logo Michelin Polska

Michelin Polska

Olsztyn

Opinie o Michelin Polska

Pracownik teraz 2016-09-06 20:47
Przyznaj sie,ze Cie wywalili i gorycz przemawia ,co możesz wiedzieć jak teraz jest
3
Zdzichu 2016-09-11 21:30
Account managers, hehe. Ludzie, ledwo piszecie po polsku! Nie lepiej zatrudnić się w jakimś warzywniaku na stanowisku operatora wagi i nie robić z siebie pośmiewiska? Jeśli tak ma wyglądać kadra kierownicza, to jako społeczeństwo nigdy się z tego gnoju nie wygrzebiemy.
6
Zdzichu 2016-09-12 10:14
Eeee. Ja za 3 lata idę na emeryturę, o ile dożyję, więc już nieomal wszystko mam gdzieś.
3
Zdzichu 2016-09-12 11:08
Nie ostatnio tylko cyklicznie co parę miesięcy. Młodzi widzą to g... i wyjeżdżają. Zostają dziady i ci którzy nie mają wyjścia.
3
Pabello 2016-09-13 13:36
Pracowałem w michelinie i zarobki. 2100 gora 2300 zwolnilem sie na szczęście moje i mojego zdrowia pracuje teraz w innej firmie zarabiam więcej i praca od poniedziałku do piątku. Mówiąc szczerze strata czasu i zdrowia zatrudniając sie w tej firmie wyzysk straszny tam początkujący powinien mieć 2500 a przy zdanych egzaminach stanowiskowych 3000 oczywiście na rękę a nie brutto jest to ciężka praca w systemie 4. brygadowym. W dodatku ich system rekrutacyjny rozpierd... 3 rozmowy i czlowiek mysli o dostalem sie ubarwiaja ze jest tak fajnie i słodko a tak naprawde przekonujesz sie po czasie że popełniłeś błąd szkoda słów moze zmieni sie cos jak postawią inne fabryki w Olsztynie to zacznie im sie palic pod stopami
6
Zdzichu 2016-09-13 13:58
Raczej nie. Duże podmioty na ogół porozumiewają się po cichu, aby się nie wyniszczać. Taka umowa jest po prostu tańsza niż konkurowanie.
2
raasputin 2016-09-18 19:22
( usunięte przez administratora ) co ty tam wiesz...?
1
ur 2016-09-21 23:51
A najlepsze jest to że idziesz do personalnego pogadać A on ci pier...... że przecież nie jest źle bo masz umowę na stałe to możesz iść do banku po pożyczkę ....Ja pier....szkoda że jeszcze nie powie jakiego bo też pewnie by ....... za reklamę miał dodatkową kasę .... pracuje bo muszę poj..... kraj żeby zarobić na życie z rodziną to zap...... po 12h i jeszcze 1 weekend tylko wolny ale cóż zaciskasz żeby i robisz A mistrz ma wyj.... bo zrobi 2 przekrety i Nowy domek stoi
7
Zdzichu 2016-09-28 11:06
No właśnie, przecież jest w pytę. I niech się do KODu zapisze, żeby nabrać jeszcze więcej optymizmu.
4
Zdzichu 2016-09-28 18:08
Te same co zawsze, tj. wypracowane przez robola i uszczuplone przez pośrednictwo lokalnej szlachty, minus podatek.
3
LoL 2016-09-29 06:57
Zacna firma komu ty chcesz się przypucować ??? 0 szacunku dla pracownika a na stanowisku od mistrza w góre kradną na potęge a tobie wmawiają o uczciwości i żetelności KPINA !!!
Nic dziwnego że w końcu prokuratura weszła na zakład i czystki na kierowniczych stanowiskach robią
Nie ma co się oszukiwać podwyżki roczne to przedział do 30 groszy lizusy do 50groszy wstyd się na mieście przyznać jakie my mamy podwyżki
8
maniek 2016-09-30 00:13
Ustawiane przetargi dla firm zewnętrznych (remonty, konserwacje, sprzątanie itp.) - uczestnicy - od majstra w górę. Sprawę nagłośniły lokalne media lecz szybko sprawę wyciszono.
