Opinie o Netto Sp. z o.o. w Kobylanka

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Netto Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Netto Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Netto Sp. z o.o. w Kobylanka

Mała Mi
Inne
 Pytanie

Będąc dziś w netto w Rumi postanowiłam , że kupię już trochę słodyczy na święta.Kupilam min trufle OMG?!! po powrocie do domu odwijam papierek i... cukierek to czy kamień,brak smaku ,nie wiem czy już nie po terminie.Pierwszy raz jadłam takiego trufla.I co zrobić kilka złotych pójdzie do kosza bo jeść się tego nie da.Panie Kierownik może posmakuje Pan czy to aby na pewno trufle??

Adelajda
Inne
@Mała Mi

No tak,bo kierownik sklepu jest producentem tych trufli.... Żałosny komentarz

Maja
Inne
@Adelajda

Może i producentem to nie jest, ale powinien brać odpowiedzialność za to co dystrybuuje. Tutaj w grę też wchodzą przecież same warunki przechowywania żywności. ;) Ja wiem, że tutaj kontekst trufli jest błahy, ale tak działa odpowiedzialność w łańcuchu dostaw, więc każdy będzie miał w podobnej sytuacji coś za uszami. ;p A Tobie pewnie trufle smakowały, że je bronisz? ;p

Brak
Inne

Witam Dzisiaj będąc w sklepie w Skierniewicach przy ul. Batorego kasjerka, która mnie obsługiwała, na plakietce miała na imię Sylwia, brak kontaktu wzrokowego, brak prostego słowa " Dzień dobry", nie podała nawet kwoty jaką mam do zapłaty, nie zaproponowała produktu z kasy, nie podziękowała ani nie powiedziała " do widzenia". Śmiała się przez słuchawkę, ktora miała na uchu. Istna żenada, brak kultury osobistej. Nie polecam zakupów w tym sklepie.

1
Tomek atomek
Pracownik
@Brak

Na paragonie z tyłu jest adres strony, na której można na dany sklep bezpośrednio anonimowo napisać opinie. Na tej stronie to nie ma sensu i nic nie wskóra.

Ja
Inne
 Pytanie
@Brak

A co Ty tajemniczy klient jesteś? Czerwony dywan Ci rozłożyć?świr!

Adelajda
Inne
 Pytanie
@Brak

I co, korona z głowy spadła? A ty jej powiedziałeś dzień dobry? Za co miała ci dziękować!?!

Bartek77
Kandydat
 Pytanie

Praca par czy małżonków w Netto nie jest miłe widziana. Takie osoby zazwyczaj są rozdzielane. Ale dlaczego to dotyczy tylko „podstawowego” pracownika? A co z kilkuletnim romansem KS i bezpośredniego przełożonego KR „przeniesionych” tych pracowników z Tesco do Netto. Gdzie ta sprawiedliwość.

Bartek 77
Pracownik
@Bartek77

KS-kierowniczka sklepu Netto(dawniej pracowała w Tesco) KR- Kierownik Regionu Netto(dawniej pracował w Tesco) Lubelskie…..

Klient
Inne

Netto ,Włocławek ul Królewiecka to pomyłka,personel przy wciąż rozmawia przez zestaw słuchawkowy, i obgaduje koleżanki, opowiada sobie o problemach w domu. Wiele razy prosiliśmy aby Pani skupiła się na wydawaniu pieniędzy. Jednak zawsze lekceważyła w końcu pomyliła się o 50 zł. Ten sklep nie ma kultury i poszanowania klienta

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nudne

Pytania

Po co pytanie jakie są oczekiwania finansowe???/ ja chce 10 tys. dacie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Klient
Inne

Szybowcowa -Wrocław Bardzo niemiła obsługa !!!!

Kamila
Inne

Netto szybowcowa KOSZMAR!!!!!

Bożena
Inne
@Kamila

Czemu koszmar? Nie bardzo rozumiem Twój wpis.

