Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Michelin Polska

Pracowałeś w firmie Michelin Polska i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Realista - 2014-05-28 01:54:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Oczywiście Anno, ze wypowiedzi sa kasowane przez jakiego wazeliniarza. Pewnie to rodzina Pana Konopki ? Ten to ma wtyki, ten Towarzysz Konopka.
zdjecie uzytkownika
jola - 2014-05-28 12:10:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Znowu opinia, która była niewygodna dla pracodawcy została usunięta. Władza Michelin sprawnie działa.
zdjecie uzytkownika
rihann - 2014-05-28 13:35:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Podbijam temacik. Z tego co się orientuję Michelin to spora firma. Czy mógłby ktoś napisać coś o atmosferze tam panującej? Jestem studentem i poszukuję czegoś dosyć stablinego..
zdjecie uzytkownika
ola - 2014-05-30 07:32:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mój wczorajszy wpis też został usunięty. Atmosfera w Michelin jest kiepska. Panuje tam zasada optymalizacji. Wykonać dużo pracy małym kosztem ( oczywiście odbija się to na pracownikach). Młodzi chcą szybko zostać kierownikami i wyjechać do Francji. Mają gdzieś szeregowego pracownika.
zdjecie uzytkownika
Gadżet - 2014-05-30 08:43:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Szkoda, że spodziewać się trzeba takich zażyłości u prezesów i braku zdrowego rozsądku w podejściui do pracownika..
zdjecie uzytkownika
rihann - 2014-05-30 12:27:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A czy zdarzały się przypadki, że komuś w michelinie faktycznie udało się przebić/wybić? Czy to w ogóle możliwe???
zdjecie uzytkownika
ola - 2014-05-30 12:59:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tak, trzeba być takim jak obecny dyrektor personalny i dyrektor fabryki w Olsztynie.
zdjecie uzytkownika
Gadżet - 2014-05-31 01:25:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Rozumiem, że cechy, którymi go charakteryzujesz raczej nie są pozytywne i nie świadczą o nim zbyt dobrze..
zdjecie uzytkownika
ola - 2014-05-31 18:13:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Oczywiście.
zdjecie uzytkownika
Kowalczyk - 2014-06-04 13:59:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
Pan (usunięte przez administratora)akceptuje takie praktyki w Olsztynie. Czego się wiec można spodziewać. Konopny dziad wprowadził swoja rodzinę do firmy i nawet Senard boi się mu przeciwstawić. Konopny dziad ma wszystkich w kieszeni, nawet Inspekcje Pracy. Układy, układziki, włażenie w pupę wszystkim na stanowiskach. Taka jest prawda. Śmieszne są takie pisemne deklaracje, ze Serwis Personalny przeciwstawia się złym praktykom itd itd. Mielcarny dziadu, sam takie praktyki utwierdzasz. Michalaczny dziadu, tyle piszesz o szacunku dla pracowników. Po co te kłamstwa? W praktyce masz nas wszystkich gdzieś. (usunięte przez administratora)Granda. Przecież ten zakompleksiony karzeł nie wie nic o życiu. Moi drodzy - z takimi osłami przyjdzie wam się zmierzyć w Olsztyn Polska.
zdjecie uzytkownika
Gadżet - 2014-06-07 08:53:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Szkoda, że wszędzie widać jakieś układy i układziki. Ale widocznie za popełnione błędy wcale nie trzeba bekać.
zdjecie uzytkownika
Kowalczyk - 2014-06-07 12:09:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Niestety, tu się nie da pracować. Jak zwykle, za popełnione błędy swoich wyżej postawionych kolegów, bekają Ci, którzy są nisko w hierarchii.(usunięte przez administratora)Pracowałem często z tym "kierownikiem od spraw bezpieczeństwa". Gościu nie ma podstaw merytorycznych aby być obecnym w Michelin. Nie ogarnia tematu. Kradnie jawnie pomysły stażystów i się pod nimi podpisuje. A jeśli coś nie "si" to oczywiście on "na klatę" nie weźmie nic. Bo jest za cienki w uszach, łysy ciec malinowy. Moja rada, dla tych co chcą pracować w tym kołchozie - tubkę wazeliny mieć zawsze przy sobie. A nóż Pan (usunięte przez administratora)się pojawi za zakrętem. A wtedy procedura jest prosta, majtasy do kolan i się uśmiechać trzeba. A poważnie rzecz ujmując jestem w trakcie pisania artykułu do Prezydenta RP o praktykach w Olsztynie. Interwencja jest konieczna. (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
