Opinie o Hemmersbach w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Hemmersbach. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Hemmersbach o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT
Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT Wrocław

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hemmersbach w Wrocław

Dominika
Inne

@starszy serwisant a takich rzeczy nie lepiej zgłosić przełożonemu? Wtedy masz pewność, że się dowiedział o tym i może powie Ci czy zamierza coś z tym pracownikiem zrobić. Czyli do tej pory nikt nie zwracał uwagi tej Pani? Pamiętaj też, że jednak forum to nie miejsce do pisania o pracownikach firmy Hemmersbach.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania
@Dominika

ona ma wogole przelozonego jak robi co chce chyba sama dla siebie nim jest ale do.czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
magazynier

to jest kierowniczka hali pani edyto jesli pani to czyta niech sie pani zajmie ta sprawa na temat pani joli za kogo ona sie wogole ma pracownicy sie skarza na nia ze lata po hali co 10 min lub na papierosa kiedy ona wogule wykonuje swoja prace czy naprawde nie mozna dac se rady z jedna osoba I nik nie widzi co ona wyrabia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M :)
@magazynier

Jolka była-jest-i będzie ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serwisant
@M :)

najlepiej w klatce

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marine

Pracowałem zmieniłem pracę na. Lepszą w końcu idę do pracy z uśmiechem i ktoś docenia moje doświadczenie jak w tym cholchozie byłeś mądrzejszy zaraz cię ukrucili żenada mądrzy ludzie którzy mają jakiej ambicje życiowe nie. Nie charowali by dla bandy złodziej smiejacych się w twarz wstyd. Pozdrawiam i teraz mogę pozwolić sobie na auto jakim jeździ Dyro.

Eva
@Marine

A gdzie pracujesz? I w Hemmersbachu na jakim stanowisku pracowałeś?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zniesmaczony

Pracowałem tam 2 lata, najpierw jako technik, potem jako "Junior Service Desk Agent", czyli po prostu pracownik help desku. Wymagany język angielski (tu nie ma problemu, studiowałem filologię angielską) oraz, kiedy ja się zatrudniałem, podstawowa wiedza dot. budowy i naprawy komputera. W teorii stanowisko przedstawiało się fajnie - przychodzisz na 8 godzin, odpisujesz na kilkanaście e-maili, rozwiązujesz kilkadziesiąt zgłoszeń, odbierzesz może jeden telefon dziennie z drugiego końca świata i pogadasz chwilę z technikiem, który ma do ciebie pytanie odnośnie zlecenia, którym się zajmuje. Umowa o pracę po okresie próbnym, opieka medyczna z LuxMedu oraz MultiSport (za 100zł, ale zawsze jest). W praktyce jednak wyglądało to tak, że przychodziło się co tydzień w różnych godzinach (6-14, 7-15, 8-16, 9-17, 14-22, 22-6), użerało z team leaderką, którą zżerała ambicja oraz wieczny okres i całą swoją złość na pracowników. Każdego dnia traciło się masę czasu na odkopanie z tony e-maili, którymi teoretycznie powinna zajmować się każda osoba będąca na zmianie oraz poprawianiu drobnych literówek w zleceniach, którymi zajmowano się tygodnie wcześniej i nie nadążano z aktualnymi zgłoszeniami. 8 godzin pracy? Możesz o tym zapomnieć. Żeby wyrobić się ze swoimi obowiązkami i odkopać się z zaległości musisz nastawić się na 10-12 godzin. Oczywiście w ciągu całego swojego dnia masz może 30 minut przerwy, z których 10 będzie Ci wypomniane, że w ogóle gdziekolwiek odszedłeś od biurka (pomimo zapewnień, że nikt Cię nie chce trzymać w robocie dłużej niż 8 godzin). To wszystko za 2 tys. złotych, w porywach dostaniesz 5 stówek więcej, jeśli udało Ci się chociaż w przybliżeniu dotrzymać normy i jesteś w wieloosobowym zespole przy większym projekcie. Podsumowując - jeśli nie masz lub nie chcesz mieć życia osobistego, nie straszne Ci dojazdy na Bielany Wrocławskie w środku nocy, użeranie się ze współzatrudnionymi (nie nazywam ich współpracownikami, bo musieliby pracować, abym ich tak nazywał, lecz na projekcie przy którym ja pracowałem z racji wiedzy technicznej i językowej musiałem robić za słownik lub doszkalać ludzi, żeby w ogóle wykonywali swoje obowiązki) i przełożonymi, to polecam taką robotę. Ale tak na poważnie, wypłata niewspółmierna do wykonywanych obowiązków. Każdego dnia dochodziło coś nowego, procedury, które obowiązywały jeszcze poprzedniego tygodnia nagle zostały wywrócone do góry nogami, większość czasu ludzie gubią się w tym, co mają robić, przez co presja w zespole narasta. Osobiście zwolniłem się stamtąd kiedy odkryłem, że irytuję przełożonych i współzatrudnionych samą moją osobą i wszystkie moje zlecenia, którymi się zajmowałem, były pomieszane, treść usunięta, miejscami wpisywane totalne bzdury a wszystko po to, aby mnie oczernić i dać powód managerowi do zwolnienia. Więc praca sama w sobie ok, ale ludzie i wypłata nie warta nerwów i czasu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
~
@Zniesmaczony