Karolina
Inne

Netto szybowcowa, sklep fatalny. Obsługa do bani, często widzę ich na fajeczce. Jako klient jestem zła, jako młoda dziewczyna szukająca pracy zachwycona. Będę mogła siedzieć i nic nie robić 8h, a dostawać kasę. Po maturze składam CV. Jednak teraz opinia negatywna za to że musiałam tak długo czekać w kolekce, a obsługa jest pyskata w stosunku do klienta.

Jojo
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Kolejka zależna od ilości kas. Jeśli są samoobsługowe, po co stać w kolejce? Trzeba umieć obsłużyć się samemu. Ale.. trochę techniki i człowiek się gubi

1
Karolina
Inne
@Jojo

Dokładnie trochę techniki i człowiek się gubi, jeżeli dla Ciebie zwykła kasa jest kasą samoobsługową to współczuję inteligencji. Jeżeli nie wiesz jak wygląda sytuacja to nie komentuj a zapytaj, to nie trudne. Chociaż nigdy nie wiadomo.

Jojo
Pracownik
@Karolina

W Netto są kasy samoobsługowe. Po co stać w kolejce do zwykłej kasy. Ale trzeba czytać ze zrozumieniem,co niektórym ciężko idzie.

Karolina
Inne
 Pytanie
@Jojo

Czy byłeś na Szybowcowej w Netto? Chyba nie. Jestem tam minimum 3 razy w tygodniu i jakoś kasy samoobsługowe nigdy nie rzuciły mi się w oczy, może ich nigdy nie zauważyłam, a może ich tam nie ma. Co do czytania ze zrozumieniem to zgadzam się. Poćwicz trochę bo masz braki. XD

Ania
Pracownik
@Karolina

Aleś ty Pusta....

Karolina
Inne
@Ania

Nie bardziej niż Ty

Stały klient
Inne

Netto Szybowcowa Zastanawiam się czy ktoś czyta te komentarze bo jeśli tak ????to zastanawiam się dlaczego nadal pracuje tam ta" sztucznie miła " PANI kierownik ????której płacą chyba za palenie papierosów ,bo na pewno nie za obsługę klienta .;!!!!!!

Agnieszka
Inne

Wrocław Szybowcowa - Netto, sklep to koszmar, pracownicy są tam chyba za karę, długie kolejki i brak szacunku dla klienta. Towar w miarę fajny, oprócz mięsa z kurczaka które śmierdzi po otworzeniu, prawdopodobnie jest źle przechowywane, albo za długo trzymane poza lodówkami. Ogólnie śmiech na sali.

Miki
Inne
 Pytanie

Netto Szybowcowa Dlaczego obsługa tak często się zmienia ....??? Chyba warto pomyśleć o jakimś szkoleniu Kierownik -Pracownik !!!! Tak naprawdę to pracownicy sklepu są osobami pomocnymi nam klientom co nie można powiedzieć o kierowniku sklepu Pani która wiecznie nie ma czasu .z ironia rzuca jakieś głupie teksty swym irytującym głosem !!! Przez ostatni rok duże zmiany wśród personelu .

Klient
Inne

Tragedia ... netto Szybowcowa.!!!!

Jagoda
Inne

Netto Szybowcowa Ostatnio trafiłam na tą stronę i stwierdzam że opinie co do sklepu są bardzo trafne . Sklep oceniam bardzo słabo jedli chodzi o obsługę oraz czystość . Wiele razy widziałam jak pracownicy palą papierosy zastanawiam się czy po takim papierosie są myte ręce !!! Brak reakcji na prośbę o pomoc przy obsłudze kasowej . Pani Kierownik bardzo niemiła ..robiąca głupie miny i raczej ignoruje jak się do niej mówi ... Asortyment fajny ale obsługa do wymiany . Można dużo pisać ale nic pozytywnego .

Nowa
Pracownik

Witam. Ja umowie zlecenie mam datę wypłaty do 20 każdego miesiąca. Jak to jest w praktyce czy jest szansa szybciej. Wiem że dziewczyny na umowę o pracę mają parę dni szybciej niż 10.

