logo Michelin Polska

Michelin Polska

Olsztyn

Opinie o Michelin Polska

Pracujący tam od 6 miesięcy 2016-07-03 22:14
Fabryka jest tylko w Olsztynie przecież.
1
Agro 2016-07-04 14:50
po co ludzi pytasz ,na rozmowie sie dowiesz,
2
pracownik 2016-07-05 14:55
Czlowieku nie masz szans wejscia z ulicy na wyzsze stanowisko. Michelin to nepotyzm jak nie masz plecow to zapomnij. Produkcja to inna bajka chociaz za takie pieniadze nie warta swieczki. Ogolnie teraz jest duzo zwolnien bo ludzie nie chca tam pracowac. Powodzenia
24
Sraczka 2016-07-05 18:26
Te rozliczenie kwartalne to idiotyzm
6
Zdzichu 2016-07-06 23:32
Na produkcji praca ciezka, 7 dni w tygodniu na 3 zmiany. Jeden weekend w miesiacu wolny. Pensja 1900 z groszami. Podwyzki ponizej inflacji.
Po 6 latach na stanowisku 2340 pln. Ostatnia podwyzka 27 groszy/godz brutto.
Status pracownika - czarnuch i duren bez szans na staly kontrakt.
Nie polecam. Chyba ze ktos naprawde nie ma innego wyjscia. Jak ja.
24
złamas 2016-07-12 18:05
Polecam z całego serca.
O ile jesteś robotem i pragniesz pracować siedem dni w tygodniu na trzy zmiany za 1900 złotych. Pensja w stosunku do nakładu pracy groteskowa, bo firma woli zapłacić agencji niż pracownikowi. Podwyżki są sprawą groszową, a stałego kontraktu można i po pięciu latach nie doczekać. Generalnie firma szuka zadłużonych biedaków oraz jednostek bez płata czołowego mózgu, żeby ich tym skuteczniej eksploatować.
Olsztyńską fabrykę trawią układy cwaniaczków i lokalna półbosa szlachta. Bez obrzucenia napalmem i zaorania nic się tu nie zmieni.
16
aa 2016-07-16 19:41
Wychodzi na to, że za pracę na produkcji, która przecież jest dość odpowiedzialna i ciężka, na 3 zmiany, zarabia się nieco ponad 10 zł na godzinę? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej, że Michelin wydaje się być porządną firmą... Umowa z agencją, a nie z Michelinem, 3/4 etatu... Nie chcę nikomu dokuczyć, ale po co tam ludzie w ogóle pracują? Za podobne pieniądze można znaleźć w Olsztynie lżejszą pracę, czy te 200 -300 zł miesięcznie więcej jest tego warte ?
12
złamas 2016-07-18 08:07
Ponieważ jest coraz mniej chętnych.
Na szczęście znakomita część dzisiejszych magistrów to durnie, więc w końcu znajdą.
Strona oczywiście działa. To część linków nie działa, a nie działa bo nie musi, bo taka to firma.
1
dude 2016-07-25 16:48
No dobra takie pieniadze mozna jeszcze zaakceptowac ale czemu kaza pracowac az siedem dni zamiast pieciu?
6
złamas 2016-07-25 19:55
Jest to prosta operacja psychologiczna mająca na celu przeprogramowanie mózgu robola tak, aby mu się zdawało , że przepracował tylko 3 tygodnie, podczas gdy minął miesiąc. Dzięki czemu ma mniejsze pretensje do złodziejskiej pensji. Większość korporacji zatrudnia szumowiny w charakterze specjalistów od organizacji pracy, by wycisnąć z głupich biedaków maksimum.
8
Zdzichu 2016-08-06 10:02
Jeff? Hehe.
Zaprawdę powiadam wam, firma to musi być poważna, skoro zatrudnia polskojęzycznych Anglików. Account manager też brzmi grubo.
1
Zdzichu 2016-08-09 10:51
Nieprawda. Na produkcji wciąż brakuje pracowników.
2
Zdzichu 2016-08-11 19:37
Panie, jak pan nie masz pan nic do powiedzenia, to nie zawracaj pan dupy, bydlaku.
1
Zdzichu 2016-08-11 19:48
Praktycznie na wszystkich działach i fabrykach potrzebujemy nowych czarnuchów, bo dziady się pomału wykruszają, a młodzi okazują się być inteligentniejsi od psa i nie ma kim zastąpić starych durniów. Chętnie bym wreszcie poszedł na urlop, więc serdecznie zapraszamy wszelkich desperatów oraz osobników bez płata czołowego mózgu, a już najchętniej wieśniaków z kredytem i bez matury, żeby nie onieśmielali mistrzów.
15
Zdzichu 2016-08-11 19:58
Olivier to jeszcze nie jest najgorzej. Mam znajomego, który nazwał prawdopodobnie rodzonego syna Kevin. Teraz dzieciak musi czekać do 18, żeby powrócić do jakotakiej normalności. Genów nie da rady zmienić, ale chociaż imię.
1
miszczu 2016-08-25 03:31
