Opinie o Orange Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Orange Polska S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w Orange Polska S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Orange Polska S.A. w Warszawa

Klijent
Inne

Unikac salonu Orage w Manhatanie Gdansk.Obsługa to naciągacze.Kilaka lat temu obsluga byla super

Basia
Były pracownik
@Klijent

Wiesz oni musza realizowac cele dlayego tak sie dzieje. Nie zrealizuja nie maja premii.

rys
Inne

Przez 12miesiecy byłem (usunięte przez administratora). Przy przejścia na abonament wziolem tel Apple 11.Zaplacilem kaucję 790na poczet rat oraz depozyt 740 który miał być zwrotny po 6mies. Tak pan mi powiedział w tym salonie, po tym okresie złozyłem pismo o zwrot depozytu. Pan przyjął pismo. Potem dowiedziałem się z czatu z konsultantem że nie 6 ale 12 mies terminowych rat. Po rok dowiaduje się ze depozyt może być oddany dopiero po zakończeniu umowy czyli 24mies.Pewnie też nie mam pewności czy go odzyskam. Myslę , ze orange czeka az jakas rata wplynie po terminie i wtedy maja na ludzi haka. Taka jest praktyka w orange. Tak w tym salonie w Elblągu w galerii ogrody (usunięte przez administratora) sie ludzi. Również na czacie kłamią, byle pozyskać klijenta. Jeszcze nikt w życiu mnie tak nie (usunięte przez administratora) Nie dajcie się (usunięte przez administratora).

pracownik l4
Pracownik

sama doświadczam kary za l4 pracując w Orange ,po prawie 13 latach pracy dowiaduje się bardzo mocno że jestem nikim ,przykre nie polecam tu pracy,machlojki ,lewa sprzedaż bo kierownik musi mieć premie całe orange

Jerzy
Inne
@pracownik l4

Ale ktoś powiedział ci tak mocne słowa bezpośrednio? Czy próbują ci to pokazać jakimś zachowaniem? Jeśli tak, to co konkretnie się dzieje?

adiadidas
Kandydat
 Pytanie

Jako kandydat mogę powiedzieć tylko tyle, że organizacja LEŻY. Bylem umówiony na rozmowe o pracę. Z przyczyn osobistych musialem ją odwołać, przełożyć na inny dzien. Kiedy na drugi termin przyszedłem okazalo się że pani kierownik zapomniała o mojej rozmowie. Przeprowadziła ją inna pani, dosyc miła. Mialem czekac na odpowiedz. Po tygodniu uznałem ze dobrze szukać dalej czegos innego. Po trzech tygodniach odezwali się do mnie nagle z zapytaniem czy dalej jestem zainteresowany. Odpowiedziałem twierdząco, tego samego dnia pojechałem po dokumenty zeby umowic się na medycynę pracy. Zaznaczę ze to POL-MED. Niby badania darmowe ale nie mozna sie wgl dodzwonić na infolinię. W dniu w którym zadzwoniłem zeby powinformowac ze udało mi się wreszcie dodzwonić i umowic na badania dostalem pozniej info SMS’em (cyt.) że „ Przełożony nie wyraził zgody na rozpoczęcie współpracy. Rezygnujemy z zatrudnienia.” Troszkę się czuję zmieszany ponieważ nie ukrywam, że dosyc pozytywna aura panuje wśród pracowników. Więc się zastanawiam „JAK?!” Nikt chyba nie lubi jak się marnuje jego czas wiec doswoadczenie mimo ze znikome oceniam na negatywne.

Specjalista Ds. Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutację przeprowadzała Pani kierownik salonu Orange. Nadała nieformalny ton rozmowie poprzez luźne przywitanie się, zwracanie się po imieniu, co zupełnie mi nie przeszkadzało, później zdrabniała moje imię. Kiedy Ja zwracałem się w ten sam sposób widać było zdenerwowanie na twarzy rekruterki. Po pytaniach zadanych przez kierownik, zostało zadane pytanie jak wygląda sprawa awansu w firmie, czy są stanowiska np. dla trenerów sprzedaży. Pani kierownik obruszyła się wyraźnie i nie powiedziała nic prócz zadania trzy razy pytania zwrotnego "Nie rozumiem za bardzo pytania, Czy można prosić o wyjaśnienie?". Zagadnienie pozostawiłem bez wyraźnego rezultatu, dowiedziałem się, że trenerami są osoby spoza firmy, jednak co do awansu w tak dużym salonie(ok. 20 sprzedawców)nie otrzymałem odpowiedzi. Kierownicza dała mi wrażenie megalomanki, skupiającej się na udowodnieniu kandydatowi iż praca w tak prestiżowym miejscu będzie najlepszym co może mnie spotkać.

