Opinie o Port Lotniczy Wrocław S.A. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Port Lotniczy Wrocław S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Port Lotniczy Wrocław S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Port Lotniczy Wrocław S.A. w Wrocław

Niki

Pracowałam w Porcie kilkanaście lat.Niestety to wszystko co tutaj zostało napisane to prawda. Bardzo złe warunki pracy,a wspominane kierownictwo obsługi pasażerskiej nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany.Nie posiadają żadnej wiedzy co do kierowania i zarządzania zespołem ludzi.Potrafią tylko wyśmiewać,skłócać ze sobą ludzi,pomiatać nimi,szykanować (usunięte przez administratora)Nie masz tam żadnych praw,a jak ci się coś nie podoba to się zwolnij,nikt Cię na siłę tu nie trzyma-takie słowa padają,a jak chcesz odejść to robią Ci wielki problem(usunięte przez administratora) Faktycznie można tam oszaleć,ale to wiedzą tylko te osoby ,które pracowały w dziale obsługi pasażerskiej. Często grafik ulega zmianie,i nawet nikt Cię nie zapyta czy możesz przyjść,Ty nie masz żadnych praw,nawet nie wiesz,że grafik pracy został zmieniony - Ty masz się logować do maila i codziennie sprawdzać maile - bo nic innego nie masz do roboty podczas dnia wolnego. Nie masz prawa mieć życia rodzinnego-bo wspominana zastępna go nie ma ,więc Ty też nie masz prawa go mieć.Zmuszanie ludzi do zostawania po godzinach, a póżniej skrupulatne rozliczanie każdej nadgodziny ,dlaczego tak długo byłaś w pracy...Jakaś masakra... Jedyny przyjazny dział to kadry (usunięte przez administratora)Te dziewczyny trzeba chwalić,zawsze pomogą ,doradzą,zawsze się znajdzie jakieś wyjście z podbramkowej sytuacji. Panowie PREZESI, szacun,nie wiem czy komuś udało się przez taki długi czas nie dawać ludziom podwyżki,nawet tej inflacyjnej...Udało się po 7 latach wyżebrać brutto 250 zł, i to strajkiem... (usunięte przez administratora) Odradzam tam pracy... Co innego na rozmowie rekrutacyjnej a co innego tak naprawdę robisz,a robisz wszystko....i nie masz prawa się odzywać. Pozdrawiam Wszystkich Byłych Pracowników....Wszędzie lepiej....

Zgadzam się!!
@Niki

(usunięte przez administratora) Podpisuję się rękami i nogami! (usunięte przez administratora) Wymagania jak stąd do Krakowa, a sobą nie reprezentują nic oprócz nazwy stanowiska. Najchętniej to by chyba wszystkich pozwalniali, ciekawe kto by wtedy realizował te ich pomysły... za które i tak nie umieją ponieść konsekwencji, bo nie potrafią przyznać się do własnych błędów i zwalają winę na swoich pracowników... (strach przed prezesem?) Profesjonalizmu i kultury osobistej zero, bezczelność, chamskie komentarze wkraczające w strefę prywatną, pomiatanie pracownikami i traktowanie ich jak g... na zasadzie „jestem twoim kierownikiem, a ty moim niewolnikiem”. Ogólnie nie mają szacunku do ludzi, ani swoich pracowników, ani nawet klientów (=pasażerów). Bardzo mnie ciekawi, jak dotarli do miejsca, w którym są dzisiaj.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alex
@Niki

