Opinie o Port Lotniczy Wrocław S.A. w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Port Lotniczy Wrocław S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Port Lotniczy Wrocław S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy lotniczy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Port Lotniczy Wrocław S.A. w Wrocław

Anna
Inne

Napiszcie proszę jak to jest z tymi zniżkowymi biletami dla pracowników? Ile wynosi zniżka i czy są jakieś limity jeśli chodzi o ilość?

Zino
Inne

@Macias Może idealnie nie jest ale jeśli ktoś wdroży się do pracy i stara się to nie będzie narzekał.

Rudy

Szczególnie omijać dział mechaników samochodowych.(usunięte przez administratora)

1
Macias
@Rudy

Rudy atmosfera tam lipa czy jak?

Igor
Inne

Pewni jesteście że nie warto składać cv? Słyszałem dobre opinie!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Referent ds. analiz w firmie Port Lotniczy Wrocław S.A.? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Jędrzejów
DP CLEAN TECH POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier - operator wózka widłowego
Hagen
A&Z Transport - Logistyka Sp. z o.o.
(35 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Szymon Zarccczcdcdcyzczcddcki.

Witam Witam serdecznie długo się zastanawiałem żeby napisać tutaj opinie na temat tej pracy.. ale czas najwyższy ostrzec wszystkich nowych przed zatrudnieniem... więc trzeba zacząć pisać z głową.. Że..Nie polecam pracy w sortowni na lotnisku.. wyzysk jakich mało rozpierdziel jest strasznie bałagan dziwne że te lotnisko jeszcze funkcjonuję.. ja pracowałem od stycznia do sierpnia pełne 6 miesięcy na tym Lotnisku i coś mogę powiedzieć na temat tej pracy już wolałbym być sprzedawcą chleba w Hercie niż tam pracować.... jest żałosna praca która niszczy kręgosłup..tyle osób się z stamtąd przewija taka rotacja duża jest ale mniejsza z tym Praca na sortowni jest cała doba nie masz w ogóle odpoczynku dzień w dzień po 12 godzin zmiany od godziny 4 Do godziny 16 tak moż1e być nawet grafik na 4 dni ustawiony jeżeli chcesz się dogadać z grafikiem ? ? nie ma Opcji ,a jak są inne zmiany to masz od godziny 10 do 22 lub 6 godzina 18 i masz cały dzień zajęty nic nawet nie można załatwić ... po drugie Uważajcie na brygadzistów którzy są strasznie natrętni nie warto nawet Gadać , stara ekipa siedzi prze krześle i oglądają filmik o idiotach , a nowi pracownicy albo sprzątają lub siedzą przy bagażach.. Cała ekipa zwłaszcza ta starsza ci ludzie to idioci bez wykształcenia którzy z nie powinni tam już pracować zwłaszcza pan Szanowny Grzes.c.uk. oraz m.i.kól.ski święte krowy którym nic nie wyszło w życiu i się wyżywają na nowych pracownikach zwłaszcza ja byłem ich ofiarą.. pomimo że dobrze swoją prace wykonywałem i tak leciały na mnie wyzwiska i zagrożenia że mnie (usunięte przez administratora) oczywiście zgłaszałem kierownikowi który miał to generalnie W......... Mobing straszny mówią ze się nie nadajesz i żebyś się zwolnił i znowu wyzwiska i wszystkie złe słowa straszne jak bym wiedział co mnie tam czeka ?? to bym sie nie fatygował z podpisaniem umowy. Po czwarte taśma sie co chwile psuje i potrafi nawet na 3 godziny sie zepsuć i wszystkie bagaże na raz lecą i tak co chwile jest Lotnisku.. zarabiają kupę kasy a nie inwestują w nowy sprzęt który jest cały czas naprawiany... Jeżeli ktoś sie decyduje na pracę Sortowni to całkowicie odradzam Odradzam nie podpisujcie umowy niech sami sobie ten bałagan sprzątają kasa ? nie licz na nią żebyś zarabiał więcej musisz pracować po 200 h w miesiącu i tak non stop .

