Opinie o duka.com - DUKA INTERNATIONAL S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Duka International S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Duka International S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: AGD - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Duka International S.A. w Warszawa

XOOX
Pracownik
 Pytanie

Co tu tak cicho? Czyżby pensje poszły w góre? Jesteście szczęśliwi ?

Marchewa
Pracownik
 Pytanie
@XOOX

Dobre, pensję nie poszły w górę ze. Są wyrównane do podstawy jeśli wyrobi się plan. Wie ktoś może czy będą montowane pleksi przy kasach? Firma powinna zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników.

XOOX
Pracownik
 Pytanie
@Marchewa

jak są wyrównane do postawy? Mi kierownik powiadał co innego :O

Zuza
Pracownik
@XOOX

100%swojej pensji dostajesz w sytuacji jak firma robi sprzedaż z zeszłego roku. Jeśli nie zrobimy to pensja będzie w wysokości 80% Pensja za wrzesień,wypłacona w październiku była 100%, za październik marnie to widzę....

Radosław
Inne

Praca to nie zabawa i jeśli ktoś nie radzi sobie to powinien zmienić firmę a nie narzekać bo to dobre miejsce do pracy!

Dujczka
Pracownik
@Radosław

(usunięte przez administratora)Tylko slaby czlowiek boi sie krytyki na swoj temat, a na takiego od poczatku wygladasz, pisanina glupot nie nadrobisz, gdzie trzeba ciezko pracowac. Widac zreszta co robisz w pracy, ciekawe czy gora wie jak fajnie pracujesz

The last of us
Były pracownik
@Radosław

Praca to nie zabawa, praca to też nie (usunięte przez administratora) Praca a robota to dwa różne pojęcia. Więc praca w Duka to robota. To nie praca, to niezła szkoła przetrwania.

uuuuujn
Pracownik
 Pytanie

Macie fajnych kierowników?? Od niedawna pracuje w duka i mój kierownik strasznie dużo wymaga, wszystko musi byc na blaszke..

Pracownik
Pracownik
@uuuuujn

Bo zależy mu abys był dobrze wyszkolony i przynosił zyski dla klientów, aby klient dobrze obsłużony wrócił ponownie. Jest to podstawa naszej pracy. Na dobre ci wyjdzie jak kierownik wymagający. W końcu to jest praca a nie koncert życzeń niezadowolonych pracowników którzy by chcieli zarabiać od razu tyle co dyrektor i nic nie robić i nic od siebie nie dać. Abyś dobrze był wyszkolony potrzeba kogoś kto o to zadba. W końcu ten wymagający kierownik musi dbać i wizerunek firmy Co się teraz dzieje z pracownikami na litość boską. Zwrócisz uwagę źle, wymagasz bo chcesz by komuś było łatwiej obsługiwać źle Wszystko źle

zdolowana
Pracownik

W tej firmie nie będzie lepiej, to co się dzieje w ostatnich tygodniach tylko to pokazuje. Zmiany kampanii co tydzień, promocje aż ciężko połapać się co i jak.... ciekawe kiedy dodadzą etaty na święta.

Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.

Pytania

Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Xyz
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe jak dużo jeszcze będzie "nowych" kampanii, może codziennie skoro są już praktycznie co tydzień?

Pracownik
Pracownik
@Xyz

Kampania - kampania... Ale ilość promocji, niby wszystko ok ale jak zaczniesz z klientem rozmawiać to nie wiesz na czym się skupić. Może marketing skupił by się nie na ilości a na jakości promocji.

XYZ
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To fakt. Klient pyta o promocje, zaczynasz mówić, wymieniać, pokazywać, a on już nie pamięta 3/4 z tego co zostało powiedziane. Może jedna porządna zamiast 30 byle jakich? Klient by wiedział na czym się skupić, a i nam by było łatwiej wyjaśnić niż tłumaczyć każdą z osobna na czym polega..

O_O
Były pracownik

HR w tej rzekomej firmie to WIELKI ŻART!