To jest skandal, który od lat trwa i ma się całkiem dobrze, niestety. Podobnie jest w niektórych korporacjach, gdzie człowiekowi odbiera się godność osobistą poprzez prymitywnych managerów, którzy dla kariery zrobią wszystko. (usunięte przez administratora) W tym miejscu zadam pytanie: czy trzeba się bać, żeby być człowiekiem dla drugiego człowieka? Czy tak ma traktować Polak-Polaka? Kim są Ci ludzie(usunięte przez administratora)Czy chodzi o to, żeby ich przyzwyczajać, że tak niby wygląda świat i trzeba się bać pracodawcy i siedzieć cicho? Nigdy! Ludzie mają ogromną wartość i nikt nie ma prawa im jej odbierać. W tym kraju od wieków, ktoś próbował zniszczyć godność ludzi i mam wrażenie, że proces ten ciagle trwa, tylko forma się zmienia :-/

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Czarna 1111

Odradzam pracy w szczególności na dziale obsługi lotniska. (usunięte przez administratora) Pracownicy pracują po kilkanaście dni bez ani jednego dnia wolnego, brak przerw dobowych. (usunięte przez administratora)Polecam omijać to miejsce szerokim łukiem, chyba że ktoś chce się wykończyć psychicznie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Chętny
Inne

Jeśli ktoś jest niezadowolony z pracy to niech zwolni miejsce dla innych chętnych!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hehe
@Chętny

Nie ma chętnych!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
frog

zarzad lotniska powinien byc usuniety za takie warunki pracy i tak niekompetentny management

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Referent ds. analiz w firmie Port Lotniczy Wrocław S.A.? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
AUTENTYCZNIE

pracowałem/pracuję przy obsłudze pasażerów, pracuję jeszcze, gdyż mam tu pewien cel, który praktycznie już zrealizowałem, (cel, który przekracza bariery umysłowe zarządzającymi wrocławskim lotniskiem) gdyby nie to dawno już bym odszedł z tego tragicznego miejsca, które wydaje się tak przyjazne na pierwszy rzut oka... minimalne wynagrodzenie to nie najgorsza rzecz tej "instytucji" praca po 12 h, tragiczna atmosfera, wieczny pośpiech, popędzanie przez niekompetentnych supervisorów, (usunięte przez administratora) poważnie, nie wiem co oni (supervisorzy) musieli zrobić i komu, żeby dojść do takiego stanowiska w takim miejscu... czasem zastanawiam się jakim cudem dotrwali do swojego wieku w życiu, mając na myśli ich niekompetencje, bowiem przy ich poziome inteligencji selekcja naturalna środowiska, w którym żyjemy powinna dawno zrobić swoje smutne, ale prawdziwe nie życzę nikomu źle, ale to jest tragiczne, jacy ludzie rządzą obsługą pasażerską... najlepsze jest to, że mimo ciągle zgłaszanych skarg przez pracowników, kierownictwo nic z tym nie robi, kierownictwo po prostu wie jaka jest sytuacja i zamiast rozwiązać ten problem wolą zwalniać pracowników pod byle pretekstem i zatrudniać nowych, "nieświadomych" murzynów do ganiania na ich posyłki omijać to miejsce z daleka wszystkie powyższe wpisy (oprócz jednego pozytywnego z 2009 roku) są jak najbardziej autentyczne nie polecam, nie pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pytajacy
@AUTENTYCZNIE

AUTENTYCZNIE jakie są wymaganie na to stanowisko?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bu Bu

Mysle o pracy w sol ochrona.Jakie sa tam warunki.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie_wiem

