Opinie o Margo International Sp. z o.o. w Gdańsk

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Margo International Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Margo International Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pojazdy specjalistyczne - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Margo International Sp. z o.o. w Gdańsk

klient

To jest farsa. Już raczej nie kupię samochodu w tym salonie. Gdzie jest (usunięte przez administratora) do jasnej cholery? Był świetnym sprzedawcą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hehe

Gratuluje wyrzucenia ostatniego pracownika z doświadczeniem teraz jest trzech sprzedawców Audi najstarszy ze stażem 1 miesiąca ani jeden z certyfikatem, Klient przyjdzie kupić Audi a dostanie Kia nie ujmując marce Kia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Cobra
@hehe

przynajmniej kupi dobre auto :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

I stało się. Manager Audi pozbył się ostatniego lojalnego pracownika. Kolejny będzie niestety sam manager. Czy Tobie naprawdę się wydaje że te zmiany spowodują poprawę sytuacji w salonie Audi? Nie sądzę. Nikt już nie wierzy w lepsze jutro pod Twoim przewodnictwem. Kolejni sprzedawcy też odejdą. Muszą Cię tylko trochę lepiej poznać. Do tej pory nie potrafię zrozumieć dlaczego tak długo udało Ci się utrzymać na stanowisku. Dajesz d? Bo raczej nie chodzi o Twoje umiejętności przywódcze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Samuel

Manager Audi gada ciągle o klasie premium i prestiżu pracy w salonie. Niestety zarobki są kiepskie bo większość zarobku idzie do Kulczyk Tradex i do kieszeni firmy. Sprzedawcy dostają grosze za sprzedaż. Z leasingu i kredytu , który jest niekorzystny dla klienta a więc opłacalny dla firmy, sprzedawca dostaje śmieszne pieniądze. Podstawy są nie na klasę premium. Możesz mieć certyfikat i naprawdę niezłą sprzedaż a i tak kiepsko zarobisz. Z drugiej strony co sprzedawać jak na placu nie ma samochodów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy pracodawca podczas rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Margo International Sp. z o.o. na stanowisko Praca od zaraz bardziej zwracał uwagę na Twoje kompetencje twarde, czy miękkie? Jakie odniosłeś wrażenie? Daj znać innym, jakie cechy pracodawca ceni w kandydatach najbardziej.
logo firmy Rozbieracz
Ostrołęka
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
StackaM

Bardzo się cięszę kiedy widzę kolejne wasze opinie. Zapraszam każdego kto ma cos do powiedzenia na temat firmy Magro a przede wszystkim na temat pracy lub współpracy z "Pajacykiem". Odezwijcie się. Może zanim wejdą holendrzy z KPI ktoś wcześniej zrobi porządek. I stanie się to własnie dzięki wam. (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonimowa

manager Audi w Rybniku to tak (usunięte przez moderatora) przerost formy nad trescią ze szkoda gadac-jest absolutnie przyspawany do fotela i nic go na razie z tamtad nie ruszy -nie robi nic konstruktywnego i sensownego dla swoich ludzi,wyrecza sie wszystkimi którzy znajda sie w jego zasięgu wzroku.Ludzie opamietajcie sie i zrobcie cos z tym bo on was zniszczy-wasze marzenia o fantastycznej pracy niezlych zarobkach przez tego czlowieka zmienia sie tylko w ciagly stres o to ile i dlaczego tak malo, a nie o to w tym biznesie chodzi.manager powinien pomagac a nie przeszkadzac w pracy.byłam tam troche i i byłam zadowolona ale nie wiem kto i po co powolal go na to stanowisko,powinien zajac sie swoim biznesem to wtedy zobaczylby jak to jest zrobic cos dla siebie zeby zarobic a nie siedziec na (usunięte przez administratora) i doic z innych ile sie da.zastanowcie sie nad tym co jest dla was wazne.ktos musi zrobic tam porzadek tylko kto????i w jaki sposób???macie jakis pomysl.(usunięte przez moderatora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Samuel

Niestety własciciel pewnie ma inne sprawy na głowie niż zajmowanie się kwestią salonu audi w Rybniku. Manager z tego co piszecie robi co mu się podoba a pracownicy boją się cokolwiek powiedzieć głośno z obawy przed utratą pracy. Jak ma się managera, do którego nie ma szacunku to trzeba go po prostu spacyfikować. Tym jednak musi się zająć ktoś wyzej. Pracownicy muszą się zjednoczyć i walczyć o swoje. Firma jednak liczy pewnie na to , że przyjda nastepni posłuszni, tzw . świeże mięso. Pytanie tylko czy dadzą managerowi więcej faktur bo może być jeszcze gorzej. Lepiej moim zdaniem szlifować diament , który juz się ma w ręce a nie brać bez przewy coś nowego. Pamiętaj managerze Audi że diamenty mogą Ci się skończyć. Mam wrażenie że tak się właśnie dzieje. Ale wszystko wskazuje na to , że do emerytury nie dotrwasz w tej firmie. Żal i wstyd.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

a i tak powiem Wam, ze co niektorzy nie maja ikry. bo jak slysze w firmie co na ten temat myslicie to az sie dziwie, ze nie wyrazacie opinii. do tego co napisano powyzej dodam tylko to, ze tendencja jest taka, zeby zrzucic na podwladnego wszystko to czym powinien zajac sie manager. szkoda, trzeba bedzie uciekac. no chyba, ze zwolnia pierwsi. tak to teraz dziala. zal :(

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lukas

Potwierdzam co napisali poprzednicy.(usunięte przez administratora) Rybniku jest w dalszym ciągu nieźle, co jednak nie zmienia faktu, że bardzo się trzeba napracować żeby cokolwiek zarobić. Ale atmosfera ogólnie bardzo dobra. Na Audi mam kilku znajomych i wiem , że jest więcej niż tragicznie. Kiedy był prezez [dane osobowe usunięte przez moderetora], wszystko chodziło jak w zegarku. Po jego odejściu wszystko to co zbudował razem z(usunięte przez administratora)ostało doszczętnie zniszczone. Moim zdaniem winę ponoszą osoby zarządzające działem Audi, do których pracownicy już dawno stracili szacunek. A brak szacunku to chyba najgorsze co może spotkać pracodawcę. Jestem ciekaw czy drugi z braci wie co się dzieje. Aczkolwiek raczej nie wie. Bo gdyby było inaczej to pewnie na święta kilka osób dostałoby wypowiedzenie i nie chodzi o sprzedawców.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adrian

Kiedy ja pracowałem w tej firmie to była idylla. Odszedłem i powiem z pełną dopowiedzialnością, że nie spotkałem dealerstwa, które byłoby zarządzane równie dobrze . Co więcej (bazując na doświadczeniu wyniesionym z Sosnowca) gdziekolwiek bym nie był podaję firmę jako paradygmat. Wiem jednak, że od pewnego czasu dzieje się źle i to co kiedyś stanowiło podwaliny kapitalnej atmosfery dzisiaj obrócono w perzynę. Zaznaczam jednak, że jest to opinia zasłyszana od obecnych i byłych pracowników a tyczy sie stricte działu Audi. Podejrzewam(usunięte przez administratora) ma się nieźle.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Popieram opinie kolegow. W Magro dzieje sie bardzo zle !!!!!! Ratuj sie kto moze!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

Jeżeli chodzi o prowadzenie działu Audi w Rybniku dodać mogę tylko tyle , że pracowali tam naprawdę fajni ludzie ..... wszyscy wyksztaceni po certyfikatach Audi , no ale cóż menager woli zwalniać i zatrudniać nowych ludzi z "drogi" niż zadbać o pracowników wykwalifikowanych z których klienci byli zadowoleni . Czy ktoś tam jeszcze pracuje ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
oj zabolało

Odwaga? Manager [treść usunięta przez moderatora] mówi o odwadze. Jesteś stary ostatnią osobą, która wie co to słowo znaczy. Jesteś zwykłą pacynką, klonem [dane osobowe usunięte przez moderatora] ( marynarka z łatami pierwsza klasa) , który dba tylko o własny tyłek. Boisz się zabrać głos w kwestiach istotnych dla swoich podwładnych.A kiedy już coś mówisz to tak jakbyś wcale nic nie mówił. Śmieszna dyplomacja , jaką stosujesz, wszystkim wychodzi bokiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dirc

Potwierdzam wszystko to co napisał kolega powyżej , dziwi mnie fakt ,że menager Audi jest zaskoczony jakby o niczym nie wiedział . Pracowałem w Magro ponad dwa lata . Wysyłano mnie na delegacje ( szkolenia certyfikacyjne ) nie zapewniajac nawet posiłku , nie wspominając o dojazdie własnym autem .Żenada !!! Człowiek pracuje za marne grosze wśród powszechnie stosowanego mobbingu i braku okazywania najmniejszego szacunku. Standardem jest stosowanie wszechobecnego szpiegowstwa wobec konkurencji i nie tylko , podszywanie się pod klientów itp . Odradzam pracę w tej firmie !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
StackaM

Pracowałem w tej firmie przez długi czas. W międzyczasie mnóstwo kolegów i koleżanek odeszło lub w świński sposób ich się po prostu pozbyto. Odradzam pracę w tej firmie. Rotacja jest wręcz kosmiczna a pieniącze nieco lepsz niż w Biedronce. Elektryk z wieloletnim doświadczeniem , posiadający kilka certyfikatów, pracujący w dziale Audi wyciąga ok.(usunięte przez administratora) Podstawy wszystkich pracowników są równe niezależnie od stanowiska i doświdczenia a więc najniższa krajowa, chyba że ktoś pracuje od początku istnienia firmy i wie komu włazić w (usunięte przez moderatora). Niektórzy za siedzenie lub leżenie na podłodze dostają więcej (usunięte przez administratora). Kierujcie się zasadą , że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Z zewnątrz firma wygląda jak raj. Lepiej jednak do środka nie wchodzić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Margo International Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Margo International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Margo International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

Margo International Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 71 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Margo International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii