@KIEROWCA, gratuluję tak długiego stażu pracy w firmie! To naprawdę godne podziwu. Czy mógłbyś powiedzieć jak wygląda kwestia dodatkowych benefitów socjalnych w firmie - czy są takie i czy każdy pracownik MPK we Wrocławiu może z nich skorzystać? @Prawda, długo już pracujesz w MPK we Wrocławiu? Jakie Twoim zdaniem zmiany powinny zajść w firmie, aby była bardziej atrakcyjnym pracodawcą zarówno dla obecnych, jak i przyszłych pracowników?
Cieszę się że pracodawca czyta tutejsze posty. Pracuje w mpk na stanowisku kierowcy 5lat. Do zmian jest wiele rzeczy. Ale trzeba by wymienić te najbardziej potrzebne. Po pierwsze admosfera i stosunek przełożonych do pracowników. wynagrodzenie finansowe świadczenia dodatkowe, działania zmierzające do utrzymania równowagi pomiędzy pracą i życiem osobistym, przekazywanie pracownikom wyrazów uznania, nakłady na doskonalenia i rozwój oraz planowanie ścieżek kariery, działania wspierające pracowników z problemami życiowym. Stroje służbowe lepszej jakości przewiewne bramka od drugiego parkingu w celu ułatwienia dojścia do pracy. Czasy przejazdu oraz postoje nie krótszy niż 15 minut na petlach. Zmiany rozpoczęcia pracy na drugiej w miarę blisko zajezdni.
ja tez pracuje jako kierowca i powiem szczerze ze jak slysze tego pana dyzurnego Wladzia na cb to az scyzoryk sie otwioera w kieszeni.ten jegomosc mysli ze zjadl wszystkie rozumy,nie rozmumie ze swiezi kierowcy maja prawo czegos nie wiedziec.
@Świerzak, czyli rozumiem, że musiałeś zadeklarować się, że będziesz na pewno pracował w MPK we Wrocławiu przez ten czas, a w przeciwnym razie będziesz musiał zapłacić określoną kwotę tak? Możesz napisać jeszcze w jakim trybie się pracuje w tej firmie i po ile godzin trwa zmiana? To dość ciekawe i istotne kwestie. Dziękuję za Twoją odpowiedź!
@Prawda, niestety tego, czy pracodawca czyta posty zamieszczane na forum, nie jestem w stanie zweryfikować. Miejmy nadzieję, że tak i zostanie brany pod uwagę głos pracowników. Dziękuję za Twoje wypowiedzi i pozdrawiam! Czy ktoś z Was podjął niedawno pracę w MPK we Wrocławiu? Jakie warunki oferowane są nowo przyjętym osobom? Czy od razu otrzymują one umowę o pracę?
Ja pracuję od stycznia. Umowę dostałem najpierw na 3 m-ce. Potem na rok. Następna ma być już na stałe. Robiłem prawko na koszt MPK w Polbusie. Teraz muszę to odpracować przez 4 lata. Jeśli chciałbym się zwolnić musiałbym zapłacić za kurs 4700 zł. Zarobki nie są duże ( około 3 tyś) na łapę. Za to duża odpowiedzialność. Ale jak się lubi jeździć autobusem to praca jest fajna.
@Adrian, rozumiem, że możesz być zdenerwowany, ale mimo wszystko bardzo proszę o kulturalne i bez wulgaryzmów wypowiedzi na forum. Przypominam także, że forum GoWork.pl służy wymianie opinii na temat pracodawców. @True, @Prawda, patrząc po Waszych wypowiedziach wydaje mi się, że jesteście byłymi pracownikami MPK we Wrocławiu. Co Waszym zdaniem powinno się zmienić w tej firmie?
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/6/a/a/6aac9be03c8c1b4fdfd6c3bf5b64630b.png)
Mam wszystkie uprawnienia prawa jazdy kat B, C+E, D, 12 lat na autobusie, wiec doświadczenie mam, ale za takie pieniądze to bym się musiał grubo zastanowić nad praca kierowcy, ktoś napisze szczerze czy warto.
