(usunięte przez administratora)
witam proszę o kontakt telefoniczny interesuję mnie jeszcze zwrot za cięcia kilometrowe w granicach 8 % to całkiem spora sumka się uzbiera przez rok, a z miłą chęcią bym się odegrała na oszustach i odebrała co mi się nalezy
Jesli możecie to piszcie swoje opinie tez na etransporcie, tam wiecej osób czyta ,niech opinia dotrze do jak największej liczby osób aby wiedzieli jak jest i porównaniu rożne spostrzeżenia
witam, czy za ciąganie naczepy chłodni robiącej w miesiącu po kraju 11 tyś. km stawka za wynajem ciągnika z Euro 5 w granicach 2,6 pln to uczciwa propozycja?
Na kraju 11 tys to chyba z pomocą magnesem ,na międzynarodowe osiągnąć 11 tys graniczy z cudem,a stawka świadczy o firmie ,ktora oferuje jak i przewoźnika ,który sie zgadza
widzę że wielu się tu rozpisuje ale również wielu nadal dla nich jeździ bo tłumaczą się długami albo tym że jeżdżą sami dla siebie: ALE BROŃ BOŻE ŻEBY KTOKOLWIEK BRAŁ TE ICH CHŁODNIE CZY JAKIEKOLWIEK NACZEPY TO WTEDY POLEGNIE SZYBCIEJ NIŻ WESTERPLATTE. ja jeździłem z nimi 3 miesiące SWOIM ZESTAWEM: pierwszy było ok, w drugim brakowało około 6% km i była jakaś dziwna nota za palety, w trzecim brakowało 10% km i dostałem pismo że zmniejszają stawki wtedy zadzwoniłem do Pana Adama (który zawsze obiecuje złote góry) i powiedziałem że albo wracają do poprzedniej stawki i liczą z mojej mapy albo niech sobie wsadzą tą robotę w ... zrobili tak jak większość z was tutaj pisze: że olali doświadczonego przewoźnika bo liczyli że znajdą innego naiwnego. Ja pojeździłem jeszcze jeden miesiąc bo tak było w umowie ale żeby zmniejszyć moją stratę wysłałem mojego kierowcę na 2-tygodniowy urlop. suma summarum: po 4 miesiącach w FM nie miałem straty ale zysku wcale. DLATEGO SZANOWNI PANOWIE: ADAM I TOMEK którzy tak się podpisują w ogłoszeniach- szukajcie sobie nadal naiwniaków ale idę o zakład że ci niedługo dzięki wam się wykończą i wtedy te cudowne chłodnie i naczepy które wszystkim wciskacie będziecie mogli wcisnąć sobie w ...
Nie są specjalnie szkoleni, co lepsi odchodzą do innych firm choćby planerzy z miedzynarodowki, bo ileż można słuchać słów niezadowolenia od przewoźników , widza ze nie ma pracy mimo ,ze kierownik spedycji mówi ,ze jest dużo , i bacznie śledzi wpisy , na etransie, szybko usuwają aby ,bo nie chce aby inni poznali prawdę o ich braku profesjonalizmu. Ci co zostali i pracują muszą robić co im krążą , bo gdzie znaleźć prace nie mając praktyki.
Sympatyczny kolego w pewnych kwestiach mogę się z Tobą zgodzić. Natomiast nie do końca masz rację, jeżdże z firmą FM 4 lata (chłodnia)i jakoś nie doprowadziła mnie do bankructwa. Jeździ tu mnóstwo przewoźników z wieloletnim stażem i jakoś cały czas rozwijają się. Sympatyczny kolego skoro Ci się nie powiodło, musisz być życiowym nie udacznikiem, skazanym na wieczne nie powodzenia. Mam nadzieje, że w życiu prywatnym masz więcej szczęścia!
chłopie bujasz w obłokach albo liczyć nie umiesz. Albo jesteś z mafii fm-ów bo tak na nich mówię, albo masz wyższą stawkę bo wiem że są różne, albo tarczki za okno i śmigasz innej opcji nie ma. A może jest jesteś desperatem i wmawiasz sobie że fabryka marzeń daje ci zarobić. Nie pogrążaj się i nie pisz tu bzdur .