10
Ania 2016-10-10 11:23
Trudno o rozeznanie przy tak skrajnych opiniach :) Czy któryś z gości tego forum mógłby mi przybliżyć jak wygląda proces rekrutacyjny na stanowisko nierobotnicze w Michelin Polska - Olsztyn?
1
kane 2016-10-19 21:12
Witam
A czy mogę prosić o opinie o stanowisku Manager Zespołu Produkcyjnego /zarobki, obowiązki, klimat/? Zostało mi zaproponowane to stanowisku, a w obliczu miliona nieprzychylnych opinii szczerze się zastanawiam.
2
Bolek 2016-10-20 18:30
Wiesz już na jaki wydział masz propozycje?
1
kane 2016-10-20 23:05
No właśnie jeszcze nie wiem. Czekam na info. Jest jakaś istotna różnica?
1
Niezadowolony 2016-10-30 16:36
Pracujesz 7 dni w tygodniu po 8h, później 1,5dnia wolnego. Musisz się męczyć mistrzami, jak jesteś na szkoleniu to ze swoim instruktorem który bierze za to że cię " uczy " dwie i pół stówy. Materiału do nauczenia na kilka miesięcy, każą ci się tego nauczyć w miesiąc i wracać z pracy i marnować czas na to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za marne 2000zł miesięcznie. Później jak trafiasz na maszynę, nie ma zlituj masz zapieprzać jak pszczoła i robić normy bo jak nie to zabiorą ci premie, żebyś więcej "nie robił tak wolno ". Ogółem firma to jedno wielkie zero i nikomu nigdy nie polecę tego bagna, a na pewno konfekcje opon. Ja się zwolnilem i nigdy nie pożałuje tej decyzji, w Niemczech tak nie zapierdzielam , robię 5dni i zarabiam dwa razy więcej. Nie pozdrawiam firmy.
8
Pabello 2016-10-30 19:11
Haha w tych 2000 zl to odlicz 400 czy 500 zl za prace w 4 brygadowce premje ktorej nie musi ci dawać co miecha 300 zl jakies i masz 1200 czy 1300 na łapkę hehe tak ze ja pracowalem 6 lat i zwolnilem sie. Teraz pracuje w innej firmie praca. Od pon do piatku zarobki 2300- 2600. Na lapke. A co najważniejsze spokojna glowa bez stresu wiecej czasu dla rodziny. Michelin tonie jedyna firma sa inne i leprze :)
5
manio 2016-11-07 19:37
Ja nie narzekam , praca jak każda inna trzeba pracować za darmo nie płacą , dużo nie zarabiam bo około 2400-2600 na rękę ale pracuję od 4 miesięcy i to jeszcze przez agencje . obiecałem sobie do roku maksymalnie popracuje jesli nie dostane chociaż 2900 i umowę u nich - bo faktycznie każdy kombinuje aby tylko odejść do innej pracy. Mistrzowie... nie wiadomo po co tam są - szukają aby likwidować kolejne stanowiska i dostają za to kasę - to przecież lepiej zwolnic mistrzów i już jakie oszczędności .
6
qwerty 2016-12-05 19:42
Obecny dyrektor wszedl na to stanowisko startujac jako czlowiek z ulicy, bez żadnych znajomosci- wiec wszystko sie da ;)
1
edek 2016-12-13 15:59
Witam, a stanowisko nierobotnicze? Jakie zarobki można liczyć? I jak wygląda rekrutacja? Jakieś testy, opinie, ile etapów? Na co zwracają uwagę?
1
Papko 2016-12-15 22:38
Wszystko sie zgadza w 100%
1
Zorientowany 2017-01-05 15:49
Szanuje Pana poglądy, ale przy takim podejściu praca w Michelin byłaby rzeczywiście krótkim epizodem w Pańskim CV.
1
Oponka 2017-01-13 17:21
Witam, czy są jakieś rekrutacje w Michelin na przedstawiciela handlowego? Zależy mi w rejonie mazowieckim. Jak przedstawiają się zarobki, czy robią rekrutację? Czy konieczne jest w pracy doświadczenie?
1
klaudi 2017-01-19 20:54
Praca w Olsztynie w tej o to fabryce marzeń nie jest tak naprawde zla . ;)
1 . Masz 13 jak w urzedzie ;)
2. Sa wczasy pod grusza 900 zl ;)
3. Benefit karnet na fitnes ;)
4 . Wycieczki za granice placi polowe firma Michelin ;) kolonie dla dzieci tez .
5 . Premia kwartalna od 300 -1000 zl
6 . Bony na świeta ;) jak ktoś ma dzieci to i paczki ;)
7 . Opony dla załogi za darmo nowe do testow .

Jak dla mnie ta firma na chyba 12 w jakich pracowałem byla najlepsza polecam ;)
ja mialem srednio na reke 2300 bez nadgodzin netto + powyższe dodatki .

Praca nie jest lekka ale nigdzie nie jest lekko .

oczywiście wszystko tyczy sie pracy w michelin nie agencji
polecam firma naprawde godna polecenia ;)

Ja nie pracuje juz niestety tam bo trzeba bylo wyjechac i zarobic na wlasne M ;(
kredyt w polsce to gwoźdź do trumny a nikt tego nie chce ;)
2
Oponka 2017-01-25 09:25
Z Twojego wpisu wynika, że firma dba o pracowników, super.
1
Stażysta 2017-02-02 09:07
Święta prawda. Lepiej tego nie można było opisać.
1
Poster 2017-02-06 09:34
Czy są w firmie nowe oferty pracy? Nie mogę nic znaleźć a bardzo chciałbym pracować bo wiem, że to dobre miejsce.
1
Maloita 2017-02-08 12:18
Chcesz zmienić pracę?Zapraszamy do udziału w rekrutaji na różne projekty praca@transcom.com
1
Maloita 2017-02-08 12:19
Chcesz zmienić pracę?Zapraszamy do udziału w rekrutaji na różne projekty praca@transcom.com
2
Czekan 2017-02-16 17:48
Michelin to firma-marka, dla takiego pracodawcy warto pracować. Mam doświadczenie jako przedstawiciel handlowy czy tu można dobrze zarobić? A może są jakieś super dodatki?
1
adam 2017-02-27 13:40
Pracowałem jakiś czas jako konfekcjoner zrezygnowałem z kilku powodów:
- żałośnie niska pensja brak normalnej umowy
- system czterobrygadowy czyli siedem dni pod rzad w pracy na różnych zmianach, brak weekendów
- te same normy ilościowe i jakościowe na nocach
- przełożeni zachowujący się jak sfora psów ciągle warcząca
- trafiłem na stanowisko na którym była natryskiwana zawiesina gumy i benzyny którą musiałem wdychać, bardzo wiele osób z tego działu ma uszkodzona wątrobę od tego świństwa
- przełożony sam ustalił mi cały urlop kiedy mogę wsiąść
- brak jakiejkolwiek atmosfery pracy każdy traktuje ciebie jak wroga
- brak jakichkolwiek szans na zmianę stanowiska
Nikomu nie polecam pracy w tej fabryce (są lżejsze stanowiska na produkcji ale ktoś nowy od razu trafi na najgorsze), w obecnej chwili wyjechałem z Olsztyna do Warszawy z czego jestem bardzo zadowolony ponieważ znalazłem tam godna prace za dwukrotnie większą pensje. Michelin i Olsztyn traktuję jako przykry epizod moje życia który na szczęście się skończył. Jak ktoś się pyta mnie o Michelina odpowiadam zawsze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br />
5
Alicja 2017-02-27 16:20
Zapoznawaliście się już z wywiadem Michelin Polska? http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,2896,wywiad-katarzyna-dalba Czy któraś odpowiedź szczególnie Was zaciekawiła/zdziwiła?
lolekXD 2017-03-05 14:43
30 min rozmowy, na koniec test analityczny.
Alicja 2017-03-06 08:45
@lolekXD udało Ci się dostać prace? :)
KieszKieSze 2017-03-06 20:44
Witam .
Pracowałem Tam nie polecam nikomu ,
Jeśli trafisz na Naprawy lub Konfekcje to poczujesz że żyjesz :)
obóz pracy dosłownie 7 dni pracy na dwa wolne, niby zmiany ale dobija człowieka za 1900zł .
Na Dodatek pracowałem dwa dni bez umowy bo zapomnieli że mi się skończyła
zresztą to ponoć u nich normalne :) traktują ludzi jak maszyny a o premii możesz po marzyć :)
Zdecydowanie Nie polecam.
5
Alicja 2017-03-07 09:21
@KieszKieSze dzięki za opinię. Przykro mi, że masz takie doświadczenia z Michelin Polska. Może to jednak jednorazowa sytuacja jeżeli chodzi o brak chwilowej umowy :)
sram na michelin 2017-03-11 22:42
Chyba cie p.osrało. Przyznaj się, że jesteś członkiem tego gó.wna " michelina " i myślisz ze tym pie,prz,eniem " praca marzeń " ludzi sciągniesz na miesiąc czy dwa i będą pie,rdo,lić taką robotę. daj se na siano .
1
Alicja 2017-03-14 09:47
@sram na michelin nie współpracuję w żaden sposób z Michelin Polska. A Ty jakie masz opinie na temat pracy w tej firmie?
Ssman 2017-03-14 20:07
Dziadostwo. Zapier dol cały tydzień,na wolnym nastawiaj budzik bo inaczej przespisz. Na kwartał możesz zrobic pięć bubli. W tym czasie robisz kilka tysięcy opon.. 5 szt i po premii.
1
Ssman 2017-03-14 20:08
Dziadostwo. Zapier dol cały tydzień,na wolnym nastawiaj budzik bo inaczej przespisz. Na kwartał możesz zrobic pięć bubli. W tym czasie robisz kilka tysięcy opon.. 5 szt i po premii.
1
Alicja 2017-03-15 08:53
@Ssman, a jakie dostrzegłeś plusy pracy w owej firmie?
maniek545 2017-03-21 17:31
Witam dostałem ofertę pracy operator l produkcji opon. jakie zarobki w okresie próbnym? i czy zapie. rdol
ROlik 2017-03-22 16:50
Pracujesz 7 dni w tygodniu. Czasami dostaniesz w tygodniu dzień wolnego.
Czy święta, czy sylwester - jest twoja zmiana - musisz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Zarobki przez agencje max 1800 zł na ręke.