Pytania

Kilka rzeczowych, czyli: -proszę opowiedzieć coś o sobie i doświadczeniu zawodowym. -jakie jest aktualne stanowisko, okres wypowiedzenia -jak radziłeś sobie z trudniejszym okresem w sprzedaży, kiedy zagrożone było wyrobienie planów sprzedażowych -dlaczego właśnie Orange Kilka zupełnie nieprofesjonalnych: -Ile zarabiasz? -tak mało? Wiadomo że tam mało płacą. -Ostatnio dużo osób z waszej firmy przechodzi do nas, mam bardzo dużo "cefałek" -ten salon(w stosunku do mojego poprzedniego miejsca pracy)robi wrażenie co?Z pewnością jest lepszy niż Twój poprzedni

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy .NET -Backend Engineer (w Dubaju)
Bydgoszcz
Bamboo Card
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Deisy
Pracownik

Zacznijcie wreszcie doceniać pracowników outsource i o nich jakoś odpowiednio dbać bo bez nich ta firma zginie. Po prostu wstyd!

Smutek
Pracownik
 Pytanie
@Deisy

Przede wszystkim otworzyć możliwość przejścia na telepracę, czemu tylko pracownicy etatowi OPL mogą a my nie? Efekt jest taki że samotnie siedzę w biurze bo reszta załogi pracuje z domu. Zarząd mówi o konieczności integracji, mi przyszło integrowac się z pustymi ścianami. O braku podwyżek, awansów aż przykro wspominać.

Juni
Były pracownik

Orange absolutnie nie polecam!!! Cele wyśrubowane i nierealne. Salon w Atrium Targówek to największa pomyłka. Zastraszanie pracowników, (usunięte przez administratora) wymuszanie sprzedaży nie zgodnej z zasadami etyki. Starzy stażem sprzedawcy pracują z zasiedzenia i boją się zmienić pracę. Pani kierownik straszy że nigdzie nie znajdą pracy. Nie polecam tam pracy.

Pracownik
Były pracownik

Struktura firmy rodem z poczty polskiej. Załatwić cokolwiek graniczy z cudem. Spychanie od osoby do osoby. Poziom klientów w salonie to głównie 60+ którym to trzeba wszystko wciskać bo są chore naciski z góry. Nie polecam!

Szary człowiek
Były pracownik

Hej. Wszystko co tu przeczytałem jest prawdziwe i nie naciągane, mam na myśli warunki pracy. Opiszę jak to wygląda w większym mieście w salonie. Zacznę od dobrych stron czym na pewno jest prywatna opieka lekarska, karta sportowa, grusza i... Zarobki, oczywiście jeśli wykonasz założony cel na 120% Tyle dobrego. Codzienność obarczona jest tak dużym obciążeniem psychicznym że ludzie zrażają się do pięknego zawodu handlowca nie mając pojęcia że wpadli po prostu w pułapkę nieumiejętnego zarządzania i strategii przełożonych. Zadań jest więcej niż można sobie wyobrazić, które najlepiej wykonywać wszystkie naraz żeby starczyło czasu na kolejne. Trzeba się tłumaczyć z doslownie każdego wskaźnika, nawet jednego a resztę masz pod korek. Dla mnie osobiście jest to praca w ciągłym napięciu i stresie, nie ze względu na klientów, gdyż dzięki rozwijaniu umiejętności interpersonalnych można nauczyć się z nimi pracować, tylko ze względu na ciśnienie, które graniczy metaforycznie z udarem pracowniczym. Droga do pracy już jest stresorem bo wiesz ze czeka na Ciebie masa maili z których oczywiście musisz się tłumaczyć. Niby okey, można mieć wyparcie ale gwarantuje że jeśli kadra zarządzająca ma podejście z 2000 roku to prędzej czy później głowa siada. Jest to moja osobista ocena choć widzę z commentow że odzwierciedla dokładnie to samo meritum co u innych. Generalnie jest potencjał, sprzedawcy są mega mądrymi, fajnymi, poukładanymi ludźmi których się nie zapomina lecz niestety od dłuższego czasu idzie to wszystko ku zagładzie, rynek pracodawcy nie pracownika. Twój wybór, może u Ciebie będzie lepiej. Ściskam :) Doświadczenie 4,5 roku Pomorskie.