Tak panie przemyslawie, ale pan pierniczysz.Jak sie zajmuje wszystkim tylko nie praca to nie ma sie co dziwic ze 12h ci malo. A zmiany w zgloszeniach to totalne brednie, trzeba sie bylo douczyc ze wszelkie zmiany z poziomu systemu w ktorym "pracowales" sa logowane, i jesli tak by bylo zostalo by to wykryte. Slaby byles na technicznym, to sie ciebie pozbyto. Dostales szanse na SD i tez nie dales rady. Najprosciej zwalac wine za swoja niekompetencje na innych :)

Magazynier
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ok

Pytania

Cześć. Czy dużo pracuje w Hemm Ukraińców?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Manager
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik

Byłem starszym programistą php dopiero co zrezygnowałem z pracy, ponieważ spotkałem się z tak ogromną ignorancją ze strony managera, notabene który nie jest na miejscu tu w Polsce tylko w oddziale w Niemczech, a dodatkowo kompletnie nie interesuje się zespołem , nazwał bym to zachowanie zabawą w kierownika. Wielokrotnie człowiek chciał o czymś porozmawiać ale wszystko zawsze zostawało bez odpowiedzi. Zarządzanie zespołem dla tego kierownika to czarna magia, a Ty sam już głupiejesz kto nim jest bo tu na miejscu też jest kierownik ale przez małe k. W całym dziale nie ma testera i wszystko w tym względzie spoczywa w rękach programisty. Nie ma metody rozwoju oprogramowania. Nie ma scram żadnych fantazyjnych rzeczy . Na rozmowie kwalifikacyjnej pytają o znajomość o Symfony i to tyle na temat Symfony  a w rezultacie trzeba pracować z kodem spaghetti. Zespół w Polsce jest tylko maintenance Nie ma urlop na żądanie ... trzeba mieć uprawnienia do niego !!! Brak szacunku dla pracowników Jeżeli idziesz na L4 dłużej niż 3 dni myślą, że oszukujesz, więc trzeba to udowodnić ... brak zaufania do pracowników, ... Jeżeli chodzi o doskonalenie się w tej firmie, można zapomnieć stare aplikacje , już dawno nie używane na rynku ale tu nadal obecne. Jeżeli chcesz się czegoś nauczyć i podążać za rozwojem technologii, omijaj tą firmę. Szczebel kierowniczy zarówno na miejscu jak i w nazwijmy to centrali u naszych zachodnich sąsiadów nie posiada żadnych kompetencji ani nawet zdolności kierowania zespołem. Zachowują się jak dzieci we mgle które …..Znają słowo zarządzanie zasobami ludzkimi... Brak podstawowej wiedzy Kodeksu Pracy które menedżer powinien posiadać. Jednym słowem zabawa w bycie kierownikiem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Były pracownik

Prawda. Zero zaufania do pracownika. Dochodzi do tego, że osoby weryfikujące dokumenty przy zatrudnieniu od razu oskarżają nowego pracownika o fałszowanie świadectw pracy! Żenujący poziom firmy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Stanowczo odradzam. Firma nie traktuje swoich pracowników poważnie, managerowie nie interesują się swoimi zespołami i jedynie udają, że wiedzą na czym ich praca ma polegać. W praktyce nie ma mowy o wiarygodnych informacjach przekazywanych pracownikom, w całej firmie panuje niesamowity bałagan - nikt nie wie za co odpowiada, lub czym ma się zajmować. Dodatkowo na każdym kroku można zostać ukaranym finansowo za najdrobniejsze błędy. Szkoda marnować życia w tej firmie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonymous
@Były pracownik