Ciężko jest, jak wszędzie zresztą
sram na michelin 2017-03-22 19:16
Moja ocena tego bagna ? Jedno wielkie zero. Dlaczego ? Nie wiem czy mam ochotę pisania, tych wszystkich minusów, bo plusów, żadnych nie widziałem, ale spróbuję napisać. Jeżeli zapomniałem o czymś, to przepraszam osobę, którą naprawdę te [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zwane " pracą marzeń " interesuje, a osoby które miały z tym do czynienia zobaczą, przeczytają to co w 100% również przeszli. Zapraszam do czytania :)

A więc tak, w firmie pracowałem nie dużo, bo nie chciało mi sie pracować 7 DNI W TYGODNIU NA 3. RÓŻNE ZMIANY, wyjaśniam: 2DNI 6:00-14:00, 2DNI 14:00-22:00, 3 DNI 22:00-6:00. w tym że kolejny tydzień oznacza zmianę dni zmiany, że jeden tydzień 3dni nocek, drugi 3dni rano, trzeci 3dni popołudnie, taki chory system. Poźniej, gdy przepracujesz jakoś te 7dni i wracasz do domu z nocki, ja mieszkałem 30km od Olsztyna to przyjezdzalem na 7. rano, pozniej wzialem prysznic, cos zjadlem i wiadomo poszedłem spać o godzinie ok. 8. czasami 9. no, a że tydzień był męczący to się pospało z 8-10h , to wstawałem, w zależności o której kładłem się spać 15,16,17 czy 18. godzina :) I tak to wygląda te ich " 2 DNI WOLNEGO PO 7 DNIACH ROBOCZYCH " Pierwszy dzien przesypiałem, jak wielu pracowników, poźniej całą noc nie można było zasnąć, drugi dzień człowiek albo znowu spał do późna bo z rana zasnął, albo cały drugi dzień był zamulony, a jutro trzeba znowu wracać do Łagru na 6. eh... cudowne życie :) No nic, Kamil ( moje imię ) poszedł ucieszony do pracy pierwsze dni, każdy się usmiechał, każdy kulturalny, każdy gada " praca marzeń ", oprócz " małych " ludzi , napisałem małych, bo oni właśnie mówią prawdę, którzy mówili często do mnie " młody szukaj sobie nowej roboty, bo to jest syf nie firma ", jak każdy sobie pomyślałem po tym praniu z mózgu " kurczę tu jest tak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ze pracownicy rywalizują o miejsca dla kumpli " hahaha głupi ja :) No nic, piszę dalej praca pierwsze dni była jako taka, aaa zapomniałem, trafiłem na wymarzoną KONFEKCJĘ OPON, cudowny dział " jak raz trafisz na niego, już nigdy z niego nie wyjdziesz ". Wszystko było miło, aż nie poznałem super maczo Mistrza, którego nie będe podawać nazwiska, jak mi moją brygadę z największym debilem jakiego widzialem w zyciu, ktory malo w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] temu mistrzowi nie wszedl, a podejrzewam, ze jakby mogl to i by wszedl, wiecię taki cool man, który chce sie pokazać i zrobil z siebie ... jak oni to zwą " korespodenta jakosci " czy jakoś tak, bynajmiej na normalny jezyk brygadzista i instruktor nowych pracowaników, ale tu też powinno być " instruktor " bo cały dzień gosciu sie opier... tak , jeżeli to czytasz to o tobie pisze. No i tak ten instrukotrek dzien w dzien wraz ze mną, mowie wam ludzie, jacy tam matoły pracują, zero szacunku, każdy chce być lepszy od siebie, każdy na siebie gada, każdy siebie sprzedaje, Boże co za ludzie tam pracują, mnie oczywsicie inaczej nie potraktowali, każdy mój dzien w tej zasranej firmie był taki, że albo mnie obgadywali i slyszalem, albo sie nasmiewali, bo wiadomo, nowy nie umie, ten tu robi powiedzmy 6 lat, potrafi wszystko i " HAHAHAHA SZYBCIEJ SZYBICEJ ! NIE TAK SZYBCIEJ ! BUJAJ SIE ! " , a to tylko grzeczna wersja, bo admin ocenzuruje moje słowa. No i tak każdy nowy musi sie meczyc z baranami, 7dni w tygodniu po 8h, pozniej wracasz nie masz czasu ani dla siebie ani dla rodziny. Nie wiadomo z jakiego powodu mistrz ma do ciebie problem, ludzie z innych dzialow cie nie szanują, a kierownictwo glupio sie usmiecha, a tak naprawdę sobie mysli " MURZYN " . Pomyslalem sobie, poczekam do wyplaty, przecież ludzie gadają ze prawie 3000 koła wyciągają, to jak na polskie warunki niby dużo, a tu znowu rozczarowanie, bo wypłata niby duża, było tego bodajże 2100, ale przez 7dni w tygodniu, na 3 zmiany, bez praktycznie dnia dla siebie to GÓ.WNO NIE PIENIĄDZ. Pomyślałem sobie, że koniec tego, ten psi przydupas mój instruktor miał dostać za pranie mojego mozgu 200 coś zł, a ja sie zwolnilem przed tym ich egzaminem... aaa egzamin, zapomnialem wspomniec o EGZAMINIE z MATERIAŁEM na dobre PÓŁ ROKU, którego masz sie nauczyć w MIESIĄC, myslisz sobie " to tylko glupi egzamin " jakbys wiedzial jakie te przydupasy są upierdili i zamiast " WERYFIKACJA " powiesz " SPRAWDZANIE " i cie wyzywają, albo gorzej nie zdajesz egzaminu to zobaczysz co mam na myśli :) Później przychodzi ci produkcja, która jest taka sama czy to na ranku czy na nocce, co wiadomo, że człowiek w nocy inaczej funkcjonuje, zwłaszcza, że co chwila ma inną zmianę. Musisz robić opony i sprawdzać milimetrowe błędy, jak pomyslisz sie o 1mm to zaraz ci zabiorą premię, żebyś wiecej tego nie zrobil ( chore ). Jak ci sie skonczy materiał ? Masz biec, szybko wymienic bo nie zapominaj ze masz robic 2 opony na minute :) A uwierz mi, że przez pierwsze miesiące, to j
sram na michelin 2017-03-22 19:25
EH ZJADLO MI TEKST, WYOWIEDZ NIE SPUJNA, NIE MAM OCHOTY ZNOWU PISAC
sram na michelin 2017-03-22 19:35
A i również, przepraszam, za moją pierwszą odpowiedź, jestem strasznie nerwowy mi mam złe wspomnienia z Michelin. Jeszcze raz Bardzo Przepraszam Pani Alicjo :( ;)
sram na michelin 2017-03-22 19:40
A i również, przepraszam, za moją pierwszą odpowiedź, jestem strasznie nerwowy mi mam złe wspomnienia z Michelin. Jeszcze raz Bardzo Przepraszam Pani Alicjo :( ;) Proszę mi WYbaczyć :(
Alicja 2017-03-23 08:53
@s**m na michelin, bardzo dziękuję za Twoją szczegółową ocenę. Wiecie, że Michelin Polska organizuje również szkolenia? "Co roku nasi Trenerzy szkolą kilkaset osób. Centrum Szkoleniowe Michelin, dysponuje powierzchnią 400 m2 i daje Państwu możliwość pogłębiania wiedzy w optymalnych warunkach sal wykładowych oraz profesjonalnych serwisów oponiarskich." - więcej informacji znajdziecie na stronie http://centrum-szkoleniowe.michelin.pl/
jajko 2017-03-24 14:38
taka firma ze nowy pracownik ma 2100 netto oczywiscie po egzaminie ,stary pracownik po 30 latach moze 3000 netto :D , o golnie nie polecam szczegolnie konfecji przejeb... maks , mistrze czepiaja sie do bzdur nic nie robia tylko zra i kawke pija, zero wolnego 7dni wykancza najlepszego, oczywiscie sa ludzie co im sie to podoba bo jest fajnie jest praca jest super, co tam zycie przeminie w oponach :Ddodatku pracuja tam sami starzy konfindety lizusy i ta grupa rekordzistow chore :D ,premie nie osiagniecia za byle co zabrane ,co z tego socjala jak nie masz czasu zyc :) tyle w temacie. nigdy tam nie bedzie dobrze jak sie nie zmieni system pracy i ludzi!
Zostaw swoją opinię o Michelin Polska - Olsztyn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Michelin Polska