Ela
Pracownik
@Szary człowiek

W przyp zatrudnienia przez firme zewnetrzna nie ma sie nawet opieki prywatnej i wczasow pod grusza. Jest to niesprawiedliwe bo obowiazki masz takie jak etat. To co sie dzieje w tej firmie to mysle ze niedlugo sie posypie. Ludzie nie wytrzymaja w ciaglym stresie ze str firmy i klientow. Ciagle tlumaczenia sie czemu nie ma wiecej sprzedazy ze stac Cie na wiecej i wiecej. Znam osoby ktore tam pracują i sa u kresu. Beda odchodzic z pracy.

outsource
Pracownik

Pracownicy zatrudnieni w ramach outsource, traktowani są jako drugi sort. Na początku roku 2020, gdy zostały wycofane premie miesięczne, pracownikom etatowym podniesiono wynagrodzenia o 10%. Jawna dyskryminacja płacowa.

M.
Pracownik
 Pytanie

Pytanie jako pracownik- jakiś czas temu mieliśmy wszyscy do wypełnienia ankietę nt.trybu, w jakim chcemy pracować. Z wyników jasno wyszlo, że większość chce utrzymania pełnej pracy zdalnej, znacznie mniej osób jest za pracą hybrydowa a najmniej bo kilka procent optuje za całkowitym powrotem do biur. Teraz słyszę że od września wszyscy wracamy w trybie hybrydowym. Po co wiec było robić te ankiety? Rozumiem ze to ma na celu poprawić komunikację między pracownikami, może w dużych komórkach jest to rzeczywiście potrzebne, ale w mojej wygląda to tak że jak trzeba będzie wrócić to i tak będę sam w biurze siedział bo jest tak mało pracownikow, więc nie widzę w tym sensu.

Czop_z_teltech
Były pracownik
@M.

Bo ta ankieta miała dowieść, że chcecie tego samego co góra, a Wy naiwnie odpowiadaliście szczerze ????

KapitanPlaneta
Pracownik
@M.

I tak najpóźniej z początkiem października wszyscy wrocimy na zdalna, dlugo to nie potrwa ;)

Izabela
Inne
@KapitanPlaneta

Ale to sprawdzone informacje czy tylko przypuszczenia? :P Jak wygląda organizacja zdalnej pracy w Orange? Czy godziny pracy są jasno wyznaczane? Czy jest to w pełni zdalna praca czy hybrydowa?

M.
Pracownik
@Izabela

Od 1.09 mamy pracę hybrydowa, mimo że większość pracowników woli pracować tylko zdalnie. 2 dni w tygodniu musimy pracować w biurze. Założeniem powrotu do biur jest wspólna integracja, co w moim wypadku jest zabawne bo w biurze siedzę sam ;) Możesz sobie wybrać dni w których chcesz być w biurze. U mnie nie ma tego problemu bo podkreslam, i tak siedzę sam, ale w dużych obiektach typu MO już nie jest tak kolorowo i działa to trochę na zasadzie kto pierwszy ten lepszy, tzw.gorace krzesła. No ale tak jak kolega wyżej mam szczera nadzieję że dlugo to nie potrwa i że szybko wrócimy do domów.

hans
Pracownik
@M.

Jak zawsze nie ważne jest kto jak głosuje. Ważne jest kto liczy głosy. Ankieta była po prostu dla ściemy żeby nie było że paru typa zdecydowało za wszystkich.

B1toX
Inne

Jakość internetu jest bardzo dobra, jednak sam w sobie co jakiś czas się wyłącza.