Kierownik transportu miła osoba ale myśle , ze nie powiedziała mi wszystkiego odnośnie pracy, Ze jej maja mało , ze nie traktują wszyskich przewoźników jednakowo. Są lepsi i gorsi nie chodzi tu o jakość wykonanej pracy co jej przydzielanie . W sumie zostałem oszukany , Do kierownika nie mam petensji bo jazdy chce pracować a on wykonuje polecenia góry i myśle ze sie żywym złe czuje , nue mówiąc prawdy . A kierownictwo FM rozpisuje sie w gazetach jacy to oni operatywni , maja pieniadze to inni piszą . Jak w platformie , no juz nie !
Pytań jaki takich nue było bi po zadaniu jednego czy maja pracy odpowiedział , ze tak ale są trudności , od czasu do czasu, mnie zależało na pracy, no jak od czasu di czasu to ok, a tu cały czas maja trudności , zganiają na klientów , ze FM za drogi jest bo np, z Anglii biorą ładunki po 0.69€ i to jest za drogo , Szkoda gadać , FM monopolista
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Zapomnialem dopisać ,jak chcesz wiedzieć wiecej chętnie napisze
Cześć Pewnie ze wiem ale skoro wiesz już ze to mafia to po co ptaszki o stawki. No ale jest tak każdy wie, 2 tyg na zachodzie 0.85€ 3 tyg na zachodzie 0.90€ Tylko jest szkopol oni czyli FM działają z przypadku 80/90 % ładunki z giełdy może 70% Dajesz głowę , taka firma, lepsze ładunki sprzedają co są tani od tych cen ,przekroczenie 11.5 tys kilometrów graniczy z cudem Właśnie czytałem główny FM BOSS chce podbijają Rosję i Kazachstan, zachód sie skończył , a spedycje utrzymuje sie z obcietych km i pomocy z logistyki , to nie DHL, DSV ceny tez słabe ale kręcą sie, Trochę lepszych maja ładunków ( FM) resz to co popadnie ,z Anglii np,jeździmy do Francji Niemiec Beneluksu. Po 0.50/0.60€ + prom , odchodzą planerzy,a kierownictwo sie cieszy ,ze następni naiwni przychodzą , mnie jest wstyd za nich,
Cześć Tomek i Adam muszą nasciemniac bo przecież to ich praca ,za to im placa. Gdyby mieli możliwość i nie obrażającym ich mieli większe umiejętności w zarządzaniu floty znaleźli by prace w innej firmie a tak są skazani na to co maja.Mając pod nosem takiego dobrego pracodawcę FM mogą wziąć kilka ,kilkanaście ciągników i pracować , ale wiedza ,ze trudno sie utrzymać z tego, lepiej być niewolnikiem,tak jest prościej . Nie wierzysz ze za ta cenę można sie utrzymać , można , za dotacje unijne za pole kupili samochody, lib maja pośrednia działalność, a praca w FM- mie to unikanie od podatków, proste,
Cześć młodemu spedytorowi Jak nie wiesz co z tymi cieciami to będziesz odstawal od drużyny Wytlumacze Ci Spedytorowi każą liczyć trasę od centrum miasta to nie ich wymysł tylko góry. Na każdej trasie nie wpisując dokładnego adresu różnica wynosi różnie od 20 do 80 km , zdarzało sie im policzyć wiecej niż przyjechałem ale skróty ,moje ryzyko. Teraz tak Tras/miesiąc 8/13* 20 km=160/260 km Mając jak mówią 150 czy wiecej aut 150* 160 minimum=24000 km trochę dużo Teraz 24000* 3 pln( zakładam ze maja minimum)=72000pln Dużo nie aż sam sie zdziwilem, to są kilometry uciesze , nie jest to czysty zysk ,trzeba trochę państwu oddać ale niewystarczające dużo robiąc to nie jest złe. Myśle ,ze teraz kumasz,a jeśli ktoś chce mnie poprawić to proszę , tylko pisać prawdę , Wiadomość zasiegnieta ze źródła w którym chcesz sie zatrudnić . Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych i oszukanych przez FM FABRYKĘ MARZEŃ
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wy przewoźnicy makro dajecie radę jeździć za marne 2,85km - cięcia to mniej niż 2,60 bo mój zapas gotówki się skończył i zostałem bankrutem chciałbym z ciekawości wiedzieć jak wy to robicie bo fabryka marzeń ma przewoźników cały czas.