Temu miejscu to nawet Stwórca nie pomoże

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NieTęsknię

Powiem tak... Stanowisko młodszego agenta obsługi. Zmiany po 12 godzin, kilka dni z rzędu, świątek, piątek, dzień, noc, bez znaczenia. Wszystko oczywiście na umowę zlecenie za minimalną stawkę, a wymagań coraz więcej i więcej. Wiecznie "brakuje ludzi". Nie ma czasu pójść do toalety, zjeść, już nie mówiąc o "przerwie". Czasami się uda… A czasami dopiero co zacząłeś jeść, wpada ktoś z kasy z oburzeniem, dlaczego nie widzisz, co się dzieje na kontroli, dlaczego nie biegniesz na pomoc. Oczywiście jak już pójdziesz „pomóc”, to już nie wrócisz… Wiadomo, że wszędzie są ludzie w porządku i ci mniej w porządku. Niestety pracownikami zarządzają w większości ludzie, którzy się do tego nie nadają. Oczywiście ci sami uważają, że wszystko zrobiliby lepiej od ciebie. Przez to nerwowa atmosfera - wieczny pośpiech, rób wszystko szybciej, ale dalej miej wszystko pod kontrolą, pamiętaj i sprawdzaj 100 rzeczy na raz. Zatrudniani są studenci (wiadomo – taniej). Ale to nieważne – najlepiej, żebyś pracował cały tydzień, po 12 godzin. Co tam studia. Ba! Co tam życie osobiste? W Porcie nie ma na to miejsca. Tu się musisz poświecić. Co to znaczy, że nie możesz jutro przyjść do pracy, mimo że nie masz wtedy zmiany. Mamy problem, potrzebujemy osoby, masz rzucić wszystko i przyjść. Dajemy ci przecież aż minimalną stawkę i niesamowitą możliwość rozwoju w prestiżowej firmie. Istotna jest też wzajemność. Każemy ci zostać dłużej? Masz zostać. Masz problem z grafikiem, potrzebujesz coś zmienić, bo dyspozycyjność ustalałeś na miesiąc do przodu? Coś ci wypadło, bo jesteś człowiekiem? Zapomnij. To my wymagamy, nie ty. Ty tu nie masz nic do gadania. Na wszystko jest odpowiedź: "taka specyfika pracy”. Jak się nie podoba… przecież nie musisz tu pracować. „Oferujemy ciekawe zadania realizowane przez zgrany zespół”. Ach. Ostatnie określenie dla tego zespołu to zgrany. Atmosfera tragiczna. Poziom emocjonalny szkoły podstawowej, każdy każdego obgaduje, pełno złośliwości (nawet dlatego, że nie zgodziłeś się na ostatnią chwilę uratować wszystkich i przyjść do pracy). Żenada. Samo stanowisko? Dobre określenie to „przynieś, podaj, pozamiataj” – generalnie rób wszystko, czego ktoś inny robić nie chce, ale z uśmiechem na ustach i z wdzięcznością za taką życiową szansę. Na przykład… agent obsługi to nie tylko agent. To także parkingowy. Co z tego, że na drugim końcu budynku są ludzie za to odpowiedzialni. Co z tego, że brakuje ludzi, że nie ma cię kto zamienić, żebyś mógł wreszcie pójść siku, Nie. Ty pójdziesz pilnować parkingu, naprawiać szlabany wyjazdowe, kierować ruchem przed terminalem, mimo że nie masz do tego uprawnień. Naprawdę. Ktokolwiek się zastanawia… Taki kelner zarobi więcej. Nalata się, ale nie będzie musiał stać na mrozie pilnując szlabanu i (usunięte przez administratora) obelg na cały port, na swoją osobę (za wykonywanie swoich obowiązków…) i na kierownictwo, które widzi wszystko w telewizorkach, ale udaje, że jednak nie widzi. Rotacja pracowników mówi sama za siebie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NFW

Niestety potwierdzam to co było wspomniane o tej "instytucji" zmianu po 12h przez 5, 6 dni z rzedu to standart. Jeśli chodzi o sprawe nadgodzin to pracownik nie miał nic do gadania tak naprawde była komenda "masz zostać i tyle" sytuacje gdzie "kierowniczka" wyżywa sie na podwładnych żeby poprawić sobie humor to tez normalne sam nie raz tego doświadczyłem. Zgodze się że osoby które zajmuja kierownicze stanowiska sie do tego nie nadaja. Zostałem zwolniony bo uwaga "za duzo zarabiałem" oficjalny powód nie wykonałem rozkazu przy pełnym terminalu ludzi gdzie moim zadaniem było ogarniecie tłumu aby nikt sie nie spóźnił na samlot a rozkazem bylo przestawienie śmietnika bo stoi krzywo. Nie jest to smieszne lecz wręcz żałosne. Młodzi ludzie nie poskarża się bo stierdzaja że to nic nie da albo nie wiedza co zrobic maja czesto od 18-20 lat sa studentami i chca sie utrzymac. Kiedyś poprosiliśmy kierownika o podwyżke o uwaga 2zł brutto zeby dostawać te 10 zł netto w odpowiedzi uslyszelismy ze nie potarfimy dysponowac pieniedzmi i ze jesli on by wykupil najwyzszy pakiet cyfry plus tez by mu nie starczylo, a nasza praca jest porównywalna z praca w jeden z siedzi fast food gdzie wymagano od nas znajomosci co najmniej 1 jezyka obcego znajomosci przepisów celnych, przepisów bezpieczeństwa jak i linni lotniczych ktore operuja z tego lotniska. Nie polecam nikomu pracy w tym miejscu jesli sie nie zmieni caly zarzad wraz z dowodzacymi działem obslugi pasazerskiej. Na odchodne jak się zwalniałem ( umowa zlecenie ) nasluchalem sie jaki to nie byłem złym pracownikiem jak to ja sie do niczego nie nadawałem, ze co ja sobie wyobrazam ze smie zmieniac prace, i co smieszne dowiedzialem sie ze na umowe zlecenie mam 3 miesiace wypowiedzenia a przez dlugi czas pracy tam slyszalem srednio raz dziennie ze jak sie nie podoba to nie przychodz. Z calego serca odradzam. Nie polecam nie pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ech...

(usunięte przez administratora) Pamietam jak pare lat temu bylem za granica i musialem spedzic ponad 24 godziny na lotnisku bo byl strajk pracownikow obslugi lotniska...W ciagu godziny czy dwoch mowila o tym cala Europa,w kazdych wiadomosciach ale chodzilo glownie o czekajacych pasazerow a nie strajkujacych pracownikow I udalo im sie...ktos przeliczyl ze jeden dzien strajku nieporownywalnie przynosi wiecej straty niz zatrudnienie dodatkowych pracownikow i podniesienie stawek... I nie mowiac o opini takiego lotniska w Europie czy na Swiecie Tylko ze tam byly zwiazki pracownicze i odpowiednie osoby ktore szybko zaeragowaly(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PLW

Pracowalem na Lotnisku na barze przez niecaly rok. (usunięte przez administratora)nie umiala do konca wytlumaczyc na rozmowie na czym polega praca, jakala sie i wygladala na nie pewna i zamknieta w sobie; polecila szkolenie mnie kolezankom ktore juz tu pracowaly. Jesli chodzilo o zalatwienie u niej czegokolwiek, np. zamowien, kierowala do kogos innego, ogolnie zalatwienie u niej czegokolwiek graniczylo z cudem... Zbierala dyspozycje na grafik, ktory jak sie okazalo potem (przez przypadek) byl pisany (i jest dalej) przez dwie jej ulubione pracownice. Nigdy nie mowila co ma na mysli, jedynie umiala karcaco zmierzyc czlowieka wzrokiem i tyle. Ciagle obgadywanie za plecami, plotki, wsciubianie nosa w nie swoje sprawy przez jej "ulubienice" psulo atmosfere w pracy. Potrafila zadzwonic na bar, gdy wkoncu udalo mi sie usiasc na chwile, ze na sali jest brudna filizanka i dlaczego blaty sa nie starte... Gdy przychodzila przy duzej kolejce, wchodzila sobie normalnie na bar (nie, nie do pomocy) i mowila co mam zrobic. Nawet nie myslalem co do mnie mowi bo bylem zajety praca. Stanela wiec sobie przy wyjsciu z baru i tak stala i stala i stala... i nie pomagala- tylko mierzyla mnie wzrokiem i robila glupie miny... Zalosna postawa, brak jakiejkolwiek klasy, w niektorych momentach jej ego i pewnosc siebie siegaly sufitu, sluchanie sie plotek "ulubionych" pan sprzatajacych i tych dwoch kolezanek z baru praktycznie decydowalo o calej jej ocenie pracownika. Masakra. Nie polecam pracy z nia na barze. Nie moze kierowac zespolem na BARZE osoba, ktora NIE UMIE OBSLUZYC EKSPRESU DO KAWY no ludzie!! Na dodatek jak sie zwalnialem powiedziala mi "No trudno." ... -.-

