Pięć lat mieszkam we Wrocławiu, nigdy tak źle nie było, zawsze wiedziałem, że będę na czas gdzie chcę. Teraz w ogóle nie wiadomo, kiedy i czym można dojechać. Rozumiem, że są remonty, ale nie wszystko na raz!
Dzień dobry. Jako kierowca z 4 letnim stażem nie mogę się równać z kierowcami którzy pracują tu długo dłużej ode mnie. Mogę tylko powiedzieć że od dziecka chciałem być kierowcą autobusu i dzisiaj jestem. Oczywiście inaczej sobie tą pracę wyobrażałem (jest gorzej). Ale do rzeczy. Praca jest mega odpowiedzialna i wynagrodzenie nie jest adekwatne do odpowiedzialności (nie napisałem że jest małe). Więcej jest pasażerów miłych niż chamów. Co się tyczy kierownictwa to jeśli robisz swoje nikt ci nic złego nie powie. Czasami pytają czy zejdziesz z wolnego bo nie mają kierowcy. Staram się schodzić. Po pierwsze to masz za to kasę a po drugie to działa w dwie strony. Będziesz chciał wolne czy inną zmianę to też Ci pójdą na rękę. Atmosfera w pracy jest raczej dobra bo z kolegami widzisz się tylko kilka minut dziennie i nie ma się kiedy pokłucić. Starsi starzem kierowcy raczej pomagają młodszym i doradzają. Nie trafiłem jeszcze na takiego który by odmówił pomocy a i ja zawsze co umię to pomogę i doradzę. Stres w pracy jest codziennie ale wbrew pozorom bardziej denerwują kierowcy osobówek które regularnie zajeżdżają drogę niż źli pasażerowie. Jednym słowem praca jest dla tych co to lubią. Jeśli tego nie lubisz to się nie pchaj. Myślę że pomogłem. Krytykujcie i wyzywajcie lub zgadzajcie się ze mną. Pozdrawiam wszystkich kierowców autobusów!
Tragedia, autobusy oraz tramwaje jeżdżą jak chcą. Rozumiem, że jeżeli Pan kierowca przyjedzie punktualnie i widzi, że ktoś biegnie to odjedzie żeby nie mieć opóźnienia, ale przyjeżdżania 3 minuty przed czasem nie rozumiem. Niejednokrotnie spóźniłam się na pociąg z powodu zbyt szybkich przyjazdów autobusów i tramwajów. Zawsze wychodzę z dużym zapasem czasowym, aby się nie spóźnić a przez to, że jeżdżą one jak im się żywnie podoba, kilka razy pociąg mi odjechał.
Witam. Chciałabym podziękować z całego serca Panu kierowcy z lini 128, który w dniu 12.01.2022 w godzinach wieczornych znalazł mój telefon i dzięki niemu odzyskałam ową zgubę. Dzięki kierowcy obeszło się bez niepotrzebnych zmartwień. Pozdrawiam pasażerka MPK.
Dzień dobry, Dziękujemy i cieszymy się, że odzyskała Pani telefon. ;) Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji.
Witam serdecznie. Na wstępie napiszę, że od 6 lat korzystam z MPK Wrocław bez zadnych problemów. Zawsze mam zakupiony bilet lub doladowaną kartę Urbancard. Niestety od pewnego czasu płatność zbliżeniowa nie działa prawidlowo. W dniu 10.01 zakupiłam bilet, wyświetliła się informacja milej podróży , więc usiadlam i nawet nie myslalam ze w tym dniu spotka mnie tyle przykrosci. Otóż po przejechaniu kilku przystanków ppdeszli do mnie kontrolerzy, więc bez chwili wahania przylozylam moją kartę płatniczą i ku mojemu zdziwieniu wskazywalo brak biletu. Zaczelam sie logowac na konto by sprawdźcie transakcje i poprosilam o chwile cierpliwosci. Pani kontroler zaczela mnie obrażać ze tak zachowuje się osoba ktora nie zakupila biletu i ze dzwoni na policje. Ja zdenerwowana chcialam ppdejsc do kierowcy by zapisał moment gdy kupuje bilet w kasowniku/biletomacie. Zostala mi zatamowana droga, natomiast kolejny z kontrolerow pociągnął mnie za kurtkę. Pani kontroler oskarżyła mnie o (usunięte przez administratora) Pani w autobusie krzyczala zeby mnie puszczono bo widziala jak bilet kupowalam. W efekcie przyjęłam bilet, gdyz transakcje z opoznieniem ksiegują się na koncie, czasami po 4 czasami po 6 dniach i są podsumowane a nie wyszczegolnione. Kontaktowalam sie z bankiem- brak transakcji. W histori urbancard rowniez brak transakcji ba! Tam nawet nie pokrywaja sie dni ani płatności z tymi bankowymi. Teraz nie wiem jak walczyć o swoje i tu nawet nie chodzi o mandat ktory uwazam ze noeslusznie dostalam bo wiem ze to nie pierwsza taka sytuacja o czym świadczą komentarze i wypowiedzi poszkodowanych. Chodzi o to ze zrobiono ze mnie złodzieja, zostalam publicznie poniżona, znieważona i jeszcze odbiło to się na moim zdrowiu. Jedyne co polecam no nagrywanie zakupu biletu.
Dzień dobry, Bardzo proszę o kontakt z Biurem Obsługi Pasażera w celu wyjaśnienia sprawy: 71 321 72 71 71 321 72 70 lub bop@mpk.wroc.pl. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Dodam jeszcze tylko tyle, że moja karta platnicza zostala zablokowana w pojazdach mpk co utrudnia przemieszczanie się. Skoro przewoznik udostepnia funkcję płatności zbliżeniowej, to nie powinien blokować mojej karty.