Jeśli chcesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju Globalnego Łańcucha Dostaw dołącz do naszej grupy około 12000 specjalistów działających w międzynarodowym środowisku. Jesteśmy grupą z jasno określoną wizją istnienia przedsiębiorstwa, która daje możliwość rozwoju zawodowego. Wspólnie, dbamy o jakość na wszystkich poziomach zarządzania i wspólnie poszukujemy drogi do doskonałości. SUPER NAPISANE TYLKO JA BYM WPROWADZIŁA POPRAWKI, DBAMY O SWOJE KOSZTEM INNYCH, TYLKO NASZE CYFERKI W ROZLICZENIACH SIĘ LICZĄ, PRACOWNICY TO KOLEJNE PIONKI A PRZEWOŹNICY TO DEBILE KTÓRYCH TRZEBA WYDUPCZYĆ BO PRZYJDĄ NOWI NAIWNI. ZBANKRUTUJĘ W PARĘ MIESIĘCY, PRZYJDĄ NASTĘPNI I KÓŁKO SIĘ KRĘCI FIRMA ZYSKI MA TO ŻE CZYIMŚ KOSZTEM TO TRUDNO NAJWAŻNIEJSZE ŻE FABRYKA MARZEŃ SIĘ ROZWIJA.
Chcesz się szybko stać bankrutem, zapraszam wszystkie firmy transportowe do współpracy z fabryką marzeń. Fabryka Marzeń bardzo szybko doprowadzi Was do bankructwa. W tym jedynie jest dobra !!!!!
Poszukują bo nikt profesjonalny dla nich już nie chce pracować.
Firma dramat Tomeczku Ciebie się dotyczy i twoich kolegów oszukańców pierwsza klasa nikomu nie polecam chyba że macie ochotę szybko zbankrutować obiecują złote góry a jak przyjdzie do kasy to nie odbierają telefonu tak?BUCE jak najdalej od tej firmy
mie tyle ratuje że sam jeżdżę i pilnuje co mogę mimo że próbuje wciskać co mogą ale walcze,telefonu na szczęscie nie odebrałem więc tyle zaoszczędzę mimo żw swój doładować musze ....ALE PIENIĘDZY TEŻ NIE MAM DOPÓKI TAM BĘDE TO DŁUGI TYLKO MAM I JESZCZE DŁUGO PO ZAKOŃCZENIU TEŻ ....A JESTEM DOBRYM KIEROWCOM. PRACOWAŁEM ZA GRANICĄ ZREZYGNOWAŁEM DLA RODZINY I MAŁYCH DZIECI A TERAZ PODWÓJNIE PŁACE ZA TO .NIE MÓWIĄC PRZEZ CO MOJA ŻONA PRZECHODZI ZE MOŻEMY WYLĄDOWAĆ POD MOSTEM .........pracując każdy liczy na jakiś dochód a ja na zwykły rachunek nie mam, tylko pod kreską....jak tu żyć z podniesioną głową i patrzeć sie rodzinie do oczu -nie mam na lizaka nie mam na czekoladę i tak dal..........