.
Pracownik
@O_O

Przecież w tej firmie nie ma HR :D

trele
Pracownik
@.

a jaki fałszywie miły ten "HR" jak coś chcesz Ty to masz problem, a w drugą strone termin!!

haahhah
Pracownik

pensje wrocily to i roboty dodaja, wielkie gratulacje

go power
Pracownik

UWAGA! Wszyscy składają wypowiedzenia! Do czego to doszło, aby pracownik odzyskał premie, sklep musi miec wyrobiony budżet 95%. Wy chyba sobie jaja robicie! Nie ośmieszajcie siebie samych. Ludzie idzcie po rozum do glowy i uciekajcie stąd! Sama przymierzam sie do zwolnienia stąd jeszcze w tym miesiącu!!

hi
Pracownik

Uwierz w siebie, na pewno cos znajdziesz!!

Yyy
Pracownik
@go power

90 % do 10do100% pensji, coś pomyliłaś w nerwach.

go Power
Pracownik
@Yyy

tak racja, pomyłka!

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@go power

Ja odeszłam, już jakiś czas temu i uważam ze to najlepsza decyzja w moim życiu. Ludzie nie pozwolenie sobą pomiatać... polecam zwolnić się przed świętami, zostawić kierowników, którzy pozwalają na takie traktowanie zespołów pracowniczych. Nie warto zapieprzac na dostawach, kiedy przychodzi po 10 palet, za marne grosze kiedy biuro wygrzewa cztery litery za biurkami popijając kawę i robiąc kolejne błędy na plakatach.. czy przez takie błędy firma nie traci pieniędzy?

hke
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

ale dlaczego zostawic kierownikow? Co oni są winni? Zapierdzielają aby utrzymac sklepy....

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kierownicza sadyba
Pracownik
 Pytanie

A cóż takiego zrobiła?

kurci
Pracownik
 Pytanie

ktoś złożył wypowiedzenie z Was oprócz kierownika z Lublina? Zastanawiam sie czeku reszta kierownikow nie pomogla w porozumieniu

Aaaa
Pracownik
 Pytanie

A która to taka mądra pisze takie wpisy? Czy to może biuro chce skłócić kierowników???

o boziu
Pracownik
 Pytanie
@kurci

na prawdę się zwolniła?

Xo
Pracownik
@o boziu

Tak

nie dziwie sie
Pracownik
@Xo

wcale jej sie nie dziwie. wrocily pensje, ale ja tez mysle o odejsciu z stanowiska kierowniczego. tutaj juz nie bedzie lepiej............ nikt nawet nie stara sie zatrzymywac kierownikow.....

Smuteczek
Pracownik
@nie dziwie sie

Ja mam dokladnie to samo. Doceniam(usunięte przez administratora) i regionalne nasze za to, ze próbowali i walczyli... naprawde. Ale niesmak pozostaje a tym samym motywacja i zaangażowanie juz nie to.

hence pence
Pracownik
 Pytanie
@nie dziwie sie

Może podjęła taką decyzję przez e-mail od Pana R.? Mogła to zrobić pod wpływem emocji. Ja też jej się nie dziwię, że podjęła tak radykalne kroki. Firma powinna ubłagać ją żeby została XDD. Wyszkolenie kierownika w takim sklepie to nie lada wyzwanie XDD. Właściciele powinni pójść po rozum do głowy.

Yyyyyyyy
Pracownik
 Pytanie

Wy poważni jesteście?! anonimowo na tym forum pełnym szamba obrzucacie się błotem... żałosne. Może zamiast skupiać się na wzajemnych obelgach skupicie się na tym żeby podziękować Dyrektorowi Sprzedaży, kierowniczkom operacyjnym bo to oni stali za Wami murem w tej sprawie.

1
Pf
Pracownik
 Pytanie
@Yyyyyyyy

Fajnie ze udalo sie odzyskac pensje. Tyle. Dziękowac za cos co nam sie należy?? Nie

.
Pracownik

Zaczęło się od złotych tarasów w Warszawie..

Pracownik
Pracownik

Hahaha, ale wypracowanie ktoś walną. Czyżby kierownik poszedł po rozum do głowy i zrobił czystki w ekipie ???? wywalił lenia z pracy a teraz taka rozpacz i żale na goworku. (usunięte przez administratora)

pracownik
Pracownik
@Pracownik

trzeba znać swoją wartość i się szanować, bez dennych domniemań o zwolnieniu przez kierownika proszę, bo takiej sytuacji nie było. Ludzie uciekają sami, śmieszą mnie opinie wystawiane przez pracowników, którzy ciągle się żalą, ale nadal są w tej firmie...

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Kierownik powinien iść po rozum do głowy... bo firma jeździ po nim jak po asfalcie a on dalej wchodzi tam gdzie wchodzić nie powinien, i nie zwolnił lenia bo gdyby nie niektóre osoby, które utrzymywały sklep i sprzedaż w ryzach to góra miałaby wielkie nic... i czystki powinni zrobić właśnie w biurze i zwolnić osoby, które robią błędy w najprostszych słowach, za co zbieramy po głowie my pracownicy.. nie pozdrawiam

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Ludzie, wy myślicie ze oddali Wam pieniądze na zawsze?! xDDD to tylko wrzesien- grudzien???????????? Przeczytajcie dokładnie porozumienie, nie ma czym się podniecać. Wrocila kasa, bo kto im będzie pracował w święta jak nie Wy? Styczeń przyjdzie nagle dowiecie sie "transparetnoscia" ze firma nie ma rok do roku kokosikow i pensja znow w dol... wierzcie mi co pisze przeszlam swoje w tej cudownej firmie. Najlepsza decyzja bylo odejscie z tej firmy w odpowiedniej chwili!????????

odpowiedz na pytanie
Pracownik
 Pytanie

Jak wyglada sytuacja w DUKA? Ktos szepnal killa slowek na temat powrotu pensji? Sieciowki wróciły do etatow, premii, pensji. Czy ktos mógłby nas poinformować co sie dzieję z firmą? Mamy okrojne zespoły, a klienci sa bardzo rozczeniowi;// dziś nasluchalam sie od klienta wymownych słów za to,ze potrzebuję pójść na przerwe i do WC. Spotykam sie tez z tym, ze klient robi awanture, gdy za dlugo pakuje prezent albo musi zaczekać na obsługę. Tłumacząc, ze jestem sama 12 godzin jego to nie interesuje:/// nakazuje mi wziąć do roboty:/// sporo osób juz wspominalo o skardze, bo oni po to przychodzą aby ich obsłużyć i nie maja czasu na czekanie az skoncze klienta na salonie. Spotykacie sie z czyms takim?!??!!?! Jak reagujecie??!! Jestem przerażona. Przez tą pracę nie mam czasu zadbac o siebie ani bliskich..:((((

Lol
Pracownik
@odpowiedz na pytanie

Ja mam (usunięte przez administratora) na takich klientów - adekwatnie do tego jak firma ma (usunięte przez administratora) na pracowników ;)

Haha
Pracownik
@odpowiedz na pytanie

Mam podobnie :) Jaka pensja taka obsługa

Zażenowana
Pracownik
 Pytanie
@Haha

Dokładnie tak, jaka pensja taka obsługa. Jak wróci 100% pensji to wróci obsługa na poziomie. Dlaczego my mamy skakać wokół klientów skoro firma ma gdzieś swoich pracowników?! Większość sklepów ma płaci przy kasie, a my? Nikt nie myśli o naszym bezpieczeństwie.

Taki sobie ja
Pracownik
@odpowiedz na pytanie

Wydrukuj kartki z mailem i numerem telefonu do biura obsługi i z uroczym uśmiechem wręcz mówiąc, że wszelkie skargi można złożyć pod wskazanym mailem i telefonem. ????

wyluzowany
Były pracownik
@odpowiedz na pytanie

ale czym sie przejmujesz, robisz wszystko jak powinno być a to że klient czeka nie twoja sprawa, nie sklonujesz się, pójdzie do Home&you czy innego miejsca i nie wróci do duka, dla Ciebie lepiej będzie, nie stresuj się, oddychaj i wyluzuj sie, nie bierz wszystkiego do siebie a jeśli klient wrzeszczy to mów do niego po cichu i przestanie wrzeszczeć i zastosuj metode "zdartej płyty" powtarzaj kilka razy tę samą sentencję klientowi aż zrozumie albo machnie ręką i wyjdzie :) przetestowałam to i jest super :) ps. szkoda że nie mamy szkoleń z obsługi trudnego klienta, ale jaka firma takie szkolenia hahahahah, chciałabym żeby dyrektorzy popracowali z nami kilka dni i sami zobaczyli co i jak jest ale oczywiście nie mają "jaj" i nie przyjda bo sie boją klientów, nic tylko kasę brać i mądrościami (usunięte przez administratora) heheheh

O_)
Pracownik

Zobaczycie jakie będą konsekwencje oddania pensji. Nic za darmo nie ma w tej robocie. Etaty będą scięte i zadnej pomocy na święta. Firma nie ma kasy i grozi jej bankructwo!

Mati
Były pracownik
 Pytanie
@O_)

No właśnie, powiedzcie jak to jest, że chcieli nam wcisnąć "premie uznaniowa" czyli naszą wypłatę, a wystarczyło kilka maili do centrali i nagle taka zmiana ?! Jak widać można. W takim razie na co miały iść te pieniądze? Pewnie do kieszeni zarządu...

czarna mamba
Były pracownik
@O_)

niech zwolnią niepotrzebnych dyrektorów albo odbiorą im benefity to firma przeżyje, muszą tylko myśleć normalnie o pracownikach a nie dyrektorach

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

J
Pracownik

Nie pisz bzdur. Naprawdę spoko jest.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

smieszna jestes
Pracownik
 Pytanie

mamy dziekowac za to, ze łaskawie oddali Ci pieniadze na ktore zasługujesz i masz w umowie? HAHAHAHAH OGARNIJ SIE

Omg
Pracownik

Może od razu napisze zbiorów - uwaga na kierowników z Duki, po co się męczyć z pojedynczymi wpisami :)

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pu
Pracownik

Śmieszne jest to co teraz wypisujecie . Najgorsi są kierownicy wszystkich sklepów xD. Po co się rozdrabniać

Zdziwiona
Pracownik

A ja proponuję przekazać swoją opinię do Kierowników Regionalnych i Przedstawiciela Pracowników - kulturalnie, drogą służbową napisać maile. Wylewaniem żali na goworku nic nie zdziałamy. Pozdrowienia

Jestes_zalosna
Pracownik
 Pytanie
@Zdziwiona

A ile razy były już pisane maila w innych sprawach? I co z tego wyniknęło? Nic. A przedstawiciel pracowników, który gra pod dyktando zarządu? Śmiechu warte tak samo jak Twoja postawa....

misio
Kandydat
@Zdziwiona

o matko i córko - chyba biuro się odezwało i napisało co wiedziało hehehehheeh, taka droga nic Ci nie da, to tylko pisanie i czekanie a jak reaguje biuro każdy wie. trzeba coś wreszcie zrobić a nie tylko liczyć że pisanie pisma poskutkuje, na to już za późno, trzeba reagować i walnąć z grubej rury a nie milusio pisać pismo

J
Pracownik
@Zdziwiona

Tak, napisać kulturalnie maila, by kulturalnie otrzymać wypowiedzenie, brawo.

Osoba 1
Inne
@Zdziwiona

Zgadzam się z tym. Jeśli komuś z was coś się nie podoba, to powinien zgłosić to do swojego szefa, a ten w imieniu pracowników przekazać to dalej, bo taka jest jego rola. (usunięte przez administratora) to nie jest miejsce do dyskusji pracowników z centralą, a zrobiło się z tego jakieś wewnętrzne forum pracownicze.

Pysiak
Pracownik
@Osoba 1

Może klienci jak przeczytają na forum w jaki sposób pracowników traktuje zarząd to zmienią zdanie, że wcale to nie jest taka super firma. Tylko totalnie wykorzystuje sytuację z koroną kosztem sprzedawców, czyli osób dzięki którym ten interes się kręci.

.
Pracownik
 Pytanie
@Pysiak

To może tak zacznijcie komentować z imienia i nazwiska na facebooku, a nie każdy cwany anonimowy na goworku komentuje?

Marian
Pracownik

Nie zapominajmy o pracownikach z biura, oni tez maja obniżona pensje... Halo! Biuro! Obudźcie się! Zbuntujcie się razem z nami przeciwko zarządowi!

Zostaw merytoryczną opinię o Duka International S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Duka International S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?

    Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Duka International S.A.
Przejdź do nowych opinii