anonim

(usunięte przez administratora)

Plastuś

Co możecie powiedzieć o byłej pani kontroler (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tajemnicza

a jak ja na kasie w markecie muszę sprzedać 20 produktów które sama sobie wybiorę, i to jeszcze żeby na paragonie były conajmniej dwa produkty a nie jeden, sprzedać w miesiącu jak najwięcej gwarancji i sprzętu w wolnej chwili chodzić za klientem jak mucha, to co wybierzesz

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Popieram

Dobrze powiedziane !!! Zgadzam się w 100%

piotroo7

To co piszecie to tragedia,jednak napiszę do biedronki.

Pracownik

Moje stanowisko to mlodszy agent obslugi pasazerskiej. To nie jest staz tylko w zasadzie praca na umowie zleceniu na czas nieokreslony. Obowiazki sa takie jak juz pojawily sie w odpowiedziach czyli wlasciwie wszystko co dotyczy szeroko rozumianej obslugi pasazerow plus czesto spelnianie innych pomyslow przelozonych (tak jak ktos napisal "niebiescy" sa od wszystkiego). Glowna wykonywana praca to pomoc w przygotowaniu do kontroli czyli wyreczanie sluzb ochrony w kontaktach z pasazerami, a dokladniej tlumaczenie co trzeba zrobic po polsku i po angielsku oraz czesto przesuwanie bagazy po tasmach zeby usprawnic kontrole. Ogolnie praca wymaga ogromnej odpornosci na prace w stresie i podzielnosci uwagi oraz umiejetnosc "obchodzenia sie z ludzmi". Kierownictwo jest ciezkie, ale wszystko da si przezyc, zwykly pracownik rzadko ma z nimi doczynienia. Odpowiadajac na kolejne pytanie, mozliwosc awansu jest wlasciwie iluzoryczna. Teoretyczna mozliwosc awansu do obslugi kasy lotniska lub salonu vip, ale w praktyce to sie prawie nigdy nie zdaza. Na tym stanowisku zawsze obowiazuje najnizsze wynagrodzenie krajowe, bez wiekszej stawki za godziny nocne czy nadgodziny. To wazna informacja dla potencjonalnych pracownikow w kontekscie faktu, iz bardzo czesto pracuje sie w nocy i najczesciej 12 h. Jedynym fajnym elementem jest darmowy dojazd i powrot do pracy w godzinach nocnych (23-5), lecz w pozostalych godzinach dojazd do pracy trwa bardzo dlugo. Mimo wszystko warto wspniec o plusach tej pracy. Na pewno ludzie (wiekszosc) sa naprawde ok i milo sie z nimi pracuje (zazwyczaj). Dodatkowo samo otoczenie pracy jest ciekawe, poznajesz ludzi z calego swiata, w trakcie wykonywania obowiazkow np mozesz zobaczyc wiecej niz normalny czlowiek. Mozna wyniesc z tej pracy naprawde duzo przydatnych w zyciu rzeczy jak odpornosc na kryzysowe sytuacje, umiejetnosc dostosowywania sie do naglyxh sytuacji , rozwoj jezykowy czy po prostu znajomosc z fajnymi ludzmi. Podsumowujc moje zdanie, jest to calkiem fajna praca na poczatek studiow dla studenta , zeby cos zarobic w ciekawym otoczeniu. Oczywiscie nie jest dla kazdego, gdyz pomimo niewielu wymagan, duzo osob moga zniechecic liczne minusy tej pracy. Nawet polecam sprobowac jesli np kogos interesuje praca na lotnisku, ale ze wzgledu na miedzy innymi bardzo niskie zarobki i brak mozliwosc awansu nie radze pracowac tutaj dluzej niz np pierwsze 2 lata studiow. Dla nie-studentow stanowczo odradzam.