Trzeba się zorganizować i stanąć na parę dni na koniec miesiąca lub powiadomić Klientów FM o tym jak to robią z poszanowaniem pięciu graczy.
opiszę dokładnie koszty przewoźnika jeżdżącego dla fabryki marzeń z ich naczepą, może ktoś od nich przeczyta i zainteresuję się tym jak okradają przewoźników, chcieliby dobrych kierowców ale nie biorą pod uwagę tego że żaden dobry kierowca długo u nich nie pojeździ. dzierżawa naczepy 2500zł netto koszt viatola 600zł netto albo i więcej bo potrafią różnie naliczać i nie zwracają tak jak powinni *leasing ciągnika ok 2500 netto minimum *koszt roczny ubezpieczenia ocp MIN 6000zł (miesięcznie trzeba liczyć 500zł) *kierowca 4000zł musi zarobić bo inaczej pójdzie gdzie indziej *paliwo wychodzi 60% obrotu zawsze się liczyło 50% ale w fabryce marzeń wychodzi 60% (min 6% obcinają kilometry, praca zupełnie niepotrzebna na ciągłych agregatach ok 4%) NA TYM ETAPIE KOŃCZY SIĘ ZAROBEK RESZTĘ TRZEBA POKRYĆ Z WŁASNYCH NAJLEPIEJ GDZIE INDZIEJ ZAROBIONYCH PIENIĘDZY * zusy , *księgowa *telefony które trzeba było wziąć czy się chce czy nie, * myjnie *przeglądy naczep *amortyzacja ciągników *podatek od środków transportu pewnie jeszcze o wielu zapomniałam ALE TRZEBA JESZCZE DODAĆ NAJWAŻNIEJSZĄ PREMIĘ JAKĄ SOBIE KOSZTEM PRZEWOŹNIKÓW URZĄDZA FM TJ. NOTY OBCIĄŻAJĄCE, AŻ SZLAK CZŁOWIEKA TRAFIA ludzie z fm zróbcie coś bo zrobimy pozew zbiorowy i nie będziecie mieli przewoźników skończy się dorabianie fm kosztem przewoźników mogę się założyć że gdyby nie taka umowa wielu z dnia na dzień zostawiłaby fm na pastwę losu, poszliby tam gdzie coś zarobią , fm wiedzieli co robili tworząc umowę , wolą mieć ciągłą rotację przewoźników niż docenić tych co mają, ale trzeba wziąć pod uwagę że wszystko ma swój koniec a same obcinanie kilometrów to czyste oszustwo do udowodnienia w sądzie i nałożona kara za zerwanie umowy będzie musiała być anulowana. czy o to chodzi firmie fm
ale to o nie wasze konto chodzi czy coś macie lub dostaniecie TYLKO ILE FIRMA NA WAS ZAROBI TO TYLE SIĘ LICZY, ZERWANIE UMOWY TO 50% MUSI IM ZAPŁACIĆ CO PRZEWOŻNIK DLA FIRMY WYPRACOWAŁ, A ON NIEMA ZA CO NAWET NACZEPY SPŁACIĆ CO MC WIATOLA ZA CO ZAPŁACIĆ ŻEBY MIAŁ ZA CO JEZDZIĆ CO MC DLA MAFI OBCIĄŻAJĄ ZA WSZYSTKO 3 DNI ODDAĆ PAPIERY INACZEJ KARA BRAK PALETY PŁACISZ ZA WSZYSTKO SE SCIĄGNĄ MIMO ZE TO NIE TWOJA WINA -A CO SIE BUNTUJECIE ZE PRZEWOŻNIK MA TU NIC NIE PISAĆ BO NIE PRACUJE W TEJ FIRMIE UMOWE MA PODPISANĄ Z BANDĄ TO ONI ZOSTAWIAJĄ CIĘŻKIE PIENIĄDZE SWOJE I OD TEŚCIÓW LUB RODZICÓW ZEBY MOGLI BANDE SPŁACIĆ MC W MC TO CO HU....
fm to ŁOBUZY I ZŁODZIEJE OSZUŚCI ludzie nie zaczynajcie współpracy z tą pseudo firmą bo was zrujnują finansowo i nie tylko.