Zdzichu ma rację . Też jestem na produkcji , praca 7 dni w tygodniu. 2000 z hakiem.
Wszysycy chodzą się uśmiechają, w sensie szefostwo, a tak naprawdę mają nas za czarnuchów i myślą że o tym nie wiemy.
Wielu kombinuje jak odejść , odchodzi, i niedługo odejdzie jeszcze wiecej.
W firmie tuszuje się wypadki które są. bo wtedy Góra nei dostanei premii. Ludzie za zwykłe skaleczenie się są wywalani mimo umowy. Co ostatnio właśnie się stało.
Mistrozwie- niekompetentni i udający wielce oswieconych, a nie cieszący się wcale szacunkiem swoich podwładnych.
Wiele osób to ludzie po studiach którzy mają zakaz wpisywania tego w CV jeśli chcą być przyjeci.
10
Miszczu 2016-08-25 18:25
Bo ludzie po studiach mogą awansować...
Zagrożenie.
Pomyśl trochę.
2
Zdzichu 2016-08-27 17:19
Najlepsze jest to, że poważne środki na podwyżki i na premie zostały wypracowane, ale nie zostaną nigdy wypłacone, bo stanowią jedyną możliwość wykazania się lokalnej szlachty przed centralą. I mimo że centrala de facto nie ma nic przeciwko wynagrodzeniu robola za luksusowe życie, jakie jej funduje, robol zostanie wydymany.
3
Kierownik 2016-09-06 07:20
Kursy i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ile można stać pod załadunku jeśli dosłownie spóźnisz się chwileczke
2
Pracownik teraz 2016-09-06 20:47
Przyznaj sie,ze Cie wywalili i gorycz przemawia ,co możesz wiedzieć jak teraz jest
3
Zdzichu 2016-09-11 21:30
Account managers, hehe. Ludzie, ledwo piszecie po polsku! Nie lepiej zatrudnić się w jakimś warzywniaku na stanowisku operatora wagi i nie robić z siebie pośmiewiska? Jeśli tak ma wyglądać kadra kierownicza, to jako społeczeństwo nigdy się z tego gnoju nie wygrzebiemy.
5
Zdzichu 2016-09-12 10:14
Eeee. Ja za 3 lata idę na emeryturę, o ile dożyję, więc już nieomal wszystko mam gdzieś.
2
Zdzichu 2016-09-12 11:08
Nie ostatnio tylko cyklicznie co parę miesięcy. Młodzi widzą to g... i wyjeżdżają. Zostają dziady i ci którzy nie mają wyjścia.
3
Pabello 2016-09-13 13:36
Pracowałem w michelinie i zarobki. 2100 gora 2300 zwolnilem sie na szczęście moje i mojego zdrowia pracuje teraz w innej firmie zarabiam więcej i praca od poniedziałku do piątku. Mówiąc szczerze strata czasu i zdrowia zatrudniając sie w tej firmie wyzysk straszny tam początkujący powinien mieć 2500 a przy zdanych egzaminach stanowiskowych 3000 oczywiście na rękę a nie brutto jest to ciężka praca w systemie 4. brygadowym. W dodatku ich system rekrutacyjny rozpierd... 3 rozmowy i czlowiek mysli o dostalem sie ubarwiaja ze jest tak fajnie i słodko a tak naprawde przekonujesz sie po czasie że popełniłeś błąd szkoda słów moze zmieni sie cos jak postawią inne fabryki w Olsztynie to zacznie im sie palic pod stopami
5
Zdzichu 2016-09-13 13:58
Raczej nie. Duże podmioty na ogół porozumiewają się po cichu, aby się nie wyniszczać. Taka umowa jest po prostu tańsza niż konkurowanie.
2
raasputin 2016-09-18 19:22
( usunięte przez administratora ) co ty tam wiesz...?
1
ur 2016-09-21 23:51
A najlepsze jest to że idziesz do personalnego pogadać A on ci pier...... że przecież nie jest źle bo masz umowę na stałe to możesz iść do banku po pożyczkę ....Ja pier....szkoda że jeszcze nie powie jakiego bo też pewnie by ....... za reklamę miał dodatkową kasę .... pracuje bo muszę poj..... kraj żeby zarobić na życie z rodziną to zap...... po 12h i jeszcze 1 weekend tylko wolny ale cóż zaciskasz żeby i robisz A mistrz ma wyj.... bo zrobi 2 przekrety i Nowy domek stoi
5
Zdzichu 2016-09-28 11:06
No właśnie, przecież jest w pytę. I niech się do KODu zapisze, żeby nabrać jeszcze więcej optymizmu.
4
Zdzichu 2016-09-28 18:08
Te same co zawsze, tj. wypracowane przez robola i uszczuplone przez pośrednictwo lokalnej szlachty, minus podatek.
3
LoL 2016-09-29 06:57
Zacna firma komu ty chcesz się przypucować ??? 0 szacunku dla pracownika a na stanowisku od mistrza w góre kradną na potęge a tobie wmawiają o uczciwości i żetelności KPINA !!!
Nic dziwnego że w końcu prokuratura weszła na zakład i czystki na kierowniczych stanowiskach robią
Nie ma co się oszukiwać podwyżki roczne to przedział do 30 groszy lizusy do 50groszy wstyd się na mieście przyznać jakie my mamy podwyżki
7
maniek 2016-09-30 00:13
Ustawiane przetargi dla firm zewnętrznych (remonty, konserwacje, sprzątanie itp.) - uczestnicy - od majstra w górę. Sprawę nagłośniły lokalne media lecz szybko sprawę wyciszono.
10
Ania 2016-10-10 11:23
Trudno o rozeznanie przy tak skrajnych opiniach :) Czy któryś z gości tego forum mógłby mi przybliżyć jak wygląda proces rekrutacyjny na stanowisko nierobotnicze w Michelin Polska - Olsztyn?
1
kane 2016-10-19 21:12
Witam
A czy mogę prosić o opinie o stanowisku Manager Zespołu Produkcyjnego /zarobki, obowiązki, klimat/? Zostało mi zaproponowane to stanowisku, a w obliczu miliona nieprzychylnych opinii szczerze się zastanawiam.
2
Bolek 2016-10-20 18:30
Wiesz już na jaki wydział masz propozycje?
1
kane 2016-10-20 23:05
No właśnie jeszcze nie wiem. Czekam na info. Jest jakaś istotna różnica?
1
Niezadowolony 2016-10-30 16:36
Pracujesz 7 dni w tygodniu po 8h, później 1,5dnia wolnego. Musisz się męczyć mistrzami, jak jesteś na szkoleniu to ze swoim instruktorem który bierze za to że cię " uczy " dwie i pół stówy. Materiału do nauczenia na kilka miesięcy, każą ci się tego nauczyć w miesiąc i wracać z pracy i marnować czas na to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za marne 2000zł miesięcznie. Później jak trafiasz na maszynę, nie ma zlituj masz zapieprzać jak pszczoła i robić normy bo jak nie to zabiorą ci premie, żebyś więcej "nie robił tak wolno ". Ogółem firma to jedno wielkie zero i nikomu nigdy nie polecę tego bagna, a na pewno konfekcje opon. Ja się zwolnilem i nigdy nie pożałuje tej decyzji, w Niemczech tak nie zapierdzielam , robię 5dni i zarabiam dwa razy więcej. Nie pozdrawiam firmy.
5
Pabello 2016-10-30 19:11
Haha w tych 2000 zl to odlicz 400 czy 500 zl za prace w 4 brygadowce premje ktorej nie musi ci dawać co miecha 300 zl jakies i masz 1200 czy 1300 na łapkę hehe tak ze ja pracowalem 6 lat i zwolnilem sie. Teraz pracuje w innej firmie praca. Od pon do piatku zarobki 2300- 2600. Na lapke. A co najważniejsze spokojna glowa bez stresu wiecej czasu dla rodziny. Michelin tonie jedyna firma sa inne i leprze :)
4
manio 2016-11-07 19:37
Ja nie narzekam , praca jak każda inna trzeba pracować za darmo nie płacą , dużo nie zarabiam bo około 2400-2600 na rękę ale pracuję od 4 miesięcy i to jeszcze przez agencje . obiecałem sobie do roku maksymalnie popracuje jesli nie dostane chociaż 2900 i umowę u nich - bo faktycznie każdy kombinuje aby tylko odejść do innej pracy. Mistrzowie... nie wiadomo po co tam są - szukają aby likwidować kolejne stanowiska i dostają za to kasę - to przecież lepiej zwolnic mistrzów i już jakie oszczędności .
6
qwerty 2016-12-05 19:42
Obecny dyrektor wszedl na to stanowisko startujac jako czlowiek z ulicy, bez żadnych znajomosci- wiec wszystko sie da ;)
1
edek 2016-12-13 15:59
Witam, a stanowisko nierobotnicze? Jakie zarobki można liczyć? I jak wygląda rekrutacja? Jakieś testy, opinie, ile etapów? Na co zwracają uwagę?
1
Papko 2016-12-15 22:38
Wszystko sie zgadza w 100%
1
Zorientowany 2017-01-05 15:49
Szanuje Pana poglądy, ale przy takim podejściu praca w Michelin byłaby rzeczywiście krótkim epizodem w Pańskim CV.
1
Oponka 2017-01-13 17:21
Witam, czy są jakieś rekrutacje w Michelin na przedstawiciela handlowego? Zależy mi w rejonie mazowieckim. Jak przedstawiają się zarobki, czy robią rekrutację? Czy konieczne jest w pracy doświadczenie?
1
klaudi 2017-01-19 20:54
Praca w Olsztynie w tej o to fabryce marzeń nie jest tak naprawde zla . ;)
1 . Masz 13 jak w urzedzie ;)
2. Sa wczasy pod grusza 900 zl ;)
3. Benefit karnet na fitnes ;)
4 . Wycieczki za granice placi polowe firma Michelin ;) kolonie dla dzieci tez .
5 . Premia kwartalna od 300 -1000 zl
6 . Bony na świeta ;) jak ktoś ma dzieci to i paczki ;)
7 . Opony dla załogi za darmo nowe do testow .