Iryna
Inne
 Pytanie

Netto Wrocław Warto pomyśleć o kasach samoobsługowych bo kasjerów ciężko się doprosić by podejść do kasy . Wiecznie przestawiane produkty, dlatego ciągle się wszystkiego szuka ,a o pomoc trudno bo obsługa mało pomocna. Personel zmienia się z prędkością światła Miałam przyjemność poznać kierownika sklepu dlatego nie dziwię się że tak się dzieje . Uważam że Pani ktora zwą KIEROWNIKOEM Nie nadaje się na takie stanowisko,niejednokrotnie widziałam nieodpowiednie zachowanie w stosunku do swoich pracowników . Może warto pomyśleć o testach psychologicznych na takie stanowiska? !!!! Jestem pewna że mała garstka by je przeszła!!! Mów o ...Netto Szybowcowa!!! Jak widać sieciowa nie ma chyba żadnych oczekiwań co do kandydatów na stanowisko kierownika sklepu...może warto to zmieni ?!

Pensjonat

Netto Karpacz Bylem stalym klientem sklepu u karpaczu, prowadzac swoja dzialalnosc panie czesto mi sprowadzaly jak i zamawialy wieksze ilosci danego towaru. Odkad sklepem zaczela zarzadzac obecna pani kierownik w okularach (chyba SYLWIA) zaczelo sie stwarzanie problemow, a to z łaska wielka wogole wysuchala moja proze o zamowienie dla mnie miesa(po czym wogole moje rozczarowanie zamowionego dla mnie miesa nie bylo) inne sytuacje teksty ze to nie hurtownia, ze ze takich ilosci nie moge kupowac (sytuacja z olejem). Nie mila, opryskliwa pani. Karpacz jest mala miejscowoscia turystyczna z pensonatami, trzeba sie z tym liczyć ze pensjonaty kupowali i beda kupowac duze ilosci danych towarow. Gdyby nie penjonaty to sklep by upadl a pani kierownik zamiast szanowac i dbac o klienta to specjalnie traci klientow dla sklepu. Moze warto aby wyzsze kierownictwo cos z tym zrobilo, chyba ze zyski nie sa dla sklepu wazne. Wszystkie inne panie pracujace mile i sympatyczne, pomocne bardzo ale pani kierownik bez komentarza wiecznie niezadowolona, juz nie wspomne ze nawet dzien dobry nie potrafi odpowiedziec.

Klient
@Pensjonat

Też miałem nie miła sytuację z tą panią kierownik ,prosiłam o zamówienie mi większej ilości alkoholu i czekoladek zostałam wręcz olana ,poszłam do konkurencji.Szkofa mi tych dziewczyn które pracują na kasie jak one to wszystko wytrzymują . Może ktoś wreszcie się tym zainteresuje i zrobi porządek z tą panią kierownik.

1
Antoni
Inne
@Klient

Piszesz swoją opinię z punktu wiedzenia klienta i jest ona cenna, ale na tym forum szukamy przede wszystkim wypowiedzi pracowników sklepu. Chciałbym dowiedzieć się jaka jest atmosfera w pracy i relacje miedzy pracownikami. Aspekt wynagrodzenia też jest bardzo istotny i prosiłbym, żeby ktoś ten temat przybliżył. Zachęcam Was do większej aktywności.

isola
@Antoni

A czy wiadomo cos o pracy w administracji w Kobylance tj glownym biurze? Nigdzie nie moge znalezc informacji na ten temat..

Pracownik
@Antoni

Jak chcesz wiedziec to gdyby nie kierownik naszego sklepu to atmosfera i checi do pracy byly by super. Ale dzieki ks odechciewa sie przychodzic do pracy. Ale dzieki znajomosci, kolezenstwa kierowniczki z kierownikiem okregu to reka reke myje, wszystko zamiatane jest pod dywan. Taka prawda. To sie ciegnie od poczatku. Zglaszanie, rozmowy, pisma i wszystko odrazu pod dywan.