1
Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Orange Polska S.A.?

kaziu
@Pytanie

oczywiście że 100%, jak się nadal niektórzy będą dopytywać prezesa na webinarach do kiedy będzie 100% wynagrodzenia to wreszcie dojdzie do wniosku że skoro pytają to może im ciachnę ze 20%...

Malwiak
Były pracownik
@Pytanie

Wpływa całe na konto, chyba ze jakieś zewnętrzne konkursy są to wtedy na karty osobne

Ela
Były pracownik
@kaziu

To ciekawie by bylo bo ludzie pracujacy dla firmy Orange maja np 2000 a sa tacy co maja niepelny etat 1200.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Orange Polska S.A.?

Helmut,
Były pracownik
@Pytanie

Ja z ulgą pit dostałem na rękę 2197 złotych :)

Jola
Były pracownik
@Pytanie

Na start najniższa krajowa.

Tomek
Inne
 Pytanie
@Helmut,

Witam. Jak wyglądają zarobki kierownika salonu orange? Ktos kiedys mi chciał wmówić ze w orange kierownicy zarabiaja po 10-12tys do reki. Miałem z tego nie mały ubaw

Helmut,
Były pracownik
@Tomek

Nie zarabiają więcej. Maksymalnie 500 złotych więcej per/miesiąc Obowiązków więcej i gwarantowany brak czasu na robienie umów :)

Tomek
Pracownik
@Helmut,

Szeregowy pracownik wezmie te 2.5tys netto a kierownik dodatkowo premie. Tez tak sadzilem, rozumiem ze duzy salon duze obroty to kasa wieksza ale 10-12tys netto to pewnie zarobki dyrektora regionu ale i to sadze nawet polowa z tych 12tys do zarobienia. Przeciez to polska.

JD
Pracownik
@Pytanie

W salonie firmowym w Wawie 3700 brutto.

Rekrutacja Szczecin Wyzwolenia
Kandydat

Zgłosiłem się na sprzedawcę w Szczecinie w głównej siedzibie. Rozmowę miałem z Panią B zastępca kierownika ponieważ kierowniczce wypadła telekonferencja, jak najbardziej zdarza się ok, ale sposób przeprowadzania rozmowy przez Panią B zniechęcił mnie do tej pracy, chciałem gdzieś napisać, żeby albo nauczyć Panią B rekrutować albo nie dawać rozmawiać z kandydatami. Według mnie bardzo zarozumiała, często nie dawała dokończyć zdania, samo zakończenie rozmowy też bardzo nie miłe. Przynajmniej szczerze było, że nie ma możliwości rozwoju, wymagany jest podstawowy angielski, a ekipa tak się zmienia że często będę Proszony zostawać dłuższej i informowany tego samego dnia. Niestety miała być przeprowadzona druga rozmowa a dostałem email negatywny, więc zastanawiam się czy Pani B nie skorzystała z okazji, żeby kogoś od siebie przepchnąć a mnie zniechęcić i dać negatywny feedback kierowniczce. Ja zawsze się staram się być sympatyczny, otwarty, ale tutaj ledwo wytrzymywałem żeby.nie zrezygnować i wyjść.

Izabela
Inne
@Rekrutacja Szczecin Wyzwolenia

A wiesz może ile miało być wszystkich etapów rekrutacji w Orange i jak miały one wyglądać? Czy na rozmowie weryfikowano w jakiś sposób Twoje umiejętności? Miałeś jakieś zadania do wykonania?

Antoni

Pracuje w Orange i jest to jedno wielkie nieporozumienie. Codziennie przychodza niezadowoleni klienci, ktorzy zglaszaja reklamacje i chca wyjasnic umowy. Ciagle trzeba wciskac klientom dodatkowe numery, internet mobilny, internet stacjonarny. A jak tego sie nie zrobi to czeka rozmowa z kierownikiem z opierd... dlaczego sie nie zrobilo dosprzedazy. Najlepszymi klientami na swiatlowody sa starzy ludzie, ktorzy nie rozumieja co sie do nich mowi, podpisuja umowy bez czytania i wychodza z taka umowa. Jedna wielka sciema. Oszukiwanie klienta jest na porzadku dziennym. Przy przedluzeniu umowy klient dostaje 'gratisowy' numer, karte za ktora oczywiscie placi i o tym nie wie. Presja ze strony przelozonych jest duza. Omijajcie to miejsce pracy. Nie polecam.