Aubotusy jeżdżą jak chcą, raz przyjedzie raz nie, raz będzie o wiele za wcześnie raz się strasznie spóźnia. Nie polecam.
Jechałam dziś linia 933 kupiłam zły bilet miał być godzinny a kupiłam inny nie znam się. Kontroler biletu potraktował mnie jak bym była jakiś przestępca. Zacząć "mówić" tak głośno że cały autobus słyszał nie miałam dowodu to zaczął się wydzierać się że zaraz zadzwoni na policję. (usunięte przez administratora) Nie chciał mnie wypuścić na moim przystanku. Dopiero jak ja powiedziałam że zadzwonię na policje. To zatrzymał autobus. Jeden z drugim przerost formy nad treścią. Nie polecam spotkania z nim.
Dzień dobry, Informuję, że sprawę przekazałam do właściwej komórki merytorycznej, tj. do Biura Obsługi Pasażera. Jednak, abyśmy mogli Pani odpowiedzieć, proszę wypełnić formularz dostępny na stronie: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie, skontaktować się pod numerem telefonu: 71 321 72 71 lub napisać na adres: bop@mpk.wroc.pl. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania, a na pewno odpowiemy po przeanalizowaniu opisanej w zgłoszeniu sytuacji. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Należy podać więcej szczegółów: numer boczny pojazdu, numer linii, godzinę, nazwę przystanku. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania, a na pewno odpowiemy po przeanalizowaniu opisanej w zgłoszeniu sytuacji. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Pracownicy wrocławskiego MPK będą musieli nosić maseczki podczas pracy. Decyzję o wprowadzeniu takiego obowiązku podjął prezes wrocławskiego MPK. Zwolnione z niego będą osoby, które dobrowolnie okażą dokument potwierdzający zaszczepienie.
Czy jest szansa, aby choć jeden autobus był połączony bezpośrednio z osiedla Sobieskiego z dworcem PKP Wrocław Główny. Takie duże osiedle i nie ma bezpośredniego połączenia.
Dzień dobry, Proszę o kontakt w tej sprawie z Biurem Obsługi Pasażera: +48 71 321 72 71 / 70, bop@mpk.wroc.pl. Dziękuję. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Od trzech dni autobus linii 149 pętla Kuźnki czas odjazdu 19:42 nie odjechał , kolejny według rozkładu 20:09 rusza 20:15/20 , dzwoniąc na infolinię przez 5 minut jestem pierwszy w kolejce po czym połączenie zostaje zerwane i tak parę razy , bezczelność pseudo kierowców nie zna granic , chce wsiąść ostatnimi drzwiami to otwiera tylko drzwi środkowe , widząc że już do nich się zbliżam otwiera ostatnie , chyba coś jest mocno nie tak jak powinno być . Jak człowiek jedzie bez biletu to odrazu jest awantura o wzywanie policji bo (usunięte przez administratora) , a ja mam godzinę w plecy wracając z pracy i co ? Dostanę jakieś zadośćuczynienie od MPK ?
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Nie jestem zadowolony często tranwaj w stronę Poświętne spóźnia się. A autobus w stronę słomińskiego często przyjeżdża 2 min wcześniej. I te moderus są fatalne są bardzo głośne i buja na boki, jadąc skoda nie ma tego
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
A jednak spóźniają się to musiał być wcześniejszy 124 który spóźnił się i się śpieszył bo był 13 min po czasie a przyjechał zaraz kolejny spóźniony 5 min . Na dodatek tramwaje z Leśnicy jeżdżą parami
Bardzo miło zaskoczył nas pan z autobusu 132. /na Roślinnej o 7:16. 13 października. Witał każdego wsiadającego przodem,emotką ..uśmiechem???? co powodowało że każdy wsiadający też się uśmiechał. Brawo dla pana kierowcy
Dzień dobry, @MARIA, bardzo dziękujemy za informację. Przekażemy ją do właściwej komórki organizacyjnej i cieszymy się jednocześnie, że z uśmiechem rozpoczęła Pani dzień. ;) Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Bardzo,bardzo duzy minus za to co sie dzieje teraz na krzykach! To jest kpina z ludzi i ich czasu!!!
witam jak nigdy do tej pory nie narzekalam na nasze mpk zawsze jestem czlowiek zadowolony i optymista tak niestety na linie 133 ktora bardzo czesto wieczorami zwlaszcza nie przyjezdza wogole z Brochowa dokladnie przystanek park Brochow mozna stac i stac w nieskonczonosc .jezdzi tam tylko jedna linia jakby Brochow nie byl we Wroclawiu czy mozna cos zrobic w tej sprawie??? Pozdrawiam pasazerka aneta k.
Dzień dobry, wszelkie uwagi dotyczące realizacji kursów, naszych pojazdów, pracy kierujących czy kontrolerów, itp. prosimy zgłaszać poprzez stronę: www.mpk.wroc.pl/strefa-pasazera/obsluga-pasazera/wyslij-do-nas-zgloszenie. Wówczas będziemy mogli zweryfikować zgłoszoną sprawę oraz wdrożyć działania dążące do jej rozwiązania. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Dzień dobry. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda kwestia finansowa w MPK Wrocław? Na jaką pensję mogę liczyć? Mam 3 lata doświadczenia w komunikacji miejskiej w innym wojewódzkim mieście.
Dzień dobry, Proszę o kontakt z Działem Rekrutacji pod bezpośrednim numerem: 71/325-08-10. Pozdrawiam, Anna Wójcik Dział Rekrutacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 87.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 6 to opinie pozytywne, 22 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.