1
Zainteresowany
@Antoni

Netto 302 tu nigdy nie będzie dobrze puki KS będzie pracować ze swoją przyjaciółką ZKS , a dzięki komu tak mamy KO je tu wsadził. Krzyki typu siedzicie na kasach (usunięte przez administratora) i nic nie robicie tylko my zastępcy musimy (usunięte przez administratora) ostatnio często się powtarza.Gadanie przez telefon komórkowy na sali sprzedaży przez KS i ZKS to codzienność, nam kasjerom nic nie wolno. Układanie grafiku pod swoich pupilow tydzień rano tydzień po południu, innych się dyskryminuje.Jak człowiek się odezwie i powie co mu leży na wątrobie to jest potem mszczenie się ze strony KS i ZKS. Może czas najwyższy wziąć się za ten sklep. Skarg od klientów nie jestem wstanie zliczyć, a wyżej można poczytać.

2
Dawid
Inne
@Pracownik

Próbowaliście może rozmawiać z szefostwem firmy na temat tego, że kierownik tworzy nie najlepszą atmosferę? Myślę, że jest to sprawa, którą można załatwić, dlatego zastanawia mnie, czy prowadziliście może jakieś rozmowy na ten temat.

1
Pracownik
@Dawid

(usunięte przez administratora)były pisane pisma w tej sprawie, przyjechala niejaka (usunięte przez administratora)przeprowadzila ankietę anonimowa rozmawiała, ale nie ze wszystkimi i żadnych wniosków z tego nie wyciagnela. Jest jeszcze gorzej jak było, jak rozmowy z okręgowym nic nie dają bo to On ja tu wsadził wiec co ma teraz zrobić. Brak ludzi do pracy, cały czas braki personalne. Może podpowiesz co mamy zrobić.

Rozbita
@Antoni

Jestem pracownikiem netto od prawie trzech lat jestem lubiana przez klientów i personel tak myślę ???? wczoraj w godzinach wieczornych z kasy wyszłam na chwilę by umyć w wiatrolapie po chwili wróciłam i zostałem wyzwana od suki itd przez klienta który swój towar rozłożył na kasie 1 a ja byłam na 3 w moją stronę poszło wiele wyzwisk ???????? skasowała owego klienta który dalej mi ubliżał jak mogłam zareagować? Nie ukrywam że poraz pierwszy poplakam się

Dawid
Inne
@Rozbita

Przykre, że spotkała Cię tak nieprzyjemna sytuacja. Z reguły nie mamy wpływu na to, jak w naszym kierunku zachowa się klient. Informowałaś może o całym zajściu swojego kierownika? Jaka była jego reakcja na całą sytuację?

Myszka
@Rozbita

nie dziwię ci sie tak jest że chcesz pomyć kasy a tu nagle ktos czeka,mam tak często ,ja mam to gdzieś,przykro mi

Agnieszka R
@Rozbita

Niejednokrotnie obslugiwalam klientów którzy byli nieuprzejmi i aroganncy w stosunku do mnie, mimo, że nie dawałam powodu do takiego zachowania, ponieważ w swojej pracy zawsze staram się dbać o sprawna i rzetelna obsługę. W takich sytuacjach warto zachowac spokój,u mnie sprawdza się tak zwana 'zdarta plyta' czyli powtarzanie w kółko tego samego. Zazwyczaj atakującemu się nudzi i odpuszcza. Przerażające jest to, że nikt z pozostałych klientów nie reaguje.Każdy człowiek poprzez swoje czyny daje świadectwo.

Kierownik
@Rozbita

I slusznie, bo klient ma zawsze racje

Marietta
Pracownik
@Kierownik

Chyba sobie żartujesz. Klient jest takim samym człowiekiem jak wszyscy inni ludzie ( sprzątaczka, kasjerka, lekarz , urzędnik) i każdemu z nich należy się szacunek, empatią .