Cezary
Inne

Pracownicy nie piszą bo jak myślę to dobrze się pracuje. Czy jakieś braki pracowników występują czy nie ma szans?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sławek
@Cezary

O, ja też chciałbym wiedzieć coś o brakach w kadrze, bo jestem zaitneresowany!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

I źle i dobrze. Źle? Po pierwsze przyznaję rację komentującym dział obsługi pasażerskiej, mocne 2/10. Mam wrażenie, że wielce Pan i Pani z góry wywierają taką presję na sprv, że ci boją się powierzać obowiązki niebieskim, bo nie daj boże ci coś spartolą. A jak już trzeba faktycznie wykonać coś wykraczającego poza obszar obowiązków, to nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Studenci są od wszystkiego; od przygotowania pasażerów do kontroli bezpieczeństwa, przez przepychanie kolejki "bydła" przy kontroli paszportowej, noszenie durnych słupków po całym lotnisku, po stanie na minusowym mrozie na dworze i pomaganie pasażerom trafić do przystanku autobusowego, bo przecież "Trzeba się hartować! ;)" (wg Kiero). Kiedy coś się zepsuje, niebiescy są pierwsi żeby wysłać ich tam do improwizacji. Ogólna organizacja słaba, płacą mało (o wiele, wiele za mało), (usunięte przez administratora) Dobrze? Elastyczny grafik, jak się czasem pochorujesz i nie przyjdziesz to nikt cię za to nie zje, nie ma określonych godzin "do wyrobienia" w miesiącu. Możesz zamieniać się godzinami pracy z innymi. Dojazd taxi za free na poranne godziny pracy (3-4 rano). Spoko przerwy, zwykle fajna atmosfera między pracownikami.

dokładnie
@xyz

W punkt.

Niebieski=parkingowy
@xyz

Niebiescy zajmują się również parkingami, bo przecież firma, której za to płacą ma za dużo obowiązków i/lub ma to gdzieś. Skoro niebiescy odwalają czyjąś robotę, to może trzeba znaleźć kogoś, kto będzie odwalał robotę za nich? W Porcie tylko ci na górze mają dobrze. Najlepiej, rzecz jasna, wykorzystuje się studentów, dać im umowę śmieciową i oczekiwać w zasadzie czegokolwiek, bo wszystko można podciągnąć pod zapis w umowie „obsługa pasażerska”. Obsługa parkingu? Hmm w końcu pasażerowie korzystają z parkingu, więc czemu nie. Może zaczna wyręczać wszystkich pracowników, bo jakby nie patrzeć całe lotnisko zajmuje się obsługą pasażerską.

Mirosław
Inne
@Niebieski=parkingowy

Na jakim stanowisku pracujesz i co należy do Twoich obowiązków? Piszesz o zatrudnianiu studentów. Jak długie są takie staże i czy można później liczyć na dłuższą współpracę i podwyższenie wynagrodzenia? A inni pracownicy Portu Lotniczego? Jakie jest Wasze zdanie na temat pracodawcy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agnieszka

Fatalna i gburowata obsługa. Zero życzliwości i uprzejmości.

Robert
Inne

Idealnie to nie jest nigdzie. Wiem tylko, że wszędzie jest dobrze gdzie nas nie ma!!

Paulina

09.07.18 leciałam z Wrocławia do Dublina z dwójką dzieci (9lat i 5mcy). Kazano iść mi do odprawy bagażowej w związku z tym że miałam wózek,dalej czekała mnie juz normalna odprawa przy której nikt mi nie pomógł kazano złożyć mi wózek z dzieckiem na ręku gdyż chcieli go włożyć na taśmie do skanowania. Nikt mi nie pomógł, mało tego wózek rozłożyli mi na części gdyż nie mieścił się do skanera. Dziwne inne lotniska mają przyrząd ręczny do skanowania tu jak widać średniowiecze. Po odprawie już u góry okazało się ze nie ma wind. Sama z 2dzieci z wózkiem i maleństwem miałam zejść po schodach. Ciekawe kuźwa jak? Dopiero gdy zawróciłam się do odprawy Pan kazał mi czekać na kogoś z obsługi w celu uzyskania pomocy. Pan spytał czemu wózka wcześniej nie dałam przy odprawie na pokład.Odpowiedzialam mu że jak to miałoby się odbyć 2h z dzieckiem na ręku i dwoma bagażami .... Żenada by nowe lotnisko nie miało wind do samolotow dla osób niepełnosprawnych i matek z małymi dziećmi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oko
@Paulina