Antoni
Inne
@Antoni

W swojej wypowiedzi skupiłeś się na negatywnych stronach pracy w firmie Orange Polska. Mógłbyś swoją wypowiedź uzupełnić o ewentualne pozytywy, jakie niesie za sobą zatrudnienie w tej firmie? Zauważyłeś jakieś pozytywne kwestie, którymi mógłbyś się podzielić? Odpowiedz, proszę.

Była pracownica
@Antoni

Tam nie ma pozytywnych kwestii

BOK
@Antoni

@Antoni A potem ci wszyscy Wasi oszukani klienci lądują u nas w BOK, bo salon wraz z kierownictwem zbywa ich wszelkimi możliwymi metodami i kieruje do nas. Zwykle my już im nie możemy pomóc. Umowa podpisana, słowo przeciw słowu. Najgorsze w tej pracy to właśnie te starsze, oszukane osoby, o których raczyłeś wspomnieć. Jaja bym za to ucinała, bo jakaś franca nabiła sobie łatwą sprzedaż a my jedyne co możemy to dać im się wypłakać i zebrać opiernicz za AHT. :/ Ale przejdźmy do tematu. Praca mocno stresująca, wszystko w biegu, mało czasu między połączeniami, żeby pozamykać i ogarnąć sprawy poprzedniego klienta. Często klient rozłącza się zanim skończysz czynności w programie, bo infolinia płatna a on swoją sprawę już przedstawił, masz więc do wyboru:albo olejesz klienta i przyjmiesz nadchodzące połączenie (niedopuszczalne), albo kończysz na AUXie (jednakowoż niedopuszczalne). Na reklamacjach ciśnienie, żeby spławić klienta w czasie poniżej 4 minut, przy minimum konsekwencji dla firmy a jednocześnie aby klient dał NPS 5 i nie wrócił ze sprawą. Grafiki całkowicie rujnujące jakiekolwiek życie prywatne, najczęściej godziny rozwalają cały dzień w ... (domyślcie się). Komputery straszą naklejką PENTIUM INSIDE i tak działają. Ogromna presja na dosprzedaż i nierealne koszyki, w sytuacji gdzie min. 70% klientów dzwoni z reklamacją nowych umów i aktywacji (oczywiście realizowanych w ogromnych pakietach wraz ze zbędnymi ale "darmowymi" usługami). Super funkcjonalne i intuicyjne Omni wysypuje się kilka razy dziennie, ograniczono nam dostęp do CRM, mając w życi to, że pokrewne funkcje w Omni po prostu nie działają. Zdarza się, że przychodzisz do pracy i dowiadujesz się, że właśnie nabyłeś nowe umiejętności, czyli będąc na reklamacji mobile masz obsługiwać technikę z FIXa. Do tego narzucony scenariusz rozmowy, powodujący u rozczarowanego klienta szczękościsk i nerwowe rozwolnienie. Owszem, ludzie w firmie fajni... byli... bo większość z nich uciekła po ostatnich zmianach. To tyle. Ostatnio w firmie coraz więcej pracowników na długotrwałych zwolnieniach od psychiatrów. Przypadek? Powodzenia w pracy. :)

Pilot
@Antoni

Duzo szkolen. Choc moim zdaniem jesli chodzi o biznes bez sensu bo inwestuja a pozniej zwalniaja.

