasie,to chyba dobrze,ale robie troche kredytów 0% bez gk.to kiero mówi ze jestem kiepski,mam słaba marże,ale mówie że kasa 10 mi sie zgadza,to jak to jest??to ja pracuje na kierownika i rksa czy na siebie?

Aneksy
Były pracownik
 Pytanie

Czy firma dała każdemu pracownikowi aneks do umowy? Czy firma wie ze powinna ? Czy pracownicy wiedza? Czy pracownicy cos z tym w końcu zrobią? "Aneks do umowy o pracę to nic innego jak zmiana warunków umowy. Musi być sporządzony na piśmie. Mówi o tym wyraźnie artykuł 29 Kodeksu pracy. Jest co najmniej kilka takich przypadków, w których dokument należy poprawić. Może się to stać w sytuacji: objęcia przez pracownika nowego stanowiska korekty wysokości pensji zmiany wymiaru czasu pracy." 4/5 etatu? Czy to nie zmiana wymiaru czasu pracy? Skoro nie dostaliście aneksów, powinniście pracowac tak jak macie zapisane na umowie 1/1, a pracodawca powinien wam za to zapłacić. Weźcie się w końcu w garść. Chyba ze połowa pracowników neonetu to pato bez podstawówki.

Przedstawiciele
Pracownik
 Pytanie
@Aneksy

Pamiętasz jak wybieraliśmy jakiś tam przedstawicieli firmy? Jeśli tak to, oni właśnie zrobili to za nas. Nie bez powodu była wybierana tą grupa ludzi.

Ostry Zbych
Pracownik
 Pytanie
@Przedstawiciele

Wybieraliśmy? Chyba oni wygrali wśród swoich...

Halo Neonet
Były pracownik
 Pytanie
@Ostry Zbych

Haloooo Neonet ! Wypowiecie się w tej kwestii? Czy nie macie nic do powiedzenia ?

Braderlui
Pracownik

2200 czasem 2500zl wychodzi jak zrobisz plan, jak niezrobisz to 2000zl przytulaszi wszystko. takie sa faktyczne realia płacy w neo dzisiaj. Pisze jak jest bez sciemy i ubarwiania.

Guje
Pracownik

Wrocily znowu korekty za te ich psy ,plany nierealne nawet nie zamierzam zrobic 50proc tego syfu

DK Neoent
Pracownik
 Pytanie

Kolejny wpis po pewnym czasie. Co się zmieniło ... O dziwo coś ruszyło. Montaż folii chć +10 zł za usługę. To na + Ubezpieczenia do telefonów na 2 lata + i to wielki Ale teraz kolejne nie narzekania a fakty . Znowu korekta za PSy -15 % a plany takie że klikajcie narody - Rozumiem czas przed świętami to ruch ale ponowne podniesienie planów o ponad 50-60% - Plan ALL to poza skalą. - I najlepsze doradca nie może praktycznie nic zamówic na sklep. Dlaczego ? Bo zablokowane albo brak na magazynie. Najbardziej boli ta blokada zamówień. Jeśli coś na danym salonie się sprzedaje, jest popyt to nie blokujcie nam możliwości zamawiania. Kto jak nie my doradcy klienta wiemy najlepiej co potrzebne jest na sklepie. Kolejna sprawa OP . Zwrot PS na magazyn . Zwracajcie się ile się da żeby nie zalegało co wam nie idzie.(usunięte przez administratora). Bo ma być. Ma zalegać ma pompować plan na PSy żeby jak najwięcej ucięli z wypłaty. Szanowny Neonet idziecie to dobrą steonę. Powoli bo powoli ... Krok w tył zrobiliście tymi korektami za PSy ale montaż folii stawka to na + i tego wam nikt nie zabierze, aż człowiek z uśmiechem na ustach teraz te folie klei bo choć ma to 8 zł na rękę za tą folie. Jeśli dacie więcej pracownikom a przede wszystkim im zaufacie co do sprzedaży zyskacie na tym znacznie więcej. A poza weźcie się za te plany na ubezpieczenia marzę ratalne bo tego się już nie dał słuchać. Wypełniaj tą tabletkę bo to dlaczego co byś zmienił żeby dopchnąć ubezpieczenie. Pozdrawiam i powodzenia w drodze ku lepszemu .

Wacek
Pracownik

I dalej weszła korekta za PS -15% z premii na którą sam ciężko pracujesz. A tego szitu nie da się sprzedać bo połowa psów porozbijana a reszta tak mało punktowana że się nie opłaca tego sprzedawać. Nie dość że podstawa licha bo 2300 brutto mniej niż najniższa krajowa to jest hańba. Po nowym roku jak wejdzie najniższa krajowa 2800 brutto to mi się nie będzie opłacało (usunięte przez administratora) ruszać za kasy bo będą mi z mojej premii którą wyrobie zabierać do podstawy która każdy powinien mieć.

Liczydlo
Pracownik
 Pytanie
@Wacek

Dokladnie ja po nowym roku nic niesprzedaje bo mi sie poprostu nieopłaca, podstawe musza mi zaplacic wiec jaki sens dorabiac sobie do najnizszej krajowej??? :) umiem liczyc

Były pracownik
Były pracownik

Na szczęście po nastu latach moja współpraca z tą firmom się zakończyła(usunięte przez administratora)Z pracy, każda zmiana dyrekcji wiązała się z dużymi zmianami z systemem pracy i co za tym idzie z atmosferom(usunięte przez administratora) Reasumując, za długo tu pracowałem, za dużo się we mnie zmieniło przez tą firmę, zmieniło na gorsze aby ciągnąć to dalej. Życzę innym aby w końcu zrozumieli, że pieniądze to nie wszystko

Były pracownik
Były pracownik

W tym rzecz, że byłem starszym doradcom i dobrze zarabiałem "wcześniej", później to się zmieniło a przede wszystkim zmienił się klimat i specyfika pracy, brak szacunku i ciągle zmiany, nie wychodziło to na dobre

Maciejunio
Były pracownik
@Były pracownik

U mnie tak samo. Było dobrze, a czasem bardzo dobrze. Jak na małą mieścinę zarabiało się taką kasę, że szok. Później te punkty, brak pzs-ów. Za gn punkt nie % od składki. I już było kiepsko do tego te nieszczęsne raty zero. Komedia wszędzie o nich mówią a sprzedawać nie wolno. Myślenie pokrętne - reklama dźwignią handlu. Klient wszedł to DK ma go psychologicznie zakręcić. Lecz czy ktoś z centrali czy dr/rks chciał by być tak wkręcany. Przychodzi w głowie wszystko ogarnięte a tu lipa z miodem. Rata wyższa o 89 zł bo coś. W necie robisz raty zero bez problemu. Świat idzie do przodu. Przez te raty dużo miało dość. I ten spadek $ w grudniu 5 0 0 0 pln grudzien z punktami 2 7 0 0 pln. A okres bez ruchu jak luty podstawa i licha premia. A człowiek sprzedawał więcej kwotowo. Niby w Media Expert dobrze jeszcze płacą. Ale u mnie w mieście było huczne otwarcie i tak samo huczne zamknięcie. Więc załogo przeszła do Neo. Bo jakoś się jeszcze trzyma.

Awole
Pracownik

Ja tam sobie chwalę... W miarę... Czy byli lepiej a no pewnie młodszy człowiek był Mój staż to 8 lat... I chociaż nie wszystko co piszą jest zgodne z prawdą ale jedno się zgodzę... Najwięcej marudzą leniuchy ile ja takich przerobiłem... Wieczne marudzenie a jak przychodzi coś sprzedać to ju, trochę gorzej Po prostu nie którzy nie nadają się do handlu I zamiast się irytować naprawdę warto zmienić pracę...

8
Też że starzem
Pracownik
 Pytanie
@Awole

Czyli skoro pracujesz jak piszesz 8 lat i jesteś zadowolony, to pasuje ci, że za takie same wyniki albo i lepsze dostajesz sporo mniej?

Lewon
Pracownik
@Też że starzem

Albo jest kierownikiem sklepu, bo tym akurat się poprawiło. Kosztem doradców...

Też że starzem
Pracownik

Czyli jednak lubisz zarabiać mniej niż kiedyś. Jeśli naprawdę pracujesz na sklepie, to policz sobie ile zarabiałeś w systemie z pzsami a teraz. Wtedy sprzedaż była naprawdę godnie nagradzana. Teraz za PG, gn, tt masz płacone grosze. Strach jest sprzedać golasa bo zaraz trzeba się tłumaczyć.

Pracuś
Pracownik
 Rekomendacja
@Też że starzem

Nie ma co się bać, jak nie sprzedam Gn do czegoś to się nie przejmuje. A tłumaczę się ciągle tak samo, nikt klientowi do gardła nie wepchnie. :)

Vanil
Pracownik

Dalej pracuje w NEO wypłata za Wrzesień 3900. Pozdrawiam .

9
Niktwazny
Pracownik
 Pytanie
@Vanil

Takie pieniadze bralo sie 5 lat temu. Nie sadzisz, ze przez ten czas wyplaty powinny pojsc do gory? No chyba, ze ktoś lubi stac w miejscu lub wrecz sie cofac. Nie oceniam. Wszystko mozna ogarnac. Taka specyfika pracy. Jestes od wszystkiego. Nie znam firmy w handlu (chyba ze molochy) , ktora zatrudnialaby osobno osoby sprzatajace. Kazdy sprzata, robi czego wymaga pracodawca i to jest ok. Nie pasuje Ci idziesz gdzie indziej. To firma prywatna i nie ma co plakac. Jedynie moge dac taka rade: nie dbajac o pracownika-> nakladajac wiele wymagan i nie podnoszac a wrecz obnizajac pensje trzeba sie liczyc z rotacja i tego wlasnie doswiadcza firma. Zawsze osoba nowa z ulicy ma wielkie zaangazowanie i zrobi wynik w pierwszym miesiacu. Potem roznie. Wchodza problemy z reklamacjami, trudni klienci, gola sprzedaz, stres i wiekszosc znow idzie dalej, bo nie wyrabia. Naprawde nie kazdy ma predyspozycje do takiej pracy i warto byloby zadbac o tych, ktorzy latami daja rade. Nie wierze, ze firma nie widzi tego, co sie dzieje. Najwyrazniej nie jest to dla niej istotone a los pracownika nie ma wiekszego znaczenia.

Zostaw merytoryczną opinię o NEONET S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w NEONET S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy NEONET S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 966.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w NEONET S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 897, z czego 71 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 395 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy NEONET S.A.?

    Kandydaci do pracy w NEONET S.A. napisali 39 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

NEONET S.A.
Przejdź do nowych opinii