Najlepsza firma, w jakiej pracowałam. Firma, w której najdłużej siedzę w całej mojej profesjonalnej karierze. Ktoś pyta, czy oferowane są lekcje angielskiego - NIE. Angielski jest wymogiem do zatrudnienia. Wystarczy być inteligentnym, umieć myśleć logicznie i doskonale znać angielski. Całej reszty można się nauczyć po rozpoczęciu pracy :)
"Ktoś pyta, czy oferowane są lekcje angielskiego - NIE. Angielski jest wymogiem do zatrudnienia." Ale są lekcje niemieckiego i polskiego dla obcokrajowców :)
Czy Microstrategy ma ściśle ustalone godziny pracy?
Etat website experience specialist też jest hybrydowy, więc też można pracować stacjonarnie raz w tygodniu? W tej pracy dają kontrakt, ale chciałabym wiedzieć czy jest cień szansy na umowę o pracę, chociaż na początek?
Firma niepoważna. Daje czas na wykonanie testów i zanim człowiek je zdąży zrobić to wysyłają maila, że pozycja jest nieaktualna. Ludzie którzy zrobią testy też tak mają.... Nie ma jak się z nimi skontaktować. Testy dodatkowo są kompletnie niemiarodajne.
Czy Microstrategy ma ściśle ustalone godziny pracy?
Nie wiem czy sa w ogóle jeszcze działy, w których się pracuje 9h. Ja przez 2,5 roku pracy tutaj o tym nie słyszałam. A info o dostępności 9-18 może wynikać z tego, że np. działy obsługujące Portugalię ze względu na strefy czasowe muszą czasem zostać tę godzinę dłużej (każdy pracownik przez 2 tygodnie pracuje 9-17, a potem tydzień 10-18). Z drugiej strony działy obsługujące Bliski Wschód zaczynają czasem o 8:00 (i kończą o 16:00!) oraz nie pracują w piątki, za to pracują w niedziele.
Czy taka praca w niedzielę jest dodatkowo opłacana? I ile tu przerwy mają pracownicy, by odpocząć i zjeść coś w międzyczasie?
Faktycznie, z tymi godzinami to jest jakaś logika. A jak to wygląda lokalowo? W sensie jest jeden open space i wszystkie działu obsługujące te kraje działają na jednej przestrzeni? Czy są oddzielne pokoje, oddzielne pomieszczenia, aby sobie nie przeszkadzać?
Jedno i drugie - jest open space, ale tez sa 1-osobowe zoom-roomy do których moze pojsc kazdy pracownik gdy np. ma calla albo potrzebuje skupienia.
Zgaduję, że raczej praca tylko stacjonarna? Inaczej mówiąc - czy istnieje możliwość przejścia na home office? Z ewentualnym sfinansowaniem kosztów sprzętu czy prądu przez pracodawcę?
Zle zgadujesz. Pracujemy glownie z domu i do konca 2023 mielismy 1600 zl rocznie stypendium na wyposazenie domowego biura. Teraz sie to zmienia, bo polskie prawo narzucilo obowiazek oplacania rachunkow za prad pracownika, ktory pracuje w domu czy cos takiego (chyba 100 zl miesiecznie, ktore dodaja nam do pensji). Od polowy zeszlego roku chodzimy do biura raz w tygodniu i nie ma planow, by chodzic czesciej. Oczywiscie, sa od tego wyjatki: ludzie mieszkajacy ponad 100 km od biura, rodzice dzieci do lat 4 itd.
Etat website experience specialist też jest hybrydowy, więc też można pracować stacjonarnie raz w tygodniu? W tej pracy dają kontrakt, ale chciałabym wiedzieć czy jest cień szansy na umowę o pracę, chociaż na początek?
Ktoś wie czego dotyczy test "design" w rekrutacji na stanowisko Associate Software Engineer? Test verbal reasoning czy analytic to mniej więcej wiem czego się spodziewać, ale jak ktoś może przykładem zarzucić to chętnie przygarnę ;) Chętnie również przygarnę jakieś szczegóły co do testu frontend/backend ;)
Jakie wartości są cenione w Microstrategy?
I was just wondering, why do you send sales / callcenter skills test and math test for a designer position. I can understand logic and language skills but most of the questions in your tests were completely irrelevant for a design role. On the other hand there were missing questions relating to creativity, design thinking, problem solving relating to client pain points for example. I suggest you design a test which would better match skills that are required for a design position instead of using standard ones for everyone.
Najlepsza firma, w jakiej pracowałam. Firma, w której najdłużej siedzę w całej mojej profesjonalnej karierze. Ktoś pyta, czy oferowane są lekcje angielskiego - NIE. Angielski jest wymogiem do zatrudnienia. Wystarczy być inteligentnym, umieć myśleć logicznie i doskonale znać angielski. Całej reszty można się nauczyć po rozpoczęciu pracy :)
Tak? A to robią jakieś testy na inteligencję na rozmowie? ;p Jak tak właściwie ona wygląda?
Tak, są testy na logiczne myślenie w trakcie rekrutacji i szybko w pracy wyniki są weryfikowane
A to i tak faktycznie w praniu wychodzi, to w sumie po co te testy robią? Jak taki przykładowy wygląda?
No, wygoogluj sobie. Testy na logiczne myślenie sa dosyć... standardowe. Kolejnym etapem weryfikacji jest bootcamp. Trwa miesiąc, w trakcie którego zdajesz 2 ciężkie egzaminy. Jak ktoś nie potrafi logicznie myśleć, to nie daje rady. Oczywiście, umowa na czas określony jest podpisywana na 3 miesiące, więc delikwent jakoś dogorywa swoich dni w Micro robiąc inne zadania (np. tłumaczenia, jeśli zna języki obce) czy cokolwiek nietechnicznego, ale osobom, które nie zdały bootcampa w 2 podejściach umowa nie jest przedłużana. A po co to robią? No, bardzo naiwne pytanie. Właśnie żeby nie inwestować 3-miesięcznej pensji i wartego kilkanaście tysięcy dolarów szkolenia w kogoś, kto najzwyczajniej nie podoła zadaniu. Poza tym taka niewypalona rekrutacja to 3-4-miesięczne opóźnienie w uzupełnieniu otwartej pozycji, za co płaci cały dział, w którym jest o 1 pracownika mniej.
"Ktoś pyta, czy oferowane są lekcje angielskiego - NIE. Angielski jest wymogiem do zatrudnienia." Ale są lekcje niemieckiego i polskiego dla obcokrajowców :)
Odradzam brania udziału w jakiejkolwiek rekrutacji. Stanowisko Senior Saas Developer. Trzy etapy rekrutacji: Skill test online składający się z 3 modułów, rozmowa z team leadem połączona z rozmową techniczną, rozmowa z jakąś managerką, która w zasadzie nie różniła się od rozmowy z team leadem. Sporo czasu poświeconego po mojej stronie, pomimo przejścia wszystkich etapów firma nawet nie raczy przekazać jakiegokolwiek feedbacku. Ogólnie jedna wielka strata czasu.
Miałeś tego niefarta, że akurat rekrutowałeś się, gdy z powodu kryzysu zamrożono wszystkie rekrutacje i przesunięcia wewnętrzne. Ogólnie ta druga rozmowa z managerem to już czysta formalność i skoro jesteś na nią skierowany, to można uznać, że kontrakt masz w kieszeni. Obawiam się, że stałeś się ofiarą tego niespodziewanego freezu, o którym nikt nie wiedział ile potrwa - czy miesiąc, czy kwartał, czy rok. Podejrzewam, że chcieli do Ciebie zadzwonić z oferta kiedy manager wywalczy exception dla Twojej rekrutacji, ale się to nie udało, a po 2 miesiącach, to wiadomo - już głupio dzownić.
Na swojej stronie wrzucili ogłoszenie z pracą dla Senior Software Engineer. Sporo tekstu w firmie, zadaniach, wymaganiach stanowiskowych i jedno zdanie, że oferują UoP z benefitami. Może dowiem się, ile płacą i jakie jest podejście do kandydata, zarówno w czasie rekrutacji, jak i po zatrudnieniu? Ile czasu zajmują wszystkie te spotkania i rozmowy i czy mają zwyczaj odzywać się z informacją zwrotną, czy wyrażona tu wcześniej opinia to wyjątek od reguły?
No, ja uważam, że to najlepsza firma w jakiej w życiu pracowałam (z 6-7) jeśli chodzi o podejście do pracownika jako człowieka - są bardzo ludzcy, elastyczni, dostosowują pracę do Twoich preferencji, na każdym kroku czuć wsparcie i naprawdę dużo inwestują w rozwój pracownika. Jeżeli chodzi o feedback po rozmowie. Ogólnie 1 etap rekrutacji to zrobienie kilku testów (myślenie analityczne, język). Jak Ci pójdzie źle to nie dostajesz już dodatkowego feedbacku, ale przecież do razu po zrobieniu testu widzisz, że jesteś pod progiem 80% (czy ile tam wymagają) poprawnych odpowiedzi, więc nie wiem czego się ta osoba wyżej spodziewała. Potem umawiają Cię na rozmowę z przełożonymi Twojego działu i dzieje się to zazwyczaj od razu po zdanym teście, już następnego dnia możesz się spodziewać telefonu z HR. Jeśli tu się sprawdzisz to jeszcze jedna rozmowa z wyższym managerem. To jest już czysta formalność. Tak jak pisałam - tu naprawdę traktują każdego indywidualnie, dlatego np. szef całej technologii chce wiedzieć kto u niego pracuje. Zapewniam Cię, że rozmowy o pracownikach szeregowych z wyższym managementem są przeprowadzane regularnie - mówi się o ich talentach, trudnościach, preferencjach, planuje dla nich ścieżkę rozwoju. Potem taki manago ze Stanów przyjeżdża do biura, z każdym siada na 20 minutową rozmowę i naprawdę wie co u każdego się dzieje. Wracając do pytania o szybkość procesu - u mnie zajęło to 1,5 tygodnia pomimo sezonu urlopowego. Ogólnie firma stara się przeprowadzać rekrutacje jak najszybciej. Weź też pod uwagę, że wszyscy są przyjmowani na początku miesiąca, kiedy to stratuje bootcamp i możliwe, że im bliżej tej daty tym bardziej rekrutacja przyspiesza ;) O zarobkach w ENG może niech się jakiś programista wypowie :)
Witam Udziela ktoś może korepetycji z programu Microstrategy ? Chodzi o zapoznanie się z programem jak zacząć wykonywać samodzielnie analizy Pozdrawiam
Zgłoś się do działu Education - można wykupić fajne kursy z instruktorami. Wszystko najbardziej up to date jak się da, a na koniec jeszcze uzyskujesz certyfikat. Czy to nie lepsze od korepetycji?
Jak w Microstrategy wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
W Micro są określone ścieżki rozwoju i widełki płacowe. Awanse na wyższy band są najczęściej po roku, dla najlepszych częściej. Jeżeli robisz dobrą robotę, dostajesz awans.
A jak wyglądają te widełki? Interesuje mnie stanowisko Cloud Systems Engineer. Jest praca zdalna/hybrydowa?
Dla każdego działu pensja startowa jest trochę inna, więc nie powiem Ci o widełkach w Cloudzie. Jak się zdaje po roku wszyscy dostają 1000 więcej. Praca hybrydowa jest jak najbardziej. Do biura chodzimy tylko raz w tygodniu - akurat Cloud w czwartki.
Ktoś tutaj pytał o szkolenie, a ja jestem ciekawa, jak to wygląda, jak się tam pójdzie do pracy. Czy zapewniają wdrożenie pracownikom? Czy może szukają już takich, którzy wszystko ogarniają od A do Z?
To pewnie zależy od działu, ale wszyscy pracownicy techniczni przechodzą przez miesięcznego bootcampa, kiedy to przez 8h dziennie uczą się narzędzia i zdobywają certyfikaty uznane poza firmą. Potem jest jeszcze szkolenie stanowiskowe, w supporcie to 3 tygodnie. Także - przygotowanie jest po prostu doskonałe, bardzo profesjonalne.
Super to brzmi, a bootcamp jak i szkolenie stanowiskowe są płatne normalne jako wynagrodzenie, czy dopiero jest wypłata za przepracowany miesiąc już po całym tym procesie? Każdy nowo zatrudniony pracownik jest szkolony czy tylko Ci techniczni?
Dostajesz normalną wypłatę od pierwszego dnia, także przez 2 miesiące płacą Ci pensję za samą naukę :) W Micro 95% pracowników to pracownicy techniczni (consulting, engeenering, production, technology, support, cloud, nawet sales), chyba tylko finanse i HR nie przechodzą bootcampa, ale to małe działy
Dwukrotnie aplikowałem do firmy, pierwszy raz przez zewnętrznego rekrutera, wykonałem testy ale w międzyczasie okazało się, ze zatrudnili już kogoś innego więc 2h poświęcone na testy nawet nie zostały ocenione, jedynie co dostałem to Po prawie dwóch latach ponownie zaaplikowałem do Microstrategy po wykonaniu testów (Angielski, Włoski, i dwa dodatkowe testy), mija 6 tydzień i żadnego feedbacku nie dostałem, nawet negatywnego.
To pierwszy etap to tylko testy? Żadnych rozmów nie ma tak poza tym? Co Cie w ogóle skłoniło by zaaplikować drugi raz, dobre warunki w ogłoszeniu dali?
Bardzo dziwne, bo Microstrategy od wakacji 2022 nie ma otwartej zadnej rekrutacji z jezykiem włoskim. I skad niby wiedziales, ze firma zatrudnila juz kogos innego na to miejsce skoro rekrutowales sie przez rekrutera zewnetrznego? Poza tym Micro trzyma wyniki testów i zglasza się do osób, które zrobiły je dobrze przy następnych rekrutacjach. Między styczniem 2021 a czerwcem 2022 tylko w jednym małym zespole zatrudnialiśmy 3 nowe osoby posługujące się włoskim. Moze po prostu zle Ci poszlo? Ogólnie dziwna i mało wiarygodna opinia.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Microstrategy? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Najgorszy proces rekrutacji, w jakim brałem udział. Nieprofesjonalne podejście. 1. Firma na każdym etapie rekrutacji pytała mnie o oczekiwania finansowe (zdarzyło się nawet, że ta sama osoba pytała dwa razy, bo nie miała informacji). 2. Przeprowadzający rozmowę zadawali pytania, jakby nie zapoznali się wcześniej z moim CV. 3. Firma jakby zatrzymała się w praktykach rekrutacyjnych z roku 2000. 4. Po spotkaniu managera Macieja i usłyszeniu jego pytań, nie miałem już wątpliwości, że nie chce tam pracować. Cegła waży kilogram i pół cegły ile waży cegła (oczywiście z uśmiechem wynikającym z samozadowolenia)? Masz 30 sekund, przekonaj mnie, że mam cię zatrudnić.
A to teraz mnie zaskoczyło wcześniej jakoś czytałam o całkiem innym podejściu do ludzi tutaj. Ciekawa jestem z czego wynika taka rozbieżność w opiniach, każdy tu jest jednak na jakiś indywidualnych warunkach?
Jeśli mówimy o tym samym Macieju (a raczej tak, bo chyba tylko jeden był managerem w consultingu jak tam pracowałem), to nie dziwię się ani trochę, najgorszy manager z jakim miałem do czynienia.
Hej, jakie teraz są zarobki na stanowisku support engineer?
9 200 brutto na start + kwartalna premia w podobnym wymiarze, którą dostaje się zawsze. Po roku jest to już 10 500 brutto i, oczywiście, premia. Może będą podwyżki inflacyjne po nowym roku. W zeszłym roku wszystkim podnieśli pensje o ok. 1000 zł netto.
Poruszaliście kwestię braku wsparcia ze strony kadry managerskiej i brak transparentności, ale to czego konkretnie oczekujecie i czego braku? To bardzo ogólne. Rozmów o tym co idzie źle i siedzenia przełożonego nad głową gdy pracujecie, aby was wspierał?
Pracuję 3 miesiące w mstr i szczerze jestem zdziwiona negatywnymi komentarzami. Proces rekrutacyjny jest bardziej wymagający niż w innych firmach, z którymi miałam do czynienia co jest dla mnie plusem bo widzę że szukają smart people, a nie ludzi robiących tylko dobre wrażenie. Firma wdraża pracownika i planuje jego proces rozwoju. Zarobki są dobre a nawet bardzo dobre (mam porównanie do polskiej korpo). Atmosfera przyjazna i życzliwa. Ludzie nastawieni na teamwork i wzajemną pomoc. Nigdy nie zostajesz sam z problemem. Co bardzo ważne kadra menedżerska reaguje na problemy i stara się im zaradzić. Ich działania są bardzo transparentne. Są premie i to nawet po 3 miesiącach pracy. Firma oferuje szkolenia i certyfikacje (np AWS). Praca jest jednak wymagająca bo musisz na początku przyswoić bardzo dużo wiedzy w krótkim czasie. Nikt nie zmusza do nadgodzin. Jak wyglądają awanse jeszcze nie wiem Ale mam 2 znajomych którzy również pracują w mstr (juz kilka lat) i jakoś nie narzekają. Jeśli zmienię zdanie to tu wrócę i napiszę, ale jak na razie Wszystko gra. To mój 4 pracodawca i tutaj dopiero poczułam że jestem wśród profesjonalistów.
Po 3 mcach jesteś dopiero na etapie szkolenia wiec wielu rzeczy jeszcze nie widzisz. Mi tez się na początku podobało. Wiele rzeczy o których piszesz jest prawda ale jednocześnie to zależy do jakiego działu trafisz i na jakiego managera. Ja na początku miałam świetnego, niestety potem zostałam przeniesiona do innego zespołu i odkryla ze kadra managerska czasami potrafi być mistrzem spychologii i unikania kontaktu z pracownikiem albo jakiejkolwiek odpowiedzialności i pomocy. Szkolen miałam dużo, niestety żadne nie miało związku z tym co finalnie należało do moich zadań.
Hm. Nigdy nie zostajesz sam z problemem? Kadra managerska reaguje na problemy i stara sie im zaradzić? Transparentne działania? Oj, chyba mówimy o 2 różnych firmach. Chociaż pytanie jeszcze w jakim dziale pracujesz. Bo ja mając okazję spędzić trochę czasu w consultingu i supporcie akurat te 3 punkty uważam za główny problem tej firmy. Rzeczywiście dobre zarobki, mili ludzie, brak nadgodzin itd ale jednocześnie zero transparentnosci, zero wsparcia kadry managerskiej a to czego się człowiek uczył na bootcampie miało się nijak do tego co było potrzebne w późniejszej pracy. Jednocześnie te śmieszne szkolenia i certyfikaty tez zupełnie nic nie wnosiły do kompetencji jakich rzekomo miały nauczyća Jednocześnie nikt Ci nie pomoze bo Przecież zdalas/-es egzamin. Na koniec kwartału dowiedzieliśmy się że od 3 mcy obowiązuje nas zupełnie inny system premiowym niż wcześniej bo tak. Jednocześnie w żadnej firmie nie widziałam tyłu ekspertów od lania wody na wysokich stanowiskach- managerowie niższego szczebla (dyscyplinarni) nie wiedzą nic, niczym się nie interesują ani nie starają Ci się pomóc (poza 1 wyjątkiem), dyrektorzy wysokie szczebla natomiast sa mistrzami w słowotoku przez pół godziny tak aby nie odpowiedzieć na pytanie. Poza wspomnianym wyjątkiem wśród managerowie dyscyplinarnych w konsultingu, druga konkretna i gotową do wsparcia osoba jest Manager Generalna. Poza nimi głównym problemem tej firmy jest właśnie zarządzanie i brak transparentnosci
Nie polecam nawet myśleć o propozycji Billing Analyst. To nie jest wolna posada tylko przenoszenie procesu z USA do Polski. A to są dwie różne rzeczy. Także to, co proponują to ochłpy. Ameryka myśli, że Polska na prawdę za byle grosze będzie pracować. Żenada
Support to w tej chwili najgorsze miejsce w firmie. Niedobory ludzi, prawie co miesiąc ktoś odchodzi, stres w całym zespole jest bardzo wysoki, nakład pracy ogromny. Menedżerowie w Polsce są dość młodzi, raczej wciągnięci w kulturę korporacyjną i nie radzą sobie z efektywnym zarządzaniem zespołami. Wyższy management z USA jest dość oderwany od rzeczywistości, szczególnie dyrektor globalnego supportu. Cały pion zarządzania nie umie przekazywać informacji w efektywny, sensowny ani gustowny sposób. Cele, kierunki i pomysły na "poprawę jakości" supportu zmieniają się co kwartał. Ogólnie jeśli nie masz gdzie pójść albo szukasz miejsca gdzie możesz zacząć swoją karierę w IT to możesz zacisnąć zęby i wpaść na chwilę, szczególnie że w samym teamie pracuje dużo fajnych osób. Dłuższej kariery bym w tej chwili z tym działem nie wiązał.
Associate Consultant - jakie zarobki ?
w 2011 byla to srednia krajowa watpie ze daje wiecej niz obecna srednia. Ida na ilosc a potem jak jestes dobry to podwyzka.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Microstrategy?
Zobacz opinie na temat firmy Microstrategy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Microstrategy?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Microstrategy?
Kandydaci do pracy w Microstrategy napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.