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@Anonim czyli wychodzi na to, że firma Port Lotniczy Wrocław S.A. nie przedłuża umów, a pracownicy dalej pracują? Jak pracownicy są zmuszani do nadgodzin? Co gdyby się nie zgodzili na dodatkowe godziny? Jeśli chodzi o mobbing, to poważne oskarżenie. Pamiętaj, że mobbing zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Jeśli tak było to czy zgłosiłaś to gdzieś? Czy ktoś też odczuł mobbing w tej firmie? @wykorzystuja i zle traktuja ludzi, nie polemac teg nie można na forum nikogo obrażać. Proszę o przeczytanie regulaminu forum http://www.gowork.pl/regulamin zanim jakiś komentarz zostanie zamieszczony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@ryku widzę, że nie byłeś zadowolony z pracy w tej firmie. O jakim wykorzystywaniu mówisz? powiedz coś więcej. Naprawdę trzeba było robić nadgodziny?Czy były one płatne?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ana

Po nispelna 4 miesiacach pracy na Porcie jako Mlodszy Agent Obslugi Pasazerskiej omijam to miejsce szerokim lukiem. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ogłoszenie na Pracuj.pl

Ludzie!!! Nie dajcie się nabrać na ogłoszenie widniejące na Pracuj.pl Jest ono kłamstwem! Zakres obowiązków na tym stanowisku jest ZDECYDOWANIE większy niż to co tam napisano. A wynagrodzenie nie jest adekwatne :(

:(

Zgadzam się z poprzednikami! Tabun głupich ludzi na niewłaściwych stanowiskach!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
NIE!

Odradzam! (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tragedia

Słabe wynagrodzenie Wykorzystywanie pracowników Tragiczna atmosfera

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Port Lotniczy Wroclaw

Port Lotniczy Wrocław jest najgorszym miejscem w którym przyszło mi pracować. Przykro mi, lecz muszę to stwierdzić, że praktycznie nikt zarządzający „Działem Obsługi Pasażerskiej” nie ma nawet grama wiedzy, jak robić to dobrze. Jeden z przykładów: (usunięte przez administratora) Najgorszemu wrogowi nie życzę pracy w tym miejscu...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
104

W 100% zgadzam się z powyższym... Młodzi ludzie bardzo często pracują w godzinach 5-17, bądz 4:30-17:30. Często zmuszani są do zostawania dłużej. Dostają w zamian marnę 10zł brutto. Wieczne pretensje ze strony niekompetentnego kieronictwa i SPRV, brak wiedzy na płaszczyźnie zarządzania i przede wszystkim kontaktu z drugim cżłowiekiem. Nagminne wtrącanie się w życie prywatne oraz wykorzystywanie słabości drugiego człowieka. Praca w wiecznym stresie. Nie polecam pracy w tym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Port Lotniczy Wrocław S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Port Lotniczy Wrocław S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Port Lotniczy Wrocław S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Port Lotniczy Wrocław S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Port Lotniczy Wrocław S.A.
1.9/5 Na podstawie 43 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Graniczna 190
    54-530 Wrocław
  • NIP: 8960006282 KRS: 0000086071
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Port Lotniczy Wrocław S.A.
Przejdź do nowych opinii