Potwierdzam! Bardzo trafnie opisane! Dodatkowo managerowie jedynie udają, że coś robią dla swoich pracowników, a zwyczajnie siedzą cicho i ślepo wykonują polecenia przełożonych, aby tylko im nie podpaść. Omijać z daleka!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Odradzam

Zdecydowanie odradzam. Firma po zatrudnieniu żąda podania poufnych danych, do których zupełnie nie ma prawa. Po odmowie ich podania - zwalnia bez podania przyczyny. Odmawia pisemnego usprawiedliwienia swojej decyzji, aby były pracownik nie mógł zgłosić całej sprawy do sądu pracy. Trzymać się od tej firmy z daleka!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ghost

Witam, Czym różni się między od siebie Junior Service Desk Agent od Service Desk Agent with English? Czy pierwsze stanowisko jest "niżej" niż drugie? Jak wygląda charakter pracy na tych stanowiskach?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
3Erf5^
@ghost

Pozycja różni się i wyłącznie płacą. Zakres obowiązków ten sam. Charakter jest typowy dla service desku. Sluchawka, stres, nacisk na wyniki, zero czasu dla siebie, wieczne obwinianie za powolne lub niezrozumiałe procedury. Słaby trening, mało ludzi i bałagan w pozycjach seniorskich. Naprawdę odradzam. Jeżeli nie przymierasz głodem, odradzam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ghost
@3Erf5^

Dzięki za konkretną odpowiedź. Najbardziej właśnie zastanawiał mnie charakter pracy i widzę, że to typowy Service Desk jak wszędzie ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pikus

Pracowałem w Hemmerbachu jako technik i szczerze pozdrawiam kierownictwo prezesa i innych którzy zasiadają na stanowiskach jak team leader żenada mało powiedziane dojezdzalem 60km porażka, teraz pracuje w okolicy domu 5 minut i jestem pod chata, jeżeli chodzi o pracę nie jest zła jako. Technik ale kasa marna i kierownicy maja ostro pod kopułą nie liczy się człowiek a statystyki, z miłą chęcią wpadł by tam. Jeszcze raz i narobił na biurko kierownictwu, za co. Za to że nie ufają ludzia nie wierzą co im się mówi, mają cię w tyłku na. Każdym kroku, to firma to posmiewisko bo dyro powiedział, dyro też się śmieje dyrektor śmiechu warte, dawno bym go wywalił jak by mi tak prowadził działalność i punkt w Polsce pod moim logiem człowiek bez perspektyw pozer itp. Dyrektor powinien być dla ludzi a nie przeciwko bo szczerze Panie dyr. To ludzie pracują na Pana premie nie Pan proszę to zapamiętać, tak jak oszukał Pan ludzi w grudniu ja bym się wstydził chodzić po firmie ale jak. Ktoś ma godność i wykształcenie i jest na takim stanowisku powinien że wstydu się spalić, albo karanie ludzi nie znam firmy gdzie zabierają ludzia kasę, porażka i szczerze nie jestem już pracownikiem nawet się cieszę bo teraz dla mnie 4500 5000 zł to pikuś zarobić a w tym syfie 2400 2000 haha 1800 poszedł na l4 1500 haha haha haha żenada. PIP powinien się tym zająć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Może kiedyś
@Pikus

A gdzie teraz pracujesz?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qwerty

widzialem na stronie ze szukaja specjalisty ds. zatrudnienia cudzoziemcow, czy to oznacza ze wkrotce bedziemy mieli ukraincow na hali?? troche mnie to niepokoi bo wiem jak to wygladalo w mojej poprzedniej firmie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
HR
@qwerty

Witam :) stanowisko to związane jest z pracownikami biurowymi pod nowe projekty. Pozdrawiam, dział HR

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
magazynier

Rowniez porusze ta kwestie, dlaczego nikt nie pilnuje pani Joli, kreci sie po hali, stoi przy ochroniarzach i sobie rozmawia, czy ona wykonuje jakas prace, skoro co chwile lata na papierosa, a jak tu pisza, nie wyklikuje sie nawet... z jakiego ona dzialu jest, skoro jest wszedzie. jest monitoring, tak trudno sprawdzic. ludzie w pocie czola w blaszaku zarabiaja grosze a ona zarabia za samo przyjscie do pracy i lazenie przez 8h

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serwisant

chcialbym po ruszyc temat pani Joli czy ona na prawde nie ma swojej pracy I kiedy ona ja wykonuje jak ciagle lata na papierosa lub po hali I ma sie bog wie za kogo czy wkoncu ktos tym sie za interesuje juz nie jedna osoba przez nia plakala lub musiala sie zwolnic przez nia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serwisant

pani Jolu sa skargi na pania ze chodzi pani co 20 min na papierosa nie odbijajac sie czy gora o tym wie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
andzia

kto madry wpadl na te obiady to jest jeden wielki nie wypal jak firma nie wie co zrobic z pieniedzmi to niech pracownikom da

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dred

Jak tam w blaszaku sauna hahaha

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
damian

znow wrocila pani w bialej pelerynie I zamiast wykonywac swoja prace paraduje sobie po hali I ma za to placone no nie zle

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dred

Podworkowy to chyba ty jesteś ze pracujesz w tej firmie dać wam zabawki i do hemmersbacha do piaskownicy się bawić, ludzie bez doswiadczenia zatrudniają 18 latków, porażka nawet nie ma z kim słowa zamienić bo to siano w głowie. Pozdrawiam Dred

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezdecydowana
@Dred

Witam, czy ktos wie jakich zarobkow/warunkow szkolenia moge spodziewac sie na stanowisku Junior Software Developer (m/f) z 6 miesiecznym szkoleniu wstepnym?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Niezdecydowana

Hej, pewnie jak na stażu/pierwszej pracy - to jest w końcu szkolenie. napisz do rekrutacja@hemmersbach.com.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dred

Czemu kasuje cię wpisy prawda w oczy kole co. Napisałem cała prawdę o firmie i kasuja wpisy ciekawe, dyrektor kazał hahaha żal, w maju się zwolnilem nie chciałem być niewolnikiem robota po 10h dajcie sobie spokoj, lepszy Amazon 4 dni. Pracują ponoć 3 dni wolnego ale laba, za. Podobny grosz hahaha to żenada, Dred pozdrawia cała otoczke tego co. Sie tam dzieje masakra, w tym pomarańczowym pokoju niech się wezmą do pracy a nie siedzą na allegro, i oglądaj (usunięte przez administratora) niech dyrektor w końcu coś dla tym zrobi bo inni jak normalnie pracują i robią normy 16 muszą nie raz się nameczyc a team leader jak A.T czy P.K oglądają neta wstyd idziesz do nich nie mam czasu a siedzi na allegro i kupuje drzwi do domu, im wolno a ty masz orac. Pozdrowienia od Dreda. A dodam na dworze 30 w blaszaku 32 jak nie więcej, a w zimie połowę ludzi choruje. Bo jest 15 stopni i to serwis hahaha. Proszę was..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nowy
@Dred

jak używasz słów ze swojego podwórkowego słownika jak wyżej - nie dziw się, że ktos usuwa...to miejsce publiczne kolego:) dzięki za opinię, właśnie zaczynam tam robotę, zobaczymy jak jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byku

Nie jest tak źle mi sie spoko pracuje, to ze jest luźno na hali to akurat plus moim zdaniem. Stawki jakie są takie są ale od razu wiesz ile bedziesz zarabiać Kurzu nie widziałem ale faktycznie goraco :/ Pracowalem na 4 roznych magazynach i zaden nie był klimatyzowany wiec nic nowego. Ludzie jak wszedzie – u mnie na dziale wszyscy sie dogaduja, jak ty nie trafiłeś na ekipe to słabo, u nas jest ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
serwisant

witam. Jakich zarobków moge się spodziewać na stanowisku :Serwisant – Technik Napraw Płyt Głównych jako osoba z kilkuletnim doświadczeniem?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hemmersbach - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Hemmersbach?

    Zobacz opinie na temat firmy Hemmersbach tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 147.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Hemmersbach?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 127, z czego 33 to opinie pozytywne, 61 to opinie negatywne, a 33 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Hemmersbach?

    Kandydaci do pracy w Hemmersbach napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Hemmersbach
Przejdź do nowych opinii