Jak w każdej pracy są plusy i minusy więc zacznę od plusów karta multisport terminowe przelewy pensji co 5lat badania lekarskie na koszt pracodawcy domki za grosze w Słowie. A teraz minusy fatalna admosfera źle czasy przejazdu na trasach komunikacyjnych straszenie karami oraz karanie praca 3 zmianowa zapomnij o wolnym w święta. Wstawanie o 2 rano gdzie indziej się zaczyna a gdzie indziej kończy więc autem nie ma jak podjechać a puzniej powroty dzięki Bogu jest car shearing vozila I Uber. Masakra na petlach toi toi jako toaleta czasem lepiej nie wchodzić. Pasażerowie czasem normalni ale pamiętam tylko tych wrednych frustratów pensja regularna do 10 ale mizerna 2 700 zł jeśli coś pominąłem to raczej na minus nawet stroje służbowe to lateks więc w czasie mrozów zimno a w upał gorąco. Powodzenia.
@Jeszce, a czy mógłbyś dodać do swojej wypowiedzi, na podstawie jakiej umowy pracuje się w MPK we Wrocławiu i czy jest jakiś socjal w firmie? Czy jesteś pewien, że w firmie panuje mobbing? Często to określenie jest nadużywane. W jednym z moich poprzednich komentarzy opisywałam to zjawisko. @Bunia, rozumiem, że piszesz z pozycji pasażera MPK we Wrocławiu. Jeśli chodzi o punktualność, to ta uzależniona jest od wielu czynników - chociażby od aktualnie panujących warunków na drodze. Przypominam jednak, że forum GoWork.pl służy wymianie opinii o pracodawcach, a nie świadczonych przez nich usługach.
@Maciej, czy jesteś pewien, że w firmie panuje mobbing? Jest to bardzo poważne oskarżenie. Przypomnę, że mobbing oznacza prześladowanie podwładnego lub współpracownika w miejscu pracy; zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Czy właśnie takie sytuacje mają miejsce w MPK we Wrocławiu? Czy były podejmowane jakieś rozmowy w tej sprawie?
Nie polecam cieszę się że już tam nie pracuje. Jeśli chcesz stracić rodzinę i znajomych za 2800zł to ta praca jest dla ciebie. 4dni na pierwszą zmianę dzień wolnego i na drugą przed wolnym nocka po mieście źle czasy przejazdu ludzie wnerwieni ty nie masz przerwy jak wracasz po pierwszej zmianie to odsypiasz dzieci cię widzą jak śpisz a na weekend i tak z rodziną się nie spotkasz zapomnij o świętach i urlopie w lipcu lub sierpniu od planowania tobie rzycia jest kierownik mpk zastępca i planista czynił zmiennego pasażera frustrata bo kto jeździ komunikacją miejską. W wieku 45 50 lat odpowiedzialność masakra a admosfera w firmie to mobbing i patologia za byle co wyciąganie są konsekwencje służbowe tam nie Mas nazwiska czy imienia tylko numer służbowy masakra.
@Numer służbowy, dlaczego? Możesz napisać coś więcej, jakieś konkrety/przykłady? W tym momencie Twoja opinia jest bardzo ogólna i niewiele mówi osobom zainteresowanym pracą w MPK we Wrocławiu. @Ignaś, a na podstawie jakiej umowy pracuje się w MPK we Wrocławiu? Czy jest jakiś socjal w firmie?
Pracowałem w tej firmie 6 lat, i mogę powiedzieć z całą stanowczością że było to najgorsze 6 lat mojego życia. Jeśli chcesz pozbyć się rodzimy przyjaciół znajomych , być traktowany jak śmieć począwszy od dyspozytora kończąc na kierownictwie o pasażerach nie wspomnę jest to praca dla Ciebie. Wypłata to ~2700-2900 netto za jazdę na trzy zmiany w ruchu ciągłym. 4 dni na rano dzień wolnego 4 dni na popołudnie , w weekendy nocka, bo straży empekowcy muszą się%%%%%. Zapomnijcie o wolnych świętach nie mówiąc o Sylwestrze bo w Nowy Rok na 4.20 do pracy. Związki Zawodowe działają czysto iluzoryczne. Najwięksi krzykacze to Federacja pracowników komunikacji miejskiej. Ekipa kolesi którzy załatwiają TYLKO swoje interesy. Szkoda na nich czasu i 13 zł miesięcznie. Nie masz układów będziesz dymał jak osiołek a i tak nie zrobisz bo pod koniec okresu rozliczania "przesympatyczna" pani planistka zkasuje Ci nadgodziny. Co innego "swojacy" oni pracują od poniedziałku do piątku a w niedzielę gdy jest dodatek przychodzą z wolnego na 10 godz. gdyż mają płacone 100% i tu pozdrawiam Pana Marcina. Cieszę się bardzo że już tam nie pracuję. Jest to moja subiektywna opinia na temat tej firmy.
Nie polecam uciekać jak najdalej
Dnia 23.04.2018r na przystanku przy ulicy Godebskiego (AWF WROCŁAW ) o godzinie 22:23, upośledzony motoryczy tramwaju numer 9 nie dał czasu aby wsiąść do tramwaju i odjechał, mimo pokazywanych mu sygnalów ze ktoś jednak na tym przystanku się znajduje, serdeczny ch *j mu w du *sko obyś się wykoleił:)
Powiem tak firma dobra tylko zeby mieć doswiadczenie. Z tych dobrych rzeczy wszystko. W dzisiejszych czasach, takim ruchu na mieście nie ma szans zeby ludzie pracujacy tam w ruchu dlugo popracowali. Do tego glupota ludzi z magistratu, którzy organizują przewóz łącznie z planowaniem tras i lini i czasowek. Brak komunikacji z kierującym, ignorowanie uwag zglaszanych Nadzorowi Ruchu zgodnie z zasadą my nic nie możemy. Wszystko to plus zarobki i warunki pracy skutecznie zniechęca do tej pracy.
Na początek 2400zł netto dostaniesz, ale proponowałbym pracę na wózek widłowy w magazynie. Zero stresu, normalne godziny i więcej zarobisz :) Ja za 4 tys netto nie podjąłbym się tej pracy, chociaż mam uprawnienia. Pozdrawiam
Ja pracowałem na magazynie na wózku przez 18 lat. Teraz od 3 m-cy pracuję w MPK i do magazynu na pewno nie wrócę.
Witam.W dn.18.02 2018 /niedziela/ jechałem autobusem lini 149 nr boczny 4624 o godz 12,43 z Kuznik w kierunku miasta i byłem świadkiem takiego zdarzenia.W autobusie w przedniej jego części jechali młodzi ludzie/kobieta i mężczyzna/W pewnej chwili pan chciał pociągnąć piwo z butelki ale zrobił coś nie tak bo piwo z butelki wylało mu się w dużej ilości na podłogę w autobusie.Zdarzenie to wypatrzyła sprytnie Pani kierująca pojazdem i zatrzymujac autobus wysiadła z kabiny , w sposób zdecydowany ale kulturalny zwróciła uwagę na niestosowne zachowanie pasażera/picie piwa/.Nastepnie ów pasażer otrzymał od Pani kierowcy rolkę papieru toaletowego aby piwo rozlane na podłodze autobusu powycierał.Ku zdziwieniu kilku pasażerów młody człowiek wycierał podłogę do połysku.Zdecydowana reakcja Pani kierowcy super.Nie do wiary ale widziałem to na własne oczy.Wielki szacun dla Pani - mieszkaniec Kużnik.
Mamo chwalą nas. Widzę że "znana blogerka" od Michasia sama na siebie pisze pochwały. To jest żenujące. Proponuje Mamie zająć sie rodziną......
Zgadza sie. Jezdzi 4611 ale zdarzy jej sie takze jezdzic innym autobusem wiec kto wie hehe
Polecam tą prace dla ludzi którzy chcą zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę tej pracy, a później próbować sił za granicą... Oczywiście jeśli wytrzymacie chociaż pół roku :) Wynagrodzenie za tak odpowiedzialną pracę to porażka. Dyspozycyjność non stop, poznanie na dzień dobry 30 linii (z czego jednego dnia możesz mieć 4 ) później dochodzą kolejne. Kierowca jest rypany za wszystko i o wszystko, sypiący się tabor, duża strata czasu na dojazdy do pracy za którą nikt Ci nie zapłaci np : mieszkasz na Psim Polu, jedziesz rano autem na zajezdnie, wyjazd 4:00 kończysz o 14:00 na Nowym Dworze i wracaj teraz po auto na zajezdnie i do domu :) Ale póki nie przekonasz się na własnej skórze to się nie dowiesz :) Pozdrawiam przyszłych kierowców !
Firma żałosna na rozmowie o pracę mówią że zarobisz 3400 brutto przez okres próbny (3miesiace)czyli kłamią ludzi w żywe oczy. Właśnie jestem po 1-szej wypłacie. Za wstawanie o 2.55 nad ranem żeby dojechać na tzw obore i kończenie czasem o 00.30 plus tzw dwurazowki i łącznie 144h pracy otrzymałem 2360 na rękę. Idąc do firmy licz się że będziesz smieciem, plus musisz znać 60 Lini z czego jedna potrafi jechać 4 inne trasy. Jednego dnia robisz do 6 Lini. Socjal naoboecywali multisoporta i już 2 tygodnie po terminie i dalej cisza. Szkolenie żałosne 4 dni z patronem po czym musisz się wszystkiego domyślać. Chora żałosna poskomunistyczna firma z tepakami i prostakami. Firma płaci za kurs i myśli że niewolnika sobie kupiła. Wstyd i hańba dla miasta! Po krótkim okresie czasu rzuciłem ten syf i zmierzam lepsza ścieżka dziś. Pozdrawiam kierownictwo i cała dyrekcje MPK WROCŁAW
Jestem niestety w tej firmie. Masakra 4 dni na drugą zmianę dzień wolnego i na pierwszą polonczenie zajezdni spowodowało podwojenie się kierownictwa żeby wyżywienić armię nie potrzebnych ludzi trzeba pozbywać się premi klimat tej firmy przypomina (usunięte przez administratora) numer służbowy i komputerowy monitoring plakietka i czy majtki z mpk są nie ma plusów o 3 trzeba wstać a czasem o 6 rano się kończy mobbing na maksa patologia i tyle.
Witam, Pracuje w tej firmie już trochę. Mogę powiedzieć jedno: to co wypisują na sloganach, hasłach, które później wszyscy możemy oglądać to jedno. Natomiast firma od tych haseł jest daleko, bardzo daleko. Może firma stara się być blisko pasażera, natomiast bardzo daleko od kierującego. Zamiast porządnego socjalu, dodatki za której podatek odprowadzają z twojej pensji, na święta i tylko Boże Narodzenie, oferują nagrody, zamiast uczciwie dać wszystkim po równo. Oczywiście jest mnóstwo wykluczeń, za której nie dostaną Państwo tkzw: Nagrody. więc cel jest jasny dać tylko, że jak najmniej. Wcześniej jak kursy były płatne można było za dobrą pracę umorzyć cześć zadłużenia po roku. Niestety firma robiła wszystko żeby znaleźć na Ciebie haka, by Ci nie umorzyć wszystkiego, albo wcale. Mówiąc uczciwe jest tylko dodatek do urlopu, dla dzieci możliwość dofinansowania, karta multisport i ubezpieczenie PZU. Oczywiście firma nie płaci ich, tylko pobierają składki i potrącają podatki. W siedzibie firmy często wysyłają do innych pokojów, bardzo czasem są niemili co idzie w parze z nie-fachowością niestety. Już nie będę pisał o taborze, bo to inna para kaloszy. Dość powiedzieć, że jeżdżenie takim to czasem ryzyko dla kierującego, jak i dla pasażera. Może kiedyś ta firma się zmieni. Oby. Pozdrawiam
Panowie Kierowcy, poradźcie proszę. Myślę o pracy kierowcy w mpk i mam kilka pytań. Czy MPK dofinansowuje szkolenie kat D? Jaki jest socjal, dają bony na święta? czy to prawda ze jest jakis przerywany dzien pracy? tzn pracujesz 4h idziesz do domu i wracasz na kolejne kilka godzin?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 89.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 6 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.