i jeszcze przewoźnicy jeżdżą aż się wyłożą bo boją się zrezygnować bo jak fm mafia podliczy ich na koniec współpracy to z butów ich wyrwie. ale mentalność polska jest taka że nie umiemy się porozumieć i razem zawalczyć aby coś z tym zrobić. 5-ciu będzie walczyć a pozostali będą będą im koło tyłka robić, z myślą że coś na tym zyskają. Dyspozytorzy w tej firmie nie ogarniają tematu moim zdaniem nie mają pojęcia o tym co robią. a zresztą późno jest a mogłabym się rozpisać na temat tej firmy jeszcze długo tylko czy to ma sens ?????????? wątpię
Niestety ale to prawda przewoźnik w tej firmie może się dorobić ale tylko i wyłącznie długów, problemów i nic poz tym. I dopóki większość się na to godzi to nic się nie zmieni. Każdy boi się walczyć o swoje i stąd tak to wychodzi. wszyscy jeżdżą za głodowe stawki, płacą noty tankują ich paliwo i dorabiają fabrykę marzeń. A w fabryce marzeń wszyscy wiedzą co się dzieję że oszukują na kilometrach, dorabiają się na paliwie a premię mają z not obciążeniowych. i nikt nic z tym nie zrobi bo przewoźnicy nie umieją się porozumieć i razem czegoś z tym zrobić.
SKOŃCZYŁEM Z TĄ FIRM (usunięte przez administratora) NAPISAŁBYM GORZEJ ALE TAK TO USUNĄ ,3 MC MUSISZ PRACOW.BO UMOW NIE MORZESZ PRĘDZEJ ZREZYG.BO PŁACISZ KOLOSALNĄ KARE -MAFIA KILOMETRÓW NIEMA 200-300 TAKIE PODJAZDY 700-850 NA MC TO FAJNIE MÓWIĄ- NACZEPA 1734,30,-MC PRZEGLĄD NACZEPY 141,33 /10-MYĆ 160 /VIATOLL 580 NIBY STARA WINETA CO KIEROWCA MUSI PODPISAĆ UMOWE I PŁACIĆ SAME.PODJAZDY DO DOMU 200.700 BRAMKI =1480 ODDAJĄ 700 -BO ONYM TAK WYSZŁO ,TERAZ NAPRAWA NACZEPY (ICH) DROBNOSTKE 50-60 WYMIANA DUPERELKI ==3,515,63 ,KARTE DAJĘ ALE POLIWO DROŻSZE NIŻ NA STACJI ZYSKASZ 1500-2000 ALE MUSISZ IM ILE ODDAĆ WIĘC SIE ZASTANÓW CZY STAĆCIE NA TO BY ICH FIRME PRZEZ 6 MIESIĘCY UTRZYMAĆ I ZADŁURZAĆ SIĘ CO MC AŻ DO ROZWÓZANIA UMOWY BO ZA POROZUMIENIEM SRTON NIEMA MOWY -A MIE SZNÓR CHYBA ZOSTAŁ I DŁUGI DO SPŁACENIA-A TU JESZCZE URZĘD SKARBOEY IPODATEK UG NA 1/2 800 JUŻ NIEMÓWIĘC O INNYCH PŁACENIACH......................LUDZIE WEŚCIE SE TO SERCA ŻE TAK JEST I NIEMA WYJSCIA TELEFONÓW NIECHCĄ ODBIERAĆ ..A TEGO PANA CO SCIĘGA LUDZI I KŁAMIE PROSTO W OCZY MAFIOZY
TU NAWET JAKO PRZEWOŹNIK 10 ZŁOTY NIE ZAROBISZ JAK MASZ ICH NACZEPE ,ZA WIATOLL WYDASZ 1500 ,A ONI ZWRÓCĄ 500 BO TAK SIĘ ZGODZIŁEŚ CI POWIE VIATOLEK ,NIE DAWAJCIE SWOICH SAMOCHODÓW BO Z DŁUGÓW NIE WYJDZIECIE .........
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w FM Logistic?
Zobacz opinie na temat firmy FM Logistic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w FM Logistic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy FM Logistic?
Kandydaci do pracy w FM Logistic napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.