Jak dla mnie ta firma na chyba 12 w jakich pracowałem byla najlepsza polecam ;)
ja mialem srednio na reke 2300 bez nadgodzin netto + powyższe dodatki .

Praca nie jest lekka ale nigdzie nie jest lekko .

oczywiście wszystko tyczy sie pracy w michelin nie agencji
polecam firma naprawde godna polecenia ;)

Ja nie pracuje juz niestety tam bo trzeba bylo wyjechac i zarobic na wlasne M ;(
kredyt w polsce to gwoźdź do trumny a nikt tego nie chce ;)
2
Oponka 2017-01-25 09:25
Z Twojego wpisu wynika, że firma dba o pracowników, super.
1
Stażysta 2017-02-02 09:07
Święta prawda. Lepiej tego nie można było opisać.
1
Poster 2017-02-06 09:34
Czy są w firmie nowe oferty pracy? Nie mogę nic znaleźć a bardzo chciałbym pracować bo wiem, że to dobre miejsce.
1
Maloita 2017-02-08 12:18
Chcesz zmienić pracę?Zapraszamy do udziału w rekrutaji na różne projekty praca@transcom.com
1
Maloita 2017-02-08 12:19
Chcesz zmienić pracę?Zapraszamy do udziału w rekrutaji na różne projekty praca@transcom.com
2
Czekan 2017-02-16 17:48
Michelin to firma-marka, dla takiego pracodawcy warto pracować. Mam doświadczenie jako przedstawiciel handlowy czy tu można dobrze zarobić? A może są jakieś super dodatki?
1
Zostaw swoją opinię o Michelin Polska - Olsztyn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Michelin Polska