Olga
Były pracownik
@Pilot

Wszystko sie zgadza

Olga
Były pracownik
@BOK

Wszystko sie zgadza. Ale coz zawsze prxyjda kolejni mlodzi rotacja trwa nieskonczenie

Bogdan
Były pracownik
@BOK

Cala prawda.

nick
Inne
@BOK

pentium to świetny procesor, do pracy na infolinii to dużo za duzo, widać, że baba pisała, myśli, że w iphone ma lepszy

Pracownik
Pracownik

Praca w salonie jest wymagająca bo są różni klienci, są oczywiście plany do zrobienia ale kwestia samego podejścia do tematu już wiele zmienia. Jak ekipa jest fajna na salonie to fajnie się pracuje. Orange jako pracodawcę postrzegam dobrze, podstawa, benefity plus dodatki na dobrym poziomie. Ja nie żałuję i dobrze mi się pracuje w Salonie Sprzedaży. Pozdrawiam

V45
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Benefity :) ? Powiedz mi, a wodę na salonie masz ? Orange nawet tak podstawowych rzeczy nie zapewnia. Kawa/herbata/woda latem - nie ma nic. Chyba, że jesteś zadowolony ze zmiany LuxMed na gówniane PZU zdrowie ? Dają na święta parę groszy, i na urlop ot i tyle. O tych pożal się boże pożyczkach 0% gdzie żyranta potrzebujesz i sobie pracownicy podpisują na wzajem nawet nie wspominam, bo to głupota.

Izabela
Inne
@Pracownik

Cześć, właśnie zastanawiałam się czy praca w Orange jest ciężka. Wspomniałeś/aś o planach, które trzeba zrobić - czy mógłbyś/mogłabyś napisać mi jak one wyglądają, czy łatwo jest je zrealizować, czy czasami są z tym jakieś problemy? Co w sytuacji gdy się to nie uda?

Yellow
Były pracownik

Praca w salonie to porażka. Pracowałem w jednym z salonów własnych. Kierownik - delikatnie mówiąc de bil. A reszta grała tylko na siebie. Osoba bez doświadczenia nie ma szans, bo starzy pracownicy wola sami zarobić niż wyjaśnić. A dla nowych pracowników zostają doładowania, reklamacje i faktury do opłacenia. Porażka. Odradzam wszystkim. Wolałbym kopać rowy niż tam wrócić.

Helmut
Były pracownik

Ogólnie, wrażenie negatywne w każdym calu, trafiłem na salon w którym stanowisko kierownika objął ktoś kto powinien być ostatnią osobą do przejęcia tak odpowiedzialnej funkcji. Wyżywanie się na pracownikach to codzienność, ciężko w to jakikolwiek inny sposób określić, trafiłem do piekła, Ciągły stres i presja, na wyniki (nie ukrywam, 2msc, nie dostałem nawet kodów żeby uczyć się góra miała to głęboko w (usunięte przez administratora) pomimo ukończonych szkoleń i wymaganych certyfikatów) Zwolniłem się bo nie mogłem już dłużej wytrzymać psychicznego znęcania się i poniżania na każdym możliwym kroku, NAWET PRZY KLIENTACH! Każdy ruch bądź źle sformułowana myśl mogła się skończyć wycieczką na zaplecze, 40 minutowy wykład o tym jakim kretynem jesteś i jeszcze to wjeżdżanie na psychikę i słowa wypowiadane przez szanowną Panią kierownik o tym jak jej na tobie zależy :) Od Konsultanta ds. Obsługi Klienta w Orange, gorsi są chyba tylko komuniści XD Serdecznie odradzam, stres i presja którą wywrze prędzej czy później Firma i przełożeni... Tego się nie da wytrzymać. Wyzysk i słupki, nie ludzie!

OrangeToFarmazon
Były pracownik
@Helmut

Polecam nagrywać kierownika jeśli jawnie mobbinguje

ping
Inne

najgorszy internet jaki istnieje na tym świecie ta firma w ogóle nie powinna istnieć jak mozna miec tak beznadziejny internet jak ma orange w głowie sie nie mieści

1
Anna
Kandydat

Pracowalam na infolinii w Krakowie. Przestrzegam osoby niepelnosprawne przed ta firma. Juz na poczatku wprowadzaja w blad - infolinia jest infolinia sprzedazowa. Moze (usunięte przez administratora) to mocne slowo ale niestety to prawda - firma powinna byc skontrolowana przez PFRON. Ogolnie firma nie powinna zatrudniac pracownikow niepelnosprawnych bo biora tylko kase a kompletnie nie jest do tego przygotowana.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Orange Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Orange Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Orange Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 107.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Orange Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 74, z czego 3 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Orange Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w Orange Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Orange Polska S.A.
1.6/5 Na podstawie 146 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Orange Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii