Nie polecam. Starszy pracownik zarabia mniej niż nowo zatrudniony osoba.ale do czasu po okresie próbnym czar pryska..pomysl na to aby znaleźć Wołów do pracy na początek 1900 Po miesiąc u 1700 z b Premia który jest wypłacany po miesiącu a potem 1500 plus premia.
Nie polecam. Starszy pracownik zarabia mniej niż nowo zatrudniony osoba.ale do czasu po okresie próbnym czar pryska..pomysl na to aby znaleźć Wołów do pracy na początek 1900 Po miesiąc u 1700 z b Premia który jest wypłacany po miesiącu a potem 1500 plus premia.
Oszuści i tyle w tym temacie
Dla mnie bardzo fajne wrażenia. Prace dostałam od stycznia, byłam na szkoleniu w salonie i w siechnicach, poznałam pracownikow z innych salonów i z siedziby głównej. Ludzie super wiec mam nadzieje i praca taka bedzie. Co do rozmów kwalifikacyjnych to ze były dwie panie chyba Ania i Ewelina nazwisk nie pamietam i obie bardzo sympatyczne. Rozmowę prowadziła Pani Ewelina a Pani Ania dopytała mnie o szczegóły kiedy moge prace zacząć i gdzie by mi odpowiadało. Rozmowa z miłym nastawieniem . Pózniej Pani Ania omówiła w piątek regulamin pracy i wszystko juz było jasne wiec do pracy! Ja jestem bardzo zadowolona, pełna kultura panuje w tej firmie, a ludzie na szkoleniu bardzo tez fajni i zadowoleni. Pozdrawiam całą ekipę z Wrocławia i z innych miast!
Sytuacja pewne się zmieni jak już skończysz okres próbny, ewentualnie jak pieniądze przestaną się w firmie zgadzać i zaczną wymyślać kolejne obostrzenia :(
Hej, w jakim miescie bylas ? Ja ide jutro na rozmowe o prace w Gdansku , prosze o cenne wskazówki !
W Krakowie. -1)Nie pij nic dzisiaj! W sensie alkoholu! Inne używki też zostaw. 0)Umyj się i nie przesadzaj z perfumami. 1)Nie spóźnij się, 2)"Dzień dobry", "Dziękuję", "Proszę" - BARDZO Ważne! 3)Miej wydrukowane CV. 4)Na pytania odpowiadaj krótko i zwięźle, Twojego przyszłego szefa nie obchodzi Twoja rodzina ani zwierzęta ani też co ostatnio jadłaś. 5)Nie przesadzaj z dekoltem, może to zostać uznane za przejaw wulgarnego zachowania. 6)Nie bierz przyszłego pracodawcy na litość, pogódź się z ewentualną porażką. POWODZENIA!
Co do punktu numer 4 to nie wiem czy tak do końca nie interesuje. No ja mam inne wrażenie, a byłam w Warszawie. Z Panią niską sie odbywała ta rozmowa.
Firma oszczędza na wszystkim , czym sie da. Osoby z biura często mniej wykształcone niz z salonów , pewne swojej racji. Regionalni niesdekwatnie wykształceni do swojej funkcji. Zwalanie winy na najniższy szczebel.Brak odpowiedzialności majątkowej ale płacić trzeba za wszystko. Pracownicy mili , zadbani . Pieniądze na czas .
Chaos chaos chaos
2500 tys? chyba brutto bo na rękę takiej kasy to żaden pracownik nie widział. I jakie 500 na wakacje? Firma rzeczywiście chwali się dofinansowaniem do wczasów, ale jest ono naliczane proporcjonalnie do zarobków a w dodatku za czas spędzony na urlopie, pracownik nie ma bonusa więc wychodzi na zero.
Panie od rekrutacji faktycznie juz na rozmowie chcą ci udowodnić ze sie nie nadajesz do niczego jesteś słaby, chore pytania które nic nie wnoszą, z kulturą osobistą miedzy słowami to samo powierzchownie można udawać ale i tak wychodzi co kto jest wart Podejrzliwość i nieufność wypisana na twarzy rekrutującej.
Kto z tobą rozmawiał ? Ta starsza babka? Bo ja byłam na rozmowie i mnie ta starsza tylko sie zapytała czy moge na szkolenie przyjechać do Siechnicy i czy pale papierosy a tak to młoda dziewczyna ze mną gadała chyba z pół godziny. Bardzo sympatyczna i sie uśmiechała przez co ja na przykład byłam o wiele pewniejsza siebie i co jest najważniejsze to to ze dostałam tą prace. A na szkoleniu dziewczyna mówiła ze ma takie same wrażenia jak ja i tez ta pani z nią rozmawiała młoda i tez jak widać dostała robote wiec nie róbcie potworów z osob co rozmowy prowadzą.
@grażyna no to super widzę sprawa wynagrodzenia w firmie wygląda ale powiedz mi czy to też tyczy się pracy u nich jako konsultant- sprzedawca ?dzieki
(usunięte przez administratora)
Spokojnie można wyrobić ponad 2 tysiące, w lepszych miesiącach nawet i 2500. wiadomo, że praca w galerii to weekendy zajęte ale idzie się dogadać ze współpracownikami co do wolnych dni. Na wakacje dają 500 zł i na święta też dodatkowa kasa. Jak się trafi do dobrego zespołu to jest ok. Jak każda praca ma swoje wady i zalety.
Podstawy obniżyć nie mogą, ale manipulować premią tak aby pracownik jej nie dostał, lub dostał jej część już mogą. Kiedy otrzymanie premii jest uzależnione od wysokości wyrobienia planu, a plan jest niemożliwy do wykonania, to pracownik zarabia mniej niż w ubiegłych latach.
zgadzam się z opinią powyżej. Dodałabym jeszcze, że firma powinna sie wziąźć przede wszystkim za osoby w biurze. To one najwięcej sieją zamętu w firmie. Generalnie sklepy "Twoje soczewki" nie powinny też mienić sie salonami optycznymi. Z optyką nie mają oni nic wspólnego. Firma istnieje na rynku tyle lat, a nie było ani jednego profesjonalnego szkolenia. Pracownicy nie wiedzą nic na temat szkieł okularowych bo niby skąd skoro nawet szefostwo nie wie co sprzedaje. Najważniejsza jest dla nich ilość a nie jakość. Aby jednak iść na ilość,czasami też trzeba mieć odpowiedni produkt. Oprawy masakra. Niejednokrotnie uszkodzone.
Plany sprzedażowe są ustalane nieadekwatnie do możliwośći salonu.Odkąt zostały wprowadzone,pracownicy zarabiają z miesiaca na miesiąc coraz mniej.Taki był zamierzony ich cel. Firma nie szanuje oddanych i stałych pracownikow. Woli zatrudniać nowych, młodych ludzi, którzy pracę w Avenir traktuja jedynie jako przerywnik w życiu, zarobek na wakacje lub pracę na 3 miesiące po to aby móc znaleźć inną lepiej płatną. Spójrzcie ile co chwile nowych ogłoszeń wychodzi. To sie nie bierze z nikąd. Pracownicy odchodza bo maja dość braku szacunku, ciągłego czepiania sie, wiecznego siedzenia w pracy bo wytyczne dotyczące grafiku sa ustalane przez osoby kompletnie nieodpowiedzialne i nie znające pracy w centrum. Jeden weekend w miesiacu wolny to maksimum i też nie zawsze. Praca nie jest dzień na dzień tak jak to bywa w centrum. Pracownik ma średnio 8 dni wolnych w miesiącu. Reszta to zmiany do godziny 21 od 12 lub 13. Okolo 4 razy w miesiącu uda sie skończyć około godziny 17. Większość czasu więc pracownik spędza w pracy.Firma nie organizuje żadnych profesjonalnych szkoleń dla pracowników. Jest wielu nowych pracowników, którzy nie wiedzą co sprzedają i jak. Gdy jednak sie pomylą,za każdą pomyłkę muszą płacić z własnej kieszeni mimo, że w żadnej umowie nie ma dpowiedzialności finansowej a do sprzedaży drogich szkieł nie byli przygotowani przez firmę. Pracownik dla firmy to zło konieczne. O podwyżkach można zapomnieć. W biedronce zarabiaja więcej niż w Twoich soczewkach. Tylu szefów na raz a każdy ślepy i nie widzi a może nie chce widzeć co naprawdę dzieje się w firmie. Panie w biurze tragedia. Nie odpowiadaja na pytania, lub specjalnie wprowadzają w błąd pracownika aby potem ukryć swoje niedociągnięcia i winą obarczyć kogoś a nie siebie. Za takie pieniadze nie warto sie tak męczyć i tracić czasu.
Pensja nie jest zła, im więcej klientów tym więcej zarabiasz, jednak odkąd wprowadzono plany sprzedażowe jest średnio. Dobry socjal. Tyle plusów
Z perspektywami??? chyba żartujesz. W tej firmie tylko klepiesz regułki i wysłuchujesz ciągłych pretensji z biura. Optyka to ciekawa dziedzina ale ta firma nie ma z nią nic wspólnego. Nie szanują ani pracowników ani klientów. Coraz częściej też działają niezgodnie z przepisami. Płacą marne grosze.
I najważniejsze... MOBING i naginanie wszelkich przepisów na niekorzyść pracownika.
(usunięte przez administratora)Nadmierna kontrola pracowników i straszenie karami finansowymi. Brak możliwości awansu, rozwoju. Ciągłe pretensje, testy i straszenie niezapowiedzianą kontrolą. Można nabawić się nerwicy i odleżyn na pupie lub zakrzepów w nogach (bo jednego dnia nic się nie dzieje a innego za dużo na 1 czasem 2 pracowników). Warunki finansowe żenujące. Premia? Albo znajdą coś na Ciebie, żeby Ci jej nie wypłacić (3 min spóźnienie) albo salon na nią nie zarobi. Trzeba mieć pozwolenie na pójście do ubikacji i meldować się po powrocie. Dobrze rozkręcone salony mają niezłe premie, ale kosztem zdrowia, nerwów i użerania się (a to z centralą, a to z niezadowolonymi klientami).
Pracownicy NIE sa doceniani. W metodach mobilizacji pracodawca wykazuje totalny brak rownowagi w stosowaniu krytyki i pochwały (=pochwał brak). TS to ubojnia poczucia własnej wartosci.
mobbing mobbing i jeszcze raz kicha
Jakie są zarobki?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Zobacz opinie na temat firmy AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 13, z czego 0 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta)?
Kandydaci do pracy w AVENIR MEDICAL Sp. z o.o. (Firma zamknięta) napisali 12 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.