Xyz
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Trochę dziwne z brakiem personelu. Tak czysto teoretycznie po pierwsze jakie dzienne obroty przynosi sklep, dwa to jest mikro,mała, średnia ( ilość osób pracujących do ilości obrotu rocznego) być może planu zatrudnienia nie mogą zmienić. A może jest jakaś inna przyczyna?

Marietta
Inne
@Pensjonat

Sklep to nie hurtownia . Kiedy klienci to zrozumieją. Kiedy zrozumiecie że świat nie kręci się dla Was.

M.A
Pracownik
@Pensjonat

Nie narzekaj to nie hurtownia inni też chcą kupić spadaj...

Była pracownica
Były pracownik
@Pensjonat

Tak zgadza się a najlepsza odp ZKS że to nie hurtownia i ona nie będzie ci nie zamawiać????????????????

byla pracownica
Były pracownik
@Pensjonat

ojjjj tak zwlaszcza kierowniczka obecna zeby nie te sytuacje mieliby o wiele wiecej klientow a tak potracili i to duzo.zmienic kierowniczke i 1 zastepce a w sklepie bedzie ok i wruca ludzie/klienci

Alibertcii
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem Netto .Sama praca była by ,spoko gdyby jeszcze była sprawiedliwość i uszanowanie za te prace. Gdyby szefostwo patrzyło na efekty pracy a nie na inne aspekty nie moralne .Wolę raczej pracować w normalnym miejscu niż w tej firmie .

Klient
Inne

Wrocław Szybowcowa, jeden z NAJGORSZYCH SKLEPÓW, kierowniczka jest tam chyba za karę zamiast pomóc to tylko rzuca GŁUPIE I DZIECINNE komentarze. Sklep nie wygląda za dobrze, spleśniałe warzywa i owoce. MOJA NOGA WIĘCEJ TAM NIE POWSTANIE. Czytam komentarze i zgadzam się odnośnie sanepidu. Powinni to cholerstwo zamknąć a ją wypieprzyć na zbity pysk za takie odzywki.

Klient
Inne

Często robię zakupy w sklepach Netto Dziwi mnie ,że tak bardzo różnią się od siebie ,jeśli chodzi o obsług, czystość ,jakość produktów oraz ich dostępność. Zdecydowanie polecę sklepu przy ulicach Krzemieniecka oraz Sołtysowicka, Minusem tej Sieci jest brak (kasjerów)zawsze stoi się w dużych kolejkach,nawet jeśli obsługa jest na sklepie Niemożna doprosić się nikogo by podszedł do kasy ... Najczęściej takie sytuacje mają miejsce we sklepie przy ulicy Szybowcowej oraz na Nowym Dworze . Bardzo fajne promocje produktów przemysłowych niestety dostępność ich bardzo mała w pierwszy dzień promocji niemożna już zakupić większości produktów ,ponieważ kierownicy odkładają je dla swoich znajomych . Sklepy robią często też przeceny różnych towarów !!!!Większość produktów wykupowania po znajomości .(wynoszone danemu klientowi ) Sklepy osiedlowe co się nie ,,zobaczy to się usłyszy . Wiele do poprawki.!!!!

kasia
Pracownik

Zarobki zastępcy kierownika sklepu to porażka...większe stawki mają zwykli pracownicy w Lidlu. Przykre , widać że firma nie docenia pracowników

Tomasz
Inne
 Pytanie

Netto Szybowcowa Wrocław Chciałem zakupić wczoraj o godzinie 21.50 Papierosy sklep już zamknięty . Dzień wcześniej poinformowano mnie że będzie czynny do 22.00.....!!!! Wiec jakie godziny pracy ?

Zostaw merytoryczną opinię o Netto Sp. z o.o. - Kobylanka

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Netto Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Netto Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 155.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Netto Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 126, z czego 4 to opinie pozytywne, 77 to opinie negatywne, a 45 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Netto Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Netto Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Netto Sp. z o.o.
1.9/5 Na podstawie 417 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Netto Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii