To nie K-ex tylko naciągacze... mail inny niż firmowy.
Proszę Państwa dodaje treść maila jakiego dostałem niby z ofertą pracy z firmy K-ex żeby nikt nie dał się nabrać bo zostanie oskubany. Dzień dobry. Dziękujemy za zainteresowanie się naszą propozycją pracy w naszej firmie kurierskiej. Po rozpatrzeniu Pana CV podjęliśmy decyzję o zaproponowaniu Panu pracy na stanowisko kierowcy. Początkowe wynagrodzenie to 3600zł plus ewentualne nadgodziny. Praca 5 dni w tygodniu po 8h, pełne ubezpieczenie. Służbowy samochód. Miejsce pracy: obszar do 100km od Pana miejsca zamieszkania. Pozostało jeszcze kilka formalności. Będzie Pan potrzebował konta bankowego z kartą debetową. Na to konto będą Panu wysyłane pieniądze na paliwo i ewentualnie w razie potrzeby na naprawę samochodu. Proszę założyć konto bankowe w PKO. Z przyczyń bezpieczeństwa musimy posiadać wspólny dostęp do konta. W celu sprawdzania historii transakcji itp. Więc proszę się udać do najbliższej placówki PKO, założyć nowe konto bankowe. Ważne, aby konto posiadało kartę kodów jednorazowych i dostęp do internetu. Jak Pan to już uczyni to proszę o wysłanie do Nas: -Skanu lub zdjęcia karty kodów jednorazowych (proszę zetrzeć kody, aby były widoczne) -loginu i hasła do konta PKO. Prace rozpocznie Pan w połowie listopada. Proszę o jak najszybsze załatwienie formalności z kontem bankowym, gdyż jest z tym dużo formalności i muszę mieć to wcześniej. Resztę formalności załatwimy przy podpisywaniu umowy. Mam zaplanowany 2 tygodniowy urlop, więc przez ten czas będę niedostępna, liczę że jak wrócę z urlopu to będę miała wszystko o co Pana prosiłam. Jeżeli wszystko przebiegnie pomyślnie to zaprosimy Pana do naszej firmy na podpisanie umowy na czas określony 6 miesięcy. Jeżeli nasza współprace będzie mile przebiegała po tym terminie jesteśmy w stanie zaproponować Panu umowę o pracę na czas nieokreślony. Z poważaniem Sylwia Storczyk Dział kadr. K-EX SP Z O O (KRS: 0000326471, NIP: 9591856995, REGON: 260287537)
Potwierdzam.Firma jest beznadziejna. Trzeba stracić sporo nerwów,żeby się czegoś dowiedzieć.Jak się w końcu można dodzwonić do kuriera to przyjedzie z wielkiej łaski.Firmę zamknąć a pracowników do zamiatania ulic.
Wstyd mi przyznawać się iż pracowałem w takiej firmie. Jak opowiadam gdzie pracowałem to moi rozmówcy śmieją mi się w twarz. Pomimo, iż 90% zespołu pracowników na oddziałach to ludzie profesjonalni i kompetentni [ a kurierzy tacy sami jak w innych firmach kurierskich - około 50% jest ok} natomiast Biuro Zarządu i pseudo menadżerowie to jest niestety porażka...: niekompetencja goni niekompetencje. dział handlowy itd, dział operacyjny, informatycy, dział reklamacji pani .. itd. Po wymianie prezesa w czerwcu - jeszcze bardziej personel BZ stał się niekompetentny ... - W.. może był psycho..., ale przynajmniej trzymał dyscyplinę. W tej całej firmie przez kilka lat dostrzegłem tylko kilka osób kompetentnych - panów PG i PM oraz panią A..! Nie dziwię się iż z ponad setką melonów zainwestowanych przez KK przez te 8 lat - ta firma nadal jest w tak kiepskiej kondycji ... ale jeśli się nie docenia lojalnych i dobrych pracowników, a premiuje kilku starych wyjadaczy menedżerów w BZ i na większych oddziałach, którzy w żadnej minucie nie myślą o firmie tylko o swoim interesie to cóż ....
obiecują złote góry - tylko ten ich Dyrektor to wygląda jakby z meczu piłkarskiego wracał i to na żylecie był ...
nic nie pytają - widocznie nie mają chętnych do pracy - bo od razu proponowali mi abym jeździł
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Dwie paczki które dowoził mi kex dotarły poturbowane. W KEXIE PACZKI FRUWAJĄ. POTŁUCZONA UMYWALKA w pierwszej przesyłce, a w drugiej paczka płytek, 8 szt, KAŻDA ZNISZCZONA!! ZAPOMNIJ O REKLAMACJI!! :oops: Firma nie praktykuje uznawania reklamacji. Bezczelnie je odrzuca podając śmieszne, nieprawdopodobne powody. Jakbym tego nie doświadczył to bym nie uwierzył. Powodzenia z tym keksem. Mam nadzieję, że ten WRZÓD zniknie tak szybko jak się pojawił.
Najgorsza firma kurierska _NIE POLECAM! Podpisuje się pod wszystkimi tutaj opiniami negatywnymi - to moje wielokrotne doświadczenie z tą firmą.
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, dwa razy przywozili mi paczkę i dwa razy dali(usunięte przez administratora)czyli opuźnienie w dostarczeniu przynajmniej o 3 dni jeśli była interwencja bo tak pewno dłużej by było.Nie polecam DPD czy inna firma o wiele lepsza tylko nie K-EX
Szkoda gadac.... kurier twierdzi ze przyjechal, ale mnie nie zastal. W skrzynce awizo nie ma, telefonu ze strony kuriera takze brak. A w systemie widnieje "aziwowane" Kpinia nie dostawca. Goraco nie polecam !!!
Firma kex to dno,zniszczyli mi przesyłkę którą odebrałem w grudniu,protokół zniszczenia spisany z kurierem przy odbiorze,mamy już maj a odzewu z ich strony brak.Koledze zgubili paczkę o wartości 1000zł ubezpieczona oczywiście i tak jak w moim przypadku odzewu na reklamacje brak,ta firma to najgorsze dziady.
(usunięte przez administratora)
W tym przypadku jechała przez pod sortownię, odciążając pracę centrali głównej. firma prawdopodobnie posiada 6 takich pod sortowni.
Ta firma to porażka 21 wieku. Poczta z terminem dostawy bije ich na głowę. Przesyłka do mnie miała trasę Bydgoszcz == > Bielsko Biała - jakim cudem jechała przez Białystok ?
ludzie kazdy z nas pracuje, jesli wiesz ze w godzinach od 8 do 17 pracujesz zamow sobie paczke do pracy wtedy nie bedzie dziwnych nieporozumien! Kurier tez czlowiek zaczyna dzien o 7 i konczy w najlepszym przypadku o 18 wiec badzcie wyrozumiali kurierzy tez maja rodziny dzieci i swoje sprawy do zalatwienia.
NAJGORSZA FIRMA PRZEWOZOWA NA ŚWIECIE!!!!!!! Długie oczekiwanie na kuriera,ażeby dodzwonić sie na ,,infolinie,, o ile takie cos jest u nich, to graniczy z cudem...Czekam na odbiór już tydzień...mało tego,pobrali już pieniądze i żadnych efektów..Wie ktos czy mozna odzyskać te pieniądze?
odradzam pracę w firmie k-ex wrocław. Wykorzystują ludzi- firmy ktore pracuja dla nich oferujac swoje uslugi przewozu paczek (smieci bo niestety jako jedyna firma bierze wszystko co sie da od klienta) Marnie placą, na poczatku tylko obiecywanie poźniej obcinaja stawki i nie masz prawa domagac sie o swoje pieniadze. Do tego beznadziejne kary jak im sie podoba na prawo i lewo za palenie papierosow przy magazynie chociaz w danym dniu nie bylo cie w pracy, za brudne auto choc pada intensywnie deszcz/snieg za niezabranie towaru pralki lodowki choc nie masz miejsca. Traktują ludzi jak śmieci nie masz z kim porozmawiac o problemie wyjasnic cokolwiek olewaja cię interesuje ich tylko jak cie wykorzystac oszukac na pieniedze. Niestety nie jestem sam wielu juz ucieklo z tej pseudo firmy sa kolejni Jesli nie chcesz byc nastepny wez pod uwage moja opinie a sam zapytaj jaka jest rotacja pracownikow a przekonasz sie.
Potwierdzam, firma jest tragiczna. Świadczy uslugi na najniższym poziomie. Nie wspomnę, ze na infolinii podano mi numer telefonu do siedziby w Łodzi, ale nikt nie odbiera telefonu od kilku już godzin...jakaś masakra a szczegolnie obszar Wrocławia:(
Ja również nie polecam. Firma tragiczna. Na paczki trzeba czekać tydzień czasu. Przychodzą informacje o pozostawionym awizo, a żadnych w skrzynce nikt nie zostawia. Ja również szczerze odradzam tą firmę.
A ja nie miałem żadnych problemów z tą firmą a wysyłam około 500 paczek miesięcznie. Mój kurier który mnie obsługuje jest naprawdę elastyczny. Z tego co kolega pisze to zderzak nie jest paczką standardową jeżeli chodzi o wymiary więc trudniej ją zgubić bo jest wielka. Firma jest ok jezeli chodzi o ceny i serwis - polecam!!
Ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy, jak również przed pracą w tej firmie. Ja za każdym razem jak miałem otrzymać paczkę miałem problemy. Teraz miałem już naprawdę dosyć, napisałem reklamację i czekam już prawie dwa tygodnie na odpowiedź. Jak ktoś chce się pośmiać, to wklejam treść reklamacji jaką wysłałem: W dniu 4 luty została do mnie wysłana paczka ze zderzakiem. W momencie nadawania przesyłki sprzedający był zapewniany, że paczka dotrze do mnie kolejnego dnia. Niestety 5 lutego zamiast przesyłki otrzymałem o 12:08 wiadomość, że paczka zostanie doręczona w dniu kolejnym. O godzinie 15:00 pojawiła się informacja, że kurier zostawił u mnie Awizo, ponieważ nikogo nie zastał w domu. Niestety dla niego, ale w tym czasie siedziałem w samochodzie pod dom (przy skrzynce pocztowej) i wykonywałem telefony do Państwa firmy. Żadnego kuriera u mnie nie było, jak również nie zostawił żadnego Awizo. Na dodatek przez cały dzień nie można było się dodzwonić na żaden numer do centrali w Wałbrzychu. Kolejnego dnia powtórzyła się ta sama sytuacja. Znowu dostałem wiadomość, że paczka zostanie nadana dopiero kolejnego dnia. Kolejny raz straciłem sporo czasu wisząc na telefonie, tym razem jednak postanowiłem pojechać osobiście po tą paczkę. Na centrali zapewniano mnie, że firma pracuje do 18:00. Na miejscu byłem o 17:05, jednak nie było nikogo poza magazynierem, na dodatek powiedział, że paczki są wysyłane rano tirem do Legnicy i to kurier z Legnicy ma paczki cały czas u siebie na samochodzie. Po około 50 próbach dodzwonienia się do dyrektora oddziału pojechałem do domu. Kolejnego dnia powtórzyła się znowu ta sytuacja. Kolejny Sms, że paczka zostanie dostarczona kolejnego dnia. Kolejny raz nikt nie odbierał w Wałbrzychu i kolejny mój Tel na infolinię. Pani mocno się zdziwiła, że byłem w Wałbrzychu w środę i nikogo nie zastałem w pracy o 17:00, ale obiecała, że zajmie się moją sprawą. Po paru minutach zadzwoniła, i powiedziała, że odezwie się do mnie Pani z Wałbrzycha. W międzyczasie dzwonił do mnie nadawca przesyłki informacją, że miał telefon z Państwa firmy, że ja już dwa razy już nie odebrałem przesyłki i kolejny razem paczka wróci na jego koszt, chociaż wina leżała po Waszej stronie. Miła pani po około pół godziny zadzwoniła i powiedziała, że paczki wracają do nich na centralę i ta paczka musiała być u nich. Mocno się też zdziwiła zachowanie kuriera, jak i tym, że nie było pracowników na bazie. Kolejnym telefonem był Tel od Pani kurier. Obiecała, że paczkę dostarczy do mnie do domu, lub pracy. Po paru minutach zadzwoniła do mnie wcześniejsza Pani z którą rozmawiałem i powiedziała, że nie jest to możliwe, aby kurierka do mnie przywiozła dzisiaj paczkę, ponieważ paczka jest cały czas u nich na centrali. Powiedziała, że mogę paczkę otrzymać najwcześniej w piątek, lub zapewnia mnie, że mogę przyjechać kolejny raz po paczkę, ale tym razem paczka będzie na mnie na pewno czekała na bazie. W końcu udało mi się odebrać przesyłkę, jednak zamiast we wtorek odebrałem ją dopiero w czwartek . Na dodatek tylko dlatego, że musiałem jechać po nią dwa razy do centrali Wałbrzycha, oraz wykonać setki telefonów do Waszej firmy. Niestety ale paczki dostarczane przez Państwa firmę nagminnie są dostarczane w tak długich terminach. Tym razem już nie mam zamiaru tego tak odpuścić. Wasi pracownicy przez cały dzień nie odbierają telefonów. Kurierzy nie dość, że nie dostarczają paczek, to w dodatku oszukują Waszych klientów, jak i Was. Powinienem do tego jeszcze doliczyć koszty, jakie poniosłem przez brak dostarczonej przesyłki na czas, ponieważ straciłem kupca na samochód, jednak tego już nie będę doliczał. Domagam się zwrotu 150zł netto za przesyłkę i paliwo. Jednocześnie radził bym przyjrzeć się efektom pracy kurierów z Legnicy, jaki i osób odpowiedzialnych za odbieranie telefonów na centrali Wałbrzyskiej. W razie jakiś wątpliwości proponuje sprawdzić Wasze nagrania z moich rozmów na infolinii.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w K-EX?
Zobacz opinie na temat firmy K-EX tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy K-EX?
Kandydaci do pracy w K-EX napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.