Gadżet - 2014-06-12 10:19:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Najgorsze jest to, że pracownicy dają się tak traktować. Nie wiem dlaczego tak się utarło w tej firmie żeby załatwiać sprawy..
zdjecie uzytkownika
JUHC - 2014-06-12 15:55:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Dałaś mu (buzi haha) i masz pracę. Widać masz ambicję i dużo wazeliny, podaj numer telefony to i ja bym się z tobą umówił po godzinach.
zdjecie uzytkownika
ola - 2014-06-17 07:30:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
"Rodzinna firma".
zdjecie uzytkownika
Gadżet - 2014-06-24 08:42:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Myślisz, że jakakolwiek instytucja zajmie się twoją sprawą? Co najwyżej sąd rejonowy jeżeli złożysz im pozew. A posty lecą bo pewnie nie spełniają regulaminu.
zdjecie uzytkownika
Pracownik - 2014-07-22 14:57:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Tak czytam i czytam, wszyscy narzekają na kierownictwo, ale jakoś nikt nie wspomniał o pracownikach. To co się dzieje, te eksploatowanie fizycznych jest możliwe tylko i wyłącznie dzięki przyzwoleniu ich samych. Maszyna się zepsuje, jakościowiec mówi "jechać dalej", robol co robi? Jedzie, zamiast naprawić. Zamiast robić opony zgodnie z technologią, dokładnie, każdy omija wszelkie etapy, robi oponę o połowę szybciej niż przewiduje czas normowany, a potem zdziwko, że normy podniesione. Oczywiscie jeżeli ktoś zauważy, że tak jest to po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dostanie fizyczny, nikt inny. Jak nie złapią to ucieszony, bo wyrobił 1000 pkt i 700 brutto premii na kwartał. Ludzie sami nauczyli górę, że są od nadludzkiego zasuwania, a potem zdziwko.
zdjecie uzytkownika
abc - 2014-07-23 22:30:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Michelin-Lepsza droga do garba...
zdjecie uzytkownika
as - 2014-07-24 14:54:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Fenomen Polski. To co jest niemożliwe we wszystkich ich fabrykach na świecie w Polsce udaje się cudownie.
zdjecie uzytkownika
lolek - 2014-08-22 17:24:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
z jakim wykształceniem biorą na produkcje?
zdjecie uzytkownika
professional - 2014-08-27 11:44:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
podam przyklad Pani "Wiśni", ktora uwaza sie za wysokiej klasy specjalistkę i tylko wypisuje swoje zaslugi na goldenie(powielając to samo), nawet jakis świr wział ją do wykladania (o wielkie nieba!!!) na UWM logistyki!!!! w gruncie rzeczy czlowiek klanu i kompletne zero, mistrzyni niekompetencji
zdjecie uzytkownika
Gonz - 2014-09-16 09:17:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@professional Ciekaw jestem co Cię to tak boli? Ludzie są różni i jak chce się wystawiać na śmieszność niech to robi dalej. Zakładam, że w Michelin pracuje sporo różnorodnych ludzi, ale względna atmosfera powinna być dobra. Inną sprawą są normy, które jak ktoś zauważył są wykręcone. Nie wiem czy dział jakości olewa temat czy co...
zdjecie uzytkownika
Wójek samozło - 2014-09-22 11:31:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zacytuję dwóch ludzi na dyrekcyjnych stanowiskach Edzia B. "Winnym wypadku zawsze jest człowiek, maszyna sama nie zrobiła nikomu krzywdy"(kłóci sie to z definicją wypadku) oraz Dariusza N. " Jeśli będzie miał miejsce jeszcze jeden wypadek będziemy musieli sie pożegnać"

Oddaje to cały nastrój w firmie, ludzie po studiach, wykształceni.
Proponuje zrobić zamiast trawki przed zakładem hangar pod tytułem "Dzięki Wam" dla ciężarnych którym przyszłoby do głowy iść na zwolnienie za wcześnie, dla tych wszystkich którzy odważyli sie iść na pogotowie ze złamaną ręką, nogą bo przecież u nas zwolnień nie ma. "Dzięki Wam" polaczkom i parciu na karierę wyjazdy do Francyji jest tak jak JEST.
zdjecie uzytkownika
dfdxd - 2014-10-06 15:48:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Handlarze torebkami i crocksami muszą się liczyć z niespodzian­ka­mi.

Orange Cloud
Przetestuj biznesowe aplikacje w pierwszym miesiącu za darmo.
#
Reklama BusinessClick
W ostatnich miesiącach głośno było o promocjach w Lidlu, choć niekoniecznie w sposób, w jaki sieć mogłaby sobie tego życzyć. Klienci narzekali na to, że najatrakcyj­niej­sze towary w promocjach wykupowane są przez handlarzy biorących po kilkanaście sztuk, a czasem trzeba wręcz niemal się bić o to, by udało się coś kupić. Lidl tłumaczył się zawsze, że nie może odgórnie wprowadzić reglamentacji, nawet jeżeli tej domagają się klienci.

Efektem tego są skargi klientów umieszczane choćby na facebookowym profilu Lidla - po ostatniej promocji torebek marki Wittchen napisano ich sporo, głównie na handlarzy kupujących dużą ilość towaru. Klientki skarżyły się też na to, że torebki niemal natychmiast pojawiły się na Allegro. Jednak tym razem obok skarg pojawiła się też pochwała dla jednego ze sklepów sieci, który wprowadził ograniczenie sprzedaży - można było w nim kupić dwie torebki na jeden paragon. Wydawałoby się, że jest to sprzeczne z zapewnieniami Lidla, że nie może reglamentować towarów.

Okazuje się jednak, że sklepy sieci mogą ograniczać sprzedaż najatrakcyj­niej­szych towarów. Niedawno jeden z czytelników przesłał nam dowód na to, że w łódzkim sklepie Lidla wprowadzono reglamentację świeżego kurczaka, który był wówczas w promocyjnej cenie. Sklep ograniczył sprzedaż do 10 sztuk na osobę.

Z naszych obserwacji wynika, że podczas atrakcyjnych promocji na artykuły spożywcze, w tym na świeżego kurczaka, zdarzają się przypadki zakupu hurtowej ilości produktu przez jedną osobę. W związku z tym, że kurczak jest produktem o krótkiej dacie przydatności do spożycia, zakup ponad 10 sztuk mógł wskazywać, iż nie trafi on na potrzeby gospodarstwa domowego, a warto przypomnieć, że Lidl Polska jest siecią sklepów detalicznych. Dlatego też kierownictwo niektórych placówek podjęło decyzję o ograniczeniu sprzedaży kurczaka świeżego. Było to podyktowane obawami o ewentualne wykupienie asortymentu i brak dostępności dla Klienta indywidualnego - skomentowała zauważoną przez klienta reglamentację Anna Biskup, PR manager Lidl Polska.

Skargi klientów odnoszą więc skutek i zdarzają się ograniczenia sprzedaży. Dotyka to towarów tak od siebie różnych, jak torebek i kurczaków (w przypadku torebek można sobie teoretycznie wyobrazić zakup dla całej, dużej rodziny). Jednak w żadnym wypadku nie jest to decyzja odgórna. O ograniczeniu sprzedaży jakiegoś towaru decydują poszczególni kierownicy sklepów.

Podobne ograniczenia sprzedaży niektórych towarów można spotkać w sklepach innych sieci - zazwyczaj dotyczy to produktów spożywczych. Duże przeceny np. przed świętami, skutkują często ograniczeniem ilości kupowanego cukru, mąki czy świeżych wyrobów mięsnych na jedną osobę.

Autor: Andrzej Mandel | andrzej.mandel@hot
zdjecie uzytkownika
dfdxd - 2014-10-06 15:49:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kolejna sieć eksperymentuje z całkowitą samoobsługą.

Nissan Juke
Energetyzuje miasto i dostarcza adrenaliny. Sprawdź go!
#
Reklama BusinessClick
Klienci sklepu Rossmann w łódzkim centrum handlowym Manufaktura mogą od niedawna korzystać z samoobsługo­wych kas. Tymczasem nowinka spotyka się z zaintereso­wa­niem klientów głównie wtedy, gdy jest duża kolejka, ale samo wprowadzenie pełnej samoobsługi w jednym ze sklepów sieci jest godne odnotowania. Dotychczas nie było bowiem w Rossmannie tego typu kas.

Rossmann_kasy_632_AM.jpg
AM

Rossmann jest kolejną siecią sklepów, która sprawdza, jak spisują się kasy samoobsługowe. Klienci mogą samodzielnie obsłużyć się np. w Tesco. Rozwiązanie takie można też spotkać w supermarketach Simply i wielu innych sieciach handlowych.

Nie wszystkie sklepy udostępniają tę opcję klientom. Niedawno z kas samoobsługo­wych wycofała się Biedronka, która przez jakiś czas je testowała w niektórych placówkach. Takich kas nie ma też np. w Lidlu. Głośne zapowiedzi wielu analityków, że kasy automatyczne zastąpią kasjerów, póki co się nie sprawdziły, choć Polacy korzystają z nich chętnie, szczególnie przy drobnych zakupach.

Sam Rossmann nie chwali się, póki co, wprowadzaniem automatycznych kas. Rzeczniczka prasowa sieci, Eliza Panek tylko potwierdziła fakt funkcjonowania takich kas w Rossmann Manufaktura.

Jesteśmy na etapie testowania - brzmi komunikat Rossmanna w sprawie kas samoobsługo­wych.

Sieć zaczyna więc flirt z pełną samoobsługą. Nie wiadomo jednak czy rozwiązanie to pojawi się też w innych sklepach Rossmanna.

Autor: Andrzej Mandel | andrzej.mandel@hotmoney.pl
TAGI: kasy samoobsługowe biedronka, kasy samoobsługowe rossmann, kasy samoobsługowe tesco, Rossmann, testy kas samoobsługowych rossmann
Następny tekst: Szczepionki dla dzieci wycofane z rynku. Sprawdź, na co uważać
Ostatnie dni mocnych odkurzaczy. Będzie, jak z żarówkami? Ostatnie dni mocnych odkurzaczy. Będzie, jak z żarówkami?Ty też płacisz za głupotę "turystów w klapkach". I będziesz płacił Ty też płacisz za głupotę "turystów w klapkach". I będziesz płacił
DODAJ KOMENTARZ
Pseudonim
POPULARNE KOMENTARZE
OS2014-09-30 17:28:30 Ja jestem przeciwny samoobsługowym kasom. To odbieranie ludziom pracy. Ciekawe gdzie pójdą ludzie pracujący jako kasjerzy? Mamy sami kasować produkty? Wystarczy, że płacimy za towar. 75+
Gość2014-09-30 19:54:13 bez sensu te kasy, nie chce mi się kasowac samemu, wystarczy, że płace za towar! zatrudnic wiecej kasjerek 65+
Gość2014-09-30 18:03:44 Rossmann będzie takim wielkim automatem dla bydła, a nie dla ludzi jak teraz Tesco. Te ich okazje są do trafienia w innych sklepach i za podobną najczęściej niższą cenę. 34+
KOMENTARZE
elmo2014-09-30 15:52:25
Ukryty ze względu na zbyt dużą ilość negatywnych ocen. Pokaż
5-
OS2014-09-30 17:28:30 Ja jestem przeciwny samoobsługowym kasom. To odbieranie ludziom pracy. Ciekawe gdzie pójdą ludzie pracujący jako kasjerzy? Mamy sami kasować produkty? Wystarczy, że płacimy za towar. 75+
Gość2014-09-30 18:03:44 Rossmann będzie takim wielkim automatem dla bydła, a nie dla ludzi jak teraz Tesco. Te ich okazje są do trafienia w innych sklepach i za podobną najczęściej niższą cenę. 34+
Gość2014-09-30 18:03:44
Ukryty ze względu na zbyt dużą ilość negatywnych ocen. Pokaż
5-
Gość2014-09-30 19:54:13 bez sensu te kasy, nie chce mi się kasowac samemu, wystarczy, że płace za towar! zatrudnic wiecej kasjerek 65+
Gość2014-10-01 07:41:37 Ja w sieciach nie kupuję. Wolę Polski handel, Polskich przedsiębiorców, Polskie towary. 1+
Gość2014-10-01 09:29:32
Ukryty ze względu na zbyt dużą ilość negatywnych ocen. Pokaż
9-
Gość2014-10-01 09:31:52
Ukryty ze względu na zbyt dużą ilość negatywnych ocen. Pokaż
8-
Gość2014-10-01 09:33:12
Gość Ja w sieciach nie kupuję. Wolę Polski handel, Polskich przedsiębiorców, Polskie towary.
Gdyby jeszcze ceny były dopasowane do polskich wynagrodzeń... P.S. Przymiotnik "polski" piszemy z małej litery. Co innego narodowości np. "Polak", "Niemiec" czy nazwy państw. 10+
Gość2014-10-01 14:21:31Odpowiedz Zgłoś Na wszystko jest miejsce na samoobsługę w Rossmann również. Kasjerki nie stracą pracy, bo są potrzebne i potrzebne będą zawsze. Samoobsługa tylko ułatwia i pokazuje że Rossmann to nowoczesna firma i jeżeli coś się sprawdza to w to inwestuje..... 2-
NastępnaStrona 1 z 3 1 2 3


13
"Ile wydałem? 5 tysięcy". Zobacz zakupowy szał w Biedronce
15.09.2014 14:43
11
To McDonald's? Niezupełnie... Zobacz, jak podrabiają słynne hamburgery
03.09.2014 10:30

Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Michelin Polska
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x