Ależ windy tam są i trudno ich nie zauważyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Paulina

Dokładnie tak,sierota jakaś płacze jak to jest jej źle, zapraszam na kolej tam Pani na pewno pomogą ;)))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownikk

Nie polecam, złe warunki pracy, bardzo niskie zarobki, w każdym dziale braki personelu co rażąco wpływa na jakość obsługi, kierownictwo się warzywa na ludziach, zmusza do nadgodzin i pracy ponad możliwości, jedna osoba musi robić to co normalnie powinno 5!!! W dziale obsługi pasażerskiej (usunięte przez administratora)delikatnie mówiąc bardzo nie miło odzywa się do podwładnych, wywyższa się i co 5 min zmienia zdanie co powoduje haos, odnosi się wrażenie ze ma jakieś problemy emocjonalne, brak chętnych do pracy i ciągła rotacja personelu mówi sama za siebie, zespół praktycznie się ciagle zmienia, wstawanie w środku nocy do pracy za śmieszne pieniądze i złe traktowanie personelu jak na takie miejsce to kpina,nie dziwie się ze ledwo t hula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartosz
Inne

Czy firma w ogóle potrzebuje pracowników? Jakieś wymagania na początek?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Irek
Inne

Jak ktoś lubi to co robi to zawsze będzie zadowolony!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolny pracownik

Mi się tam dobrze pracowało, kierownictwo super a praca interesująca. Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Pozdrawiam ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
"Zadowolony pracownik "

Witam serdecznie , chciałbym co nieco odpowiedzieć o tej " ciekawej " pracy . Jestem byłą/byłym pracownikiem ( A Może jednak pracującym ) portu lotniczego i każda negatywna opinia która jest napisana poniżej jest prawdziwa. (usunięte przez administratora)Ludzie którzy są odpowiedzialni za obsługę pasażerską nie mają o tym żadnego pojęcia , na swoje stanowisko na pewno nie zapracowali ciężka pracą... (usunięte przez administratora)) Ich podejście do ludzi którzy są pod nimi to coś w rodzaju niewolnictwa , brak poszanowania jakiej kolwiek osoby , obrażanie pracowników , opinia ludzi pracujących i pasażerow się dla nich nie liczy ( typu co zrobić żeby było lepiej ). Krótka podsumowując nic o nich dobrego powiedzieć się nie da . Kilka słów może o supervisorach czy może jak ktoś wcześniej wspomniał "superkretynach" bo po części to prawda .Są to osoby które nawet znają się na swojej pracy , są bardzo zestresowni i boją się zarzucić jaki kolwiek pomysł lub inicjatywe żeby poprawić komfort pracy(usunięte przez administratora). Ludziom którzy pracują tutaj już np . Rok lub dwa przypominają rzeczy które robi się codziennie ( czy napewno wiesz jak zrobić to i to ). Ze wszystkich " superkretynow " jednego jedynie można nazwać supervisorem , pewnego pana który bardzo dobrze wykonuje swoja prace , jest rzetelny, uczciwy i zawsze każdemu pomoże . ( jedyna osoba nadająca się tak naprawdę z kierownictwa do pracy na porcie i zarządzania ludźmi ). Co do osob pracujących nie mam nic do zarzucenia ponieważ większość ludzi dobrze wykonuje swoją pracą , atmosfera jest naprawdę okej lecz zdarzają się osoby które lubią obgadywać innych Ale to chyba w każdej pracy tak jest . Przerwy są w miarę regularnie więc nikt nie narzeka lecz jest kilka rzeczy które warto wspomnieć a mianowicie godziny pracy i sama stawka. Godziny pracy to jakieś nieporozumienie , 12,14 a czasami i więcej w ciągu dnia . Dlaczego tak jest , odpowiedź jest prosta ponieważ kierownictwo nie ma swojego życia i uważa że my też nie powinniśmy go mieć , godziny w grafiku są zmieniane w każdej chwili bez naszej zgody i nie mam możliwości że coś zostanie zmienione ( typu przecież możesz przyjść na 3 zamiast na 4 co masz ciekawego w nocy do roboty ). Co do stawki jaka tutaj placą to uważam że jest to absurd . Lotnisko międzynarodowe a płacą najniższą krajową i to z wielkim bólem bo my to tutaj nic nie robimy i wg jesteśmy najgorssi. Obowiązków mamy naprawdę sporo ale żadnego przełożenia nie ma , zero motywacji do pracy , obrażanie i wyzysk na każdym kroku a wystarczyło by chociaż czasami powiedzieć że dobrze sie wykonuje swoją pracy i przedewszystkim podnieść stawkę np . Do 15 zł netto . Warto dodać że podczas rozmowy kwalifikacyjnej zostają udzielone informacje że zbiegiem czasu dostaniesz umowę o pracę i będzie możliwość awansu . Nie jest to oczywiście prawda tylko jedno wielkie kłamstwo . Prawda jest to że potrzebują osób którymi jest jest łatwo manipulować ( ponieważ jest łatwiej rzadzic prostymi ludźmi ).Prawda jest także to że można awansować wyżej Ale biorą tam tylko same proste i fałszywe osoby . Osobom które mają coś do powiedzenia są podkladane kłody pod nogi i próbują się pozbyć tych właśnie ludzi . Podsumowując to nie polecam pracy tutaj nie ze względu na ludzi tylko na osoby zarządzające tym portem . Tak jak wcześniej wspomniałem (usunięte przez administratora) obrażanie każdego , pokazywanie swojej wyższości i brak poszanowania wobec drugiego człowieka . Omijajcie to miejsce szerokim łukiem szczególnie osoby młode Myślace że ta praca będzie dla nich fajna . Dostaniecie tylko depresji Mam nadzieję że i opinia będzie pomocną (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony pracownik
@"Zadowolony pracownik "

Ps. Wkradł się mały błąd w zdaniu . Kilka słów może o supervisorach czy może jak ktoś wcześniej wspomniał "superkretynach" bo po części to prawda . Są to osoby które nawet NIEEEEE znają się na swojej pracy*. xD

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
Inne

@Alex, w swoim poście napisałeś na temat godności osobistej. Jest to wartość konstytucyjna przyznana każdemu człowiekowi bez względu na wszystko. Zatem Twój wpis odnośnie odbierania godności osobistej jest poważnym oskarżeniem wobec przełożonych. Jak odczuwasz odbieranie Tobie godności osobistej oraz w jakich sytuacjach ma to miejsce? Ważne, by takie oskarżenia udowadniać, bo na forum mogą być tylko informacje prawdziwe. @anonymous, co dokładnie masz na myśli pisząc o niewolnictwie? Jakie sytuacje na to wpływają? Relacje pracowników z przełożonymi są bardzo istotne. Zatem w jakich sytuacjach oraz w jaki sposób odczuwasz złe traktowanie przez przełożonych? W jaki sposób odczuwasz manipulację, wymuszanie oraz szantaż, o którym piszesz? @zenuła, dlaczego uważasz, że nie ma chętnych do pracy oraz co na to wpływa? Uzasadnij bardziej szczegółowo swoją wypowiedź.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jerzy
Inne

Jesteście pewni, że nic pozytywnego nie można napisać? Idealnych firm nie ma!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Port Lotniczy Wrocław S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Port Lotniczy Wrocław S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Port Lotniczy Wrocław S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Port Lotniczy Wrocław S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Port Lotniczy Wrocław S.A.
1.9/5 Na podstawie 43 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Graniczna 190
    54-530 Wrocław
  • NIP: 8960006282 KRS: 0000086071
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Port Lotniczy Wrocław S.A.
Przejdź do nowych opinii